Op dit adres zit nu: Silk

1. Rachelle Weeda

Mizu, een erg gezellige plek! Prachtig aangekleed en sfeervol met een mooie bar en genoeg zitplaatsen.

Wij zijn vaker bij mizu geweest en hebben goede ervaringen gehad. Het is chique, en daar betaal je ook voor. En logisch dat als je eend besteld je niet een hele vogel krijgt maar gewoon een stukje, dat heet klasse. Dus niet heengaan als je gierig bent.

Goede sfeer, je wordt vriendelijk ontvangen en je kan in de keuken kijken hoe je eten gemaakt word. Erg leuk gedaan met mooie lampen enzachte banken.

Helaas deze keer wel een afknapper gehad m.b.t de service. Ik kreeg een verkeerde cocktail en vervolgens kregen we maar de helft van de hapjes die we bestelden van "dutch de luxe". Bij de rekening nogmaals over geklaagd maar er werd niets mee gedaan. Het duurde erg lang voor dat we onze hapjes kregen, terwijl het helemaal niet druk was. Jammer, we hebben het hier beter meegemaakt! Verder nog steeds leuk en gezellige plek om naartoe te gaan.

Eten is van goede kwaliteit en wordt netjes geserveerd. Er wordt een aantal keer gecheckt of alles naar wens is. Gewoon erg jammer dat er niks gedaan werd aan de slechte service m.b.t het opdienen van verkeerd besteld eten en dat er veel te weinig gebracht werd. Prijs kwaliteit vind ik prima te doen, het is luxe en daar betaal je voor.

Geslaagde avond gehad!