Op dit adres zit nu: Silk

Q Park Maagjesbolwerk

1419100620 74
1481950091 64
1494519985 66
1519659773 73

1. Mizu heeft de deuren gesloten.

Wij willen iedereen bedanken voor de gastvrijheid.

Het team van mizu.

2. John Carbaat en Ger Reurink

Gisterenavond 27/7 gegeten bij Mizu.
    Het was rustig qua gasten, maar toch een gezellige sfeer.
    Heerlijke achtergrond muziek, zeer correcte en attente bediening.
    Goede adviezen betreffende het eten en drinken.

Kortom zeer de moeite waard en waar kan je tegenwoordig nog een 3 gangen menu krijgen voor € 25 p.p..

3. Wij wilden wat eten en drinken. Half uur gewacht nog geen bediening. Gevraagd om ons te helpen nog geen mensen die ons wilden helpen. Super super shapeau.

4. Rachelle Weeda

Mizu, een erg gezellige plek! Prachtig aangekleed en sfeervol met een mooie bar en genoeg zitplaatsen.

Wij zijn vaker bij mizu geweest en hebben goede ervaringen gehad. Het is chique, en daar betaal je ook voor. En logisch dat als je eend besteld je niet een hele vogel krijgt maar gewoon een stukje, dat heet klasse. Dus niet heengaan als je gierig bent.

Goede sfeer, je wordt vriendelijk ontvangen en je kan in de keuken kijken hoe je eten gemaakt word. Erg leuk gedaan met mooie lampen enzachte banken.

Helaas deze keer wel een afknapper gehad m.b.t de service. Ik kreeg een verkeerde cocktail en vervolgens kregen we maar de helft van de hapjes die we bestelden van "dutch de luxe". Bij de rekening nogmaals over geklaagd maar er werd niets mee gedaan. Het duurde erg lang voor dat we onze hapjes kregen, terwijl het helemaal niet druk was. Jammer, we hebben het hier beter meegemaakt! Verder nog steeds leuk en gezellige plek om naartoe te gaan.

Eten is van goede kwaliteit en wordt netjes geserveerd. Er wordt een aantal keer gecheckt of alles naar wens is. Gewoon erg jammer dat er niks gedaan werd aan de slechte service m.b.t het opdienen van verkeerd besteld eten en dat er veel te weinig gebracht werd. Prijs kwaliteit vind ik prima te doen, het is luxe en daar betaal je voor.

Geslaagde avond gehad!

5. Op een doordeweekse woensdag binnen gelopen bij Mizu. Vriendelijke ontvangst door gastvrouw en overgehaald om het verrassingsmenu te bestellen. Prima gerechten en je merkt aan alles dat het personeel er zin in heeft. Gerechten mooi gepresenteerd en zeer smaakvol. Attente bediening die de avond tot een feestje maakt. Wij komen zeker terug!

6. Hoewel er geen andere klanten waren, waren zowel de espresso als de koffie lauw. Het herentoilet stinkt naar urine, hoewel het pas 16.00 uur is.

7. Prima lasagne gegeten. Heerlijke rosé en uitstekend terras. Goede bediening. Het restaurant zit in een fout ogend modern pand maar is zeer de moeite waard.

8. Marleen

Gisteravond bij Mizu gegeten. Het was erg mooi weer, dus we konden heerlijk buiten zitten. Eerst op de banken en daarna aan een hoge tafel. We hebben met de hele groep de proeverij gedaan, waarbij we allemaal kleine gerechtjes kregen als voor-, hoofd- en nagerecht. Met mijn notenallergie was nestjes rekening gehouden. Waar de rest bij het voorgerecht iets met saté saus kreeg, was er voor mij een rolletje sushi gemaakt.
    Alle gerechtjes waren lekker (de één wel lekker dan de ander, maar dat lag meer aan mijn smaak dan aan de keuken).

Zeker voor herhaling vatbaar!

9. Vanavond heerlijk gegeten. Aparte gerechten, mooi geserveerd. Vlotte en vriendelijke bediening

10. Het is weer proeverijmaand en de proeverij was echt heerlijk. Vooraf garnalenspiesje, vissoepje, ibericoham en een vleesspiesje. Hoofdgerechtjes: tournedos, makreel en sucadelapje. Voor-en hoofdgerechtjes waren tongstrelend lekker. Bijgerechten waren ok, rijst was wat flauw, roerbak lekker knapperig en de koolsalade was goed. Nagerecht hebben we ook als proeverij gedaan en dat was wat minder, de smoothie was heerlijk, spekkoek niks bijzonders net als de brownie, ijs met kletskopjes was heerlijk zacht. De ober was erg vergeetachtig, 2x over onze ijsthee moeten bestellen terwijl het niet druk was en vooraf wilden we stokbrood met knoflookdip maar die was hij ook vergeten en toen we hem er maar eens aan herinnerden kwam met 5 minuten ook de voorgerechtjes. Stokbrood met dip was wel heerlijk!! Kortom, proeverijgerechtjes zijn heerlijk, dessertproeverij is minder en de ober is slecht!

11. We kwamen daar eigenlijk voor de sushi, maar dat viel tegen, ook al was de sushi wel lekker, was het een beperkte keuze en naar onze mening te duur voor wat je krijgt, bediening was goed en een leuk dakterras hebben ze!

12. Heerlijk en gezellig gegeten bij mizu, de reacties hieronder verbazen mij soms!

Ik heb de proeverij gehad met mijn vriendinnen en ik vind dan met zo'n aanbieding 25 euro voor 2 gangen en de tweede persoon voor de helft van de prijs echt niet duur! Het eten was over het algemeen erg goed, verrassend en zeker voldoende (ben geen kleine eter..). Het personeel was druk aan het rennen en vliegen, wat wel een onrustig gevoel gaf maar ze waren allemaal even vriendelijk en kwamen wel regelmatig kijken of alles nog naar wens was en of we nog iets nodig hadden. Helaas vond ik het varkensvlees inderdaad wat aan de droge kant, maar de rest was zo lekker dat dit alles goed maakte! Toen we dit van het varkensvlees aangaven aan het meisje in de bediening hadden we ook echt idee dat hier wat mee gedaan werd en dat er écht geluisterd werd naar ons, in plaats van het 'heeft alles gesmaakt?'- standaard riedeltje waar ik in andere restaurants mee bekend ben!

Misschien zijn sommige mensen iets te veel gewend en een beetje te kritisch, want ik heb een topavond gehad, mizu, bedankt!

13. Er vannavond gegeten.

De proeverij gehad en dat was erg lekker....maar ook erg weinig.

Binnen gezeten en daar was het lawaaierig en belabberde stoelen.

Vond het duur voor wat je gepresenteerd kreeg.

14. Vanavond wezen eten bij Mizu, goed bereid eten, een erg goeie serveerster die wist waar ze over aan het praten was, de kwaliteit van het eten was perfect en werd erg goed geserveerd.

Mijn complimenten.

15. Met wat vrienden naar Mizu geweest. Een mooi restaurant maar het eten vond ik een stuk minder, erg jammer. Voor wat je krijgt vind ik het aardig duur.

16. Zaterdag hier gegeten en was echt superlekker. We hadden de proeverij gekozen en echt alle hapjes waren heerlijk! Leuke gezellige bediening en goede uitleg wat je te eten krijgt.

17. Mizu is een geweldige ervaring. Vanaf het moment van reserveren tot en met het eten op zich, is Mizu een verademing.

De mensen die bedienen zijn allemaal even vriendelijk en geïnteresseerd, het eten is echt fantastisch. De smaken heel subtiel, zorgen met elkaarvoor een enorme smaaksensatie. Als Bourgondiër durf ik het geheel een culinair-orgasme te noemen.

18. Mizu is echt een restaurant wat Zwolle nodig heeft.

Tevens het enige restaurant binnen de Zwolsche grachten die sushi serveert!

Sushi wordt mooi geserveerd, heel goedkoop is het niet, maar tegenover de prijs, is dit het zeker wel waard!

Daarnaast nog de proeverij gehad, heerlijk verwend met goed eten!

Bediening wist in mijn opzicht goed waar ze mee bezig zijn, alles netjes op tafel, er wordt uitgelegd wat er op je bord ligt, met saus en alles erbij. Vrolijke gezichten en een heel relaxte sfeer.

Ik kom zeker nog een keer terug!

19. Kom hier wel eens op maandagen om sushi te eten, waar dan 50% korting op wordt gegeven. Deze sushi is heerlijk, goed vers, en mooi opgediend. Het personeel is vriendelijk en er hangt een relaxte sfeer in het restaurant. De prijzen zijn zeker niet laag, maar het kortingstarief op de maandag is echt een prima idee!

20. Leuke tent, het ziet er zeer stijlvol uit en een goede ambiance! Van het eten moet je houden, het is net even wat anders. Laatst de proeverij gehad, heerlijk! Daarbij kun je er super gezellig borrelen. Top tent voor Zwolse begrippen!

21. Erg positief! Ben hier nu meerdere malen geweest. Bediening is top! En het eten lekker voor een goede prijs. De cocktails zijn wel een beetje duur. Onze gastvrouw Renske, hebben we erg mee gelachen de laatste keer! Iedereen is verder erg professioneel bezig. Op drukke dagen wacht je even wat langer, maar dit is ook echt een zaak waar je niet echt 'even gauw' een hapje gaat eten. Ik kom zeker terug!

22. Afgelopen weekend bij Mizu geweest, enorme afknapper.

Het ziet er allemaal geweldig uit, enorm klasse gevoel krijg je daarvan.

Alleen het eten was onder de maat, en het personeel heeft vrij weinig idee wat ze doen.

Ik had meer verwacht van een tent met deze uitstraling!

23. We hebben heerlijk gegeten. Een drie gangen menu. (proeverij) heerlijk en stijlvol. We werden gastvrij ontvangen en die vriendelijkheid bleef de gehele avond. Een trendy restaurant en alles was netjes voor elkaar. Schone toiletten, heerlijke zachte bank. Maar bovenal was het eten heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

24. Absoluut het pareltje van Zwolle! Super ambiance, leuke bediening, goede cocktails en lekker eten in een gemoedelijke trendy sfeer. Het terras wat er bij Mizu is, is in Zwolle ongeevenaard en na het eten is er de gelegenheid om beneden in een clubachtige omgeving lekker verder te borrelen. Het eten is kwalitatief, zeker in combinatie met de prijs, prima! Voor mij als nieuwbakken Zwollenaar een restaurant om vaker te komen.

25. Het eten bij Mizu was heerlijk en werd mooi opgediend.

Ook het personeel was goed en vriendelijk.

Wat ook erg mooi is, is het lounge terras die uitkijkt op de stadsgracht!

Om uit eten te gaan is Mizu perfect, maar je kan ook naar Mizu gaan om lekker wat te borrelen met vrienden of familie.

Wij hebben er in ieder geval heerlijk gegeten en gedronken!

26. Mooie moderne zaak. Vriendelijk personeel. Het was op dat moment niet zo druk, dus we werden snel geholpen. Eten was goed. Parkeren in de parkeergarage is wel erg duur! Er zit ook een terras bij.

27. Mizu is al leuk om te borrelen en je weekend te beginnen, je kan er echter ook prima eten. Het eten is heus niet van sterrenniveau, maar daar is de prijs ook niet naar. Het verrassingsmenu nu 2x gehad en beide keren inderdaad positief verrast. Correcte bediening, maar kan soms wel beetje lang duren voordat je hun aandacht hebt. Probeer de courgettekoekjes en het botervisje, heerlijk! Voor mij een dikke voldoende.

28. Geweldige zaak! Ziet er mooi en sfeervol uit.

Wij waren met een grote groep waardoor het lang duurde voordat het eten kwam.

Het eten was verrassend en lekker en leuk gepresenteerd.

De bediening was vlot en correct.

Wij hebben een super avond gehad bij Mizu!

29. johan 18 punten

Wij hebben boven in het restaurant gezeten.
    Sfeer was goed, bediening was vlot en netjes. Alleen het eten viel erg tegen. Ze serveerden Aziatisch getint eten, maar volgens mij klopte alles wat ze serveerden net niet.
    Voor Aaziatisch eten ga ik toch liever naar een goede Chinees. Het eten werd wel leuk opgediend, de Chinese restaurants kunnen wat dat betreft weer wat van hun leren.

30. Afgelopen weekend bij Mizu geweest. Echt een aanrader! In tegenstelling tot wat ik af en toe lees is het eten er prima (verrassend, en vernieuwend). Niet zo'n 'vreetschuur' maar een klasse zaak, met een goede uitstraling, mooi terras ook.

Een dikke aanrader. Zwolle was hier aan toe!

31. zeker een tent waar zwolle aan toe was. eerst een cocktail aan de bar gedronken, daarna heerlijk gegeten boven in het restaurant. Bediening, eten en sfeer helemaal okay!
    kom zeker terug, al is het niet voor het terras met heaters en muziek wat echt super is. en als roker hoefde ik daardoor niet te verkleumen op de stoep bij de ingang...

32. Mizu is nieuw in Zwolle en wat mij betreft echt een aanwinst voor Zwolle. Heerlijk gegeten en daarna nog even een biertje gedronken en sigaretje gerookt op het verwarmde lounge terras. TOP !