1. Gezellige avond gehad in Grand cafe de Majesteit. We waren met 2 personen en hadden een gezellige tafel aan het raam. Besloten om als voorgerecht te kiezen voor de Carpaccio. Ik moet eerlijk zeggen dat ik lekkerdere Carpaccio heb gehad. Vooral de olijfolie overheerste te veel en het vlees zelf was smakeloos. Erg jammer. Hoofdgerecht was erg lekker, een Mix Grill van kip, varkenshaas en sparerib. Smaken waren erg goed. Kip was wat droog en snel koud. De bediening vonden wij erg goed. Ze kwamen regelmatig kijken of alles naar wens was en lang wachten was er niet bij. Alles bij elkaar opgeteld vonden wij het een geslaagde avond. Een lekker hapje eten in een gezellige setting. Als tip zou ik wel graag willen meegeven om wat origineler te zijn in de desserts. Er is keuze uit verschillende coupe's ijs met als uitzondering een enorme wafel met kersen. Of eventueel een koffie specialiteit. Deze desserts zijn vaak te veel van het goeie na het hoofdgerecht. Een kleiner/verfijnder dessert zou misschien een idee zijn, in plaats van de enorme glazen ijs.