De Majesteit in Kampen

1419578853 76
1461958922 61
1489203252 74
1513420435 75

1. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Het eten is niet duur maar ook niet erg goed. Het zou beter zijn als ze minder op de kaart hadden, maar wel goed en vers.
    Geen pakjes of kant-en-klaar sauzen. De locatie is uitstekend, kortom er valt nog veel winst te behalen met de Majesteit.

2. Thea Muilenburg

Het was heel goed, de bediening erg vriendelijk voor herhaling vatbaar.

3. Wauw!!! Wat is dit een fantastisch restaurant! Je kunt hier voor een mooie prijs erg goed eten! Ook is dit restaurant erg kindvriendelijk. Je kunt hier ook lekker borrelen met familie/vrienden en de kids kunnen lekker spelen in de speelhoek. De bediening is erg gast vrij. Zeker een aanrader!!

4. Vanavond heerlijk gegeten en gedronken, zeer betaalbaar en uiterst gezellig, goede bediening en vriendelijk personeel.

5. Het eten was goed… maar glutenvrij hebben ze niet begrepen… althans is mijn ervaring.
    Ik kon kiezen uit drie hoofdgerechten, waarvan er 1 overbleef omdat ik zwanger ben. Toen ik vroeg of een broodje vooraf ook kan, lukte dat… ik kreeg alleen wel droog brood geserveerd op een bordje… ?! Gaat er in de keuken dan geen lampje branden? Uiteindelijk zelf gevraagd om wat ik er eventueel op kon doen… kwamen ze met twee kuipjes Becel boter aan; ik moest zelf kijken of ze glutenvrij waren…
    Hoofdgerecht was goed, met aardappeltjes en salade.
    Toen de bediening vroeg of ze nog iets voor ons kon betekenen, zeiden we, ja graag een toetje. Daarover leek ze bijna verbaasd… Hahaa… geen verkopers dus in die bediening ;).
    Ik kon kiezen uit 1 toetje… Ok, doe die dan maar… en die werd geserveerd met een koekje! Top! Die is niet glutenvrij… Bediening gevraagd… oh, die halen we er wel even af.
    Dat hebben ze ook letterlijk gedaan, koekje uit de slagroom gehaald en slagroom van het bord geveegd. Want slagroom is niet glutenvrij of wel vraagt de bediening aan mij? Ik ben je kok niet, geen idee, maar laat maar…
    Totaal geen verstand van glutenvrij… ik zou de gok niet nemen. Jammer, zeg dan niet dat glutenvrij geen probleem is.

6. Het eten was goed, de service was erg slecht. Er werd niet gekeken naar ons, en de bediening was kortaf. De serveerster liet iets vallen, en dat liet ze gewoon liggen op de grond. Er stonden 6 mensen achter de bar met elkaar aan het praten, en ze deden verder niks.
    Wij zouden hier nooit nog een keer gaan eten.

7. Leuke sfeer, vriendelijke bediening.
    Het eten was helaas minder dan middelmatig: De schnitzel van m'n partner was niet vers, maar bevroren (uiteraard wel opgewarmd), evenals de sperzieboontjes; de pepersaus was een gebonden jus, dus niet op roombasis
    De stoofvleesschotel was mals maar miste bepaalde kruiden (kruidnagel?), de groenten waren heel mimimaal.
    We moesten érg lang op onze maaltijd wachten.
    Later bleek dat ons broodplankje (we dachten dat dit aangeboden werd, zoals in vele restaurants), als een betaald voorgerecht gezien werd. Men wachtte tot het plankje leeg was (dit gebeurde dus niet), tot we er iets van zeiden.

8. Prima gegeten. Kleine kaart. Royale porties en snelle bediening. Mooie plekken met uitzicht op de plantage.
    Wel wat weinig keus voor vegetariërs. Maar dat is bij de meeste restaurants een probleem.

9. S van Halm

Afgelopen zaterdag gezellig met 15 personen wezen eten bij de Majesteit. Alles was prima geregeld, het eten was snel & goed. De bediening was top & snel. Ga hier zeker nog eens heen.

10. We waren met een groep van 4 uit eten gegaan bij dit restaurant. Was erg leuke sfeer en wat bleek? We hadden een jarige in ons midden en die kreeg het hoofdgerecht gratis. Leuke actie! Ook het eten was erg lekker. Vooral de grote spies is een echte aanrader voor de vleesliefhebber. Zelf had ik de hamburger. Erg goed! Kom zeker een keertje terug.

11. Heerlijk gegeten hier... Wij hadden met onze ouders een mixer grill spies... was echt een behoorlijke hap... Zeker voor herhaling vatbaar!!

12. Heerlijk gegeten met mijn vriendinnen. Zeer vriendelijke bediening en we hadden een leuk plekje. Wij waren zeer tevreden.

13. Slecht... Eten, prijs en prestatie niet heel geweldig. Bediening onbeschoft, wat een domper op de avond zette. Dat was eens maar nooit meer.

14. Heerlijk gegeten in dit gezellige grand café De Majesteit. Grote porties vlees met een aantal aanraders zoals de biefstuk en huisgemaakte hamburger. Ook de spies de majesteit van mijn buurman zag er indrukwekkend uit!
    Wij komen zeker weer!

15. Tegenvaller.
    Hier vanavond gegeten en ondanks de drukte ging dat in eerste instantie goed. Personeel was vriendelijk en wees ons op een langere wachttijd vanwege de drukte. Prima.
    Het eten zelf was niet helemaal bijzonder. De salade smaakte muf en de patat was wat slap.
    Toen bleek dat we vanwege een stroomstoring niet konden pinnen. Ook zouden we moeten wachten zei het personeel totdat het probleem opgelost was omdat ze nu niet in de computer konden controleren of wat wij opgaven ook klopte. Dit voelde heel onplezierig. .. en alsof ze de verantwoordelijkheid voor dit probleem bij ons klanten legden. Alle begrip voor een storing. .dat kan natuurlijk. .maar ook dan verwacht ik een blijk van inzicht in wat dat voor ons als klant betekent. .uiteindelijk zelf maar naar de kassa gelopen op een tip van een andere gast en daar bleek je contant te kunnen betalen toch. ....Na lang gewacht te hebben en eerst flink genegeerd te zijn door een viertal personeelsleden aan de bar/kassa. Toen we 'mochten' betalen kregen we te maken met een zeer stuurse dame..erg onplezierig vond ik de afhandeling. Een gedag zeggen of Dank voor het bezoek oid (iets warms) kon er niet af.

Dat er een storing is. .dat kan ik ze niet kwalijk nemen. .maar hoe ze hiermee omgegaan zijn en het gebrek aan klant vriendelijkheid..dat maakt -tezamen met een matige maaltijd en een bezoek van een aantal jaren eerder waar we genegeerd werden Door het personeel en maar na 45 minuten ergens anders heengegaan zijn- dat het voordeel van de twijfel niet verdiend is. Ik kom hier niet weer. We hebben in Kampen gelukkig genoeg restaurants die hun gasten wel een goede service en belevenis en lekker eten bieden.

16. Jannie de Breuk

17. Afgelopen zaterdag hier heerlijk gegeten! Was erg gezellige sfeer.. bediening was goed en de prijs was prima! wij hadden de huisgemaakte hamburger en zijn daarna blijven hangen omdat dr live muziek bleek te zijn! Kortom zeker een aanrader

18. Kees Pouper

Mijn vriendin en ik gingen voor ons 1 jarig jubileum hier eten. Tot het voorgerecht ging alles heel goed, na het voorgerecht moesten we ongeveer een uur wachten tot we ons hoofdgerecht kregen omdat ze ons hoofdgerecht aan een andere tafel was gegeven. In de tijd van het wachten kwamen ze aangelopen met het voorgerecht van een andere tafel en de serveerster was een beetje brutaal toen we zeiden dat het niet voor ons was. Toen het hoofdgerecht eindelijk kwam, was het met champignons, terwijl we zonder hadden besteld. Ook toen we dit zeiden was dezelfde serveerster weer een beetje brutaal omdat het alweer fout was. Toen het goede gerecht terug kwam was al het andere eten al koud en er zaten nog steeds champignons in. Verder was het eten wel lekker. Toen we klaar waren met eten hadden we nog wat drinken besteld maar dat is nooit aangekomen... Helaas van de bediening.

19. Met deze naam verwacht je een goed restaurant. Betere naam zou restaurant de lompe schuur zijn. Eten was redelijk en prijs kwaliteit verhouding is goed. Echter bediening was zeer matig. Erg lomp. Koffie maken was haast teveel werk, bier viel bij de bediening over onze tafel en kleren en werd niet opgeruimd etcetera. Voor ons voortaan een ander restaurant in Kampen.

20. Hele goede ervaring met ,,de Majesteit" kwam ook door het mooie weer, zonnig en 24 graden, op terras gezeten met 10 personen. Bediening en prijs/kwaliteit verhouding zeer goed. Dus aanrader voor eenieder.

21. R gebben

Zaterdagavond 30 April hier 2 schnitzels besteld. Na lang wachten en navragen waar het eten bleef, werden ons schnitzels voorgezet waar je iemand me dood kon slaan. Slechter had ik ze nog nergens gehad. Niet te eten!
    Als compensatie de drank gratis gehad.
    Enige en tevens laatste keer dat ik hier ga eten!

22. J.uit de Bosch

Leuke kaart, bijzondere dingen er op, aangename prijs, majestueuze naam... moet wel goed zijn, dachten we. Jammer dat die gedachten niet aansloten bij de kwaliteit van wat geserveerd werd. Caesar salade was 'n doodgewone sla: komkommer, tomaten, salade, met stukjes kip geserveerd. Weinig smaak, de beloofde speciale dressing hebben wij niet geproefd. Ook niet nadat we er om gevraagd hadden: dit was zoals zij 'm serveerden. Daarna geitenkaaskroketjes, met honingdip. Leuke combi, maar niet op temperatuur. Verder hebben we voor ons gevoel lang moeten wachten. Ik kom hier niet meer. Niet aanbevolen dus. Bediening was aardig, dat weer wel.

23. Gezellige avond gehad in Grand cafe de Majesteit. We waren met 2 personen en hadden een gezellige tafel aan het raam. Besloten om als voorgerecht te kiezen voor de Carpaccio. Ik moet eerlijk zeggen dat ik lekkerdere Carpaccio heb gehad. Vooral de olijfolie overheerste te veel en het vlees zelf was smakeloos. Erg jammer. Hoofdgerecht was erg lekker, een Mix Grill van kip, varkenshaas en sparerib. Smaken waren erg goed. Kip was wat droog en snel koud. De bediening vonden wij erg goed. Ze kwamen regelmatig kijken of alles naar wens was en lang wachten was er niet bij. Alles bij elkaar opgeteld vonden wij het een geslaagde avond. Een lekker hapje eten in een gezellige setting. Als tip zou ik wel graag willen meegeven om wat origineler te zijn in de desserts. Er is keuze uit verschillende coupe's ijs met als uitzondering een enorme wafel met kersen. Of eventueel een koffie specialiteit. Deze desserts zijn vaak te veel van het goeie na het hoofdgerecht. Een kleiner/verfijnder dessert zou misschien een idee zijn, in plaats van de enorme glazen ijs.

24. Bart de klein

Een geweldig restaurant met goed eten, mooi interieur en goed personeel! Wij komen zeker nog wel eens terug bij de majesteit in Kampen!

25. van der kolk

Afgelopen vrijdag gezellig gegeten met z'n viertjes in dit sfeervolle restaurant. Genoeg keuze op de kaart met leuke prijzen.
    Als voorgerecht champignonkoppen in beslag, erg lekker. Daarna genoten van drie goedgebakken sliptongetjes, grote oma frieten en rauwkost. We konden gewoon extra patat bijbestellen, dit stond dan ook snel op tafel. De rauwkost salade kon wel iets spannender.
    De bediening was erg aardig en wist een hele gezellige sfeer neer te zetten! Wij komen hier zeker graag weer eens terug.

26. Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Een uitgebreide kaart met leuke prijzen. Zelfs het 2-gangen diner voor maar 15,95 is goed gevuld. De bediening is vlot en zeer gezellig!

27. H. van der Meer

Wij hebben afgelopen zaterdag met 6 personen bij de Majesteit gegeten en wij zijn zo tevreden dat het zeker een goede recensie waard is. Het eten was heerlijk, de bediening erg leuk en vlot en de muziek op de achtergrond was erg goed gekozen (wat niet overal zo is). Het is leuk om te zien hoe de zaak veranderd in een hip danscafe. Wij komen zeker terug.

28. Heerlijk gegeten in een zeer sfeervolle ambiance. Een 2 gangendiner voor 15,95 is natuurlijk niet duur. De kwaliteit was prima. Ook werden de gerechten snel geserveerd, we hoefden niet lang te wachten. De schnitzel was heerlijk en ook de vleesspies is een echte aanrader. We zullen zeker vaker langskomen

29. Prima restaurant. Het 2-gangendiner is een goede actie. De gepaneerde mosselen en champignons waren goed op smaak. Leuk dat hier lever op de kaart staat, zie je niet vaak. Smaakte goed, net als de lekkere varkenshaas met pepersaus. Het is dat we niet om de hoek wonen anders kwamen we hier zeker vaker. sfeervolle zaak met lekker eten.

30. Wij komen hier regelmatig eten. Onlangs zijn wij hier ook weer geweest en we hebben weer een gezellige avond gehad. De bediening was vriendelijk en hielp ons goed. Ook het eten was weer erg lekker. We hadden wat weinig patat maar nadat we vroegen of we er wat bij konden krijgen werd hier niet moeilijk over gedaan. Binnen enkele minuten stond dit op tafel (inclusief een bakje mayonaise!).
    Het is een gezellige zaak! Ons zien jullie snel weer terug!

31. Waardeloos restaurant, we waren met 4 personen en we hadden allen besteld. We kregen een klein schaaltje friet, net zo groot als wat de ene persoon aan het tafeltje achter ons kreeg. We bestelden friet bij, maar die moet nu nog komen. Ons vlees werd koud terwijl we wachtten, en op een gegeven moment hoefde 't voor ons niet meer, we mochten nog wel betalen en we zijn in de stad een frietje gaan eten. Waardeloos!

32. Voor een eetcafé valt er over de prijs niks te zeggen. Voor 15,95 hadden we een leuk 2 gangen diner. Qua service valt het tegen. De jongeman lijkt liever lui dan moe en het duurt wel even voordat ze vragen of je nog iets te drinken wil. IJs in je koude drankje bestaat hier niet en een citroentje wordt ook niet om gevraagd. Het is dan ook geen luxe restaurant, maar toch mag je wel iets service verwachten. Het voorgerecht was een mosterdsoep, die echt veel te dun was met veel te zachte spekjes en een waterig geheel. Soep uit blik is lekkerder. Het hoofdgerecht had ik niks over te klagen, daarom dus nog wel een voldoende voor het eten. Saté smaakte goed, vlees was lekker. Groenten wat minder, is niet over nagedacht, gewoon standaard hoopje zonder smaak. De frieten waren iets te zacht. Noem me kritisch, maar als je uit eten gaat dan verwacht je wel dat het beter is dan aan je eigen eettafel. Dit restaurant is een one-timer. Helaas, want het is op 300 meter loopafstand.

33. Heerlijk eten! De bediening is soms ietsjes traag, maar het hindert verder niet. Het is wel vrij prijzig. Interieur is top, sfeer ook.