Op dit adres zit nu: Het Klooster

1. Binnenkomst was erg goed en gastvrij. De kaart is oke en de bediening ook. Tot mijn 2de glas wijn... De tafel naast ons had hun glazen wijn terug gegeven omdat deze niet lekker was. Deze glazen verdwenen achter de bar op de toog, en je raadt het al... Toen ik om een nieuw glas wijn vroeg, kreeg ik een van de voorgeproefde wijntjes van onze buren. Ik vond het erg genant om te zeggen, maar had natuurlijk geen keuze, tenzij ik een tweedehands wijntje wilde. Nu komt de echte verbazing, naast het feit dat de dame achter de bar mij probeerde wijs te maken dat het glas wijn echt een nieuw glas was, dit was natuurlijk niet zo en het gebeurde allemaal onder onze ogen, kreeg ik inderdaad een nieuw uitgeschonken glas. En je raad het nooit, de 2 (!) voorgeproefde glazen werden doodleuk op het terras uitgeserveerd?!
    Dit was dus de eerste en meteen de allerlaatste keer dat we bij Prego in Weert zijn geweest. Ik wil niet eens weten wat daar in de keuken gebeurd met overgebleven voedsel... Bah!

1,4