Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Petten verdeeld zijn.

1. Nederlands Petten

De sfeer in Zee en Zo was aanvankelijk aangenaam totdat de hoofdgerechten geserveerd werden: de vis was warm, de groenten op hetzelfde bord waren koud; bij de bestelde Zee en Zo Burger was het broodje koud, de geserveerde frieten waren echter top. De Caesar salade is een echte afrader: de kenmerkende dressing was een onherkenbaar slap aftreksel van het origineel en de spek verscheen als donkerbruin uitgebakken droge plakken boven op de gewone sla (geen Romeinse sla). De Boerderij kip was niet gegrild en ook niet 24 uur gemarineerd in Italiaanse kruiden en olijfolie: bij navraag bleek de kip ingesmeerd met een kant en klaar kruidenmengsel en uit de oven te komen. Dit gerecht hoefden we niet te betalen. De jongere bediening deed haar best maar werd helaas in de steek gelaten door de keuken en de leidinggevenden.

3,1
  2. Pannenkoekenhuis Petten
  3. Nederlands Petten

Heidi balk

Vandaag van Camperduin naar Petten gewandeld. Heerlijk genoten van een pannenkoek met spek en kaas. Bediening was aardig. Kortom gezellig gezeten.

4. Nederlands Petten

Enkele weken terug viel het binnen ook al op dat we erg lang moesten wachten als we iets kwamen drinken. Nu geen blik of woord bij binnenkomst, terwijl het personeel dichtbij stond. Niemand die in de eerste twintig minuten bij ons kwam. Toen we wel besteld hadden stond het eten er al voor dat het bestek of het drinken er was. Matige kwaliteit. De energie/sfeer binnen is zeker niet goed, en zelfs de gast merkt dat. Als je buiten zit, is er 1 gastvrouw op het grote terras waar je vrolijk van wordt, maar helaas zat het buiten vol. Het was nu voor ons hier echt de laatste keer!

5. Nederlands Petten

Gastgerichtheid is ver te zoeken bij de eigenaar

6. Nederlands Petten

Zee en zo? Eerder Nee en Zooi!

Vandaag voor het eerst met vier honden naar het strand van Petten gegaan, omdat ze daar de hele dag los mogen lopen.
    Eenmaal aangekomen begon het te regenen en wilden we er gaan schuilen en ontbijten. Op een groot bord stond dat het open was vanaf 10 uur, kwart over 10 waren de deuren echter nog steeds gesloten.
    Eenmaal open liepen we snel naar boven, naar het terras zodat we redelijk droog konden blijven, gingen zitten en bestelden wat om te eten en te drinken.
    De honden liepen los, want er zat op dat moment toch verder niemand en we wisten niet beter omdat we het bord ("honden aangelijnd) over het hoofd hadden gezien door de haast om een droge plek op te zoeken.
    De honden liepen voornamelijk op het terras, maar gingen ook stiekem naar binnen en blijkbaar zelfs de keuken in! Toegegeven, dat is niet netjes en had voorkomen kunnen worden door de honden aan te lijnen, maar daar waren we niet van op de hoogte en de bediening zei er ook niets over. Wanneer de honden wegliepen, riepen we ze terug waar ze dan ook gehoor aan gaven.
    Totdat er een man, vermoedelijk de eigenaar, behoorlijk kwaad bij de tafel kwam met het bevel de honden bij ons te houden, want "er staat een bord waarop dat stond" en "de honden snuffelen achter de bar en (blijkbaar) keuken".
    Nou vinden wij het terecht dat we erop gewezen worden als het op een proffesionele manier gebracht werd, maar dat was alles behalve. Agressief is de juiste benaming!
    Als reactie erop gaven we aan dat we het bij het drankje wilde houden en wilden afrekenen, omdat we ons verre van vriendelijk benaderd voelden.
    De eigenaar (?) begon te schreeuwen dat hij blij was dat we weggingen, we maar ergens heen moesten gaan waar de honden wel los mochten en hij ons niet als klant wilde.

Hoe dan ook, de bediening door de dames was goed, zij konden de waardering nog omhoog halen, maar de sfeer door de persoon in kwestie was ronduit belachelijk. Eens maar nooit meer! Achteraf waren we blij dat we er niet gegeten hebben, door de negatieve recensies over de keuken.

7. Nederlands Petten

Marjolijn

Dubbel gebakken friet die ranzig smaken, vergezeld Door een taaie halve kip die uit de frituur lijkt te komen. De beloofde marinade is niet te vinden. Ronduit slechte keuken

2,1
  8. Nederlands Petten

Ongedwongen, goed eten, mooie plek, leuk terras

9. Nederlands Petten

Leuke tent maar het kwam zeer naar voren dat het personeel word uitgebuit en als sloven worden gebruikt

10. Nederlands Petten

Tamara de Lepper

Afgelopen weekend meerdere malen geweest. Heerlijk gegeten, geluncht en geborreld. Behulpzame, vriendelijke en vlotte bediening. Eten heerlijk! Zeker een aanrader!

11. Nederlands Petten

Kwaliteit van eten is zeer slecht te noemen,voor een drankje is het een prima plek.

12. Nederlands Petten

Alles gut bis auf die Atmosphäre. Es ist innen ungemütlich und geht zu wie in einer Bahnhofshalle (laut). Draussen gibt es zu wenig Windabschirmung. Schade.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Alles goed, behalve de sfeer. Binnen is het ongezellig en het gaat eraan toe zoals in een stationshal (luid). Buiten zijn er te weinig windschermen. Jammer.

13. Nederlands Petten

Vandaag een schnitzel xxx besteld met spek ui en champignons. Friet was keihard gebakken, maar ergste was schnitzel: vreselijk vet! Ik kon de schnitzel uitknijpen en dan lag mijn bord vol vet. Ik had enorme trek daarom wel grotendeels opgegeten na uitpersen met vork. Hadden verder weinig aandacht voor klanten. Voor mij geen herhaling hier.

2,8
  14. Nederlands Petten

In juni 2016 1e keer gegeten. Waardeloos. Slechte bediening. Salade met lauwwarme groenten en zeevruchten, zat geen kraak of smaak aan. Pannenkoeken zijn na 17 uur niet te bestellen (voor kind), staat nergens op de kaart dat dat niet kan. Kinderen eten dus verplicht patat als avondeten.
    Een 2e keer (laatste weekend september) toch maar weer proberen, kind thuis gelaten. Ik nam sate, compleet doorgebakken, enorm droog. Er zat patat bij en verder alleen maar gele zure zooi uit een pot op je bord gekwakt en een zgn colesalade, ook kant en klaar uit een bak. Wel €17,50 vragen! Kregen eerst het eten, het 1e drankje was toen nog niet gebracht. Sacherijnig personeel, onkundig personeel, te weinig personeel.
    Heel jammer want een andere strandtent is er (nog) niet in Petten. Zou beter zijn, misschien dat ze dan eens beter gaan presteren.

15. Nederlands Petten

Vlotte en leuke bedienig, heerlijk brood en lekker tonijnsalade (tenminste niet zo'n mayonaise drap) volgende keer weer.

16. Nederlands Petten

Buiten was het terras vol zodat we binnen gingen zitten. Daar was lange tijd geen bediening, we moesten 20 minuten op ons drinken wachten. De kinderen konden kiezen uit poffertjes of patat. Voor 5 euro kregen ze een bakje 'kant en klare' poffertjes, alleen even opgewarmd. De bediening was verre van vriendelijk. Kortom, in alle opzichten een afknapper.

3,6
  17. Nederlands Petten

Bij drukte raakt het personeel snel het overzicht kwijt, vergeten bestellingen en vervolgens niet hetgeen gekregen wat we besteld hadden; lees incompleet.

18. Nederlands Petten

Wim Brugman

Mooie dag, mooi strandpaviljoen. Heerlijke salade met geitenkaas, echte maaltijdsalade, goed gevuld. Glas rosé was ook prima te doen. Personeel uiterst vriendelijk en een snelle bediening. De prijzen alleszins redelijk. Kortom, een mooie dag. Morgen weer.

19. Nederlands Petten

Tot in de puntjes verzorgd, vlotte vriendelijke bediening en heerlijk vers eten dat met plezier bereid is. Dat proef je!! Echt een aanrader.

20. Nederlands Petten

Maandag 3 augustus lekker gezeten. Heerlijk gegeten. Ontzettend druk! Spontane leuke vlotte bediening. Vooral de enthousiaste manager. Vol humor en handigheid. Heerlijk om te zien!

21. Nederlands Petten

Prima lunch gehad, erg vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteitverhouding

22. Goede pizza's! Voor de rest vond ik het bagger. Geen attente bediening, vergeten drankjes en vooral onvriendelijk. Alleen om af te halen zou ik hier een keer terug komen! Absoluut geen aanrader voor een gezellige avond!

4,3
  23. Nederlands Petten

fam Aalten

Gisteren,11 juli 2015, lekker gegeten en gezeten bij Zee en Zo. Heel vriendelijk en attent personeel, prima eten en korte wachttijden! Dat is met 4 kinderen wel prettig! Wij gaven nadat de drankjes gebracht waren alles op wat wij wilden eten en het ging perfect! We waren met 6 volwassenen en 4 kinderen en gaan zeker terug!

24. Nederlands Petten

Paul Roos

Het personeel van Zee & Zo heeft ons een dinerervaring gegeven, die ver boven het (zee)niveau van menig strandpaviljoen uitstijgt. Het personeel is attent en straalt enthousiasme uit. Het eten wordt mooi uitgeserveerd, is verfijnd en smaakt vers. Volop genieten met een prachtig uitzicht over het strand en de zee. Dikke complimenten.

25. Nederlands Petten

Chris en Sara

Brasserie Zo gewoon is alles behalve gewoon! Ik heb hier misschien wel de lekkerste lendebiefstuk (400 gram!) van mijn leven gegeten. Van de aankleding moet je houden maar het terrasje is erg gezellig. De bediening gaat vlot en met veel plezier. Kortom, een echte aanrader!

26. Nederlands Petten

Mevr. Smit

Het eten & de ambiance zijn voortreffelijk bij Brasserie Zo Gewoon. Een goede kaart, heerlijke wijn, vlotte bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding. Mijn partner had spare ribs en vond ze geweldig (ik hou niet zo van kluiven). Ik had gekozen voor de zeebaars op een bedje van groene pasta en roerbakgroenten. De chocolade mousse als dessert was geweldig! Die schijnt inmiddels beroemd te zijn! Echt een aanrader.

27. Nederlands Petten

anneke heijnen

Leuk restaurant. Goede aankleding van interieur. Erg gastvrije ontvangst, en gedurende de avond heb je echt het gevoel van een lekker avondje uit. Toppie bediening en zorg voor het eten. Wij komen zeker terug.

28. Nederlands Petten

Zo Gewoon is zeker een van de beste restaurants in de noordkop. Het eten is altijd top kwaliteit en de menukaart biedt voldoende keuze voor elke smaak.
    De service is heel goed en vriendelijk, deze mensen hebben gewoon zin in hun werk. Je hoeft nooit lang te wachten en ze weten ook warmee ze bezig zijn. Gewoon top.

29. Nederlands Petten

Na onze goede ervaring van 2009, maakten we opnieuw de keuze om te gaan eten bij Zee en Zo in Petten. Het was een stormachtige dag(19 juni 2011) maar het restaurant bleek gelukkig wel open.

We werden enthousiast bediend. Het was 19.35 uur, maar de keuken bleek gelukkig geopend tot 21.00 uur. Nadat we onze keuze hadden besteld werden we aangenaam verrrast dat het eten na 10 minuten al werd geserveerd. Het zag er smakelijk uit, alleen de schnitzel dreef in het vet. De smaak was matig tot smaakloos. Er was geen moeite gedaan door de kok om het eten op smaak te brengen en bij het serveren van de Tagliatelle van mijn vrouw bleek hetzelfde. De beloofde parmezaanse kaas ontbrak en de bospaddenstoelen saus was duidelijk een met water aangelengd uit een pakje en niet op smaak gemaakt. Het smaakte waterig. Kortom broddelwerk van de eerste orde van de kok. Druk kon hij het niet hebben want er waren slechts enkele gasten en bovendien liet de kok zich zelfs in het restaurant zien. Als klapper op de vuurpijl bestelde ik een Dame Blanche. Tja, als je personeel niet weet wat dat is (we hoorden dit namelijk door het bedienend personeel tegn elkaar zeggen), denk ik dat je als uitbater aan je bedienend personeel eens moet beginnen met de hele spijskaart uit te leggen zoals het eigenlijk hoort. Dit voorkomt dat je een gewone ijsbeker met ijs krijgt in plaats van een schaaltje, iets chocolade en slagroom. Jammer dat je dan het gevoel krijgt dat je alleen maar moet betalen en er door het restaurant geen eisen aan het eten worden gesteld. Wij komen er voorlopig niet meer om te eten.

30. Heerlijk gegeten en vriendelijke service.

Goeie portie's en huiselijke sfeer.

Kortom gezellig.

Prima prijs kwaliteit verhouding.