Onder de Linden & de Lindenhof in Oisterwijk

Ons Motto : "Een avondje genieten hoeft niet veel te kosten"

Eten & drinken 7,9

• do vanaf 11:00
  • vr vanaf 11:00
  • za vanaf 11:00
  • zo vanaf 11:00

Genieten van een bourgondisch 4-gangenmenu, nu voor maar 32,95!

Onder de Linden & de Lindehof is een mooi restaurant gelegen in het centrum van Oisterwijk en is gevestigd tegenover de muziekkiosk op de Lind, waar het uitgaansleven furore maakt.
De klassieke keuken heeft de afgelopen jaren menig plaatselijk bekende namen als chef-kok mogen hebben. Het is dan ook niet verwonderlijk dat deze keuken in combinatie met een attente en vriendelijke bediening een hoge notering heeft qua recensies.
De sleutel voor dit succes is plezier en passie voor het werk. Ambachtelijk koken om een mooi bourgondisch gerecht te serveren naast een vriendelijke ontvangst en persoonlijke aandacht.

Maak nu kennis met dit mooie restaurant door middel van een bourgondisch 4-gangenmenu, welke bestaat uit de volgende gerechten. Als voorgerecht kunt u kiezen uit Carpaccio van hert, in mosterd-honing dressing gemarineerd, cherry-tomaatjes pompoenpitten en Parmezaanse kaas of uit Bombe van gerookte zalm gevuld met Noorse garnalen en rivierkreeftjes in een smaakvolle cocktailsaus. Het tussengerecht betreft gestoofde varkenswangentjes geserveerd in marinade van bokbier, peperkoek en mosterd. Voor het hoofdgerecht heeft u de keuze uit Gemarineerde schouderhaas, getrancheerd en geserveerd op het bord met champignons en dagverse groenten (dit alles met een topping van een zachte rode wijn-mosterd saus), een Wildstoofpotje van hert, wildzwijn en haas geserveerd met aardappelpuree en stoofpeertje, een Gebakken schol +- 400 gram geheel op uw bord op een bedje van dagverse groeneten, schorseneren, prei en tomaat of een Heekfilet met kruidenkorst van peterselie gedroogde tomaat kappertjes en citroen licht aangebakken en daarna gegaard in de oven. Als afsluiter krijgt u een Luxe dessert op basis van opgeslagen room en eidooier (dus wisselend Panna cotta of Parfait).

Kunt u ook niet wachten om kennis te maken met Onder de Linden & de Lindenhof, reserveer dan nu dit 4-gangenmenu voor slechts 32,95 en u kunt er ook nog voor kiezen om hier een 4-gangen wijnarrangement bij te nemen, voor slechts 19.95!

47,95 32,95 -31%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-02-2017

In 2016 zijn wij er nu al aardig in geslaagd om u nóg meer kwaliteit te bieden tegen een nóg scherpere prijs. Dit door onze nieuwe kaart welke net is ingegaan. Mooie verrassende gerechten tegen zeer scherpe prijzen.

Met Groep eten in Oisterwijk
Voor een familiefeest, reünie, personeelsuitstapje regio Tilburg, omgeving Eindhoven:

Bij de de Lindenhof kan de dag voor u ingevuld worden. U kunt bij ons terecht voor een wandeling (onder begeleiding van een gids) of excursie (bij de boer, en of bierbrouwerij).

Wacht dacht u van Escape Room in Oisterwijk

Tevens kunnen wij een diner verzorgen in de vorm van een BBQ, Walking Diner, Shared Dining, Buffet, Koffietafel, noem maar op! Wilt u een dag / feest op maat dan nodigen wij u graag een keer uit om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

voor 50% korting op 5-gangen keuze menu

Feestlocatie in Brabant

"de Lindenhof" is een patio welke geheel overdekt kan worden bij minder weer. Deze 200m2 grote binnentuin biedt ruimte voor ruim 150 man.

Geschikt voor:bedrijfsfeesten,bruiloften,recepties,condoleances, barbecues vergaderingen,workshops en verder alles wat u buiten de
deur wilt organiseren. Onze vergaderlocatie straalt allure uit. een inspirerende vergaderruimte maakt vergaderen weer leuk en daardoor constructief.

High Tea in omgeving Tilburg

Heeft u al een keer genoten van ons, inmiddels, befaamde High Tea ??
Elke dag kunt u aanschuiven en genieten van al ons huisgemaakte gerechten van deze culinaire verwennerij.
Wel even reserveren !!

Onder de Linden is een officiële trouwlocatie van de gemeente Oisterwijk
Schitterende zomertuin geheel voor uzelf. Ruimte voor trouwdiner, plechtigheid en feestavond. Alles onder één dak

Bedrijfskerstdiner

Wij hebben een schitterende Oud Engelse Boekenkamer voor gezelschappen tot 25 personen voor PrivateDining, High Wine, HighTea of een mooi kerstdiner

Familiedag / Bedrijfsuitje

Wij kunnen een dag vullende programma aanbieden. Een onderdeel daarvan is dat u op de Solex een tour maakt door het Brabantse natuurschoon maar ook een bezoek aan een brouwerij is mogelijk.

voor groepen of gezelschappen groot of klein. bij de Lindenhof in Oisterwijk bent u aan het goede adres. voor personeelsuitje, familiedag, familie-uitje, bedrijfsdag, of bedrijfsuitje.Wij verzorgen een complete dagbesteding dus echt "een dagje uit in Brabant".

• High tea: € 24,95
Diëten Vegetarisch, glutenvrij en lactosevrij
Foto van Onder de Linden & de Lindenhof in OisterwijkFoto van Onder de Linden & de Lindenhof in OisterwijkFoto van Onder de Linden & de Lindenhof in OisterwijkFoto van Onder de Linden & de Lindenhof in OisterwijkFoto van Onder de Linden & de Lindenhof in OisterwijkFoto van Onder de Linden & de Lindenhof in OisterwijkFoto van Onder de Linden & de Lindenhof in OisterwijkFoto van Onder de Linden & de Lindenhof in OisterwijkFoto van Onder de Linden & de Lindenhof in OisterwijkFoto van Onder de Linden & de Lindenhof in OisterwijkFoto van Onder de Linden & de Lindenhof in OisterwijkFoto van Onder de Linden & de Lindenhof in Oisterwijk

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Luxe, romantisch, huiselijk, gezellig, klassiek en rustig
Voorzieningen
Terras, Wi-Fi, high-tea, rookruimte, bezorgen en catering
Kinderen
Kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
100 zitplaatsen en maximaal 150 personen in één groep
Personeel
  • Chef: Jeffrey van Eijndhoven
  • Gastheer/vrouw: Sara Bounin
  • Eigenaar: Harco van Ommen.
Betalen
Visa Master Card pin