Op dit adres zit nu: Bistro C.

Onder de Linden & de Lindenhof in Oisterwijk

Overzijde van het pand parkeerterrein voor gratis parkeren.
    Parkeergarage Tiliander is 3 minuten lopen

1320622980 62
1457193968 81
1603520026 77
1662050449 78

1. Zeer slechte bediening. Onvriendelijk, niet professioneel en bij klacht over lang wachten ook nog geen excuses en grote mond. Eten was zeer goed en lekker. Kok was vriendelijk en serveerde ook uit(personeelstekort? Druk te hoog?)
    Erg jammer. 22:00 stond personeel al met jas aan en ons buiten te kijken. Thee niet eens op kunnen drinken. Schandalig.

2. Tonny Heyns

Vandaag gegeten bij dit restaurant voor de eerste keer maar nooit meer.
    De vis was net n beetje lauw en de groenten kei hard en dan zegt de eigenaarndat is het moderne koken, ja aan mijn hoela. Er liep bediening rond en het plezier straalde van zijn gezicht, maar niet heus. Heel erg druk en rumoerig. Al met al ons zien ze er niet meer terug.

3. Ondanks het zichtbare personeelstekort, hebben wij hier heerlijk gegeten, alles ontzettend mooi opgediend en heel vriendelijk personeel. Wij komen hier zeer zeker terug.

4. Gerda Brouwers

Erg druk afgelopen zaterdag! Ondanks dat toch lekker kunnen eten en genieten van avondje uit met de kids en vriend. Leuke bediening!

5. Hanneke Verdriel

Mijn man, kinderen, kleinkinderen en ik waren erg tevreden. Fijne verjaardag gehad, met lekker eten. Goede gastvrijheid en een erg leuk meisje in de bediening.

Dankuwel voor deze avond!

Groetjes, Hanneke Verdriel

6. Afgelopen zaterdag met mijn man hier gegeten.
    Bij binnenkomst vriendelijk welkom door het personeel en konden nog uit 2 tafeltjes kiezen. (Het was al flink druk dus was blij dat ik toch gereserveerd had)
    vooraf een royaal broodplankje met verschillende smeersetjes en nog een lekker warm bruin broodje. Vooraf gekozen voor champignons in kruidenboter en mijn man ging voor de blauwschimmel loempiatjes. Lekkere gerechtjes en leuk opgemaakt. Hoofdgerecht hadden we beiden voor wildgerechten gekozen. Mijn man het stoofpotje. Goed op smaak en met rode kool, stoofpeertje en knolpuree. Ik zelf had trio van wild. Zat lekkere whiskey/thijm saus bij. Erg verrassende combinatie maar zeker goed op smaak en erg lekker! Dessert hadden we brownie en panna cotta. Erg lekkere afsluiting! Leuke bediening, vriendelijk en netjes. Gezellige ambiance dus wij hebben een hele fijne avond gehad! Bedankt!

7. P. Van der Aa

Lekker eten, goede service.

8. Wat was dit een vervelende ervaring! Geen idee hoe het eten was, want zover is het niet eens gekomen. Maar hier ga ik nooit meer heen, tenzij er een andere eigenaar inkomt. Wat een arrogante, puur op geld beluste, onklantvriendelijke persoon!
    Ik had via social deal een 3 gangen menu voor 2 p gekocht en dit al via iDEAL betaald. Verder niet meer naar mn mail gekeken, waar de vouchers dus te vinden waren…
    We hadden alvast een wijntje besteld en een broodplankje. De serveerster, die overigens heel vriendelijk was, vroeg om de vouchers, omdat ze die moest scannen. Bleek dat er dus iets mis was gegaan bij social deal, want de bijgevoegde vouchers waren niet actief en dus niet scanbaar. Erg vervelend, maar ik had wel gewoon betaald en gereserveerd. De eigenaar of manager werd erbij gehaald. Ik legde de situatie uit en hij reageerde in 1e instantie een beetje met een spottende ondertoon dat ik wel de vouchers moest kopen… duhu… toen duidelijk was dat ik al had betaald vroeg hij mn naam en idd… hij kon het terug vinden. Ik was heel even opgelucht en nog in de veronderstelling dat het wel goed zou komen… maar helaas liep het heel anders.
    Of ik zelf ff met sociale deal kon bellen hierover, want hier kon hij niks aan verdienen, dat was wat ik als eerste te horen kreeg. Ik zei nog. Ja maar daar heb ik nu weinig aan, ik heb wel ervoor betaald! Toen had hij het argument dat hij sowieso weinig verdiende met het hele sociale deal concept. (Alsof ik daar iets aan kan doen. Hij doet er toch zelf aan mee met zijn restaurant) we kwamen er niet uit, hij kwam mij op geen enkele manier tegemoed, dus ik ben naar mn tafel teruggegaan. Aldaar kwam hij weer en ik voelde me ondertussen best voor schut staan en steeds meer richtig paniekaanval… mijn tafelgenoot was er al klaar mee en wilde de wijn en brood afrekenen en gaan. I.p.v. op z'n minst excuses naar ons toe werd het broodplankje wat niet bij het al betaalde 3 gangen menu hoorde en nog nauwelijks aangeraakt was, voor onze neus weggegritst. (Dat terwijl ik net een broodje wilde pakken, want het was al 20.30 En ik rammelde van de honger ondertussen) voor 2 witte wijn en een broodplankje moesten we meer dan €16, - betalen. Niet dat dat zo erg is, maar aangezien ik er zelf niks van op had en ook niet van mijn wijntje heb kunnen genieten door dit alles, vond ik het toch best een zure dure avond. We kwamen speciaal naar Oisterwijk en hadden ons verheugd op een gezellig etentje… erg jammer! Ipv met een goed gevoel gingen we weg met gevoelens van honger, frustratie, onbegrip etc. Negative vibes all over… en het voornemen om daar nooit meer heen te gaan!
    Dit had heel anders opgelost kunnen worden. Social deal was overigens wel klantvriendelijk, bood wel excuses aan en het betaalde bedrag wordt binnen 5 werkdagen teruggestort.

9. Met een social deal bon een 2 gangenlunch bij dit restaurant gegeten. Wat een tegenvaller!! Bij het bestellen van onze drankjes wegens het warme weer als extra een karaf water besteld. Het antwoord van de serveerster was dat ze van de eigenaar alleen een karaf water bij wijn mocht serveren. Doorgevraagd waarom dit niet zo op de kaart vermeld staat en wat het verschil is om water bij andere drankje te serveren. Bij navraag werd alsnog een karaf water gebracht. Soepje vooraf (venkelsoepje) smaakte sterk naar sterke anijslikeur, wat wat tegenviel. Verse munt thee smaakte naar verlepte munt. Ook in de salade met gamba's zagen en proefde we verlepte slablaadjes. Bij afrekenen op de vraag of alles naar wens was toch maar aangegeven. Het antwoord was dat dit klopt, maar dat het de laatste muntblaadjes waren, waarbij verteld werd dat zojuist de groenteboer was geweest met nieuwe voorraad. Je serveert als restaurant toch geen verlepte groente/kruiden lijkt ons (ondanks social deal). Ons zien ze hier niet meer terug!

1,9
  10. Michael Korthout

Gisteren ben ik met mijn vriendin gaan eten bij Onder de Linden. Mijn vriendin bestelde als nagerecht een kaasplankje, nu ging ik er vanuit dat er verschillende soorten kaas zou worden opgediend, helaas maar een soort kaas.

11. Martien van Halen

Gisteren wederom genoten van een heerlijk dinner. Mijn man en ik hebben als voorgerecht genoten van de runder carpaccio, als hoofdgerecht had mijn man de spareribs en ik de pasta fungi, beide van goed kwaliteit en mijn man kreeg het haast niet op! Haha

Als nagerecht deelden mijn man en ik een kaasplankje en een dame blanche. De service was ook prima, de dames waren erg aardig die onze bestellingen aannamen en serveerden.

Goede kwaliteit en kwantiteit, mijn man en ik zullen hier vaker komen dineren!

Groet,
    Martien van Halen.

12. Vreselijk. Wij gaan zeer frequent uit eten in Brabant en onder de Linden bood de slechtste ervaring tot nu toe. Voor een bedrag van €70,- voor 2 hebben wij het voorgerecht half laten staan en beide hoofdgerecht voor het grootste gedeelte. Wij deden bescheiden ons beklag waarop de eigenaar even langs kwam en zei, “over smaak valt niet te twisten maar de gerechten waren gewoon goed, ik heb beiden gerechten geproefd en hier was niets mis mee”. Tuurlijk meneer de eigenaar jij hebt van onze leftovers geproefd. Uiteindelijk “mochten” we na pijn en moeite €60,- afrekenen maar 1 ding is zeker; wij gaan hier nooit meer terug. Wat een slecht restaurant en bovenal wat een slechte respons van de eigenaar die duidelijk gewoon geld wilde vangen. Complimenten voor de vrolijke dames van de bediening die zich duidelijk schaamde voor de eigenaar. Grote afrader!

1,4
  13. Gisteravond zijn wij bij onder de linden in Oisterwijk wezen eten.

Terras zag er al gezellig uit, levendig en redelijk vol.
    Wij zijn aan een mooi opgedekt tafel gaan zitten op het terras. Voordat we het wisten kwam er direct een vriendelijke jongenman ons drank op te nemen. Hij was correct en attent, hij gaf ons drankjes en het menu.

Een jongendamen bracht ons voorgerechten.
    Voorgerechten waren uitmuntend goed in belans mooie porties en smakelijk voor het oog.

Ondanks dat het druk was hoefde we niet lang te wachten op ons hoofdgerechten en drankjes.

Hoofdgerecht zag er heerlijk uit en de rode wijnsaus voortreffelijk gewoon.
    Dessert was heerlijk en de wijnen waren top.

Ik kan iedereen aanraden om hier eens te gaan eten.

14. Verbeek

Vanavond bij dit restaurant gegeten. Slechte ontvangst (bediening loopt 4 x voorbij zonder dat ze blijkbaar in de gaten hebben dat je wat wilt komen eten). Vervolgens ruim een uur gewacht op het voorgerecht. Daarna het hoofdgerecht, wijn erbij besteld en friet, maar nadat we het hoofdgerecht al op hadden nog steeds geen friet en wijn gezien. En wij waren niet de enige tafel waar het fout ging. Bij alle tafels om ons heen ging van alles fout. Bestellingen die niet kwamen of in delen. Mensen die een toetje krijgen maar geen bestek en daar weer 10 min op moeten wachten. Kortom : echt een dramatisch restaurant met een nog dramatischer / ongeïnspireerd personeel.

1,7
  15. Thijs de Corte

16. Truus damen

We hebben super lekker gegeten leuk personeel.
    Leuke locatie zeker een aanrader.
    Wij gaan zeker terug alles was lekker van smaak wij geven ze zeker een 9
    Bedankt voor leuke avond.

17. Op 21-1-2018 met 31 personen een verjaardag gevierd. Na het borrelen heerlijk gegeten. Iedereen was enthousiast over hetgeen ons werd voorgeschoteld. Attent en vriendelijk personeel.
    Ondanks groepsgrootte werden de bestellingen foutloos en in een redelijk tempo uitgevoerd.
    Zeker de moeite om dit nog eens over te doen!

18. Annelies Dijkhuis

Rond 5 uur waren we bij “onder de Linden” voor een high wine, een 5 gangendiner, waar het eten begeleid met iedere keer een glas wijn dat ze erbij uitgezocht hadden wat echt fantastisch was.
    De bediening was aardig, we mochten het lekker rustig aan doen, wat prettig is met bij iedere gang een glas, er werd regelmatig gevraagd of het tempo goed was, de kok kwam ook vertellen wat de volgende gang was en waarom de wijn daar bij gekozen was.
    Borden leuk opgemaakt, eten heel lekker, wijn lekker, bediening aardig; met andere woorden top; echt een aanrader.
    Gelukkig hoefden we, rond 10 uur, maar een klein stukje te lopen naar het hotel.

19. Menu op het raam blijkt alleen in de avond te kunnen. We zitten inmiddels 35 minuten en nog altijd niets te eten. We vragen waar het blijft… de onervaren jonge ober gaat het navragen. Mocht u 2 volwassen met 3 honden op het terras zien zitten dan hebben we na 3 kwartier nog altijd niets te eten.

4,5
  20. Goede, vriendelijke ontvangst, jas werd aangenomen, tafeltje direct aangewezen. Goede portie's qua grootte. Personeel erg vriendelijk en attent. Komen regelmatig aan je tafeltje vragen of het gesmaakt heeft en of we nog iets willen. Zaak ziet er mooi en groot uit. Van de tafeltjes om ons heen hoorde we ook alleen maar goede geluiden. Terras zat helemaal vol, toch hoefde we nergens te lang op te wachten. Fijne avond gehad.

21. Rick van nunnen

Erg geslaagde avond gehad gisteren lekker gegeten en het was erg druk. Maar toch kregen we snel ons eten op tafel gezerveerd. Leuk en gezellig personeel. Zeker een aanrader. Wij komen snel een keer terug bij onder de linden.
    Bedankt Voor een leuke geslaagde avond!!

22. We zijn vandaag weer hier neergestreken en het is weer subliem! Echt een aanrader… lekker eten (dank aan de kok) en superbediening!

23. Lisette

Op een maandagavond, gezellig met 6 personen gegeten. Het 3-gangenmenu smaakte voortreffelijk. Als voorgerecht de Carpaccio, subliem. Het hoofdgerecht de varkenshaas, heerlijk. Het dessert een heerlijk ijsparfait met karamel was ook verrukkelijk.

Complimenten aan de kok. De bediening was zeer vriendelijk. Kortom, een leuke geslaagde avond op het gezellige terras.

24. Ik heb er vandaag gegeten. Niets op aan te merken. Wel was ik verbaasd over het feit dat ik niet mee mocht liften met het 3 gangen diner voor 19.00 uur voor het bedrag van € 19.95. Ik had namelijk een cadeau diner bon en kon deze niet inleveren wanneer ik hier gebruik van zou maken. Ik had al een korting en daar kon niet het bedrag af van de cadeau diner bon. Want dan had ik nog meer korting werd mij verteld. Het is mij mondeling verteld dat dit niet kon. Ik heb hier mee ingestemd dat het diner uiteindelijk voor de gewone prijs betaald € 29.95. Maar als ik niets gezegd had en daarna gewoon had afgerekend wat was er dan gebeurd. Volgens mij is de cadeau diner bon een wettig betaalmiddel. Wanneer ik iets koop in de verkoop voor de helft van het geld kan ik gewoon met een VVV bon betalen! Er staat hierover niets vermeld op de site en ook niet voor op de straat bij het aankondigingsbord. Let op dus als je daar gaat eten met een diner cadeau bon!

25. Andrea Jossen

Pinksterweekend wilden we met de familie (10personen) na een half uurtje fietsen gezellig wat drinken en lunchen op het terras zoals we de dag daarvoor ook hadden gedaan, wat overigens prima was bevallen bij een collega (concurrent) daar in de straat. Na het drinken was besteld hebben we na15 min de eerste keer om ons drinken gevraagd waarna we al afgesnauwd werden door de heer (eigenaar/manager){we zijn er toch mee bezig}. Na een half uur toen we naar binnen gingen on het te vragen, weer werden afgesnauwd. Heeft mijn neefje de heer gevraagd waarom hij zo'n onbeleefde houding had... en als het eten zo lang duurde dat wij daar helaas geen tijd voor hadden...Toen werd ons toe geschreeuwd met een vol terras: dan flikker je toch op! 😲Wauw wij hadden er geen woorden voor en zijn meteen vertrokken. Overigens zaten op het terras meerdere mensen die niet tevreden waren. Als de eigenaar/manager je zo al te woord staat en je bijna aan wil vliegen 😬De enige reden waarom ik dit schrijf is dat het zonde is van je geld om daar heen te gaan. Wij gaan wel ergens heen waar ze ons geld wel waarderen.

26. Op zaterdag avond heerlijk buiten gegeten en genoten van het mooie weer. Het terras zat redelijk vol en de sfeer was goed. Bediening was vriendelijk echter men liep een beetje door elkaar heen. We hebben gekozen voor het 3 gangenmenu. Op het bord stond 16,95 als je voor 19 uur aan tafel zat. We zaten er precies rond 19 uur want we hadden gereserveerd. Het eten werd laat geserveerd op zich niet erg want we genoten tenslotte van de warme avond. Ook kwam men vertellen dat het wat uit liep tot dan toe prima. Echter bij het hoofdgerecht zouden frietjes geserveerd worden, deze kwamen pas nadat we bijna klaar waren met het gerecht. Peper en zout waren ook niet te bekennen. Toen we hier een opmerking over maakten dat de friet zo laat geserveerd werd, zei men er niets op.
    Bij het afrekenen verbaasde ons de rekening. Het menu was met 10 euro om hoog gegaan. Daarnaast moest men nog 3,5 euro bij betalen bij de carpaccio. Ik voelde me dan ook echt genaaid. Als alles dan top was geweest, prima, maar dat je het eten niet tegelijk krijgt terwijl je al zo lang hebt moeten wachten en 120 euro afrekent voor 3 personen, dan is dat echt veel en veel te veel. Dan hadden we bij de bar nog een bon gevonden die uit werd gegeven. Daarop zou je korting krijgen op 25% een 3 gangenmenu. Maar die mochten we nu niet inleveren. Ik heb er geen woorden over vuil gemaakt. Heb afgerekend en de ober een kleine fooi gegeven maar ik voel me niet als klant goed behandeld. Jammer dus van de extreme prijsverhoging, misleiding en slechte afstemming in de afgifte van de producten op tafel. Hopelijk doet men er iets mee.

27. Een heerlijke middag op het terras met 9 dames genieten van een high tea. Een heerlijk vers gemaakt soepje, heerlijke broodjes en genoeg zoetigheden om de tandarts jarenlang aan het werk te houden :-).
    Avondeten was daarna niet meer nodig.

28. Koen de Bes

Erg lekker en goed gegeten. Zalm specialiteit van de chef kok is een echte aanrader!

29. Johan Kokx

Met 7 man heerlijk verrassend gegeten, een prima ervaring.

30. Ineke Steegers

Prettige ontvangst. Fijne bediening, heerlijk gegeten. Een aanrader!

31. Enkele dagen geleden heb ik hier gegeten met 4 personen en het was in een woord subliem.
    Er zit sinds enige tijd een nieuwe eigenaar en een nieuwe chef kok, beiden hebben liefde voor het vak en de kok kookt met passie. De bediening is erg vriendelijk, er werd regelmatig gevraagd of we nog iets wilden drinken en het eten werd keurig op tafel gezet.

We kregen heerlijke venkelsoep, loeiheet zoals soep behoort te zijn met dik volkorenbrood erbij. Daarna lekker mals vlees dat mooi vorm gegeven werd op een voorverwarmd bord (Viola, daar herken je een goed restaurant aan!). En krokante frietjes om je vingers bij op te eten. Het toetje was verrukkelijk, verse witte chocolade met nougatine ijs op een mooi bord.
    Dit is het restaurant waar je echt voor naar Oisterwijk wil komen en echt de moeite waard.

32. Heerlijk genoten van een 5-gangen high wine! Fantastische wijnen, uitmuntend eten en de bediening door de gastvrouw was subliem. Compliment voor haar en zeker ook voor de kok! Absoluut voor herhaling vatbaar en heel leuk cadeau idee!

33. Heerlijke genoten van een high lunch. Al eerder een keertje de high tea gedaan en ook die is goed bevallen!
    Vooral de salade was verrassend lekker! Goede sfeer!

34. Hele fijne avond gehad en heel goed gegeten. Er is voldoende keus. De ambiance is goed. Zeer vriendelijk personeel dus echt een aanrader.

35. Stephan en Marion Bertens

Heerlijk gegeten, complimenten aan de kok. We komen snel weer aan, zelden zo'n lekkere tonijn gegeten.
    Gr. Stephan en Marion Bertens

36. Heerlijk gegeten.
    Het was gezellig druk in het restaurant. Vriendelijke bediening.
    Een aanrader!

37. Super heerlijk geluncht! Complimenten aan chef en de bediening.

38. Wij komen uit Haarlem en gaan regelmatig uit eten, maar in dit restaurant was het echt fantastisch. Bediening top en de keuken super.

39. S.Brandwijk

Heerlijk 3 gangen high tea. Met apperatief en verse jus. Prima verhouding prijs kwaliteit (goede producten). Wij kregen het niet op...
    Aanrader dus!

40. Kenny Nijkamp

Heerlijk gegeten van de nieuwe kaart. Mooie sfeer heerlijke gerechten. De chef ziet er niet uit maar, hij kan wel koken!!! Nee geintje, culinair genieten.

41. Gewin hamers

Heerlijk gegeten.. Vriendelijk personeel.. Hier komen we zeker nog een x terug

42. Het was echt een heerlijke beleving voor ons. Klinkt wellicht overdreven, maar ik kan het niet beter verwoorden. Gezellig, gastvrij en echt lekker culinair eten. Super.

43. Karin van der Zalm

Een gezellige middag gehad. We hebben genoten van een overvloedige high tea. Voor degene met een allergie werd alles aangepast en apart geserveerd. Vlotte bediening en gastheer was zeer attent. We komen graag weer eens terug.

44. R.Groenland

We hebben op 1e kerstdag heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad met uitstekende bediening.

45. A.J.van Gorp

Prima gegeten, personeel was vriendelijk, zei telkens als ze aan tafel kwamen om te informeren goeden avond (wel 9 keer gehoord.) Maar niet heel deskundig. Prijs/kwaliteit was goed.

46. Heerlijk gegeten met 4 personen. Allen zeer tevreden! Goede bediening!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

47. Heerlijk gegeten. Vooral de hertencarpaccio is een aanrader! Zeker voor herhaling vatbaar. Complimenten voor de prima bediening!

48. marieke/ed Co.

Hebben hier heerlijk ge-high tead, soms wat lang gewacht, maar alles was lekker en goed verzorgd! Klein minpuntje: telefonisch 2 vegetariërs doorgegeven, maar daar was geen kennis van in de keuken. Netjes opgelost, er is toch nog vlug iets aparts voor de vegetariërs klaargemaakt.

49. Zeer lekker gegeten met social deal
    Heerlijk voorgerecht van garnalencocktail
    Super hoofdgerecht van malse varkenshaas.
    En lekker toetje
    Echt n toppertje

50. Aljabosch

Heerlijke high tea, vriendelijke bediening. Aanbeveling waard.

51. Ja afgelopen vrijdag na een wandeling in de mooie omgeving van Oisterwijk hier een hapje wezen eten.
    Ontvangst was erg vriendelijk (we waren iets eerder, geen probleem).
    Het voorgerecht was erg smaakvol toen kregen we de mixedgrill. Deze was erg lekker en met overheerlijke VERSE groente (krijg je niet overal). Wij dachten maar 1 ding, wanneer weer!!

52. 21-10. Heerlijk gegeten. Borden mooi opgemaakt en verse producten. Attent en vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

53. Ik heb zaterdag 15 oktober ter ere van mijn 50e verjaardag en van de 18e verjaardag van mijn zoon, samen met 18 gasten erg genoten van een heerlijke high tea. Erg uitgebreid en lekker, geserveerd met uiteraard diverse theesoorten en andere lekkere drankjes.
    In eerste instantie was er een communicatieprobleem i.v.m eerder doorgegeven wensen voor een gast van 4 jaar, maar dat is door Harco op een erg goede manier opgelost!
    Een klein minpuntje wat meerdere gasten aan hebben gegeven, is dat het bedienend personeel iets vriendelijker zou mogen zijn.
    Verder echt mijn complimenten en zeker voor herhaling vatbaar!

54. Zondagavond 9-10-16 voortreffelijk 4-gangen diner gegeten. Was enorm druk maar desalniettemin bij geen enkele gang lang moeten wachten.Zeer attente bediening. Heeft ons echt aan niets ontbroken. Zeer aan te bevelen. Gaan zeker nog eens op herhaling.

55. Corrie Smits

Gisteren genoten van een high tea bij restaurant Onder de Linden in Oisterwijk. De serveerster was een erg vriendelijk en correct meisje. Alle gerechtjes waren lekker en er werd zoveel geserveerd dat we het niet eens allemaal op konden. Is zeker een aanrader. Dank je wel voor de goede zorgen.

56. A. Horsten-Daelmans

Woensdagavond 5 oktober hier geweest en wat een zonde van het geld...
    Het voorgerecht wat ik had was echt te belachelijk voor woorden, het staat zo mooi op de kaart maar de gegrilde tonijn met gemarineerde mango salsa met tomaat, komkommer en peper, was niet meer dan mango met 2 halve tomaatjes en 2 stukjes komkommer, het pepertje was nier te vinden of te proeven en de tonijn was niet eens gegrild?
    wat er kwam toen ik het teruggegeven had was helemaal om te huilen, de salsa van mango was nu vervuild met stukjes zongedroogde tomaat en kappertjes..?? ohh ja de tonijn was nu wel gegrild.
    Mijn hoofdgerecht was diamanthaas van Black Angus, dat is vlees daar moet je mes doorheen glijden, niets was minder waar, taai! de groente was een combinatie van kool, boontjes en spruitjes, wahhaaa.....omringd met een saus die het allemaal moest maskeren.... eens maar nooit meer!!!

1,7
  57. Driegangen keuzemenu voor Euro 19,95. Omdat we voor 18.00 uur aan tafel zaten kregen we Euro 3 p.p. korting!
    Gevestigd in een mooi karakteristiek pand met een heerlijk verwarmd terras met uitzicht op de straat.
    Diner was voortreffelijk. Hoofdgerecht gaf keuze uit vlees (varkensmedallions) of vis (kabeljauw). Nagerecht een heerlijke parfait. Bediening was attent.
    Een voortreffelijk keuzemenu voor een hele schappelijke prijs!

58. Lekkere high tea mogen nuttigen. Zeker een aanrader. Zeer diverse hapjes gehad. Superlekker allemaal. Aardig personeel. Oisterwijk is ook een charmante plaats. Leuke winkels dus na de high tea ook nog lekker geshopt.

59. Wij hebben heerlijk gegeten en het 3 gangenmenu voor die prijs perfect.

60. Gisteravond aangeschoven voor een high wine na reserveren. Bij aankomst leek personeel licht gestresst. Helaas liep de communicatie onderling niet soepel. We moesten erg lang wachten op onze high wine. Positief is wel dat ze erg goed ingespeeld hadden op de vegetarische versie van de high wine, met aangepaste wijnen. Ik had echter niet gekregen wat er op de site stond en na de tweede gang vroeg men of we iets na wilde consumeren. Wij kwamen toch echt voor de vijfgangen high wine. De eigenaar kwam later nog aan tafel om wat informeel bij te praten. Wij hebben toch een prettige avond genoten in het mooie Oisterwijk, en hopen dat deze hectiek en miscommunicatie eenmalig was.
    Succes verder met jullie restaurant.

61. Erik dirksen

Gezellige tent met prima prijs/kwaliteitsverhouding!

62. Johan van Uffelen

Het zat niet mee met onze Social Deal. Toch was Harco van Onder de Linden bereid de verlopen vouchers alsnog te accepteren. Hoewel er vanwege onze late aankomst al druk opgeruimd werd, hebben we toch lekker gegeten op het heerlijk verwarmde terras met leuke meiden in de bediening.

Dank voor de service en complimenten aan het personeel

63. P. de Lange

Zaterdagavond 3 september met 11 volwassenen uit Amsterdam e.o. gedineerd bij Onder de Linden.
    Buiten aan een lange tafel, sfeervol verlicht met kaarslicht.
    De keuken had er veel zin in, want de vele, verschillende gerechten smaakten heerlijk en aan de opmaak van de borden was ook al niks mis.
    De bediening attent en hulpvaardig.
    De gerechten zijn bij Onder de Linden vriendelijk geprijsd; bij controle van de rekening bleek dat er abusievelijk enkele gerechten teveel op de rekening terecht waren gekomen. In goed overleg werd de rekening daarop aangepast.
    Hier komen we graag terug!

64. Vanavond heerlijk gegeten op het terras! Dikke prima! 👍👍

65. Karin&kees

Zeer lekker gegeten via Social Deal. Keuze tussen vlees/vis/vegetarisch... Fijn buiten gezeten en de bediening was top, dat zie je niet vaak meer.

Domingos, super bedankt... als we weten dat jij er weer bent komen we zeker nog een keer. Het overige personeel was ook goed hoor!

66. William en Sabrina van Logten

Tijdens onze trouwdag 12 augustus 2016 hebben wij de huwelijks ceremonie, het diner en het feest bij Onder de Linden gevierd.
    Het was een dag om nooit te vergeten, mede dankzij Onder de Linden.
    De huwelijksvoltrekking was perfect ingericht. Het personeel van Onder de Linden heeft onze wensen perfect ingevuld, het zag er prachtig uit.
    We hebben voorafgaand aan de bruiloft samen met Harco een menu samengesteld voor onze gasten. Het was een heerlijk menu met alles erop en eraan, voor ieder wat wils, zoals onder andere de heerlijke carpaccio, garnalen cocktail en tournedos, ook over het dessert waren onze gasten zeer over te spreken. Kortom een zeer geslaagd diner.
    Tijdens de avond zag de locatie er weer tip top uit. Onze DJ heeft er een geweldige avond van gemaakt. Onder de Linden zorgde voor heerlijke hapjes waar onze gasten goed over te spreken waren. Vooral de bediening van onze feestavond was super.
    De bediening heeft mede ervoor gezorgd dat het een ontzettend gezellig feestavond was, zij hebben ook hun dansmoves kunnen tonen, wat zeker in de smaak viel!

Samengevat: Een zeer geslaagde dag en we kijken er met veel plezier en goede gevoelens op terug.
    Harco en het Onder de Linden personeel: Dankjewel!!

Met vriendelijke groet,
    William en Sabrina van Logten

67. Van Leeuwen

Ongelofelijk klantonvriendelijkheid eigenaren. Beloftes niet makomen. Als je in het restaurant komt om een tafel te bestellen dwingen ze je om telefonisch te bestellen. Restaurant is uw bezoek niet waard

68. Wat een verassing zeg! En dan doel ik op de bediening. Wij hebben gezellig gegeten en werden op onze wenken bediend. Beleefd, goede uitleg over het eten en nam ook de tijd voor een praatje. Mocht het als rapper niet lukken (ik hoop van wel) dan voorspel ik je een mooie toekomst in de horeca. Garnalencocktail was prima. Het hoofdgerecht (mixed grill) kan beter, maar wellicht ligt dit aan mij omdat ik geen selderij lust en dit een dominant onderdeel in de groenten was. Toetje heerlijk en mooi opgemaakt. Bedankt en tot de volgende keer.

69. Theo & Marjan

Op zondagmiddag via social deal een lekker 3 gangen menu gegeten onder het genot van een heerlijk wijntje.
    Bediening geweldig zeker Domingos correct en netjes ook de rest van de bediening nog bedankt.
    Komen zeker terug

70. Fam. Opdam

Heerlijk gegeten. Via social deal extra korting op een 3 gangen menu. Zeer prettig personeel, deskundig, vriendelijk en een uitstekende correcte houding naar hun gasten! Klasse Domingos en Jessy!

71. H. Nouwens

We hebben een prima avond gehad. De bediening is erg voorkomend en attent. Het eten was ronduit voortreffelijk en er wordt een erg goede prijs/kwaliteitsverhouding geboden. Een aanrader, wij komen zeker terug!

72. Maria Vissers

Heerlijk gegeten, goede bediening en aangename achtergrondmuziek.

73. Ninon Kreutzer

Op deze mooie zomeravond zitten wij volop te genieten op het terras bij De Lindenhof in Oisterwijk. We hebben lekker gegeten en de sfeer is ontspannen en gezellig. Genieten!

74. Ondanks de SocialDeal voucher een topavond gehad. Ongedwongen service door een leuk jong stel. Goede kwaliteit, aantrekkelijke presentatie! Weer een leuk eetadres dankzij deze actie. Komen graag terug.

75. Gisteravond op het terras gezeten bij Onder de Linden. 'Even iets drinken' met twee volwassenen, 3 jonge kinderen plus 1 hond. Het was een prachtige, warme avond, maar dat was niet de enige reden dat we uiteindelijk uren zijn blijven plakken.
    Dat lag ook aan de goede en vriendelijke bediening. Het was behoorlijk druk, maar overal was tijd voor een praatje of een grapje.
    Drankjes kwamen vlot, personeel hield alle gasten goed in de gaten waardoor een klein handgebaar voldoende was om een nieuw rondje te kunnen bestellen.
    Onze visite is uiteindelijk maar blijven slapen, we hadden het te laat gemaakt omdat we zo lekker zaten...
    Aanrader!

76. Ton van den Breekel

Erg lekker gegeten afgelopen zondag op het terras. Leuke vriendelijke bediening onder supervisie van Sara die het fantastisch doet met haar crew

77. dre hendrikx

Was druk en zag er gezellig uit. Hebben heerlijk gegeten en werden snel bediend. Was lekker en precies genoeg.

78. Leuk restaurant, we hebben op het terras gezeten, lekker gegeten, goede prijsverhouding en leuke aanbieding, leuke bediening, vooral door Yneke.

79. Op vrijdag 5 aug hier gegeten en wat viel dat tegen 15 minuten wachten op een ober om drinken op te nemen daarbij brood besteld waarna we daar 3 keer om hebben moeten vragen. Waren hier om 1900u, uiteindelijk eten doorgegeven voorgerecht liet lang op zich wachten, was wel lekker. Na nog eens 45 minuten wachten op hoofdgerecht hiernaar gevraagd en kregen te horen dat het nog eens 10 minuten zou duren. Omdat we honger hadden ondertussen alles opgegeten we misten het spek om de varkenshaas en bospaddestoelensaus was zonder paddestoelen. Het dessert was wel lekker, nadat we dit hadden doorgegeven, hoefden we niks af te rekenen, maar ik had liever lekker gegeten. Of ik hier terug ga, denk het niet.

80. Gezellig en heel vriendelijk bediend door Sarah. Een dikke tien!

81. mia kemperman

Fijne en vlotte bediening lekker gegeten 🍴 en goed geholpen door Sarah, en een mooie locatie ga zo door.

82. Aljabosch@Gmail. Nl

Heerlijk gegeten.prima bediening en mooie zaak. Complimenten

83. Jos de Kousemaeker

Ondanks eerder ontvangen bevestiging van de reservering, kon het etentje niet doorgaan. Dit, omdat tijdens de kermis geen gebruik kon worden gemaakt van de Social Deal.

84. jolanda

Extreem slechte service. Het eten liet een uur op zich wachten, het drinken doorgaans een half uur per bestelling en het eten kwam niet tegelijk waardoor de eerste paar geserveerde personen hun eten al op hadden eer de rest hun eten eindelijk kreeg, wat niet goed was voor de sfeer. De serveersters binnen deden niks terwijl de bediening buiten al het werk deed. Het eten was oké, niet het wachten waard.

2,3
  85. Vanmiddag High Tea gehad bij Onder de Linden in Oisterwijk. De High Tea was lekker, het restaurant zag er gezellig uit en de medewerksters in de bediening vriendelijk. Alleen de eigenaar/leidinggevende vanmiddag behandelde de medewerksters echt op een neerbuigende en vervelende manier, waar wij en nog meer gasten bij waren. Dit was echt onprettig, vooral voor de medewerksters natuurlijk. Voor mij een reden om niet meer terug te gaan. Ik zou zo echt niet behandeld willen worden!

86. Bij aankomst een prima ontvangst, toebedeelde plaats was een tafel voor zes helemaal afgezonderd, dit werd naar tevredenheid opgelost. Voorgerechten waren prima, op het hoofdgerecht ongeveer 1 tot 1,5 uur moeten wachten. Toen een medewerker ons passeerde en zag dat we nog geen hoofdgerecht hadden, is hij direct naar de keuken gegaan en meteen teruggekomen met ons hoofdgerecht, wat verre van warm was. Hier hadden wij toch het idee dat men ons vergeten was. Het hoofdgerecht op zich was zeer karig opgemaakt, nauwelijks groente en gezien de prijs een klein stukje vlees. De bereiding was ondanks de temperatuur goed, onze mening is dat men met name het hoofdgerecht te exclusief wil benaderen, dit gaat ten koste van de kwantiteit en dus een ontevreden gevoel. Nagerecht was prima, jammer dat op het einde van de avond de ontevredenheid overheerste.

87. Familie vd Aa

Wij zijn vrijdag 18 maart wezen eten. Het was allemaal perfect!! Goede service en het eten was heerlijk.

88. Bartho van Straaten

Het was niet druk in het restaurant. Misschien 2 tafels bezet. Wel een gezelschap in een zaal achter. Bij aankomst kregen we snel een drankje op tafel, kraanwater was niet te voorradig, daarna moesten we lang wachten op menukaart. Deze kwam naar 20 minuten met een (duur) mandje brood.

Opvallend irritant was de harde hardrock muziek in de zaak. Alle hits kwamen voorbij: Queen, Bon Jovi, AC/DC etc. Ongepast & zeker gezien de gemiddelde leeftijd van het gezelschap. Verder bestond de avond uit vooral veel wachten...

Twee voorgerechtjes, kwaliteit hoofdgerecht vlees (chateaubriand) was prima, fles Cotes du Rhone ook. Opvallend echter was het gebrek aan groenten & aardappelen. Nabestelde frites kwam pas na 15 minuten. Hoofdgerecht was toen al op... Dessert met een prijs van €8 per couvert maar overgeslagen. Rekening voor 4 personen ruim €150. Eten was best OK maar sfeer en beleving waren zeer onbevredigend.

Kortom prijs/kwaliteit/beleving een dikke onvoldoende. Jammer, hier was makkelijk een hogere score te halen. Het gaat om kleine details...

89. Op 2 februari 2016 de 94ste verjaardag van moeder omlijst met een etentje bij Onder de Linden. We eten regelmatig buiten de deur waaronder af en toe ook bij Onder de Linden.

Gezelschap van 8 personen in de leeftijden van tussen de 50 en bijna 100. Rustige avond qua overige gasten. Onze gereserveerde tafel stond mooi opgesteld en was fraai gedekt. Ontvangst met een glaasje bubbels en de felicitaties van de medewerkers. Het bleek de allereerste dag van de nieuwe chef-kok en we waren erg benieuwd of hij en zijn team het (hoge) niveau zouden halen zoals we gewend zijn. De hele avond werd in een woord top, zowel qua eten, bediening (bedankt Daan) en ambiance. Alle voor-, hoofd- en nagerechten waren prachtig opgemaakt en voldeden qua smaak boven verwachting! Voor ons opnieuw de bevestiging dat we er goed aan doen hier klant blijven!

90. Graag wil ik de keukenbrigade en de bediening bedanken voor het verzorgen van een voortreffelijke avond. Wij waren te gast in de bibliotheekkamer met een gezelschap van 14 personen. Iedereen heeft genoten van de heerlijke dranken en spijzen. Een voortreffelijk 5 gangen verassingsmenu van de kok! Ook de flexibiliteit om te werken met een consumptiekaart hebben wij erg gewaardeerd.
    Wij kunnen terugzien op een zeer geslaagde avond, die zeker voor herhaling vatbaar is. Een echte aanrader. Namens “de Trouwlaangroep”.
    Met vriendelijke groet,
    Ton van Huijkelom

91. Gezellige avond gehad met shared dining. Goed eten, vriendelijk personeel. Ze mogen wel iets vaker langskomen om te vragen of iemand nog iets wil drinken.

92. Met familie eten in Oisterwijk. Maandag met familie golfdag afgesloten met diner. Dit keer bij Onder de Linden in Oisterwijk centrum. Hele mooie locatie, heerlijk gegeten. Betaalbaar eten in Oisterwijk is hier mogelijk. Zeker aan te bevelen is shared dining, dit is echt gezellig. Tafel met elkaar. Zeker aan te bevelen.

93. Met een grote groep gegeten; Ronduit slecht. Geld vragen voor water en extra friet. Maar zo'n kleine bakjes dat je wel om extra friet etc. moet vragen. Zalm was erg vies. Enige echt lekkere was de kip en champignons-saus. Groenten zeer zeer weinig. Nog geen 100 gram voor 6 personen. Niet van deze tijd en de rekening al helemaal niet. Voor ons nooit meer!

2,6
  94. Els van Nordingen

Met 23 dames van elisabeth ziekenhuis voortreffelijk genoten van een megawatt hightea. Heel gezellige middag. Voor herhaling vatbaar maar dan in de zomer in de Lindenhof.

95. whpoot

96. Gister een heerlijke dag gehad met als afsluiting een diner bij Onder de Linden. Helemaal geweldig, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Een echte aanrader!!

97. Nick van Leeuwen

Gisteren overheerlijk gegeten. De spareribs waren super mals en het vlees kon je bijna van het bot slurpen. Bediening was ook erg netjes. Al met al een echte aanrader!

98. Jan en Hetty van Dijk

Goede afspraken en nagekomen! Eten was voortreffelijk. Prachtige (buiten)locatie. Alles prima naar de zin. Compliment ook voor de kok met zijn diversiteit aan voorgerechten!

99. Gezellig met zessen gegeten, gereserveerd op terras, met mogelijkheid om naar binnen te gaan. Prijs/kwaliteit is prima! Lekker en prima verzorgde, mooi opgemaakte borden! De lekkere kreeftensoep mocht warmer zijn, de rest was dik in orde!

100. Wij hebben heerlijk gegeten op een gezellig verwarmd terras. De bediening hebben wij als bijzonder prettig ervaren. Een aanrader!!

Volgende pagina