• Lid sinds 28 mei 2017

Walter ceelen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Op zaterdag avond heerlijk buiten gegeten en genoten van het mooie weer. Het terras zat redelijk vol en de sfeer was goed. Bediening was vriendelijk echter men liep een beetje door elkaar heen. We hebben gekozen voor het 3 gangenmenu. Op het bord stond 16,95 als je voor 19 uur aan tafel zat. We zaten er precies rond 19 uur want we hadden gereserveerd. Het eten werd laat geserveerd op zich niet erg want we genoten tenslotte van de warme avond. Ook kwam men vertellen dat het wat uit liep tot dan toe prima. Echter bij het hoofdgerecht zouden frietjes geserveerd worden, deze kwamen pas nadat we bijna klaar waren met het gerecht. Peper en zout waren ook niet te bekennen. Toen we hier een opmerking over maakten dat de friet zo laat geserveerd werd, zei men er niets op.
    Bij het afrekenen verbaasde ons de rekening. Het menu was met 10 euro om hoog gegaan. Daarnaast moest men nog 3,5 euro bij betalen bij de carpaccio. Ik voelde me dan ook echt genaaid. Als alles dan top was geweest, prima, maar dat je het eten niet tegelijk krijgt terwijl je al zo lang hebt moeten wachten en 120 euro afrekent voor 3 personen, dan is dat echt veel en veel te veel. Dan hadden we bij de bar nog een bon gevonden die uit werd gegeven. Daarop zou je korting krijgen op 25% een 3 gangenmenu. Maar die mochten we nu niet inleveren. Ik heb er geen woorden over vuil gemaakt. Heb afgerekend en de ober een kleine fooi gegeven maar ik voel me niet als klant goed behandeld. Jammer dus van de extreme prijsverhoging, misleiding en slechte afstemming in de afgifte van de producten op tafel. Hopelijk doet men er iets mee.