Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oeffelt verdeeld zijn.

1. Nederlands Oeffelt

Fijne gedempte en informele en gezellige sfeer, voldoende ruimte tussen de tafels, mooie gerechten, goede kaart met voldoende variatie, origineel concept, mooi opgemaakte borden, prima kwaliteit gerechten. Prijs / kwaliteit is gewoon goed. Echt een aanrader en zeker de moeite waard om even naar Oeffelt te rijden.

2. Nederlands Oeffelt

Lekker gelunchd tussen het fietsen door. Veerbrood, humusveerbol en carpaccio salade van lokale Maasweide koeien. Buiten de koffie opgedronken en genieten van het uitzicht op deze prachtige plek aan de Maas.

3. Nederlands Oeffelt

Restaurant sfeervol. Warm ontvangst. Wij kwamen voor hertenbiefstuk, die op de kaart stond, was op. Alternatief was er wel, maar de hoeveelheid was erg weinig voor een hoofdmenu. Wij zijn geen grote eters, maar na een drie gangen menu, was ik nog niet verzadigd. Verder eten goed!

4. Nederlands Oeffelt

Super lekker en gezellig gegeten in een prachtige ambiance!! Top!!

5. Internationaal Oeffelt

Ons tweede bezoek was nog beter dan het eerste. Door de stormwaarschuwing waren wij de enige gasten. We hebben een geweldige persoonlijke behandeling gekregen. Super uitleg van de kok, fantastisch eten en een goede afstemming met wijn en bier. Kortom een superavond en geweldig kindvriendelijk. Het is nu onze voorkeursbistro geworden en zullen het aan al onze vrienden aanbevelen.

6. Internationaal Oeffelt

Ons eerste bezoek heeft alle verwachtingen overtroffen, hartelijke ontvangst, bijzonder kindvriendelijk, gezellig, geweldig eten. Het menu met bierarrangement was super, maar het "normale"deed het ook geweldig. Erg leuk vond ik ook de gastendoekjes op het toilet. We zullen zeker terug komen.

7. Internationaal Oeffelt

Gezellige locatie. Leuk terras. Maar de kwaliteit van het eten is wisselend.

Zaterdag daar een menu gegeten. De tomatensoep was bouillon. Een vorige keer hadden we echte pomodori soep. Bij melding aan de ober zei hij dat we toen dan geluk hadden gehad.

Vervolgens had ik zalm als hoofdgerecht. Deze was nog rauw van binnen. Ober vroeg of dat hij de zalm van mijn bord mocht herbakken of dat ik een nieuwe wilde. Dat zou hij niet moeten vragen. Mijn bord ging terug met opgeschepte aardappelpartjes. Kreeg een nieuwe zalm. Die was prima. Maar geen nieuwe aardappelpartjes. Daar moest ik om vragen en werd geserveerd toen het eten al op was.

Vervelend dat ik door dit gedoe pas kon gaan eten toen mijn man al klaar was. Geen excuses. Geen aanbieding van koffie of zo om het goed te maken.

Bij afrekenen vroeg de ober of alles naar wens was geweest. Het geleerde werd in praktijk gebracht. Overbodige vraag lijkt me.

8. Internationaal Oeffelt

Een heel gezellige bistro met super aardige bediening. Een heerlijke keuken. Wat een lekkere maaltijd! Ik beveel het zeker aan! Moet je beslist eens proberen. Een steeds veranderende kaart, dus nooit saai.

9. Internationaal Oeffelt

We hebben geluncht, eten was oke. We wilden nog koffie met gebak, maar op maandag schijnt er geen gebak te zijn, slecht... Op het toilet lagen een heleboel vieze gastendoekjes in de hoek en er was nog 1 schone over... prullenbakken waren ook niet leeggemaakt. We hadden afgerekend en toen we weg wilden gaan werd er ineens gezegd: jullie hebben 20 cent te weinig betaald. Sorry hoor, ik weet zeker dat ik genoeg had gegeven, incl. fooi, maar sowieso, je hebt het geld al geaccepteerd en gaat mensen niet terugroepen voor 20 cent. Voor ons niet voor herhaling vatbaar helaas.

10. Internationaal Oeffelt

Het was een tip van vrienden, Bistro Enzo in Oeffelt, ga maar eens en dat hebben we gedaan. In een mooi wit pand met een ruim terras aan de straatzijde en opzij vinden we de Bistro Enzo. Binnen een eigentijdse inrichting. De ontvangst is hartelijk en al snel worden de eerste drankjes gebracht, of we de huiswijn mogen proeven hoeven we niet te vragen, dit wordt aangeboden en zo hoort het waar het ons betreft.
    Vooraf een salade van huisgerookte zalm, subtiel gerookte zalm, smeltend op de tong, erg lekker. Als hoofdgerecht bavette op Toscaanse wijze met een garnituur van gegrilde pastinaak, courgette en sjalot. Het mes gebruiken was bijna zinloos geweld, zo mals was het vlees. Na een aantal mooi kazen, waaronder Roquefort, Munster, Chaumes, Morbier met een garnituur van dadels en vruchten/notenbrood.

Deze tip was een schot in de roos, met de nodige wijntjes en speciaalbieren vormde de nota de volgende aangename verrassing. Warm aanbevolen, ik ken een gids die zou zeggen; een omweg waard, zeker in haar klasse ongeëvenaard en dat zeg ik niet snel.

11. Nederlands Oeffelt

Zaterdag 4 juli op een mooie zomeravond richting Oeffelt voor een hapje eten in 't Veerhuis. Uit onze studententijd herinnerde wij 't Veerhuis als een heerlijk restaurant met een prachtige ligging. Wat een desillusie. Bij aankomst eerste aanblik op terras. Zonneschermen met de "weer" er in. De totale aanblik maakte een desolate indruk. Toch maar gaan zitten, per slot het uitzicht over de Maas en het glooiende heuvellandschap blijft prachtig. Vlotte bediening. Bij het bestellen van de wijn alleen een witte Chardonnay op voorraad. De gewenste Cabernet Sauvignon, helaas niet verkrijgbaar. Vervolgens het eten van de kaart besteld. Zonder verder in detail te treden was de conclusie dat prijs/kwaliteit echt te wensen overliet. Vlees niet gaar/ visgerecht niet op juiste temperatuur/ schamele groenten/ geen salade. Wat een heerlijk avondje uit eten had moeten worden eindigde in mineur. Slechte reclame, nodigt niet uit om op korte termijn nog eens terug te keren.

12. Internationaal Oeffelt

Van het weekend voor het eerst hier gegeten en we hebben genoten.

Allereerst mooie, gezellige zaak en een originele kaart. Iets anders dan het standaard sateetje of biefstukje. Heerlijk gegeten en een goede, leuke service.

Wij komen zeker nog een keer terug, ga zo door!

13. Internationaal Oeffelt

Vorige week wezen eten bij Bistro Enzo. Gelukkig hadden we gereserveerd want na een uur zat het restaurant vol! Na een goede Hertog Jan kregen we al snel ons heerlijke voorgerecht (carpaccio). Als hoofdgerecht nam ik de onglet en mijn disgenoot de paupiette, die werden na ongeveer 20 minuten geserveerd.

Ook de hoofdgerechten waren lekker en er was veel aandacht aan besteed! We zaten door de goede porties zo vol dat we geen nagerecht meer namen maar koffie, die werd ook snel gebracht door de charmante bediening!

Kortom super restaurant, we komen snel terug!

14. Internationaal Oeffelt

Wij willen u danken voor de aandachtspunten die u gegeven heeft, wij nemen alle punten zeer serieus. Wij zijn een opstartend bedrijf en waarderen dat u mee denkt met ons.

Graag tot zien bij Bistro EnZo

Nina en Richard

15. Internationaal Oeffelt

Wij hebben weer lekker gegeten! En het terras is niet druk, het ligt aan een drukke weg, maar dat weet je toch van tevoren, onderstaande recensenten! Het ziet er kleurig en gezellig uit. Ga zo door!

16. Nederlands Oeffelt

Nelleke Delfgou

Op terras mijn verjaardagslunch met vrienden. Bitterballen(2), Falafelballetjes(2) doorgesneden en door en door gefrituurd. Klein bakje sla en klein bakje friet voor €9,90. Ondanks dat het terras niet vol zat, zo lang moeten wachten dat we 3 drankjes op hadden voor het eten(!) uiteindelijk kwam. Totaal afgerekend; €72,50. Echt niet normaal en geen goede reclame!

17. Internationaal Oeffelt

Vandaag hier voor de derde keer geweest. Echt een leuke moderne bistro; de rookoven stond aan en dit rook heerlijk.

Wij hadden vandaag de onglet, stond niet op de kaart maar dit zou er snel opkomen. Het terras ziet er steeds beter uit.

Tot snel Bistro EnZo.

18. Internationaal Oeffelt

Dirk

19. Internationaal Oeffelt

Super gezellige bistro, waar je lekker kunt eten tegen een goede prijs!! De bediening is top en zeker de moeite waard om er lekker na te tafelen!!

20. Internationaal Oeffelt

Plasmolen

21. Internationaal Oeffelt

2 enthousiaste eigenaren die hun droom verwezenlijkt zien in deze bistro! Goed van eten en drinken, sfeervol, laagdrempelig, gezelligheid kent geen tijd! Al verschillende keren daar gegeten! Een aanrader voor wie van een ongedwongen sfeer houdt!

22. Internationaal Oeffelt

Verwaaijen

Wederom gegeten bij Bistro EnZo en wederom tevree en verzadigd naar huis!! Het smaakt naar meer.. Steeds weer! Dus tot de volgende keer ;) Aanrader!

23. Nederlands Oeffelt

Vandaag heerlijk geluncht bij 't Veerhuis. Het eten werd snel bediend en dat door een erg leuke ober! Het eten smaakte heel goed en werd verbeterd door het prachtige uitzicht op de Maas. Aanrader!

24. Nederlands Oeffelt

Ingo

25. Nederlands Oeffelt

Lekker en gezellig. Buitenboel mag wat opgeknapt worden, binnen is t sfeervol.

26. Nederlands Oeffelt

Heerlijk 4 gangen verrassingsdiner! Alle gangen erg lekker en steeds heel anders: vega, vis, vlees... Echt goed. Gemoedelijke sfeer en prima kamer met uitzicht op de Maas. Goed toeven hier!

27. Nederlands Oeffelt

Op eerste pinksterdag lunch in het zonnetje. Mooie locatie, maar onhandig terras. Bediening onwetend, onervaren en hebben nog veel te leren. 50 minuten op maaltijdsalades moeten wachten. We kregen een handvol sla, 3 halve cherrytomaatjes, wat pijnboompitjes, een centimeter komkommer en 3 stukjes gerookte zalm. Voor 10,95!. We hadden hoge verwachtingen, maar dit was echt ondermaats. Goede reactie op onze klacht, maar wij waren echt teleurgesteld en komen hier niet meer terug. Jammer!

28. Nederlands Oeffelt

1ste paasdag gegeten "een verassingsmenu".
    Het was erg eentonig, saai en weinig. Of je nou vlees had, vis of vegetarisch, alles lag op een bedje rode kool.
    Vis was erg droog. Voor wat je te eten kreeg vond ik het erg duur.
    Uitzicht is prachtig.

29. Nederlands Oeffelt

Marry Schuddebeurs

Met zijn zessen hadden we een arrangement geboekt: viergangen verrassingsmenu. Prima gegeten, mooi opgemaakte borden met o.a. Winterkabeljauw, eendenborst op rode kool, crème brulee van kastanjes.
    De wijn was lekker. Onze kamers ouderwets, maar bedden sliepen goed.
    Lekker ontbijt. Vriendelijke bediening, kortom, een heerlijk weekendje weg

30. Nederlands Oeffelt

Afgelopen zaterdag het maasmenutje uitgeprobeerd. Een 3 gangen keuze menu voor slecht € 22.50 ! Ik heb heerlijk gegeten, echt een aanrader. De bediening was vriendelijk en erg behulpzaam.