Op dit adres zit nu: Cleyburch eten & drinken

Buslijn 40 en 44.

• Buffet: € 39,50
  • High tea: € 19,50

5. Betalen pin Visa Master Card American Express

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1192387392 41
1199534828 51
1206682264 71
1220977136 73
1235272009 71
1242419445 68
1378220733 71
1514022021 70

1. Tijdens ons voorlaatste bezoek kregen wij van K&K een waardebon. Deze bon kon verzilverd worden door hier te weer komen dineren. Waarde 25 euro voor 2 personen en 50 euro als je met 4 personen kwam. Wij kwamen met 5 personen en hebben goed gegeten. Echter toen wij gingen afrekenen kregen wij maar 25 euro korting i.p.v van 50 euro. Reden: Wij hadden niet allemaal een nagerecht genomen. Dat we twee flessen wijn, een broodplank, 5 voor- en hoofdgerechten, 5 keer koffie en thee en 3 nagerechten hadden besteld, maakte niet uit. De serveerster was onverbiddelijk. Dan maar twee nagerechten meenemen was het alternatief om de volledige korting te kunnen verkrijgen. De chef-kok, Fabian van Duivenboden pakte twee stukjes gebak in. Het ijs werd niet in een bakje gedaan maar los in de vershoudfolie. Kunt u het zich voorstellen? IJs los in de vershoudfolie en twee stukjes gebak voor 16 euro. Toen toch maar naar de gastvrouw, Sonja Peters gevraagd en onze teleurstelling uitgesproken. Zij zag dit ook in en wij kregen vervolgens 16 euro contant terug. Uiteindelijk toch goed opgelost, maar op dat moment is het feestelijke gevoel van gezellig uit eten geweest te zijn volkomen overschaduwd door het gebeuren en ga je met een kater naar huis. Jammer.

2. Francien & Hans

Afgelopen woensdagavond onze "Bongo" bon ingewisseld voor een heerlijk voor- en hoofdgerecht. Bijzonder smakelijk en
    met een leuke en attente bediening door de gastvrouw.
    Na afloop nog een geurige cappuccino buiten op 't terras en we hadden een heerlijke avond.

3. Ria en Wim

Op alle punten die van belang zijn bij het uit eten gaan, scoort dit restaurant voor ons hoog. Wij zijn enthousiast over het geheel en wat een prachtige toiletten...! Die maken het compleet.

4. Voor een heerlijk avondje uit in Noordwijk.

Super restaurant, heerlijk eten, sfeer vol,

leuke en gezellige bediening.

5. Wat een heerlijk terras. Hebben gekozen voor Chef's Special. Na een heerlijke amuse verrast met een perfect bereid stuk vlees, smolt op de tong! De rose gekozen door de gastvrouw paste perfect. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Kortom een aanrader!

6. De Vries, I

Niet tevreden. Met zijn 2-en gegeten. O.a. Ribeye, deze was niet gaar. Teruggestuurd naar de keuken. Zelfde ribeye weer retour (want het was de laatste, maar dat wisten we al, het was niet medegedeeld). Ook bij retour van de keuken, was deze nog steeds zeer twijfelachtig gaar. Ook werd niet aangeboden om mijn hoofdgerecht warm te houden. Met andere woorden we hebben apart gegeten. Als tegemoetkoming werd er 1 drankje p.p. van de rekening gehaald (twee frisjes), terwijl het toch echt correcter was geweest de rib-eye van de rekening te halen. Gemiste kans.
    Gaan we nog een keer... Nee, ik denk het niet.

7. W. 17 punten

Met moederdag hebben we met zn zessen heerlijk gegegeten bij Koetjes en Kalfjes in Haarlem. Ik ben zelf wel eens bij Koetjes Oestgeest geweest maar Haarlem blijft toch mijn favoriet. Het ontvangst vond mijn- op leeftijd zijnde schoonmoeder- prachtig. Waar wordt een dame nog uit haar jas geholpen! We werden op onze wenken bediend, kregen een zeer ruim wijnadvies, mochten de huiswijnen uitgebreid proeven. Het resultaat was een heerlijk glas bij elke gang en een bijzonder glaasje port bij het dessert. Er werd ons verteld dat de kaart elke 8 weken wisselt "zodat de chef met seizoensproducten kan werken". Volgende week dus een heel nieuwe kaart; goed excuus om nog ns te gaan, maar ditmaal romantisch met zn tweetjes.

8. Natasja

Wat een heerlijke avond hebben wij gehad bij "Koetjes en Kalfjes" in Noordwijk. Per ongeluk ooit eens langs "de boerderij" gereden en prompt een kijkje genomen. De sfeer sprak ons zo aan dat wij er gisteren zijn gaan eten. Indrukwekkende lokatie, heerlijk warme inrichting, super relaxte sfeer, erg vriendelijke bediening en natuurlijk het eten en de wijnen: heerlijk!

Wij hebben enorm genoten en komen hier zeer zeker terug!

9. 20-april. Wij hebben deze dag het restaurant in Noordwijk exclusief afgehuurd voor een bedrijfsfeest. Het 10 gangendiner was een culinaire topper! Alles was goed georganiseerd en de portionering was zo uitgedacht dat je na 10 gangen wel vol zat maar niet te vol!

Als afsluiting een heerlijk kaasplankje met een aansluitende port.

En de bediening zorgde ervoor dat wij niks te kort kwamen.

Ik kom hier zeker snel terug om ook de á la carte kaart te proeven.

10. groentje

Met pasen hier gegeten met z`n vieren.

Attent en aardig personeel wat zelfs aanbod mee te lopen naar het toilet met m`n vader, die niet meer zo goed ter been is.

Het eten was heerlijk.

Erg leuke avond gehad en komen beslist terug.

Alleen de muziek mag wat minder.

11. André van der Zanden

Zondagavond 21 maart ter ere van mijn dochter haar verjaardag heerlijk gegeten met gezin, 15, 17 en 19 jaar. Allemaal een ander hoofdgerecht genomen. Was heerlijk. Goede, attente bediening in leuk restaurant. Nagerecht ook allemaal iets anders en weer goede kwaliteit. Aanrader. Wij komen zeker terug!

12. Hans 11 punten

Vrijdagavond 05-03-2010 een gezellige avond gehad.

Voorgerecht en hoofdgerecht, alle vier goed.

Personeel niet attent, brood vergeten. Hebben geen dessert genomen (werd koffie en thee). Als men ons er op attent had gemaakt hadden we in totaal €12,00 menukorting gekregen.
    Mochten daarom ook de kadobon niet verzilveren. Was een domper en een vreemd einde van onze gezellige avond.
    Als personeel iets attenter geweest was had men dit kunnen voorkomen tijdens de restaurantweek.

13. Mooi restaurant met jong bedienend personeel.

Helaas wordt er niet gevraagd of alles naar wens is.

Na afmelding vorige maand waarbij een fles magnum champagne door ons gereserveerd was werd mijn vriend diverse malen gebeld door de eigenaar wanneer we wel zouden komen. Dit kwam niet professioneel over op ons.

Vrijdag 12 februari kwam het mijn vrienden en ikzelf wel uit om bij Koetjes en Kalfjes te eten. We zijn ontspannen gaan zitten en gaan eten daar. Wij lieten het aan het personeel over om ons deze avond te verwennen.

Toen de rekening gepresenteerd werd sloegen we stijl achterover. Zonder overleg vooraf over de prijs stond er vrolijk een fles wijn van 95 euro op de rekening. De rekening kwam uit op een bedrag van boven de 200 euro per persoon.

Pas op met de oesteramuse, die kan wel eens fout vallen in Koetjes en Kalfjes.

Mijn vrienden en ik zijn regelmatige restaurant bezoekers maar deze zeer matige kwaliteit en prijsverhouding hebben wij nog nooit meegemaakt.

Geen aanrader dus!

14. Miranda Winning

Restaurant wil zo veel mogelijk geld voor zo weinig mogelijk eten. Bediening wil graag bijdehand doen, wat sfeer niet ten goede komt. Twee keer geweest, beide keren stond er meer op de bon dan we gekregen hebben!

15. Erg sfeervol en mooie lokatie. Lekker eten, maar niet goedkoop. Goede bediening. Wel een aanrader.

16. Hein van Gisteren

Vorige week vrijdag zitten eten bij Koetjes en Kalfjes Noordwijk. Ik had een hoop slechte reacties gelezen, maar wou zelf ervaren wat daar waar van was. Ik heb super gegeten, de entrecote en sashimi waren super. De bediening was top, ze weten waar ze mee bezig zijn. Een echte aanrader!

17. Wat een geweldige en unieke locatie! Heel sfeervol en heerlijke stoelen!

De bediening was super aardig en het eten heerlijk grandioos lekker. Alles is perfect klaar gemaakt met een fijne afwerking!

Echt een aanrader!

18. een zeer tevreden klant

Personeelsfeest georganiseerd bij Koetjes en Kalfjes.

Perfecte service en aankleding, buffet was uit de kunst (zelfs de kritische kenner (GvE) was het daar mee eens, bediening zeer vriendelijk, behulpzaam en klantgericht (naast het schenken aan de bar kwam men op het terras telkens langs om de glazen bij te vullen).

Terugkijkend: een zeer geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar en tevens een aanbeveling voor andere bedrijven!

Dank aan het management en personeel van Koetjes en Kalfjes Noordwijk!

19. Geen betaalbare prijzen, waarmee het restaurant wel afficheert.
    Porties veel te klein.
    Lange wachttijden, ondertussen veel drank proberen te slijten.
    Te bijdehante bediening ("O, u bent een oplettende klant" als een deel van de garnituur is vergeten).
    Menukaart irriteert: bijbetalen voor garnituur, veel surplusprijzen.

Eten was lauw.
    Ober zou ons halen na het aperitief op het terras, echter ons zelf maar gemeld anders waren we weggewaaid.
    Jammer, want entourage is wel leuk.

Advies: Niet uitbreiden; dit concept wordt in de rest van NL volledig afgeschoten!

20. Duur!

En dat is niet erg, mits je er iets voor krijgt.

Alles kost geld, maar zeker daar.

Nooit meer!

21. Het restaurant zit in een leuk pand. Dit is meteen het meest positieve.

De kaart bestaat uit drie keuzemenu's, maar uiteindelijk kan je ook kriskras uit alle menu's bestellen. Wel krijg je korting als je een volledig menu kiest. Raar concept. Bij het afrekenen valt die korting in het niet bij de prijzen die je voor alles (mayonaise!) moet betalen. Erg duur voor wat je krijgt.

De bediening luistert niet naar je wensen.

Hier komen we niet meer.

22. Lourens Bekkering

Zeer slechte prijs/kwaliteit verhouding. € 9,50 voor iets simpels als een uiensoep. Bijdehand personeel. Er was door ons gezelschap gevraagd om een plek niet in de buurt van speakers en ze plaatsen je dus pal onder de boxen, terwijl in het reserveringenboek stond dat dit niet gewenst was. Op de rekening stonden ook wat dingen die we niet besteld hadden. Voor alles moet bij betaald worden. € 3,75 voor een lullig bakje te lang gebakken frietjes. We werden met 5 man aan een klein vier-persoons tafeltje gepropt. Eens maar nooit meer.......

23. Prima gegeten, gezellige en attente bediening.
    Plus vind ik de vegetarische gerechten op de kaart. Bediening deed zelfs nog uitspraak over een goed vegetarisch restaurant ;-)

24. Beslist opnvoldoende.
    Een echte deceptie als je met de verjaardag van je schoonmoeder denkt lekker te gaan eten in een leuke ambiance.....Eten niet warm, maar lauw,veel te lange wachttijden,porties te klein om een klein kind voor te zetten,taaie
    frites......Pleisterop de wonde...Ja, ja.....drie gratis koffie als vergoeding voor het ondervonden ongemak....Niet te geloven.Ga zo door en dit concept is geen lang leven beschoren.....

25. Gisteren met z’n vieren hier gaan eten. Het eten en de drankjes waren prima. De bediening was minder. Alhoewel het niet druk was moesten we na binnenkomst lang wachten op de kaart. Ook werd er niet gekeken of de drankjes nog bijgevuld moesten worden en werden de lege borden pas na lang wachten van tafel gehaald. Alhoewel het bedienend personeel heel aardig was mag de mate van attentie beter.

26. rob tuinstra

weer een keer hier heerlijk en gezellig gegeten.leuke attente bediening.aanrader

27. heerlijk gegeten..

28. Peter Pos

Geen woorden maar daden ga zo door.Kom nu voor de vierde keer.

29. Eten en wijn ok. Jammer dat we frietjes kregen die we niet besteld hadden en toch op de rekening stonden. Er staan veel extra posten op de kaart zodat de rekening een negatieve surprise is.

30. 2 maal nu prima gegeten

31. perfect goede leuke bediening deze mensen snappen het

32. Super gegeten. Gezellig en goede bediening. Heerlijk nog even borrelen bij de bar.

33. henk meirink

Lekker gegeten,prima bediening,een aanrader!

34. Nora Abbenes

Prijs/Kwaliteit verhouding zeer slecht. Het eten is al vrij prijzig, maar je moet daarnaast ook nog eens voor alles bijbetalen. Bediening is onvriendelijk en onprofessioneel. Een afrader!

35. Wendy Houweling

Weinig eten,zeer trage bediening, moest 2,5uur op hoofdgerecht wachten!! Geirriteerde bediening, niet tussentijds vragen of alles naar wens is, lang wachten op drinken, erg druk, veel lawaai.
    Ga er niet meer naartoe.