Cleyburch eten & drinken in Noordwijk

1. H j Vester

Afgelopen zaterdag in restaurant cleyburg gegeten met mijn vrouw. Voorgerecht was ok. Mijn vrouw had slibtong als hoofdgerecht, deze waren droog en kwamen uit de vriezer en dus niet opgegeten. Persoonlijk had ik een entrecote met pepersaus deze was droog en de dikke zijde was nog rauw. De pepersaus kwam uit een potje en dus niet vers want de saus was al stijf geworden bij het serveren net als bij satesaus dat afkoelt. Er werd mij een kop koffie aangeboden als compensatie. Ik heb gewoon de rekening betaald en weg gegaan. Dit was voor ons de eerste en laatste keer .

2. Fijnproever

Heden avond met z'n tweeën gegeten in het nieuwe restaurant de cleyburch in Noordwijk. We kwamen binnen en werden gastvrij ontvangen en begeleid naar onze tafel in een heel gezellig en sfeervol restaurant. We hebben heerlijk gegeten en is een aanwinst voor Noordwijk en komen zeker terug. Het is ook erg prettig dat je je auto kwijt kan op eigen parkeerterrein..

3. Zaterdagavond 10 maart jl. bij het nieuwe Cleyburch met een gezelschap gegeten. We hebben daar een gezellige avond gehad. Voor het diner lekker aan de bar geborreld.

Echter een compacte kaart maar wel goed gegeten en de prijzen zijn fair voor wat we kregen. Verder en top rood huiswijntje voor normale prijzen.

Onze beleving, gezellig en goed gegeten!

Fam. Kaptein