De Vijf Weeghen in Nieuwvliet

1272196148 74
1339320500 74
1382035997 77

1. Dianne 121 punten

Niet zo tactische serveerster: 'ik kom eerst maar even m'n excuses aanbieden, want nu word ik gestuurd door m'n collega, omdat ik de poffertjes voor jullie kleine niet besteld zou hebben, maar die heb ik wel gewoon ingetikt op m'n apparaatje hoor, maar ja ik zeg toch sorry' uiteindelijk waren de poffertjes er zo en die heeft dochter met smaak op.
    De speeltuin is erg leuk. Gemoedelijke sfeer, ruim opgezet, mooi terras. Voldoende parkeergelegenheid. Kindvriendelijk restaurant. Kinderstoel, aankleedkussen aanwezig in toilet met babymobiel erboven. Brood met aioli was lekker, de kruidenboter was nog niet smeerbaar. De asperges met zalm viel erg tegen, asperges draderig en bitter van smaak, zalm aan de droge kant, waterige en smakeloze saus. De krieltjes in schil waren smakelijk. Er lagen wel zeven asperges op je bord, dat is erg veel. De carpacciosalade bevatte wat weinig carpaccio en vooral veel sla en veel friet. De porties waren zeer groot. We hadden geen voorgerecht, alleen mandje stokbrood, maar een nagerecht erbij was eigenlijk teveel. De crème brulee was wel lekker en ook weer best groot.

2. Prima prijs/kwaliteit verhouding met goed eten. Goede pannenkoeken, goede mix grill en porties waren prima.
    Houd wel rekening met 15 minuten wachttijd i.v.m. drukte vooraf.

3. David Thomas

Prima plek om te bezoeken met kinderen. Verwacht geen culinaire hoogstandjes.

4. Deze week 3x hier gegeten met twee kleintjes. Leuke veilige speeltuin en zeer vriendelijke bediening o.l.v. jonge eigenaresse.
    Zeer kindvriendelijk restaurant.
    Snelle service!

5. Vera Bruijn

Tijdens onze vakantie met twee kleine kinderen (0 en 4 jaar), hier 3 maal heerlijk gegeten. Het is een familierestaurant waar alle aandacht is voor de kinderen, maar tevens straalt het een luxe en rustige sfeer uit.
    Eten was heerlijk, de bediening geweldig en uiterst vriendelijk. De speeltuin voor de kinderen is prachtig. Kortom, hier komen wij heel graag terug!

6. Zeer geschikt restaurant om met kinderen naartoe te gaan. Mooie buitenspeeltuin incl ballenbak en kleine speelgelegenheid binnen. Personeel zeer vriendelijk en gastvrij, zeker ook voor de kinderen. Eten werd op tijd gebracht en was heerlijk! Kortom echt een aanrader.

7. Wij komen hier al voor het 4de jaar en komend volgend jaar weer terug. Het personeel is super gastvrij en verdiend een dikke 10. Onze kinderen vermaken zich er altijd erg goed.

8. Mieke 29 punten

De bediening was erg aardig en behulpzaam, erg leuke gelegenheid om met kinderen naar toe te gaan vanwege de speeltuin. De speelhoek binnen zal wel eens opgeruimd mogen worden want het wordt nu meer als opslag van stoelen gebruikt. Het eten is van lage kwaliteit de gerechten zijn vlak qua smaak. Wel vond ik het salade-tje lekker dat bij de maaltijd geserveerd wordt.

9. Heerlijk gegeten!!! Vriendelijk personeel, en ondanks de drukte was de bediening vlot. Een afwisselende kaart voor zowel vis als vlees liefhebber genoeg keuze, en de nagerechten zijn heerlijk!!!

10. Bediening was zeer vriendelijk. Eten was verschrikkelijk. Had de mixed grill besteld. Alle stukken vlees waren enorm taai! Kreeg het bijna niet weg zo droog. Mijn partner had het vispotje, deze was veel te waterig.

11. Een hoofgerecht (de kipsaté) bleek slechts 1 spies te zijn. Na twee keer happen was mijn hoofdgerecht dan ook op.

Toen ik verhaal ging halen begon het meisje meteen over "wegen" etc. Dit terwijl ik gewoon verduidelijking vroeg. Vervolgens kwam haar bazin die mij streng vertelde dat ik dit maar te accepteren had. Voor 16,- verwacht je toch meer, en zeker wanneer je een klacht hebt.

Service is dus waardeloos.

12. Bert Dozeman

Goede service, vriendelijke bediening. Positieve instelling. Goede energie. Het eten smaakte prima. Prima restaurant om met kinderen uit eten te gaan vanwege speeltuin.

13. Sandra Wibier

Wat een aardig personeel! Echt n verademing. Allemaal meiden die er echt zin in hebben en ondanks de drukte proberen je het naar de zin te maken. Speeltuin is prima, voor jonge en oudere kids. Eten was prima! Maar vooral een prettige sfeer! We komen hier ieder jaar wel n keer. Is nog nooit tegengevallen!

14. Rein tammes

De speeltuin ziet er goed en netjes uit, cijfer 8. Restaurant en aankleding netjes, maar personeel is erg lui en niet gemotiveerd. "Tip doe zelf wat", moeten om een consumptie gewoon bedelen.
    Lege borden worden niet van tafel gehaald, érg slecht en vonden wel dat de prijs niet in verhouding met de kwaliteit is; wat weinig eten voor een te hoge prijs.
    Advies: wat vrolijker en gemotiveerder personeel en klanten vragen als ze nog wat willen drinken en geef bij elke maaltijd bestelling 1 zak friet en niet 1 zak friet delen over 2 maaltijden.

15. Vanwege de speeltuin is het met kinderen een aanrader, maar gezien de kwaliteit prijs verhouding is het te duur en weinig afstemming tussen personeel binnen en buiten. Na binnen gegeten te hebben (waarbij frites en 1x hoofdgerecht te laat kwamen) mochten we buiten gaan zitten (letterlijke woorden van de bediening), maar buiten werden we onfatsoenlijk behandeld, eigenaresse wilde ons niet aanhoren en het personeel mocht ons niet bedienen. Slechte service!

16. Davinia

Er staat op de site, juli alle dagen geopend, Nou deze dinsdag eerste dinsdag van juli stonden we toch mooi voor een gesloten deur met z'n allen, We dachten daar een verjaardag te vieren. Erg teleurstellend!

17. Leuk restaurant dat zeer geschikt is voor gezinnen met kinderen. Buiten is een ruime speeltuin en ook binnen is een leuk speelgedeelte. Eten is prima , maar prijzen zij gezien de kwaliteit wat aan de hoge kant. De faciliteiten voor kinderen maken het een leuk restaurant.

18. betsy. krijgsman

We zijn vandaag wezen lunchen. Italiaanse bol met zalm. Helaas hadden we 1 plakje zalm en heeel veel sla voor zo'n grote bol. Beetje karig. Jammer. Vriendelijke bediening.
    Ik moet medicijnen innemen, maar ze serveren geen glas kraanwater. Dus voor 2 tabletjes een hele fles spablauw. Geen goede service vind ik.

19. Lekker eten, gezellige sfeer en vriendelijke en goede service. We hebben een leuke avond uit gehad.

20. Leuk restaurant. Wij zijn twee dagen na elkaar geweest met 6 volwassenen en 3 kinderen en alle gerechten/kindergerechten waren zeer verzorgd. De ratio prijs/kwalitet is zeer goed. De buitenspeeltuin is leuk voor kinderen (binnen wat minder). Goede bediening.
    Kortom: een aanrader.

21. Sandderina

Heerlijk gegeten! En wat een enorm aardige bediening! Daar kan menig restaurant een voorbeeld aan nemen! Meerdere keren geweest en steeds was het bommetje vol, maar ondanks de drukte....geen spoor van chaos, stress of onvriendelijkheid te bekennen. Diverse gerechten geprobeerd en het was allemaal smaakvol. Werkelijk alle goede punten worden gebruikt bij de Vijf Weeghen, grote speeltuin erbij wat het helemaal compleet maakt! Als wij weer die kant op gaan, zien ze ons zeker terug!!

22. Perfect restaurants voor ouders met kinderen. De kinderen kunnen zich zalig uitleven in de grote speeltuin. Voor stelletjes die romantiek zoeken een iets minder geschikte locatie om te dineren.
    Een mooi visgerecht besteld: een vispannetje. Was rijkelijk gevuld met kabeljauw, zalm en garnalen en een hele lekkere romige vissaus. Je auto kun je op het terrein bij het restaurant parkeren, zeker ook een pluspunt.
    Je betaalt beslist niet te veel voor wat je krijgt.
    Ben je er een keer overdag bestel dan een wafel met aardbeien en slagroom. Vers gebakken wafels; zalig.

23. Het personeel is vriendelijk en attent ,de eigenaresse ook.

Paar weken geleden daar gegeten ,had toch een klacht ivm met vlees wat ik niet gaar vond .
    Hebben het mee terug genomen en ik kreeg een ander ,er werden ook nog frietjes en salade bij gegeven ondanks dat ik die al gehad had en ik kreeg een kopje koffie van de zaak.
    Alleen mijn man werd geen koffie aangeboden ,vond ik een minpuntje want we hebben nu apart gegeten en het was de bedoeling dat we samen zouden eten.

24. Zelden zo een vriendelijke en goede bediening gehad. Alles met een glimlach. Speeltuin voor kids is top. Eten drinken is helemaal goed qua prijs/kwaliteit. Mosseltjes zijn echt geweldig!

Op meerdere plekken in Z.V. gegeten maar hier echt het beste. Echt een aanrader!

Komen nog graag, veel en vaak terug.

25. Kwaliteit van het eten loopt al jaren wat terug, maar het personeel is super. Nergens in West-Zeeuws Vlaanderen zulk behulpzaam en aardig personeel als daar. Terras wordt ook elke dag perfect aangepast aan de weersomstandigheden. En de speeltuin voor de kinderen is helemaal top.

26. Altijd lekker eten. Natuurlijk geen toprestaurant (wordt ook niet gepretendeerd), maar een kind- en oudersvriendelijke uitspanning met ruim terras op een prachtige locatie.

Erg vriendelijke bediening.

In de zomer op tijd aanwezig zijn om voor 's-avonds een plaatsje te bemachtigen.

Een probleem: als de kinderen er éénmaal geweest zijn willen ze steeds weer terug vanwege de fantastische speeltuin.

27. Erg leuk restaurant met fantastische kinderspeeltuin wat prima te zien is vanaf het terras! Prijs kwaliteit is goed, voor de kinderen ook een zeer uitgebreide kaart. De bediening is zeer vriendelijk en vlot. De metamorfose die het restaurant onlangs heeft ondergaan is helemaal TOP! Dit restaurant is zeker een aanwinst voor Nieuwvliet en omgeving.

28. Heel goed gegeten, vriendelijk personeel, zeer schoon, gezellig en ruim ingericht, goede voorzieningen voor gehandicapten.

29. Super! Nergens zo'n heerlijk zonnig terras met speeltuin als daar! De wafels, garnaalkroketten, salade van de zee, gamba's in knoflook olie zijn echt lekker. Ook zijn er wafels en pannekoeken te bestellen, gewoon goed. De bediening is jong en niet al te opmerkzaam, rond 1700 uur wordt het daar drukker en wil iedereen n tafeltje buiten, gewoon bijtijds gaan en genieten dat doen de kids ook in de speeltuin!!

30. henk en marianne

Leuke Speeltuin!
    Eten aan de prijs, en voor die prijs niet goed genoeg.