1. Dianne 150 punten

Niet zo tactische serveerster: 'ik kom eerst maar even m'n excuses aanbieden, want nu word ik gestuurd door m'n collega, omdat ik de poffertjes voor jullie kleine niet besteld zou hebben, maar die heb ik wel gewoon ingetikt op m'n apparaatje hoor, maar ja ik zeg toch sorry' uiteindelijk waren de poffertjes er zo en die heeft dochter met smaak op.
    De speeltuin is erg leuk. Gemoedelijke sfeer, ruim opgezet, mooi terras. Voldoende parkeergelegenheid. Kindvriendelijk restaurant. Kinderstoel, aankleedkussen aanwezig in toilet met babymobiel erboven. Brood met aioli was lekker, de kruidenboter was nog niet smeerbaar. De asperges met zalm viel erg tegen, asperges draderig en bitter van smaak, zalm aan de droge kant, waterige en smakeloze saus. De krieltjes in schil waren smakelijk. Er lagen wel zeven asperges op je bord, dat is erg veel. De carpacciosalade bevatte wat weinig carpaccio en vooral veel sla en veel friet. De porties waren zeer groot. We hadden geen voorgerecht, alleen mandje stokbrood, maar een nagerecht erbij was eigenlijk teveel. De crème brulee was wel lekker en ook weer best groot.

4,9