Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nieuw Beijerland verdeeld zijn.

Het was als vanouds weer heel gezellig om in de drie linden te eten. Het eten is heerlijk en de sfeer heel gemoedelijk en gezellig. De bediening is heel goed en vriendelijk.

Wij vinden de sfeer, bediening en eten er ontzettend leuk, gezellig en alles kan. Helemaal goed. Mvrgr

Een heel gezellig restaurantje met een kok die er duidelijk plezier in heeft om te koken. Alles met zorg bereid. Ook de bediening zeer vriendelijk, netjes en snel. Hier gaan we zeker vaker komen.

Wat hebben we genoten. Eerst buiten op het terras gezeten met een drankje en later naar binnen om te eten. Om de bestelling op te nemen moest de gastheer best wel even geduld hebben. We hadden elkaar zoveel te vertellen, dat we geen tijd hadden om de menukaart te lezen! Alle gerechten waren heerlijk. En het toetje, de lemon pie, super lekkerrr.
    Veel succes!

w berkhoff

We hebben nog nooit zulke beste vis gehad als bij jou Cees, heerlijk vers allemaal, ga zo door, perfect.

Zoals velen hebben wij onlangs gebruik gemaakt van de AH actie om bij de Drie Linden te eten. Wij hadden bij het restaurant vooraf geïnformeerd naar de voorwaarden van de actie en wisten dus dat het om een verrassingsmenu ging. Aangezien we ons graag laten verrassen, was de keuze snel gemaakt.

Je kunt bij het voor- en hoofdgerecht kiezen uit vlees of vis. We hebben gekozen uit vis vooraf en vlees als hoofdgerecht. Deze keuze heeft naar onze mening zeer goed uitgepakt. Het menu is inmiddels diverse keren veranderd. Daar u wellicht ook van een verrassing houdt, zal ik niet verklappen wat er exact geserveerd is.

Wat ik wel kan verklappen is dat we genoten hebben van wat er geserveerd is. Het voor- en hoofdgerecht waren beide prima bereid en vielen daarom zeer in de smaak. Ik vergeet bijna het heerlijke brood vooraf te vermelden. Het brood zie je wel terug op de rekening, maar dat is begrijpelijk met een dergelijke actie.

Bij het menu worden frietjes en gebakken aardappelen geserveerd, met nog wat extra garnituur, zoals rabarbermoes en koolsla. Dit maakt het menu afwisselend en compleet.

Naast genieten van het eten, hebben wij ook van de service genoten. Vriendelijke bediening die netjes uitlegt wat je gaat eten. Drankjes worden ook bijtijds bijgevuld. Niet te opdringerig, gewoon zoals het hoort. Kon het overal maar op deze manier.

Uiteindelijk waren we met twee personen ongeveer 55 euro kwijt en dat is zeer schappelijk voor een dergelijk menu!

We komen zeker een keer terug.

Zo lang als ik in de Hoekse waard woon, nu ongeveer 14 jaar, ken ik ook ongeveer het restaurant "De Drie Linden". En eens in de paar jaar eten we hier wel eens een keertje.

Wat ik me vooral vanaf het begin herinner en erg waardeerde was dat de kaart destijds heel uitgebreid was en voor elk, en in elke prijsklasse wat wils had. Er is ook een periode geweest dat het restaurant wat minder liep en het is minstens één keer van eigenaar veranderd in de tussentijd, maar nu is het weer een goed lopende zaak die volgens mij bijna altijd vol zit.

Ook gisteren op een zaterdagavond was het erg druk. Buiten moet je eerst door een groep rokende mensen lopen om naar binnen te gaan. Dat is op zich nog niet zo'n bezwaar. Wel kwalijk is dat er binnen ook in de garderobe gerookt wordt. Iedereen die daar dus zijn jas ophangt heeft na afloop dus een naar sigaretten ruikende jas. Gelukkig kan je je jas ook binnen over je stoel hangen, en dat raad ik dan ook iedereen aan.

De ruimte heeft nog steeds dezelfde oubollige maar gezellige inrichting die ik vanaf het begin ken. Wel was het zoals gezegd druk en zijn er veel tafeltjes en stoelen in de kleine ruimte gepropt, waardoor je erg op elkaar zit en weinig beenruimte heb. Daarnaast is het ook nog eens erg onrustig zitten omdat er vaak mensen tegen je stoel stoten of dicht langs je tafel lopen. En dan hadden we nog niet eens de meest vervelende plaatsten.

Verder stonden er ook bijna constant mensen aan de bar te wachten totdat hun tafel vrij kwam, ondanks dat je er moest reserveren. En ook dat gaf een onrustig gevoel, naast dat het er ook nog een herrie was van de vele mensen. De muziek stond gelukkig niet hard. Dat scheelt dan nog.

Vooraf werd gevraagd of we een brood wilden. En dat was wel een lekker brood met kruidenboter en tzaziki om erop te smeren. Verder was er het verrassingsmenu, waarbij je alleen kon kiezen uit vis of vlees. Dat hoorde kennelijk bij de AH actie, maar het leek wel of iedereen voor dat menu koos, want ik heb geen menu kaart gezien en overal zag ik dezelfde gerechten langs komen. Hoewel de kaart dus volgens de site nog wel bestaat.

Wij kozen allebei voor vlees én vis, zodat we alles konden proeven. En met het eten was niets mis. Alles smaakte voortreffelijk en was van goede kwaliteit. Vooraf, al gaat de verrassing er nu wel af, kalfslende met truffelmayonaise en een zalmtaartje met oesterkroketjes.

Als hoofdgerecht scholfilet met garnalensaus en parelhoen met bosbessensaus. Het dessert was een heerlijke bastogneparfait. Enig minpuntje was wel dat de porties niet echt groot waren. Het brood vooraf, dat ook vaak een eetlust bederver kan zijn, was hier geen overbodige luxe.

Op de bediening was ook niets aan te merken. Het is een wonder hoe de serveerster in deze hectiek toch haar rust wist te bewaren en ook tijd had om op een vriendelijke manier aan iedereen uit te leggen wat we op ons bord kregen en regelmatig vroeg of alles naar wens was. De organisatie van het eten was sowieso ook prima want op het eten hoefden we ondanks de drukte nooit lang te wachten. Maar we hadden ook nog wel wat meer tijd tussen de gangen kunnen hebben.

Ondanks de AH actie waarbij het tweede menu gratis was, viel de rekening na afloop toch tegen. En dat kwam door het brood en de relatief dure wijn, die overigens wel prima smaakte. Zestig euro voor twee personen zijn we meestal wel ongeveer kwijt. Zonder de AH zou het dus negentig euro geweest zijn. En dat is wél erg veel geld. Niet zo zeer vanwege de kwaliteit van het gebodene, maar meer omdat je bij de uitstraling van De Drie Linden niet verwacht dat je met zo'n goed gevulde portemonnee naar binnen moet stappen.

Al met al heb ik het restaurant toch met gemengde gevoelens iets meer dan een uur later weer verlaten. Erg positief was ik over de kwaliteit en de smaak van het eten en de bediening. Maar erg negatief was ik over de entourage, de prijs en de commerciële houding die het restaurant nu uitstraalt.

Als het zo uitkomt zal ik hier zeker nog wel eens komen genieten van het heerlijke eten, maar ik zal dit restaurant toch ook niet zo vanzelfsprekend uitkiezen om eens lekker een avondje rustig te genieten.

Gisteren weer eens langs geweest. Dit maal was de tournedos weer aan de beurt. Dit is toch echt een toppertje. Precies gebakken zoals gevraagd. Bediening is fantastisch en niet opdringerig. Daar kan menig restaurant een puntje aan zuigen.
    Wij kijken alweer uit naar een volgend bezoek!

Linda

Vers van het mes, beter kan haast niet. Vriendelijk en de vis smelt op je tong. Deze vishandel kan je niet voorbij gaan als je er in de buurt komt!

andrew zelf

Binnen hangt een prima sfeer. Buiten kan je zomers heerlijk in de prachtige tuin zitten (onderaan de dijk aan de achterzijde). De bediening is professioneel en kunnen u precies vertellen wat u gaat eten en wat u kan eten! Service is prima! Glas leeg? Dan komen ze snel vragen of u nog dorstig bent! Prijs is goed te doen ten opzichte van de kwaliteit van het heerlijke eten. En.... Ze kunnen hier wel een biefstukje licht rood bakken! Kortom... Ga er nu gewoon eens gezellig met vrienden of familie heen en u zult het zelf meemaken! Lekker eten voor een eerlijke prijs kan nog.

Eet u smakelijk!

Gezellig en knusse sfeer. Vriendelijke bediening, soms iets te snel de volgende gang. Het eten was van begin tot eind heerlijk!! De tournedos was enorm mals en goed goed op smaak. We gaan hier vast en zeker terugkomen.

Wij gaan hier regelmatig met vrienden en familie eten en iedere keer weer is het eten en de bediening voortreffelijk. Ook de prijs vinden wij prima voor hetgeen wat je krijgt. Daarom krijgen stefan en frank van ons een dikke pluim, en zou ik zeggen jongens ga vooral zo door! Kortom de drie linden is echt een aanrader!

In 1 woord super!

viseetertjes

Geweldig altijd, alles heerlijk vers zoals het hoort te zijn!

Kees ga zo door!

Gisteren in De Drie Linden gegeten. Het AD had toevallig diezelfde dag een recensie gepubliceerd, waarin het restaurant niet al te positief beoordeeld werd.

Wij hebben echter een prima avond gehad. Het eten was heerlijk, we hadden na elke gang het bordje leeg. Wij hebben heel relaxt kunnen eten, geen opdringerige bediening. We kregen voor elke gang de tijd en de gangen volgden ook niet kort op elkaar.

Kortom, een prima restaurant om een gezellige avond te hebben en lekker te eten, een aanrader dus!

Mijn man en ik hebben gisteren bij De Drie Linden en fijne avond gehad. Vriendelijk ontvangst, warme, gezellige omgeving.

Het eten was voortreffelijk, in tijden niet zo lekker gegeten.

Een bezoek meer dan waard.

Ik ben bij dit restaurant 1 keer geweest, het was een geslaagde avond. Ik had een speciaal gerecht besteld samen met mijn moeder, het was brie in iets van biefstuk, met een saus en asperges en wat aardappelpuree volgens mij.
    Het restaurant heeft aardige bediening en goed eten. Het is vrij duur eten, maar de kwaliteit van het eten was ook goed. Naar mijn mening een goed restaurant waar ik zeker nog een keer terug zal komen!