denheuvel in Mierlo

Aan de Heuvel ligt zowel links als rechts een eigen parkeerterrein. Hier kunt u gratis parkeren.

• OV

Via lijn 24 – halte Haakakker. Loop richting de rotonde en ga voor de rotonde rechtsaf de Burgemeester Verheugtstraat in. Na ongeveer 5 minuten ziet u ons aan de linkerzijde.

Via lijn 20 – halte Luchen. Loop in de richting van de brandweerkazerne/ boerenbond. U vindt ons na ongeveer 5 minuten aan de rechterzijde.

Bezorgrestaurants in de buurt van denheuvel

Online eten bestellen

1581933937 80
1594196353 80
1673902058 80

1. Monique

Weekmenu. Lekker eten voor een prikkie. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Kregen bij de vis/ vlees een salade en zelfs verse groenten. Heerlijk toetje. We hadden niet gereserveerd maar er werd zeer netjes omgegaan met de dieet wensen. Zeer vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

2. els bosmans

Wat een teleurstelling! Gaan we nooit meer terug! Na een eerdere keer bij Den Heuvel te zijn geweest (was er ook niks te doen maar was de lunch wel goed) zijn mijn zus en ik met mijn moeder van 89 weer bij Den Heuvel geweest. De gedachte was dat het rustig en gemoedelijk is.
    Ik begrijp nu waarom er niks te doen is. Erg slechte bediening, we hebben 45 minuten op een broodje moeten wachten… wat nog afgebakken moest worden werd gezegd… wat uiteindelijk niet waar was, broodjes waren van gisteren. Doorgegeven aan de meneer van de bediening, die schijnbaar nog niet 1 tafel (wij dus) in zijn eentje aan kon, en niet eens de moeite nam om op mijn opmerking terug te komen. Ook zou het fijn zijn geweest als niet alles op het bord was gekwakt en een beetje garnering zou ook leuk zijn geweest. Het zou netjes zijn geweest om ons wat te drinken aan te bieden om het enigszins goed te maken maar hij vond het alleen jammer dat we niet meer terug kwamen. Ja inderdaad jammer. Maar dan voor de zaak lijkt mij, zo houd je geen klanten en maak je je zaak kapot. Ik dacht dat het, vooral in deze Corona tijd, belangrijk is om je klanten te behouden maar bij Den Heuvel maakt dat schijnbaar niet uit. Een gemiste kans.

2,5
  3. Heerlijk gegeten met ons gezellige glasklupje. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Lekkere soep, heerlijk hoofdgerecht en een zalig toetje.
    Een echte aanrader!

4. Gisteren heerlijk gegeten in ongedwongen sfeer. Kleinkind kon ondertussen lekker spelen. We hadden iens bonnen, maar mochten van de hele kaart gebruik maken. Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Dochter en schoonzoon wilden deze avond aan ons hun 2de zwangerschap bekend maken, en hadden hierbij hulp gevraagd aan het personeel. Deze hadden bij het nagerecht 2 kleine glaasjes roze en blauwe drankjes met slagroom geserveerd. Super!! En deze zijn achteraf niet eens in rekening gebracht.
    Echt een aanrader, komen zeker terug!!

5. Berkers

Het was weer super. Gaan zeker vaker daar eten!

6. Jane Soebrati

We hebben super gegeten. De kids konden tussen de gangen door lekker spelen waardoor wij rustig konden zitten. En de service was persoonlijk en dat zie je niet zo vaak meer.

7. We hebben super lekker gegeten. We hadden een AH resturant actie en mochten van de hele kaart gebruik maken. Echt super, we komen zeker nog eens terug.

8. Prima restaurant. Zeker voor de kinderen was het aangenaam vertoeven. Lekker ongedwongen eten en spelen in de leuk ingerichte speelkamer. Aanrader voor familiefeestjes.

9. Lambrechts

Wij waren voor de tweede keer. Het eten was voortreffelijk.
    Alleen de capucino was niet goed, koud en niet veel schuim, jammer.

10. Wij vonden het eten lekker, geen grote porties, waardoor je gewoon 3 gangen op kunt en niets hoeft te laten staan. Voor de kinderen was het erg fijn dat ze konden spelen vooraf en tussen het eten door, terwijl wij in de buurt waren.

11. Het eten is goed, de bediening zeer vriendelijk.
    Niets is teveel, hebben dit weleens anders meegemaakt.
    Kortom een aanrader.

12. Het menu is goed van prijs. Van de kaart is de prijs te duur.

13. Jan en Wiep Apperloo, Leeuwarden

We hadden een tafel aan het raam gereserveerd, maar het was een warme avond. Er werd een tafeltje in de schaduw buiten "georganiseerd".

We werden als gasten ontvangen. We bestelden een 3-gangen menu, kregen bij ons drankje stokbrood en kruidenboter. Zeer vlotte bediening, heerlijk eten en de prijs verraste ons.

Onze volgende vakantie in Mierlo komen we daar zeker weer eten.

14. Wij hebben heerlijk gegeten, bediening erg vriendelijk. Alles zag er netjes uit. Komen hier zeker nog een keer terug.

16. Plonie van Campen

Lekker en gezellig gegeten met kinderen en kleinkinderen.

Leuke aparte speelruimte voor de kleinkinderen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Bediening erg behulpzaam!

17. Fam. Sleegers

Lekker gegeten met het hele gezin. Goed verzorgd en voor de kinderen een ruime keuze uit het kindermenu. Ook kunnen de inderen tussendoor even spelen in de kinderhoek. Prima eten voor een redelijke prijs.

18. Wij hebben heerlijk gegeten, voortreffelijke service en bediening!
    Prijs en kwaliteit prima!

19. M.Th. Tol Haverbeke

Wij hebben afgelopen zondag met vrienden heerlijk gegeten. Goede service en voor herhaling vatbaar!

20. van Leeuwen

We hebben lekker gegeten. Goede kwaliteit-prijsverhouding. Het personeel was aardig en behulpzaam.

21. Twan Noten

Prima eten en vriendelijke bediening. Met name het koude voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren prima. De soep was iets minder. Zeker een aanrader om hier eens te gaan eten. Ook zeer geschikt om kinderen mee te nemen i.v.m. de leuke speelhoek.

22. In november 2014 gebeld om te reserveren ivm de AH actie. Eigenaar had het druk en zou de maandag daarna terugbellen. Is niet gebeurd. Zelf langsgegaan bij het restaurant om daar te reserveren, waar nogmaals beloofd werd dat de eigenaar zou terugbellen. Is weer niet gebeurd. We hebben het maar opgegeven.

23. C.Wildenberg

Een aantal kaarten van de AH actie gebruikt om ook eens andere restaurants te leren kennen, een hele goede ervaring opgedaan. Ook De Heuvel was voor ons nieuw, maar we zijn aangenaam verrast. Prima sfeer, goede bediening, en lekker gegeten voor weinig geld. Wij gaan zeker nog eens terug en komt op ons lijstje van favoriete restaurants.

24. M.van Hout

In deze wat kouder wordende periode was het lekker warm binnen. Ook de ouderwetse uitstraling had ook wel iets sfeervol's. Goede bediening. Maar vooral ook heerlijk eten, zo ook de ijscoupe's. Wij hebben met ons gezin een uitstekende avond gehad.

25. Prima gegeten. Mooi geserveerd.. vriendelijke, vlotte bediening! Prima prijs kwaliteitverhouding.. kon
    helemaal niet merken dat we met de AH-actie kwamen... is elders nog wel eens anders!

26. Fam. van Ham

Na een heel vriendelijk ontvangst in een gezellig restaurant, hebben wij genoten van een 3 gangen menu. Zeker voor herhaling vatbaar. Tot ziens.
    Fam. van Ham

27. b de turck

Eten en drinken was prima verzorgd en nog lekker ook. Een aanrader want de prijs was niet te veel voor wat we op ons bord kregen. Mensen met kleine kinderen kunnen er gerust heen, daar is een speelhoek voor geregeld. Al met al voor ons was het aanrader en gaan zeker een keer terug.

28. alex verleijsdonk

We hebben heerlijk gegeten. Het personeel heel vriendelijk, niet opdringend. Al met al een hele leuke avond gehad. Ook aan de kinderen word gedacht, men heeft een hele leuke speelkamer voor hen.
    Ps. zo werd het een leuke AH - actie.

29. marijke hack

Personeel was heel vriendelijk, accommodatie was eenvoudig maar goed, eten viel ons wat tegen.

30. T van den Heuvel

We hebben heerlijk gegeten. Het interieur is gedateerd. De bediening is prima.

31. Afgezien van de wat ouderwetse en boers-dorpse entourage hebben wij heerlijk gegeten. Wij maakten gebruik van de AH-spaaractie en konden tot onze verrassing uit de gehele menukaart kiezen. Nog niet eerder meegemaakt. Eten was lekker, een beetje veel voor ons, en erg vriendelijk opgediend. Kortom een plezierig etentje in een wat aftandse omgeving.

32. C. van Beuningen

Lekker gegeten, goede bediening. Beetje ouderwets interieur, maar... who cares. Het eten was prima.

33. Wij hebben hier gegeten met de AH Spaaractie met 8 personen. De inrichting van te voren bekeken via internet. Deze leek een beetje ouderwets. Bij aankomst was dit dus werkelijkheid. We vonden het eten heerlijk en zeer verrassend. Ook de bediening was erg plezierig en zeer bekwaam. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

34. Marleen en Tini

Heel smaakvol gegeten! Pluspunt was ook het lekkere stokbrood met kruidenboter geserveerd bij de soep. Elk gerecht was mooi opgemaakt. De gerechten werden niet te snel achter elkaar opgediend.
    Als de aanpassingen voor wat betreft de sfeer nog verder uitgevoerd zijn, ziet het restaurant er gezellig en uitnodigend uit.
    Wij hebben genoten!

35. H de Groof

Het was lekker en gezellig

36. Van het 3 gangengerecht was alles heel lekker. De bediening uitstekend en heel vriendelijk. Sfeer en decor was prima, is aan te raden. We zullen zeker nog terug komen.

37. G.M.van ANTWERPEN

Ontvangt prima, klein knus restaurant. Ruime menukaart, voor elk wat wils. Eten goed, mooi opgediend, bediening netjes en beleefd.

38. Lucy van den Berg

Wij hebben hier gegeten met de AH Spaaractie. Het was voor ons de eerste keer dat we dit restaurant bezochten, dus we wisten niet wat we konden verwachten.
    We vonden het eten heerlijk en erg verrassend. Ook de bediening was erg plezierig. De inrichting zou nog iets gezelliger gemaakt kunnen worden. Na deze kennismaking zijn we zeker van plan om hier nog eens terug te komen.

39. D van Brussel

Het was voor ons allemaal een geweldige ervaring dat er bij jullie zoveel rekening wordt gehouden met kleine kinderen.Vooral voor de ouders een feest dat ze nu zelf rustig kunnen genieten van het geen dat ze voor geschoteld kregen .Wij vonden het allemaal geweldig .Wij zullen zeker reclame maken bij familie en kennissen.Hartelijk bedankt voor de fijne avond. De oma die 65 jaar is geworden.Familie van Brussel.

40. Super lekker gegeten en de kids vonden het ook fantastisch.

41. Familierestaurant voor gezinnen met kleine kinderen, ruime speelkamer aanwezig. Eten is goed zonder fratsen. Inrichting is minder sfeervol.

42. Toon Sanders

Bijzonder goed gegeten, echte service, vriendelijke bediening. Een goed restaurant om nog eens terug te gaan.

43. We hebben heerlijk gegeten en de sfeer was prima.

44. L.H. van der Winkel

Aardige gelegenheid met mensen met hart voor hun werk. Eten prima qua prijs kwaliteit en goede zorg voor individuele wensen van de klant. Verdient uw aandacht en een bezoekje waard.

45. Met de AH spaaractie hier gegeten, we hadden het 4 gangen menu van AH voor €24,00. Vriendelijke ontvangst en goede bediening, het eten was goed. Ook het brood met kruidenboter was standaard en het bakje met frietsaus ook.

46. maria van kessel

We hebben lekker en gezellig gedineerd. Met kinderen kan je daar prima terecht, er is een leuke speelruimte. De ontvangst was heel goed en een fijne bediening, vriendelijk en behulpzaam.

47. Frank vd Velden

Normale, goede kaart voor normale prijzen en het eten is prima. Alleen de sfeer is wat oud bollig en saai.

48. Geert en Wilma

Vriendelijke ontvangst en goede uitleg over de AH actie, gewoon het goedkoopste menu gratis. Wij hebben er heerlijk gegeten en de bediening was goed. Voor herhaling vatbaar.

49. Helaas moesten we bij het 3 gangen menu van AH voor het nagerecht extra betalen (in totaal 12 euro). We hadden eenmaal voor het AH nagerecht gekozen en eenmaal van de normale kaart. Er werd niets verrekend. We hebben dus zeker teveel betaald. Jammer.

50. Met de AH spaaractie hier gegeten, zeer goede prijs kwaliteit verhouding en keuze uit de gehele kaart en actie menu en de goedkoopste gerechten waren dan met de actie gratis. Ook het brood met kruidenboter wat standaard bij alle voorgerechten werd geserveerd was erg lekker.

51. Peter van der Linden

Vriendelijke ontvangst en vriendelijke bediening. We zaten heel gezellig buiten op het terras. Heerlijk terrasweer voor september. De porties waren voldoende en qua tijd tussen de gangen ook goed. En de kwaliteit van het eten was prima, kortom we waren zeker tevreden en het is zeker aan te bevelen aan anderen.

52. Vriendelijke ontvangst en bediening. Het interieur is wat ouderwets en sfeerloos. Het eten is echter prima! Ook de bediening was zeer vriendelijk. Ideaal om met kinderen te gaan eten, gezien de grote aparte speelruimte.

53. Een restaurant waar je gewoon hollands kan eten. De proties waren voldoende en de wachttijden tussen de gangen waren goed. Alleen de ijsjes na waren nog een beetje bevroren.

54. Jan en Tiny

Vriendelijke ontvangst met duidelijke uitleg over de AH bonnen en de menukeuze's.
    De inrichting en de rest van de zaak is wat donker.
    Dit deed niets af aan de kwaliteit van het eten wat ons werd geserveerd.
    We zijn over het totaal zeer te vreden en kunnen het een ander zeker aanbevelen.

55. Jeanne Vogels

Lekker eten. Prettige Bediening. Beetje oudbollige inrichting. Je ruikt dat er in het Restaurant gerookt wordt of ooit gerookt is.

56. Wij waren de allereerste met bonnen. Het was voor eenieder nog niet geheel duidelijk aan het eind hoe de vork in de steel zat. Er was geen specifiek 3 gangenkeuzemenu voor AH actie. Wel een zomeractie. Hierdoor was niet goed duidelijk wat je nu mocht kiezen.

Wij hadden een geweldig diner, zowel volwassenen als kids en de oplossing aan het eind met betalen was ook super netjes afgehandeld.

We komen zeker nog een keertje eten want de kwaliteit, service en sfeer was echt heel goed.