Op dit adres zit nu: Tomato

Quattro Stagioni in Maastricht

1579819416 62
1620677581 62
1637020847 62
1645192480 62

1. Heel simpel maar toch heel origineel. Heerlijk gegeten voor een redelijk prijsje. Waar ik toch het meest van heb genoten waren de wijnen.

2. Dit noem ik een restaurant met een goede combinatie van lekker eten, vriendelijk en goed personeel en een leuke italiaanse sfeer. Jongens ga zo door.

3. Super aardige Sicilianen, ook voor ons dochtertje. Het eten is heerlijk en personeel is erg leuk. Bedankt en we komen snel terug!

4. Hans 139 punten

Als afsluiter van een dagje Shoppen in Maastricht liepen we op zoek naar Italiaans eten toevallig tegen Ristorante Quattro Stagioni aan. Bediening was vriendelijk. Vooraf hadden we Melenzane alla parmiggiana (aubergine uit de oven met tomatensaus, mozzarella, basilicum en parmezaan). De parmezaan was vervangen door analoge kaas, de smaak was vooral zout en waarom dit gerecht een Italiaanse naam draagt is mij verder niet duidelijk geworden. Daarna hadden we 2 pizza's. Ook hier door gebrek aan Italiaanse kruiden (helemaal geen) een vlakke smaak, de pizzabodem zeer matig van een soort pannenkoeken mix. We hebben het hier maar bij gelaten en om de rekening gevraagd. Gezien het bedrag was je dan toch nog neertelt voelden we ons een beetje opgelicht. Geen aanrader dus. Het is gissen waarom het er toch vol zit? Misschien omdat er in Maastricht relatief weinig aanbod van Italiaans keuken is? Of zijn het gewoon (onwetende) dagjesmensen die 1 keer komen maar nooit meer. Zoals wij.

2,5
  5. Via socialdeal daar gaan eten. Men stelde ter plaatse aanvullende voorwaarden aan de deal, waardoor de keuze in een keer beperkt was. Deze beperkingen stonden niet in de voorwaarden en waren dus ook geen onderdeel van de deal. We werden dus in de maling genomen, of beter gezegd, op z'n Italiaans opgelicht. Dan maar een andere salade, met scampi's. Binnen het bedrag dat ze zelf ter plekke hadden verzonnen. Bleek dit een fout te zijn, want deze salade bleek geen scampi's te bevatten... Nog gevraagd of ik elk hoofdgerecht zou kunnen kiezen met bijbetalen, kon ook niet. Eten van vriendin werd 5 min eerder geserveerd. Eten was niet slecht, maar ook zeker niet bijzonder. Entourage is bedroevend: simpel interieur, fel licht en witte vloertegels. Zaak was op zondag om 19.30 half vol/leeg en tegen 20.15 uur zeten we er nog alleen.
    Gezien de bovenstaande oplichterij geen fooi gegeven. Bij het verlaten van de zaak werden we op zeer kinderachtige en amateuristische wijze door het voltallige personeel uitgejouwd vanwege het weigeren van 1.25 euro fooi.

3,6
  6. Ik vind de prijzen veel te hoog liggen voor de porties en kwaliteit wat geleverd word. Het restaurant is erg klein, wat op zichzelf natuurlijk geen probleem is. Alleen hebben ze er veel te veel tafeltjes in gezet waardoor ons tafeltje voor 2 personen slechts 20 centimeter van een ander tafeltje af stond.

De verlichting en de gehele ambiance is naar mijn mening ook niet echt fantastisch. Duurde vrij lang voordat het eten er was. Voor wat brood tijdens het wachten moest je zelf vragen. Voor zulke hoge prijzen verwacht ik zelf meer service.

Heeft potentie om van matig naar gemiddeld te gaan als ze de prijzen wat lager maken en het iets gezelliger maken binnen. Service moet ook een tikkeltje beter.

7. Agnieszka Pacyna

8. Raymond

Als afsluiter van een dagje Shoppen in Maastricht hebben wij al diverse keren gegeten bij dit restaurant. Het is zeker geen 3 sterren-entourage maar het eten en de wijn zijn heerlijk. Een beetje een autentiek rommelig Italiaans sfeertje. En het zit er altijd vol, en dat is ook een goed teken.....

9. M. Herberighs

Italiaans eten en Italiaanse bediening. De sfeer ook zoals In Italië. Beetje chaos. Wil je gewoon lekker Italiaans eten dan ben je op het goede adres. De aankleding is sober, de bediening is niet professioneel maar wel vriendelijk. Eten wordt allemaal vers bereidt.
    Verbeterpunt :
    De toetjes zijn redelijk. De tiramisu kan beter. Te weinig of geen marsala, koffie, amaretto en mascarpone. De voorgerechten zijn duur maar wel erg lekker. Al bij al een klein beetje Italië in Maastricht.

10. Omdat er `lactosevrij' onder de diëten van Quattro Stagioni staat op deze site, www.eet.nu, was ik er gisteren naartoe gegaan. Toen ik het bij aankomst navroeg, wist noch de serveerster (`in een salade zit daar lactose in? we hebben wel rijst.') noch de kok (`nee, dat hebben we niet, in al onze pasta zit melk') waar ik het over had. Als je, als ik, lactose-intolerant bent, dan kun je je de trip dus besparen.

11. Had nog nooit van dit restaurant gehoord en nu via socialdeal hier terecht gekomen. Bij binnenkomst geen idee waar we de jassen moesten hangen dus maar over de stoel gehangen. Daar mijn man geen wijn drinkt vroeg hij om een glaasje bier. Helaas "uitverkocht" en dit op een vroege zondagavond. Alsof je op een zondag nergens bier meer kan krijgen. Ga dan naar de AH en haal een paar kratten......
    Minestrone was een mengsel van water, courgette en aardappelen. Rucola met parmigiano was heel erg min. Hoofdgerecht mochten we alleen kiezen uit pasta of pizza dus geen vlees of vis. Pasta's waren matig. Als nagerecht kregen we tiramisu. Deze was echt waardeloos. Hele dikke laag cacao en waterig. De mascarpone was hier heel ver te zoeken.
    Zelfs de 15€ die ik hier heb betaald voor een bon vond ik nog te veel. Wij hebben bij andere Italiaanse restaurants veel beter gegeten dan hier. Voor ons dus nooit meer.

12. Afgelopen week daar gegeten met vriendinnen. Het eten was daar lekker en simpel bereid en de prijzen waren redelijk.. Alleen is er een boel aan te merken op de service. We zijn naar binnen gekomen en zijn niet warm onthaald en moesten maar zelf op zoek gaan naar een plaatsje. De juffrouw die daar werkte liet ons tevens te lang wachten op ons drankjes. Verder hadden wij het gevoel alsof wij het gespreksonderwerp waren van de het meisje en haar collega's en werden vaak aangekeken en uit gelachen?? Kortom ons niet meer gezien daar! Dit soort brutaliteit hebben wij nog nooit meegemaakt!

13. Perfecte lokatie, alleen jammer dat je op zulke rotstoeltjes buiten zit. Pizza's oke en service ook redelijk. Deze zaak kan wel eens een oppepper gebruiken naar ons idee. Is ook niet echt goedkoop.

5,1
  14. Saskia van der Meer

Wij zijn deze avond daar gaan eten. Toen we aankwamen werden we al op een onvriendelijke manier begroet. We hadden het voorgerecht besteld, carpaccio en salata carprese. We vroegen of ze ook stokbrood met kruidenboter hadden maar dit hadden ze niet eens. Nou ja goed, de carpaccio en de salade was wel oke. Bij het hoofdgerecht hadden we pizza en pasta met zalm en champignons. Bij de pasta met zalm zaten maar 3 of 4 stukjes zalm in. Ook werd er geen brood bij de pasta geserveerd. De service was ook erg onvriendelijk en erg zwak. Zonde van het geld!!

1,9
  15. Zeer lekker gegeten. Zowel de pasta als de zeebaars met spaghetti aglio, olio en peppronicini waren super. De panna cotta was wat flauw maar de caramelsaus maakt het helemaal goed. Zeker een aanrader voor met de kinderen

Rolf

16. Heerlijk eten, de pasta's en pizza's zijn echt geweldig.
    De bediening is heel vriendelijk.
    De ambiance is iets minder sfeervol. Voor een romantisch avondje moet je hier niet naar toe gaan. Wel voor het lekkere eten.

17. Zeer matig eten, pizza's zijn goed, laat rest staan, snackkwaliteit, ambiance matig, rommelige, onopgeruimde ruimte vol dozen en diepvrieskast in eetruimte. Eenmaal maar nooit meer.

1,8
  18. Al regelmatig hier gegeten en steeds erg tevreden over de service en het eten. De pizza's hier zijn ongelooflijk lekker maar ook de scampi's met knoflook spaghetti zijn heerlijk.

Zelden nog restaurants gezien waar je voor zo weinig geld zulke goede service krijgt. Een aanrader!

19. Ik vond de pizza die ik besteld had heerlijk. Het was een vrij grote maar hij smaakte zeer goed! Dit restaurant is een echte aanrader. De mensen in de bediening doen het ook goed, ze zijn heel aardig en gastvrij. Maureen.