M. Rooijackers's profielfoto

Maastricht
  3. 3,5

Usine

Eindhoven

M. Rooijackers heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. M. Rooijackers's profielfoto
    M. Rooijackers heeft een recensie geschreven voor Anno54

Tegenwoordig zie je steeds vaker dat mensen kiezen voor restaurants waar ze zoveel mogelijk kunnen eten voor weinig, doodzonde. Ik zou al die mensen aanraden een keer te gaan eten bij Anno54. Voortreffelijke keuken, vriendelijke bediening en een prachtige uitstraling. Een dikke 10!

2. M. Rooijackers's profielfoto
    M. Rooijackers heeft een recensie geschreven voor Two B
    Lunchroom Veldhoven

Ik kom hier ook iedere week een broodje halen. Helaas irriteer ik me steeds meer aan de lange wachttijd. Ze zijn een lunchroom dus de topdrukte is tussen 12.00-14.00 uur ik snap dus niet waarom ze juist die uren geen extra personeel inzetten. Ik vind 35 min wachten op 2 broodjes carpaccio om mee te nemen veel te lang!! Jammer, helaas heb je in Veldhoven weinig tot geen andere keuze voor lekkere broodjes.

3. M. Rooijackers's profielfoto

• Thais
    Rapportstraat 8 Veldhoven
  4. M. Rooijackers's profielfoto
    M. Rooijackers heeft een recensie geschreven voor Phuong Loan

Net sushi afgehaald voor lunch. Je wordt er super geholpen. Mevrouw denkt goed met je mee en is zeer vriendelijk. De kwaliteit van de sushi is uitstekend! Nog nooit zulke lekkere sushi gegeten. Topper. Echt een aanrader.

5. M. Rooijackers's profielfoto
    M. Rooijackers heeft een recensie geschreven voor Quattro Stagioni

Al regelmatig hier gegeten en steeds erg tevreden over de service en het eten. De pizza's hier zijn ongelooflijk lekker maar ook de scampi's met knoflook spaghetti zijn heerlijk.

Zelden nog restaurants gezien waar je voor zo weinig geld zulke goede service krijgt. Een aanrader!

6. M. Rooijackers's profielfoto
    M. Rooijackers heeft een recensie geschreven voor FLO

Gegeten bij Flo voorafgaand aan het concert van André Rieu. Het restaurant ziet er mooi en trendy uit. Ook het personeel ziet er netjes en verzorgd uit.

Het eten daarentegen viel een beetje tegen. Het smaakte prima maar de porties waren aan de kleine kant terwijl je er wel redelijk voor betaalt. Als het nu een sterren restaurant was dan zou ik dit begrijpen maar dit is het absoluut niet.

Het zou beter zijn als ze het restaurant iets toegankelijker zouden maken en grotere porties gingen serveren.

Ik zou er niet nogmaals gaan eten.

7. M. Rooijackers's profielfoto
    M. Rooijackers heeft een recensie geschreven voor Usine

Ik ben hier een paar keer gaan lunchen met vriendinnen maar het is zeker niet aan te raden. Broodjes en salades zeer karig maar wel aan de prijs. Bediening is slecht en ziet niet dat mensen graag geholpen willen worden. Ik vind het meer een restaurant om gezien te worden maar de kwaliteit van het eten laat te wensen over.. Helaas.

8. M. Rooijackers's profielfoto
    M. Rooijackers heeft een recensie geschreven voor Molo 5
    Italiaans Maastricht

Afgelopen woensdagavond hier gaan eten samen met mijn ouders en vriend. De bediening was uitstekend. Hebben alle 4 heerlijk gegeten. Mijn vriend en moeder hadden beide het 4 gangen - menu en waren hier zeer over te spreken. Ik kan het iedereen aanraden. Het is leuk zitten op het terras en de bediening is zeer attent.