Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maashees verdeeld zijn.

1. Marianne van der Meer

We hebben heerlijk gegeten met gezin en 2 kleinkinderen van 10 en 13 jaar.
    Iedereen had het naar de zin en genoot van de geweldig klaargemaakte gerechten.
    Het personeel was vriendelijk en geduldig.
    Kortom; we gaan zeker weer terug.

2. Vissalade met koude en warme vis staat er op het menu. In werkelijkheid krijg een 1 heel klein stukje gebakken vis en de rest is koude vis. Als je daar iets van zegt, dan wordt er gezegd dat ze dat altijd zo klaarmaken. Dus als er 1 warme garnaal in zit, dan vinden ze het ook de juiste benaming voor deze koude en warme vissalade. Juridisch misschien juist, maar je voelt je wel belazerd. Vooral omdat ze hun gelijk willen halen en de klant bij hen niet koning is.

2,4
  3. Fijne locatie, ik kom hier al jaren ze maken altijd reclame voor ijscappuccino maar ik heb er nog nooit eentje gehad omdat ze het apparaat nog niet aangezet hebben. Een beetje jammer. Terras ook slecht bereikbaar voor rolstoel of wandelwagen!

4. Wat een geweldige lunch voor alle gasten op ons feest! Een prima service, een aanrader!

5. Wij vinden het heerlijk om daar te eten, gezellig aan het water zitten (mits er plaats is). Het eten is lekker en de bediening erg vriendelijk.

6. Paul

7. Caroline

Echt genoten van het eten, de sfeer, heerlijk op het plateau aan de maas een tafeltje. Bediening super!!

8. Pannenkoekenhuis Maashees

Heerlijke pannenkoeken. Goed gevuld en zeer smakelijk. Ook tomatensoep en de ijscoupe de Bolle Buik zijn aan te bevelen.

9. Of deze eigenaressen nieuw zijn (sinds ongeveer 1,5 jaar) of dat ze sindsdien hun manier van werken veranderd hebben geen idee, maar het eten, de bediening én de service waren zeer slecht. Ik ben dit niet gewend van de watervogel. Erg duur voor de kwaliteit die geleverd wordt (te veel om op te noemen) en onbeschoft te woord gestaan door de eigenaresse toen we er wat van zeiden. Ze gaf aan alleen positieve recensies te hebben, maar ik heb alleen 3 hele slechte gelezen) de goede die erna kwamen waren van meer dan 1,5 jaar geleden. Zéker géén aanrader!!!

10. Pannenkoekenhuis Maashees

Leuke omgeving en leuke locatie, terras moet wat aandacht hebben.
    Gebruikt 1x koffie en 1x capucino plus 2x wafels met aardbeien met slagroom, dit was lekker maar de prijs hiervoor, maar liefst 17.25 euro vind ik zèèr hoog.

11. Pannenkoekenhuis Maashees

Helemaal prima!
    Eerst lekker buiten gezeten met drankje, daarna aan tafel.
    Bestelling gedaan en allemaal tegelijk aan de pannenkoek.
    Super! Gezellige avond gehad.
    Service zoals altijd: goed!

12. Rini peters

Met 8 personen hier een etentje gehad. Groentesoep welke op de kaart staat met rijkelijk gevuld was lauw, waterig en bijna geen vlees te bekennen. Aan randen en binnen in zat nog de aanslag van tomatensoep. Werd met de duim weggepoetst! Roodbaarsfilet was zeer klein bij iemand; toen hier iets van gezegd werd was de reden dat de porties nu eenmaal zo aangeleverd werden. Droge witte wijn zat schuim op, reden hiervan zou zijn dat het mogelijk sop was van het afspoelen.
    Ook werd niet gevraagd welke witte wijn gewenst werd, gewoon de huiswijn werd geserveerd. Geen placemats op tafel. Met onze opmerkingen werd gewoon niets gedaan. Eigenaar of chef werd niet gezien. Volgende keer bedenken we ons nog een keer.

3,6
  13. Pannenkoekenhuis Maashees

Jos en Ellie Pters

Knusse locatie op donkere dagen met een gastvrij onthaal en heerlijke pannenkoeken!

14. Pannenkoekenhuis Maashees

Wij komen hier onwijs graag met onze kinderen om in huiselijke sfeer een heerlijke pannenkoek te eten. Onze kinderen kunnen hier ongegeneerd spelen en de service van de gastvrouw is top! Complimenten voor hoe jullie het blijven doen!

15. Het was goed helaas geen mooi weer, dus niet op het terras dat was jammer, het eten was goed en we zijn keurig bediend.

16. Deze locatie leren kennen via mijn vader en zijn vriendin! Ik kom hier erg graag. Binnen eten en daarna nog wat drinken op het terras! Beslist aan te bevelen!!

17. Verrassend goed!
    Geen uitgebreide, maar wel een leuke, kaart.
    Malse ossenhaas met een sesam-achtige saus gegeten. Prima. Het hoofdgerecht werd uitgeserveerd met heerlijke groente. De hoeveelheid was zonder meer voldoende. De locatie is gezellig met een mooi terras en uitzicht op de maas. De bediening jong maar correct. Op de achtergrond werd wel supervisie uitgevoerd en dat begrijp ik. Toen ik naar binnen liep hoorde ik de kok(s) zingen. Ze hadden plezier in het werk en dat proefde je. Wat mij betreft een aanrader.

18. janssen

Schnitzel uit de frituur, rauwkost zonder dressing. Bediening (jeugd) had het heel druk, maar vooral met elkaar.......1 van hen praatte zo hard dat we alles konden volgen. We hebben op het terras gezeten. Het enigste wat perfect was, was het uitzicht.

19. Pannenkoekenhuis Maashees

Jos v.d. Ven

Heerlijk goed gegeten na snelle reservering via eet.nu.butler site (app).

20. jo coenders

Gisteren met 6 personen bij de Watervogel gegeten. De kaart is wat klein, maar het was voldoende. Wij hebben met z'n allen heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteitverhouding.
    't Weer was niet zo goed, maar mooi uitzicht, mooi terras, vriendelijk personeel.

21. Heerlijk gegeten, mooi terras. En zeer attente en vriendelijk bediening.
    Tot de volgende keer.

22. Zonnige dag, terras zat aardig vol. Bestelling werd snel opgenomen, en de drankjes werden vrij snel uitgeserveerd. Helaas is het bestelde broodje met kip nooit uitgeserveerd. Ik ga ervan uit dat de ober het overzicht miste, want er klaagde meerdere gasten over hun niet bezorgde bestelling. Mijn trek was in ieder geval over, heb mijn drankjes betaald, en ben naar een andere gelegenheid in de buurt gefietst, waar wel service geboden werd.

2,3
  23. Romeo Arnold

Een superleuk terras met een mega uitzicht om te kunnen genieten. Dit in combinatie met vriendelijk,
    professioneel en gepassioneerd personeel waardoor alles tot in de puntjes was geregeld. Een absolute aanrader.

24. Pannenkoekenhuis Maashees

Lekkere pannenkoeken, leuke locatie en gezellig personeel.

25. Pannenkoekenhuis Maashees

Vanavond gegeten bij de bolle buik, eerst via internet recenties gelezen en hierna gelijk naar dit gezellige beetje boers ingericht restaurant gegaan. Wij vinden het erg sfeervol, de pannenkoeken smaakten heerlijk, de service is top, erg vriendelijke eigenaar. Van ons krijgen jullie een 10. De manier waarop de pannenkoek gebakken is beviel ons goed, soort omelet. We zaten met 1 pannenkoek per persoon meer dan vol.

26. Ik heb vorige week bij de watervogel gegeten. De bediening was super vriendelijk en gezellig. Het eten was heel lekker en voor een goede prijs. Het uitzicht is prachtig.

27. Op het terras geluncht. Uitzicht geweldig maar het eten is lala. Als de kok niet weet wat Hollandse garnalen zijn mag hij of zij terug naar de schoolbanken.

3,3
  28. Het eten was niet goed, de tomatensoep koud en zeker geen verse tomaten, broodje beenham weinig en droog lauw, en de sla op het brood kletsnat en de courgette leek rauw.
    De bediening is matig, ze zijn arrogant, ruimen tafels niet af.
    De verlichting op de toiletten is kapot, en ze hebben volgens eigen zeggen geen tijd om het te vervangen.
    Prijs kwaliteit verhouding is niet juist.

29. Afgelopen vrijdag met een aantal anderen het Verrassingsmenu gegeten. Het was lekker, vlotte bediening en regelmatig werd er gevraagd of er nog voldoende op tafel aanwezig was. Leuke actie, mooi zitten en een leuke heerlijke relaxte avond gehad. Tot de volgende keer.

30. Lekker gegeten in een sfeervolle zaak met mooi uitzicht. Leuke actie ook. Ik ga er zeker vaker nog eens eten, erg tevreden! Tot de volgende keer!