Tjebbe's profielfoto

Cuijk
  3. 8,3

Smaak

Cuijk

Tjebbe heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft een recensie geschreven voor Smaak
    Nederlands Cuijk

Wederom bij Smaak een prima ervaring gehad. Mijn hertenbiefstuk was voortreffelijk klaargemaakt! Disgenoten vonden het allebei uitstekend (biefstuk), bediening is adequaat maar in de presentatie "brabants relaxed". Het werd opeens heel druk maar ze pakten het prima op.
    Voor ons een restaurant om terug te komen.

2. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft een recensie geschreven voor De Zwaan

Eten was verrassend en smakelijk. Prima sfeer. Ronde tafel stond iets te dicht bij keukendeur maar mocht zonder morren worden verplaatst.
    Gastvrouw heel attent.
    Van buiten lijkt het allemaal wat ouwerwets, inrichting niet helemaal eigentijds maar mijn advies; kijk er door heen want eten en sfeer is namelijk prima !

3. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft gereageerd op het topic: Kyoto Japans restaurant Eindhoven

oeps ging verkeerd. zie bovenstaand bericht. ...........Misschien even een reminder sturen dat ze zich kunnen aanmelden bij jullie :)

4. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft gereageerd op het topic: Kyoto Japans restaurant Eindhoven

Gistren bij MOUT gegeten in Hilversum. Had graag een recensie achter gelaten. De zaak is blijkbaar zo nieuw dat ze nog geen aanmelding hebben gedaan. Misschien even een

5. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft een recensie geschreven voor The Novice | La Tonnellerie

Prachtige locatie. Frisse uitstraling
    Eenvoudige lunch genoten op het terras.
    Jongeman in de bediening. Uitermate attent en snel.
    Het eten duurde niet lang voordat het werd opgediend. Kwaliteit was prima.
    We waren aangenaam verrast.
    ( Klein puntje van aandacht; hoewel mooi om te zien maar let even op van welke kant de wind komt als jullie de toortsen laten branden. Wanneer ik er langer had gezeten dan een lunch had ik zeker gevraagd om er 1 uit te doen. De walm komt de smaak niet ten goede.)

6. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft een recensie geschreven voor Smaak
    Nederlands Cuijk

Toevallig een bezoek gebracht. Verrassend. Eten was bovengemiddeld goed. Sfeer was relaxed. Bediening prima maar mag net een tikje attenter en alerter. Klein voorbeeld: als je de jas aanneemt van je klant bij binnenkomst mag je die bij vertrek ook weer aanbieden bijvoorbeeld.( ipv zoek zelf maar uit waar die hangt)
    Met wat kleine aanpassingen in het concept en de stijl is hier wat ons betreft vrij eenvoudig een 4x10 te scoren !
    We komen zeker terug.

7. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft een recensie geschreven voor De Watervogel

Verrassend goed!
    Geen uitgebreide, maar wel een leuke, kaart.
    Malse ossenhaas met een sesam-achtige saus gegeten. Prima. Het hoofdgerecht werd uitgeserveerd met heerlijke groente. De hoeveelheid was zonder meer voldoende. De locatie is gezellig met een mooi terras en uitzicht op de maas. De bediening jong maar correct. Op de achtergrond werd wel supervisie uitgevoerd en dat begrijp ik. Toen ik naar binnen liep hoorde ik de kok(s) zingen. Ze hadden plezier in het werk en dat proefde je. Wat mij betreft een aanrader.

8. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft een recensie geschreven voor Kade 60
    Internationaal Den Helder

Tjebbe

Met het gezin van een uitgebreide lunch genoten. Prima kaart. Voor elk wat wils. Kwaliteit "helemaal top" Bediening vriendelijk en snel. Super schoon restaurant (laat de smaakpolitie maar komen)! Aan de buitenkant zie je het er niet aan af dat er zo'n geweldig restaurant achter schuil gaat. Absolute aanrader (gelet op de matige reacties in 2012 ben ik er van overtuigd dat er in de tussentijd een stevige personele wisseling heeft plaatsgevonden).

9. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft een recensie geschreven voor Asteria
    Nederlands Venray

Restaurant is weer helemaal bij de tijd. Prachtig opgefrist. Wat opvalt zijn de bekende gezichten in de bediening. Crew is blijkbaar erg loyaal. Goed teken! Het eten was buitengewoon goed. Meer dan voldoende en de kwaliteit was prima. Deze keer geen puntjes van kritiek, integendeel!

10. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft een recensie geschreven voor Chico's

Tjebbe

Kwaliteit en snelheid is top. Haal daar heel graag af, maar entourage is nou niet van dien aard dat ik aan tafel zou gaan zitten. Verlichting en aankleding maakt op mij weliswaar een schone, maar ook een wat kille indruk.

11. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft een recensie geschreven voor De Beejekurf

Gezellige avond gehad. 4-gangendiner genoten. Kwaliteit en presentatie van het eten was weer top. Wijn was verrukkelijk. Maar jongens wat zijn jullie toch "zunig" met broodjes, groente en bijgerechten. Na thuiskomst toch nog maar even de koelkast ingedoken om de honger te stillen. Mag dus wel ietsje meer zijn.

12. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft Sunndays toegevoegd als favoriet restaurant
    • Regionaal
    Berkelstraat 21 Valkenburg
  13. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft een recensie geschreven voor De Gulperberg
    Nederlands Gulpen

Locatie is prachtig. Moeten zo langzamerhand wel wat bomen worden gesnoeid wil het uitzicht niet al teveel verloren gaan in de zomermaanden. Maar belangrijker, het eten. Dit is prima maar helaas ook niet meer dan dat. Geen verrassing. Recht toe recht aan.

Snelheid en vriendelijkheid van de bediening en keuken is goed. Toiletruimtes dateren uit het jaar kruik. Tegeltjes + spiegel zitten er al meer dan 40 jaar in schat ik in. Het geheel maakt geen vieze indruk maar door de ouderdom oogt het toch smoezelig. Kan echt niet meer. Even wat aan doen is mijn advies. Daarom een zes bij Sfeer.

Het is een locatie en restaurant met potentie. Er kan veel meer uitgehaald worden dan wat het nu is.

14. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft een recensie geschreven voor Sunndays
    Regionaal Valkenburg

Op een heerlijke zomerse middag neergestreken op een terras in Valkenburg. Onder het motto we laten ons eens verrassen. En een verrassing werd het zeker.

De uitstraling van het terras is eigentijds en netjes. Voldoende ruimte tussen de tafeltjes om fatsoenlijk een gesprek te kunnen voeren en niet het gevoel te hebben op elkaars lip te zitten.

De bediening was snel, uiterst vriendelijk en hulpvaardig.
    Het eten was voortreffelijk. Smaak, versheid en hoeveelheid waren dik in orde. Het is dat we verder moesten maar we hadden het daar nog veel langer uit kunnen houden.

4 tienen geef ik eigenlijk nooit maar heb nu echt geen reden om het niet te doen!

Wij komen hier gegarandeerd terug

15. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Vertraging

Nu twee keer een lunch genoten. Kwaliteit is prima. Bediening is vriendelijk. Inrichting eigentijds. Puntje van aandacht is dat ik tussen de middag niet de wereld aan tijd heb, het mag allemaal iets vlotter doorlopen.

16. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft een recensie geschreven voor Wissink's Bakkerij en Lunchroom

Broodjes lekker vers met meer dan voldoende beleg. Prima.

17. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft een recensie geschreven voor Herberg Erve Kots

We hebben hier uitstekend gegeten. Het was opeens erg druk maar de bediening pakte het adequaat op. Pannenkoek smaakte lekker incl. roggebrood en suiker. Voor mij een aparte combinatie maar dat is blijkbaar een traditie in deze regio. Het smaakte in ieder geval goed. Ambiance was voortreffelijk. Leuke speelgelegenheid voor de kinderen.

18. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur
    Chinees-Indisch Winterswijk

Kijk naar de score; "Do I need to say more" ?
    We zijn er geweest net na de verbouwing en heropening.
    Wat een mooie ambiance is het geworden. Stijlvol, modern, strak. Goed gedaan !
    Het eten en daar gaat het uiteindelijk om is verrukkelijk. Ik had een hoofdgerecht met rundvlees. Super mals ! Heerlijk. Bediening ondanks de drukte snel en alert. Wat mij betreft een absolute aanrader.

19. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft een recensie geschreven voor Hostellerie De Hamert

Deze week weer een bezoek gebracht aan de Hamert. Niets ingeboet aan de kwaliteit en sfeer. Blijft een topper in Noord Limburg. Fijn dat ze geen Michelin ster hebben. Wel de kwaliteit maar niet de opgefokte engeforceerde "Michelin sfeer". Juist gemoedelijk en vrolijk. Houden zo !

20. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft een recensie geschreven voor Bistro de Bolle

Tjebbe

Het restaurant oogt gezellig maar als je goed kijkt is het toch dringend aan een opfrisbeurt toe. Het wordt nu wel erg sleets en ouwe meukerig. Eten was prima, bediening gezellig. Al met al een prima avond gehad maar kom pas terug als de zooi is opgeruimd en het er wat netter (frisser) uitziet.

21. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft een recensie geschreven voor Da Mauro
    Italiaans Roermond

Een avond met grote contrasten.
    De entree zag er niet uit. Een Mc Donalds is sfeervoller. Daarentegen was de ambiance van het restaurantgedeelte uitstekend.
    Het voorgerecht van Crostini Misti was niet bijzonder.
    Mijn hoofdgerecht van rundvlees was prima terwijl mijn disgenote een wel hele droge Dorade kreeg voorgeschoteld.
    De wijn een frisse Italiaanse Pinot Grigio was weer prima.
    De bediening was traag.
    Kortom mixed feelings. Dit kan (moet) beter !

22. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft een recensie geschreven voor Chez Philippe

Heerlijk gegeten, een kok die z'n vak verstaat. Bediening is top. Entourage is rommelig en mag wat mij betreft wat lichter en eigentijdser.

23. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft een recensie geschreven voor De Gruijterij

Tjebbe

Familiefeest gehad. Eten is goed. Wat echt opvalt is de gastvrijheid. Bediening is top. Niets is teveel en zeer kindvriendelijk. Een aanrader voor familie uitjes.

24. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft een recensie geschreven voor Chico's

Tjebbe

Ik kom hier altijd afhalen. Pizza's zijn prima en van constante kwaliteit. Bediening is vriendelijk en prima. Restaurantgedeelte komt koud over. Met wat kleine aanpassingen is daar meer van te maken.

25. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft een recensie geschreven voor Antiek China
    Chinees-Indisch Schoorl

Tjebbe

We hebben hier eten afgehaald en het feit dat ik dit op "eet.nu" zet zegt al voldoende. Het was voortreffelijk !!! Perfect klaar gemaakt, de kok beheerst het vak. Een aanrader. De sfeer van het restaurant is niet top maar voor een "afhaler" zoals ik is dat niet zo boeiend.

26. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft een recensie geschreven voor De Beejekurf

Wederom gegeten bij de Beejekurf. Uitstekend. Still going strong. Een puntje van kritiek is de nieuwe kaart. Erg onduidelijk. Snel terug naar een beter leesbare kaart is ons advies. Ik wil me met m'n gasten bezighouden, niet met het ontcijferen van een kaart.

27. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft een recensie geschreven voor Milk and Cookies

Entourage ouwbollig maar het eten en de bediening is er uitstekend!
    De zaak rook erg naar (sigaretten)rook toen we binnenkwamen. Dat is toch niet meer van deze tijd!!
    Ondanks de kleine puntjes van kritiek een aanrader.

28. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft een recensie geschreven voor Asteria
    Nederlands Venray

Helemaal wat je van een restaurant mag verwachten. Natuurlijk geen sterren restaurant maar wel degelijk. Een mooi stukje vis. Meer dan voldoende groente en aardappeltjes en een boven verwachting lekkere witte huiswijn.
    De bediening is gastvrij en attent. Prima

29. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft een recensie geschreven voor Restaurant 1910

Overall beoordeling - Uitstekend - . Prima ontvangst. Mooie tafel, voldoende privacy. Relaxte sfeer. Mensen die plezier hebben in hun vak. Heilbot als voorgerecht een echte aanrader. Fazant als hoofdgerecht was ook een prima keuze. Verrassend opgemaakt. Deze keer geen tijd voor een nagerecht maar dat maak ik een volgende keer goed. Een restaurant om zeker terug te komen.

30. Tjebbe's profielfoto
    Tjebbe heeft een recensie geschreven voor HapaS
    Tapas Venlo

Uitstekend gegeten. In een soort van serre gezeten. Eten was prima maar accoustiek was dramatisch. Voor mij om die reden geen 2e keer.

Meer activiteiten