Gratis

• Aan de snelweg
    • Aan het water
    • Bij het bos

1591945902 29

1. Gisteren bij Carvery geweest met een teamuitje.
    Ik kan mij wel vinden in de andere recensies. De kwaliteit van het eten is niet bijzonder te noemen. Aan de knoflook woksaus zit geen smaak. Ook de pepersaus en champignonroomsaus is veel te dun en smakeloos. Ook is het bijna koud!
    Gelukkig ben ik een dessertmens, want dit was wel goed.
    Niet alle personeelsleden kwamen enthousiast en vriendelijk over.
    Aankleding van het pand is wel mooi gedaan.

2. YMat 25 punten

We kwamen aan in een bijna leeg restaurant op zaterdag avond om 18:00, vooraf geen recensies gelezen maar via via wel gehoord dat het goed moest zijn. Het schijnt een wereld restaurant te zijn wat op zich interessant concept is.
    Begonnen bij de salades: niks mis mee niet werelds maar prima een huzaren, ei en aardappel salade daarnaast nog wat rauwkost.
    Op naar de BBQ waar een kok voor je neus de bereiding doet.
    Wat mij opviel is dat de grill er heel vies uitzag en dat deze lang niet was schoongemaakt, toch bestel ik een biefstuk en vraag of ik hem medium mag hebben. Naast mij komt een dame staan die ook haar bestelling doet de kok begrijpt haar niet helemaal en antwoord met “ DAAR VERSTA IK HELEMAAL NIKS VAN” een bijzondere manier van communicatie. Ook oogt hij de rest van de avond lichtelijk geïrriteerd door mensen die bestellingen blijkbaar niet op zijn gewenste manier plaatsen. Het lijkt wel of het keuken personeel de zelfde opleiding heeft gehad want er is er geen die een vriendelijke en gastvrije uitstraling heeft. De dame bij de pannenkoeken laat overigens wel zien uit ander hout zijn gesneden en helpt kinderen vrolijk en leuk aan zijn of haar pannenkoek.
    Terug naar het stukje biefstuk op het moment dat ik mijn mes in het stuk vlees druk voel ik al dat deze niet Medium is en er zit een soort harde korst om het vlees, waarschijnlijk nog van een stuk vlees van 16:00 want zo proefde het ook en na lang kluiven op een hapje het toch maar links laten liggen.
    Dan valt mij oog op de rest van het reguliere buffet.
    Wat patat balletje gehakt een beetje groente en wat snacks voor de kids.
    Hier kan ik vrij weinig mee eerlijk gezegd het was allemaal zo gewoon en niet bijzonder van smaak.
    Dan maar wat sushi (dacht ik) ook deze waren rechtstreeks niet uit Japan maar uit de vriezer gehaald lichtelijk ontdooit en geserveerd op een metalen plaat. 4 Soorten kleuren 4 de zelfde smaken.
    Ik dacht ik heb hier toch 30€ voor betaald en uit het drinken kon ik het niet terug verdienen (pakken dubbelfris en een machine met cola 7up en sinas) dus op naar het dessert!
    Bolletje ijs met slagroom en wat muffins/bananen taartjes. Wat best lekker is maar daarvoor ga ik niet uit eten.
    Positief vindt ik de tafel ruimers ze zijn hard aan het werk om de tafels schoon te houden prima werk met een glimlach.

Al met al een bijzondere ervaring rijker.
    Ga je voor lekker eten dan moet ik je teleurstellen. Er zijn overigens veel betere plekken waar je kunt eten zo veel als je wilt in de omgeving😉

3. In het weekend komen we met twee personen aan om 19u. Een medewerker ontvangt ons vanachter een balie, wat al erg afstandelijk overkomt. Er wordt medegedeeld dat we er niet kunnen eten terwijl de zaak niet vol zit.

Nu kan zoiets natuurlijk in het weekend gebeuren, want we hadden niet gereserveerd. Maar voor twee personen is er na een wachttijd (bijvoorbeeld aan de bar ofzo) altijd wel plaats. Ze deden niet echt hun best om ons als gasten te behandelen en ons als gast te waarderen. Misschien moeten we (mede gezien de onderstaande recensies) ook maar blij zijn, dat we er niet langer zijn gebleven.

4. Vandaag gegeten bij The Carvery, ondanks dat ik al slechte recensies had gelezen vielen de slechtste recensies nog positief uit voor wat betreft mijn ervaring.
    Bijna 10 euro betalen voor een 3 jarig kind wat moet eten, "soep van het huis" welke bestaat uit poeder aangelengd met water ik gok op Honig soep.
    Laf/smakeloos eten, pizza's bedekt met bloem aan de onderzijde waar je nog wel een paar pizza's van kan maken en de sushi is een regelrechte aanfluiting.
    De rijst is uitgedroogd, de vulling is monotoon en flets van smaak en qua voedselveiligheid schort het ook nog aan het een en ander sushi niet afgedekt bijvoorbeeld.
    Bij de BBQ 1 tang waarmee rauw vlees op de BBQ gelegd wordt en met dezelfde tang wordt gaar vlees op bord gelegd.
    De kipspies bestaat uit keihard en uitgedroogd vlees welke nog eens ritueel gecremeerd wordt voordat de "grillmeister" afscheid neemt mijn advies mieter die brokken uitgedroogde kipfilet lekker weg en gebruik voortaan kippedijenvlees.
    Biefstuk welke te gaar is, waardoor het taaier wordt dan de zolen onder mijn schoenen en een plakje gemalen boterhamworst wat door moet gaan als hamburger welke de "grillmeister" niet eens gaar kan krijgen en daardoor half rauw op bord beland.
    De varkenshaasspies daarentegen is wat dat betreft een verademing en bewijs dat het wel kan, echter de treurig ogende spareribs hebben volgens mij geen BBQ gezien!
    Het vlies op de ribben zit er standaard op, waardoor het vlees taai wordt en het lijkt er op dat de spareribs door de marinade gevlogen zijn voordat ze kapot gekookt werden en eventjes afgebakken zijn in de oven om vervolgens onder de warmtelampen te verdwijnen.
    Of ze hitte hebben gehad van een BBQ, ik betwijfel het.
    Speciaal voor de "grillmeister" zou ik haast het aanbod willen doen om in hoogsteigen persoon zelf enkele spareribs te bereiden en het verschil te laten proeven.
    Over de gefrituurde spullen hoef ik geen recensie te schrijven iedereen kan frituren, alhoewel...
    Mijn advies voor de uitbater ik hoop dat je wat met deze recensie doet, alhoewel ik dat gezien de andere recensies ten zeerste betwijfel.
    Ik snap de levenloze uitdrukking van het personeel wel, hoogstwaarschijnlijk worden ze dik onderbetaald en is het bereiden van eten geen uitdaging.
    Als zelfs het bier al dood slaat voordat het de bodem van het glas raakt dan doe je als restaurant uitbater jezelf maar je klanten ook flink tekort.
    Ik heb in mijn bescheiden leven van diverse keukens mogen proeven en ik weet wat smaak is, maar als een kaasoufflé uit de frituur beter smaakt dan de rest van het eten uit de wereldkeukens, dan zou ik haast geld toe moeten krijgen om er te komen eten.
    Uit eten gaan hoort een beleving te zijn, voor gemiddeld 61 euro en een beetje voor 2 personen en dan zo afgescheept te worden. Ik heb afleveringen van opgelicht gezien waarbij mensen voor minder veroordeeld werden!
    Ondanks mijn lage cijfer voor de service toch mijn bewondering voor het bedienend personeel dat er wil werken.

1,1
  5. Leuk pand, Leuk personeel.
    qua eten weinig keus en over het algemeen smaakloos.
    op exotisch gebied een dikke 0
    smaak 0

6. Wij komen in het weekend vanuit Sneek naar Carvery in Leeuwarden. Wij arriveren om 19:00 en zijn volgens de medewerker te laat om te kunnen eten terwijl het restaurant niet vol zit. Erg jammer van deze zet Carvery.

7. fam. de Boer

Qua drinken alles wat je maar kan wensen en zelfs op zaterdag niet een keer hoeven wachten in de rij. Voldoende tappunten. Personeel is volop aanwezig, tafels worden snel afgeruimd.
    Het restaurant ademt een gemoedelijke, fijne sfeer met verschillende zitjes.
    Verbeterpunten zijn wat ons betreft het warm houden van het eten, dit is snel afgekoeld op de niet verwarmde borden, dat is erg jammer. Ook de biefstuk van de grill was erg taai, net als de stukjes worst en kip. Ook wordt het vers gebakken eten bij het eten gegooid wat er al lag, zo is het lastig alles vers te houden en heb je oud en nieuw door elkaar heen.
    Ook de klanten boven aan de trap verwelkomen, zou helpen voor de ervaring en het warm binnenkomen. (Plus de betaalbalie draagt alleen de naam van Keizer, daardoor vraag je je af of je wel goed zit en voel je je niet welkom. De poster met pijl 'hier melden' op een half afgescheurde flip over maakt dit niet beter).

Al met al kiezen wij de volgende keer toch voor een ander restaurant, maar proberen het over een paar maanden graag nog een keer als er verbeterpunten zijn doorgevoerd.

8. Viel al met al een beetje tegen. Toen we aankwamen moesten we onderaan de trap wachten tot een medewerker ons kwam halen. Persoonlijk vind ik dit niet een erg goed systeem, het is gewoon niet gastvriendelijk en voor gezinnen met kinderen niet fijn.
    Het restaurant zelf ziet er best leuk uit! Het is creatief ingericht en het heeft wel een fijn sfeertje.
    Qua eten verschilt het heel erg, de soepen zijn vrij smakeloos, dit geld ook voor de wok en de grill. De Sushi was wel erg lekker, maar ze hebben de meest basic sushi niet, terwijl ik die juist lekker vind. Het dessert was ook prima.
    Het personeel is op zich vriendelijk, maar niet erg professioneel.
    Misschien kom ik over een jaar nog een keer terug om te kijken of het verbeterd is. Tot die tijd ga ik liever naar andere Wereldrestaurants die een betere kwaliteit leveren. Voor gezinnen met kinderen is dit denk ik best oké, maar ik ga zelf liever voor wat meer kwaliteit.

9. R. van Dijk

Buffet zoals het hoort. Vers eten, leuk aangekleed, vriendelijke bediening, prijs/kwaliteit verhouding zeer goed!

10. Op een zaterdag gegeten (het volk wat op zo'n restaurant afkomt, moet je voor lief nemen). De aankleding van het restaurant vond ik boven verwachting! Mooie details en leuk thema. Ruime keuze qua eten, maar het was het allemaal net niet.
    Het wokken smaakte niet zoals het hoort. Ook had de jongen achter de wok een heel vies doekje waarmee hij de pan schoonmaakte. Ik wilde een crepe laten maken, maar aangezien ik die naturel wilde, moest ik van de dame een exemplaar pakken van de stapel (die er al tijden lag) ondanks dat ze niks te doen had. Crepe smaakte extreem zuur, kan niet goed zijn. Daarnaast een enorme keus aan snoepgoed (in verhouding TE veel). Veel vliegen in het restaurant (nooduitgangdeur stond open?). Er was uiteraard ook genoeg eten wat wel (redelijk) smaakte. Maar al met al zou ik niet nog een keer gaan. Ik zou dan liever kiezen voor een andere wok met een hogere kwaliteit-en hygienestandaard.

11. Lijkt heel mooi op foto's, maar is niet wat het lijkt.
    Heel gehorig en lawaaierig, personeel heeft er weinig zin in.
    Bij de grill is alles al voor-gegrild en word puur nog een keertje warm gemaakt voor je op de grill.
    De sushi is veel minder keus dan bij een gemiddelde wereldkeuken en wordt vanaf 7 uur niet meer aangevuld.
    Soep leek aangelengd met water.
    Eten was wel lekker, maar echt aanraden zou ik het niet.
    Je hebt betere wereldkeukens rondom Leeuwarden