ma 10:00 - 00:00

• Verschoontafel
  6. Betalen Visa Master Card pin

ma 10:00 - 00:00
di 10:00 - 00:00

Het eindcijfer is 5. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1196577098 73
1207285799 77
1239411902 76
1250120603 53
1357207612 50
1485712022 52
1496420723 52
1582090330 53

1. Afgelopen maandag bij Brasserie Mauve gegeten. Mijn vrouw had Heilbot besteld. Ze is geen grote eter maar de Heilbot was echt een postzegeltje op haar bord. Mijn vrouw kreeg van de ober bij het afrekenen 2 extra pepermuntjes omdat het zo weinig was. Zo ga je toch niet met je gasten om.
    Ikzelf had 2 glazen Rioja gedronken bij het diner maar schenken erg karig het was echt een bodempje.
    Wel 9 euro per glas wat ik overigens niet gering vind.
    Ik ben stellig van mening dat als je voor je gerechten bij Mauve een redelijke prijs betaald je ook redelijk gegeten en gedronken moet hebben. Normaliter ben ik niet zo kinderachtig met fooi geven maar kon het dit keer echt niet uit mijn zak krijgen.
    Sorry.

3,6
  2. Ariane den Ouden

Gastvrij ontvangen en echt heerlijke saté ossenhaas gegeten. Niet goedkoop maar voor goed vlees moeten we willen betalen en dit was een compleet hoofdgerecht. Goed gevulde glazen wijn. Gezellige sfeer om ons heen. Bediening vrolijk. Wij waren blij verrast.

3. Anthony Verspaget

Op 27 februari 2023 wilden mijn vrouw en ik lunchen bij Mauve in Laren. Alleen op het terras, niet binnen zei een medewerker bij 4 graden celsius! Wij bleven aandringen, maar binnen was het vol, zei hij, maar wij gingen toch het restaurant binnen en daar bleek een flink aantal tafeltjes vrij (?!).

Bestelde glas viognier was niet voorradig, evenals bestelde zeeduivel, en zo ook de kalfssucade was er niet. Al deze dingen staan wel op de kaart.
    Na afrekenen bleek wel een extra glas wijn voor € 6,50 (Viognier!) op de rekening te staan!! Niet voorradig, wel op de rekening!!

2,5
  4. Als je een avondje veel geld wilt uitgeven in een ongedwongen setting met witte lakens over de tafel om de schijn van hoogwaardige kwaliteit te wekken, zit je bij Mauve goed. Verwacht niet veel van de presentatie van je gerecht, dan kan het altijd meevallen. En sta niet raar te kijken als de bediening de sla konijnenvoer noemt en je daar op wordt gewezen als je de summier opgemaakte blaadjes met olie gedeeltelijk laat staan. De doorsnee gerechten worden sneller dan het licht uitgeserveerd en de bediening doet haar best je een gezellige avond te bezorgen, waarmee alle ingrediënten aanwezig zijn om in een persoonlijke en huiselijke ambiance je portemonnee eens goed leeg te schudden.

5. Ivon Storm

Niet gedekt tafeltje, is niet erg maar wel dat we zelf moeten vragen na 30 minuten of we wat te drinken mogen bestellen. Duurde erg lang. Daarna weer moeten vragen mogen we lunch bestellen. IVM lang wachten tosti’s genomen. Waren te donker, slecht belegd. Ik heb echt begrip voor weinig personeel maar laat zien dat je de klant gezien heb en vraag alvast voor drinken en zeg dat het iets langer kan duren.

2,4
  6. Zeer matige ervaring bij een restaurant waarvan wij eerst dachten lekker te kunnen gaan eten. Interieur zit er modern en leuk uit, eten was echter bar slecht. Ik had een entrecote en mijn vrouw de ossenhaas saté. De entrecote zat nauwelijks vet en daarom ook smaak aan, salade die er bij kwam was saai en bestond alleen uit sla en dressing. De ossenhaas saté was zo goed als helemaal rauw. Een beetje rauw is lekker maar dat was echt te rauw. Frietjes waren wit en slap. Bediening had een vlotte uitstraling en drankjes waren er snel. Wij waren iets later op de avond aangekomen en restaurant was bijna leeg. Ik denk dat de keuken haast had want het eten stond binnen 5 min na bestellen op tafel. Hadden een broodje voor af, die was nog niet eens op. Al met al slechte ervaringen met de keuken. Bediening was prima.

2,6
  7. Karin Flips

Vandaag de 80 ste verjaardag van schoonmoeder gevierd. Een groot succes ga zo door!

8. Joost Kazus

Eten en drank waren prima, niets op aan te merken. Maar bediening slecht. Aardige, glimlachende obers maar: de wijn werd vergeten, de koffie werd vergeten en de rekening kwam (na twee keer vragen) niet. Na klagen hierover kwam de vreemde reactie: ja, jullie zaten ook in een hoek, dat noemen wij het verdomhoekje. Ik heb dat niet gepikt en geweigerd om de volledige rekening te betalen. Dat was geen enkel probleem, er ging ruim € 23,00 af. Wonderlijke zaak dus, als ze op deze manier doorgaan wordt dat niks, nieuwe eigenaar of niet.

9. Het eten was echt top, je kunt duidelijk merken dat er een nieuwe eigenaar is. Echt een verrijking voor Laren.

10. Mikkie Sirat

Behoorlijk slecht. Carpaccio was karig aangekleed, de biefstuk à 25,50€ werd geserveerd met een zak patat en een bakje sla wat leek op de sla de je normaal gesproken meekrijgt bij een afhaal cafetaria, smakeloze geraspte wortel en kool ofzo. Geen gezellig aangekleed bord. Asbak hebben we nooit gekregen. Menu kaart wel aardig maar de kaart zelf is zo’n geplastificeerd goedkoop uitziend ding. Op zondagavond waren we de enige die er dineerde.

4,3
  11. Jeanne van Hal

Gezellig, het werd steeds drukker. Een keer moesten wij 2x om drinken vragen, maar de bediening was verder goed, men had het druk. Leuke sfeer, goed voor een lunch.

12. Marjolein

Slechte ervaring. Je spreekt af een tosti van bruin brood te krijgen; ze brengen een tosti van maisbrood want "ze hebben niet anders"...vervolgens blijkt ie aan de onderzijde (slim) hartstikke verbrand te zijn...

1,7
  13. Slecht, duur, slechte bediening.

2,7
  14. Het 'keerpunt' van onze fietstocht op tweede kerstdag werd deze keer gevormd door restaurant Mauve - vreemd genoeg een van de weinige etablissementen die deze kerstdag voor lunch geopend waren.
    Na de brand van enkele jaren geleden is men er in geslaagd de inrichting weer een 'semi-authentiek' karakter te geven en het sfeertje is weer helemaal 'Mauve'.

De in pikant zwart gestoken bediening regelt ondanks de drukte snel een prima kop thee en een dubbele koffie. De lunchkaart laat een uitgebreid aanbod zien waar ik het broodje beenham en mijn vrouw de 'Stapelaar van de zee' uit kiezen.

Het broodje (twee witte boterhammen) beenham is keurig belegd en voorzien van honing-mosterdsaus. Het broodje van mijn vrouw is echter vooral een 'Stapelaar van graan', want tussen de bruine boterhammen is maar uiterst karig het zeebeleg te ontdekken. Even overwegen we de bediening er maar bij te roepen, maar gelukkig komt men heel correct even vragen of alles naar wens is. Zonder mankeren wordt het broodje weer meegenomen en van een fatsoenlijke hoeveelheid beleg voorzien. Keurig opgelost! Kan niet anders zeggen. Jammer alleen dat men in de keuken blijkbaar toch wat weinig aan kwaliteitscontrole doet, want het was écht heel schamel wat er aanvankelijk voor bijna tien euro op tafel werd gezet.

Al met al was het een plezierig weerzien met Mauve.

15. Hans Pronk van Hoogeveen

We komen regelmatig in Laren en dan is Mauve onze vaste stek. Leuke bediening, frisse jongelui en erg beleefd.
    Kroketten met brood zijn erg doorsnee, de broodmaaltijden met vlees
    heel erg lekker en de soepen zijn goed.
    Voor de kinderen is er een kindermenu.
    Binnen is het gezellig, het terras is ook leuk vertoeven met uitzicht op mooie Gooische dames, fraaie automobielen en natuurlijk het groen van de brink met de vijver.
    Leuk en prima lokatie.
    Mauve is echt een stukje Laren!

16. Prachtig terras, mooie locatie, maar bediening is slecht. Personeel zijn scholieren, studenten, praten met elkaar gezellig aan de bar binnen, laten gasten lang wachten. Eten zelf zeer matig. Niets bijzonders.

2,8
  17. De belegde broodjes met zalm waren ronduit karig belegd. Veel brood, veel sla maar héél weinig zalm. Bestelde friet werd zonder mayonaise aangeleverd en de kroketten zonder mosterd. als gevolg: koude friet en koude kroketten. Sfeer is leuk, eten valt erg tegen.

3,7
  18. Cees Stokman

19. Frank 657 punten

Zondag 29 mei er een hapje gegeten. Inderdaad een hapje. Meer was het niet en wat er geserveerd werd was niet om over naar huis te schrijven. Het zal wel modern zijn, maar aan groente ontbreekt het. Wellicht is de trend, hoe minder hoe beter? Vergeet het maar.

Ook nog Crystal Clear besteld. Was over de datum! Bediening laat nogal te wensen over. Vergeten nogal eens wat.

Geen aanrader en voor ons geen Mauve meer. Ik heb het hier wel gezien.

4,3
  20. Gisteren (14/02/2011) gegeten bij Mauve. Groene kool gevuld met groente, (vegetarisch). Ik kreeg 2 sliertjes groene kool met een paar stukjes groente en 3 gnocchi, dat was het. Het waren zeggen en schrijven 3 eetlepels. De groene kool was praktisch rauw en de "vulling" was veel te heet. Mijn dochter had vegetarische ravioli, 6 in totaal in een groentebouillon. Wel lekker maar veel te weinig. Beide maaltijden hadden voorgerechten moeten zijn, geen hoofdgerechten. Voor €16.00 p.p. vind ik dit eerlijke gezegd schandalig duur. Wij gaan er niet meer eten.

21. Jonito

22. Vandaag op het terras gezeten in de lente zon.

Alles maar dan ook alles was top!

Heerlijk gezeten, heerlijk gegeten, (salade nicoise met tonijn en een kreeften bisque mmmm!) hele leuke snelle bediening. Het gaat zomer worden! En dat begint in Mauve!

23. Met vrienden een prima diner gehad.

Goede sfeer, aardige (snelle) bediening en een heerlijk diner.

Aanrader!

24. Wat een afknapper! Voor vier personen een uitgebreide visschotel besteld, hartstikke duur en wat kregen we: vis op een berg ijs! Kortom: grote berg ijs, klein beetje koude vis.

Schandalig.

1,5
  25. Helaas een tegenvaller. Ik hoorde dat lunchen hier leuk is maar het avondmaal valt echt tegen.

Ik kreeg een "zomersla"met een droge krop sla op m'n bordje...ik heb er maar dressing bijgevraagd, die ook niet bijzonder was....ik voelde mij een konijn. Vegetarische pasta (papardella)....mag geen naam hebben. Zo'n slechte pasta, zonder enige bijlage, dus alleen pasta met een tomatenprutje(uit een pakje!) heb ik nog nergens gegeten. De gestoofde paling (wel gaar) viel ook niet in de smaak (zurige saus).......de bediening (gerand) vatte het heel goed op! Wat moet je zeggen met zo'n fantasieloze kok!

3,9
  26. (wijn)kaart heel uitgebreid en goed samengestelde gerechten. Super bediening, heel vriendelijk, snel en kennis over restaurant en kaart. Prijs kwaliteit is gewoon goed! Zeker niet te duur! Alles tezamen: een aanrader!

27. Gezellige tent, sfeer is echt goed, eten niet spectaculair maar gewoon lekkere hap. Bediening is jong maar doen zeker goed hun best!

6,7
  28. Goede locatie snelle service ! Werkt een leuke gozer !!!!