Dicht bij het restaurant in de parkeergarage op de Boulevard.

ma vanaf 10:00

zo vanaf 10:00

1301938562 88
1349020500 83
1511191622 88

1. Hele mooie locatie met zeer vriendelijk personeel ook al zat het flink vol.
    Bediening ook vlot. Mijn zoontje heeft coeliaki waardoor wij informeerden naar de glutenvrije mogelijkheden.
    Wat bleek, op 2 gerechten na, konden ze alle gerechten glutenvrij aanbieden.
    Dit hebben wij nog nooit zo meegemaakt, vaak is het erg beperkt en er slecht op ingesteld. Hij heeft, net als de rest vh gezin, heerlijk gegeten!

2. Vanavond hier met 5 personen gegeten.
    Goede service van de vriendelijke bediening. We namen allemaal t 3 gangen menu en een wijziging van t hoofdgerecht van geen enkel probleem. We hebben genoten van t eten en van de mooi opgemaakte borden. De porties zijn ruim en voldoende. We komen zeker terug!

3. Het was echt geweldig. Mooi uitzicht op de zee en lekkerste eten ooit! De bediening was ook heel spontaan en goed in hun werk.

4. A.van Leeuwen

Verrukkelijk eten op een prachtige plek

5. Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer. Personeel aardig en attent.

6. Eten was superlekker

7. Fantastisch gegeten in een gezellige ambiance.

8. Fam J. Szabo

Heerlijk gegeten, super bediening die de wensen van de klant nakomen

9. John en Marianne Groenendijk

Het is elke keer weer heerlijk om buiten op het terras te zitten. Of het nu in een loungehoekje is voor een heerlijk glas wijn of aan een tafeltje om te eten. Dit keer hadden we slibtongetjes die echt geweldig waren. We komen er sinds jaren en zullen er de komende jaren zeker met zeer grote regelmaat blijven komen!!

10. Heerlijk gegeten in een zeer leuke, gezellige sfeervolle ambiance aan zee. Mooi opgemaakte en royale porties. Oke niet het goedkoopste maar er zijn veel restaurants die een voorbeeld mogen nemen aan de grote van de maaltijd die wij geserveerd kregen! Heerlijke spareribs met vochtige doekjes, ruim voldoende vis, goed klaar gemaakte steak. Hmmm. Vriendelijk personeel ondanks dat zij de benen uit hun lijf liepen. Wel reserveren want wat is het druk (ook dat zegt genoeg!). Wij komen uit Zwolle en omdat wij Soldaat van oranje voor de tweede keer zijn gaan bewonderen en de eerste keer ook bij Het Strand waren beland nu op tijd gereserveerd voor de tweede ronde.

11. Marleen Hovens

Na een fantastische voorstelling "Soldaat van Oranje" zijn wij (en onze vrienden ook uit Venlo) gaan dineren bij "Het Strand". We werden vriendelijk ontvangen en waren verrast door de sfeervolle inrichting. Het restaurant was druk bezocht, en wij waren blij dat we via internet gereserveerd hadden.
    We kregen, zoals door ons gevraagd, een tafeltje aan strandkant. De bediening was prima, het eten zeer goed en ook de wijn viel goed in de smaak. Na het diner nog heerlijk nagepraat, met nog een heerlijk flesje wijn bij de gezellige haard. Een echte aanrader, wel even reserveren. Zijn we weer in de buurt, weten we waar we moeten zijn.

12. Geweldig lekker gegeten. Vlotte service, uiterst vriendelijke bediening. Een echte aanrader!!

13. Fam. de Koning

Wij hebben met ons gezin heerlijk gegeten voordat we naar Soldaat Van Oranje gingen. Dit hebben we van te voren aan gegeven. Het eten kwam vlot achter elkaar en goed warm geserveerd. (Gratis) 2 karaffen water was geen probleem. Niet aanhoudend vragen voor een drankje, wel bescheiden of alles naar wens was. Het eten was meer dan voldoende. Lekker brood bij de soep. Tot slot nog allerlei lekkernijen die we mee mochten nemen naar de musical. Erg vriendelijk personeel. Kortom een lekker en gezellig restaurant.

14. bert zantinge

Slechts 1 broodje (met kruidenboter) voor 6 personen. Slechts 2 kleine bakjes friet en sla voor 6 personen. Geen bestek bij de friet en sla. Brood en eten kwam veel te laat door fout "serveerster". Geen excuus of drankje aangeboden gekregen omdat we langer moesten wachten. Bij spare-ribs geen vochtige doekjes.

15. We hebben heerlijk gegeten maar denk dat het voorlopig de laatste keer is. Prijzen, zowel eten als drinken, zijn heel stevig. Dat zou wel een onsje minder kunnen.

16. Altijd fijn om er te komen, we blijven altijd "plakken". 1 minpuntje: in de toiletruimte staat de wasbak te dicht bij de deur wardoor je de deur in je rug krijgt als iemand binnenkomt terwijl jij je handen wast. Wordt misschien lastig, maar kan de wasbak wat meer naar links?

17. Gezellige strandtent. Net iets meer sfeer dan de standaard strandtent. Vriendelijk personeel. Geen probleem als je je hond wil meenemen, wel natuurlijk aan de lijn houden. Bakje water voor de hond, geen probleem..

18. Zeer gezellige strandtent en vooral heel fijn voor mensen die glutenvrij moeten eten. Ze kunnen hier prima mee omgaan en hebben zelfs glutenvrije broodjes die lekker zijn.

19. marleen Blijleven

Elke week na de zomerzangavonden gezellig met vrienden een aangeklede borrel bij "Het Strand". Wat een prima personeel, wij voelen ons altijd erg welkom.

20. Alexander

Upscale prices and interior, serene beach view, BUT a really rude and unpolite waitor. Never again.

21. P van Wijngaarden

Dit verwacht je niet op het Katwijkse strand!!! Wat een schitterend paviljoen. Ik heb gekozen voor de tarbot, echt een aanrader, mijn vrouw ging voor de tong. Wij hebben zeer smakelijk gegeten, hier wordt echt aandacht besteed aan de gerechten, de bediening was zeer vriendelijk, wij komen deze vakantie zeker nog een keer terug.

22. T van Duijn

Gisteren gegeten met een gezelschap van 19 personen. Het eten was heerlijk, goede porties. Iedereen heeft zitten smullen. Het is natuurlijk geen 'gewoon' strandpaviljoen meer sinds het nieuwe paviljoen er is, maar een restaurant aan strand en dat schept verwachtingen.. Maar deze werden waar gemaakt. Toptent!

23. van Beest

Afgelopen zondag plaatsgenomen op een overvol terras, de bediening was snel ter plaatse. De bestelde drankjes stonden al snel op tafel. De serveerster was zeer correct, zij gaf ons keurig uitleg over de specialiteiten van de dag. Genietend van een heerlijk glaasje wijn werden de door ons bestelde maaltijden, ondanks de drukte, al na twintig minuutjes geserveerd. Het eten was bijzonder smakelijk, de porties waren ruim. Wij hebben bij veel strandpaviljoens gegeten maar deze steekt er met vlag en wimpel bovenuit.

24. geen zin meer

Er staat een bord waarop je gevraagd wordt te wachten op plaatsing. Na 10 minuten wordt ons te kennen gegeven dat er geen plek is zonder resererving. Dat kan gebeuren, maar geef dit dan aan op het bord. Jammer!

25. j van duijn

Vrijdagavond 26-6 heerlijk gegeten bij het strand! De gerookte ribeye smolt op je tong! Hier word ik vrolijk van, fijne bediening! Kortom een heerlijke avond en zeker voor herhaling vatbaar!

26. Fred Duijnstee

Mooie nieuwe strandtent. Goede en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader. Komen snel weer terug. Wijnkaart gevarieerd en speciaal.

27. Vanavond (woensdag) heerlijk gegeten. Was een gezellige drukte in deze mooie nieuwe zaak. Oplettende en vriendelijke bediening. Holtkamp kroketjes met Laurent perrier champagne en vervolgens heerlijk aan de fruit de mer gezeten. Mooie fles wijn erbij, wat heeft een mens nog meer nodig! Top tent!

28. K.Hompert

Een nieuwe mooie tent die het hele jaar blijft staan. Centraal in het dorp, gelijk bij de uitgang van de parkeergarage. Service staat bovenaan. Mijn dieet heeft veel aanpassingen in gerecht nodig (en ik ben erg kritisch) en dat doen ze! Alle gerechten kunnen in kinderporties besteld worden, wat heel prettig is. De sliptong en spareribs is favoriet. We hebben er nu drie keer gegeten en na wat opstart problemen, merk je nu groot verschil. Tip: de fruits du mer voor 1 persoon. Héérlijke verse vis. Extra lekker met de halve kreeft erbij.

29. Jacqueline van Tricht

Prachtig mooi spiksplinternieuw permanent restaurant op het strand. Heerlijke locatie, mooie tent met hip en trendy inrichting. Met eerlijk & superlekker eten en vriendelijke bediening. Niets is te gek. Alle gerechten kunnen bijv in kinderporties gemaakt worden. De eigenaar houdt van kwaliteitsproducten en kan daar met passie over in gesprek gaan. Erg leuk. De eerste week na de opening moest iedereen zijn weg nog even vinden, personeel moest ook nog overal aan wennen, maar het team pakt het snel op. Ben er inmiddels alweer terug geweest en reacties van gasten bleken serieus opgepakt en waar mogelijk al aangepast. Leuk, mooi, sfeervol èn bijzonder lekker. In meerdere opzichten een aanrader.

30. Voor de verbouwing hebben wij altijd met heel erg veel plezier bij Het Strand gegeten. Na vanavond zullen we niet snel terugkomen.

Het personeel leek er niet veel plezier in te hebben vanavond. Geen vriendelijk woordje naar de kinderen bijvoorbeeld, en kortaf. Op de menukaart staat niets voor de kinderen, daar moet je naar vragen. Groot minpunt!! De porties zijn ontzettend groot waardoor je eigenlijk na het voorgerecht al voldaan bent. De glazen units zien er mooi uit maar zijn ook ontzettend gehorig.

Heel erg jammer..

31. In het verleden regelmatig gegeten hier en het was altijd prima. Nu na de verbouwing ineens wel heel erg aan de prijs (crème bruûlée 14,-?). Voor dat soort prijzen verwacht je dan ook wel wat, en dat werd niet waargemaakt. Drankjes die niet of dubbel kwamen, geen bestek bij het hoofdgerecht, en eten wat best oké was, maar ook niet spectaculair. Goede sliptong met saaie fabrieksfrietjes bijvoorbeeld. Jammer!

32. Martijn

Mooie ligging. Vriendelijk personeel. Behoorlijk aan de prijs. Vrij luidruchtig.

34. Vriendelijke ontvangst. Alerte bediening. Heerlijk eten (forse porties). Prachtig uitzicht. En met W85 en de rollator in het golfkarretje terug naar de auto op de Boulevard. Klasse!

35. martine

De ambiance van een strandtent en het eten van een bijzonder goed restaurant! Het werd wel wat lawaaiig binnen en we moesten soms even wachten, maar het was druk. En de vriendelijke bediening maakte veel goed!

36. blokker

Het eten was geweldig en goed verzorgt.

Het wachten op het eten en de dessertkaart duurde erg lang en dat is jammer.

Toen wij om de rekening vroegen was die er heel erg snel.

37. R.& J Vlam

Het was maandag niet druk. Kregen veel aandacht. Vlotte en zeer vriendelijke bediening. T.v. stond aan (voetbal). Er werd aan ons gevraagd of wij voetbal wilden kijken (anders dan Nederlands elftal).T.v. werd netjes uitgezet. Eten was goed. Een aanrader.

38. Boven verwachtingen gegeten en gedronken. Zou je niet snel verwachten van een strandtent.
    Het duurde wel erg lang (te lang) voordat het nagerecht en de koffie kwam. Ook al was het druk, dit had naar ons idee wel wat sneller gekund.

39. Sinds vorig jaar weer vaste klant geworden. Eerder was ik een tijdje niet meer gegaan nadat er zich enkele voorvallen hadden voorgedaan. Tegenwoordig is het personeel helemaal top en de sfeer, eten en keuze was altijd al reuze goed. Zeker een aanrader en de moeite van het omrijden waard (al is het alleen al voor het uitzicht)!

40. Heerlijk gegeten vandaag, salade van Hollandse nieuwe met appel en rode biet en als hoofdgerecht lijn gevangen roodbaars met een stamppot met gedr. tomaat en rucola. Als dessert proeverij van mango en passievrucht, helemaal goed! Mijn partner had hetzelfde menu en heeft ook heerlijk gegeten! Over de bediening ook niets dan lof! Komen zeker terug

41. l.hillege

Wij hebben na de musical: Soldaat van Oranje met 9 personen gegeten bij Strand.
    Wij vonden het een erg gezellig restaurant. Voor de bediening niets dan lof.
    Vriendelijk, behulpzaam en attent. Het eten was fantastisch en de borden mooi en verzorgd opgemaakt.
    Kortom een aanrader!

42. C.L.Kapteijn

Brunch met onze Familie en Vrienden bij Zomers op 9 September j.l.

Bediening: Top.
    Kwaliteit Eten en Drinken: Top.

Wij komen zeer zeker in 2013 terug.

Bedankt!!

43. a.m. verhaar

Geweldig gegeten, met een volle bezetting kwam heteten gloeiend heet op tafel. Goed gebakken niks overdone. Gewoon heel goed. Een aanrader

44. Kwaliteit, sfeer en service, allen prima in het Strand in Katwijk aan Zee. Een echte aanrader voor wie glutenvrij eet. We komen graag nog eens terug en voegen weer een leuke strandtent toe aan ons favorieten lijstje :)

45. Heerlijk gegeten hier. Leuke sfeer. Net, strak, mooi. Nu heb ik geen ervaring met strandtenten, maar het was echt een restaurant. Vriendelijk personeel (veel personeel en je werd telkens door iemand anders geholpen).
    Heerlijke sliptongetjes, sate, spareribs en tournados (niet met 1 persoon besteld haha). Heerlijke garnalen, geitenkaas, Quesadillas en carpaccio, lekker walnotenijs.. jummie. 192 euro met 4 man en drank erbij.
    Leuk dagje uit gehad (naar Corpus geweest en lekker uitgewaaid op met strand).

46. Wendy Wierenga en Hans van Mourik

Wij gaan hier regelmatig eten. Het is ondertussen eigenlijk ons vaste adresje geworden. Voornamelijk omdat het perfect rolstoel toegankelijk is en het eten is verrukkuluk!
    Zeer attente bediening. Leuke tent!

47. Voorafgaand aan Soldaat van Oranje, hier met 6 personen gegeten. Op een schreeuwerige tafel vol ongemanierde kinderen (en volwassenen!) na, heerlijke middag gehad. Mooi opgemaakte borden met prima gerechten, zeker voor het geld. De super attente bediening maakt het verder af. Aanrader!

48. Cor Kapteijn

3 september j.l met vrienden gegeten bij Het Strand.

Geweldige soep van de dag; de roodbaars en tonijn waren heel smakelijk. Complimenten voor de witte huiswijn en de bediening.

Een vergeten handtasje werd op de boulevard hollend nabezorgd. Geweldig, nogmaals bedankt en wij komen zeker binnenkort en volgend seizoen weer terug.

Groet: Cor Kapteijn.

49. Afgelopen maandag heerlijk gegeten. Aanrader is als voorgerecht en als hoofdgerecht de viscombinatie. Werkelijk Heerlijk met een Hoofdletter H.

Zeer verzorgd en gezellig paviljoen. Personeel zeer vriendelijk.

We komen hier zeker terug als we weer een keer in Katwijk zijn.

50. Prima restaurant om vis te eten.

Vriendelijke bediening.

Waar voor je geld.

Fantastisch uitzicht op zee.

51. We hebben hier zaterdag heerlijk gegeten. De bediening is erg vriendelijk en staat je netjes te woord. Niks is teveel..! Het eten heeft ons ook goed gesmaakt en de strandtent zag er goed uit. Wij komen zeker weer terug bij Het Strand, mochten we weer in Katwijk komen!

52. Wij wilden hier afgelopen vrijdag eten, maar het zat helemaal vol. Goed nieuws, want waar het vol is, is het eten vaak goed. Het zag er ook mooi en gezellig uit, zowel buiten als binnen.

Zaterdagmiddag gebeld voor de avond, het zat alweer vol! Rond 20.00u toch er nog even langs gelopen en ze hadden nog een plekje. We hebben heerlijk gegeten...! De bediening is erg gastvriendelijk en ze werken enorm hard.. Zondag er ook weer heerlijk gelunchd. Een aanrader!

53. Hier nu al diverse keren gegeten en steeds met het zelfde resultaat namelijk heerlijk gegeten.

Het is er wel altijd druk dus bespreken is een must, het is er tevens niet goedkoop maar het is het zeker waard. Dus zeker het proberen waard.