Gasterij Rubens in Kamperland

Groot gratis parkeerterrein voor de deur.

Bushalte op 15 minuten loopafstand

1407662092 95
1419186548 89
1435320786 80
1472199045 82

1. Onlangs gegeten met een grote groep. Djesse (serveerder) heeft ons uitstekend geholpen. Hij zorgde ervoor dat iedereen zijn/haar glas gevuld bleef en stelde iedereen op zijn gemak. Leuke babbel en kennis van zaken. Bijna de hele groep nam het dry-aged menu. We hebben heerlijk gegeten.
    Wanneer ik weer in de buurt ben, kom ik er zeker eten!

2. Carel Fritzsche

Fantastisch restaurant aan het Veerse meer met een mooi uitzicht op Veere, ook vanuit binnen waar wij zaten. Alles gelijkvloers, dus ook goed bereikbaar voor mindervaliden. We hebben echt heerlijk gegeten (compliment aan de kok) gekoppeld aan een prima en zeer vriendelijke bediening. Ons menu was een "dry-aged" proeverij (hun nieuwe specialiteit) met gerechten van mooi gerijpt rundvlees (wisselend per maand). Zeer zeker een aanrader!! We komen volgend jaar weer!!

3. Aan de telefoon al keurig te woord gestaan. Prettige ontvangst! Top locatie! Prachtig uitzicht op Veerse meer.
    Arrangement sloep huren en heerlijk gegeten.
    Leuke bediening, heel persoonlijk. Goede kwaliteit. Super mals vlees. Echte verse patat! Heerlijk dessert ook.
    Leuk menu voor goede prijs ook.

Betreft de sloep
    Eigenaar legde ook heel duidelijk uit hoe de sloep werkt!
    Vaarde zelfs een rondje om alles uit te leggen.

In 1 woord BRILJANT!!

4. Fam muller

Heerlijk gegeten, gezellig en vriendelijke bediening. Komen hier graag.

5. Mooi plek aan 't Veerse Meer. Wat een terras! Top. Leuke jonge mensen met goede omgangsvormen zetten hun beste beentje voor. Leuk en genieten. Eten smaakvol, opmaak kan iets netter. Ik kom hier graag.

6. Heerlijk gegeten bij gasterij Rubens! Een mooie nieuwe kaart! Vriendelijk personeel. Er werd ons een flesje vieuve clicquot rich voorgesteld! Dit is zeker een aanrader! Tevens een ontzettend leuke locatie met mooi uitzicht.

7. Zeker de moeite waard om een keer te gaan eten! Voor een relatief klein bedrag krijg je een heerlijk 3-gangen menu wat uitmuntend smaakt! En met een prachtig uitzicht over het meer...

8. Gisteren genoten van een leuke mosselavond. Het eten was heerlijk en de sfeer met de band super! Bedankt weer!

9. Heerlijk gegeten met een prachtig uitzicht en hele vriendelijke bediening! Bedankt weer!

10. Fam. Franken

Heerlijke mosselen gegeten met onze familie op een bijzondere plek. Tot de volgende keer.

Familie Franken

11. Peter Moll

Heerlijk gegeten met een prachtig uitzicht op het Veerse Meer. Erg vriendelijk personeel en een prachtige zaak, zeker een aanrader!

12. Kathelijne

Heerlijk gegeten en een prachtige locatie!

13. Vorig jaar ook al een paar keer gegeten bij Rubens. Nu een heerlijke afsluiting van het weekend gehad met een bord vol gewokte mosselen. Het was weer top!

14. In onze zomervakantie 2014 hebben wij 7 keer gegeten bij Gasterij Rubens. Afgelopen weekend in hotel Kamperduinen gelogeerd, en 2 keer gegeten bij Rubens. Het eten, de sfeer en de service zijn nog steeds geweldig. Wij hebben geen enkele behoefte om naar een ander restaurant te gaan. Indien iets heel goed is, moet je niet proberen om nog iets beters te vinden. Kortom Gasterij Rubens is ons vaste adres op Noord Beveland. Een topper!!
    Bas en Marga

15. Afgelopen zondag gegeten bij Gasterij Rubens. Ik was uitermate verrast dat we zo een mooie plek over het hoofd hadden gezien. Gelukkig was er nog plaats, want het was erg druk. Heerlijk gegeten met uitzicht over het Veerse meer. Zeker een aanrader.

Ronald van der Baan

17. Gisterenmiddag heerlijk geluncht na een pittige wandeling! Broodje carpaccio was heerlijk! Wij komen zeker terug van de zomer om te genieten van het prachtige uitzicht en iets lekkers!

18. raymond groenewegen

Leuke donkerbruine sfeer met prachtig uitzicht. Het eten is echter onder de maat gezien de vorstelijke prijzen die men hier hanteert. Restaurantprijzen voor een eetcafe inrichting. De bediening is attent maar heeft onvoldoende kennis, zeker van de wijnkaart. Een andere kaart en prijzen zou zeer gepast zijn.

19. Wat hebben wij hier afgelopen weekend genoten zeg... Sfeer was top, de bediening was lekker gastvrij en zeer vriendelijk. Het eten was voortreffelijk, dank aan de crew van gastrij Rubens!! Zeker een aanrader!!!

20. Meneer de Bruijn

22 februari met ons gezin wezen eten hier. Mijn vrouw had de carpaccio vooraf en ik de kreeftenbisque, mijn zoon en dochter de kindertomatensoep; de soepen waren rijkelijk gevuld.

Als hoofdgerecht hadden mijn zoon en dochter de sliptong in kinderportie, mijn vrouw de scholfilet en ik de tournedos, wederom heerlijk. Het is lang geleden dat ik zo'n lekkere tournedos heb gegeten, de schol en sliptong zagen er ook lekker uit.

De aankleding is gezellig en warm, het enige nadeel was dat we pas om 19.30 terecht konden, het restaurant zat zo goed als vol. Wij willen iedereen van Rubens bedanken voor de leuke en lekkere avond. Tot van de zomer weer!

Groetjes familie de Bruijn

21. Krijgen we het duurste rib roast, eerst rauw, teruggestuurd, daarna half verbrand terug. Gewoon slecht stuk vlees 1 bonk vet! Krijg je als antwoord misschien heeft u net een slecht stuk... het gratis drankje stond gewoon op de rekening! Ben dit niet gewend, gewoon slecht. Bied op z'n minst een goed stuk vlees aan!

2,1
  22. Ewoud Heijermans

Wij hadden het duurste op de kaart besteld: Rib Roast, 30 euro per persoon.Die was niet te eten, echt vies. Als antwoord krijg je "U heeft misschien een slecht stuk." Doen ze er iets aan? Nee. Gewoon betalen, dan zeggen "U kan een gratis drankje krijgen." Later rekening gekregen, ook niet gehad.
    1 woord gewoon schandalig!

23. Afgelopen weekend hier gegeten, sfeer wat oubollig bruin maar wel gezellig. Eten is prijzig voor een redelijke kwaliteit, je zou eetcafé prijzen verwachten met zo'n uitstraling. Bij de hoofdgerechten is ook de garnituur wat karig. Bediening vriendelijk maar helaas niet vakkundig. Zet de puntjes op de i zou ik zeggen..

24. Zaak geopend zomer 2014 meen ik, mooi uitzicht, recht tegenover Veere. Goed parkeren, schoon en ruim sanitair, soepele en attente bediening. Eten is prima, alleen de friandises zijn wat optimistisch geprijsd vind ik

25. Eva van Loosbroek

Goede, enthousiaste bediening, heerlijk gegeten, ook frietjes en salade ernaast waren niet zomaar oké maar echt lekker, gezellig ingericht. Een klein minpuntje: toen we aankwamen in het donker zou een beetje meer omgevingslicht bij de ingang plezierig zijn. Maar tóen we eenmaal binnen waren, was het beslist een aanrader!

26. Gasterij Rubens is een restaurant met een warme uitstraling waar je jezelf gelijk thuis voelt! Het personeel is zeer vriendelijk en goed gemutst. Het eten is om je vingers bij af te likken en zeker een aanrader voor een geslaagd avondje uit eten!

27. Pascal MIchiels

Weekendje Zeeland. Op vrijdag gaan lunchen (erg lekker) en op zaterdag terug voor diner. Dat zegt genoeg. Gewoon een aanrader met heerlijk eten en een supermooi uitzicht op het Veerse Meer. Gezellig en sfeervol ingericht en vriendelijk personeel.

28. co en ina melse

Afgelopen zaterdag hebben wij ons 40 jarig huwelijk bij jullie gevierd. Wij hebben een fantastisch feest gehad en dat was mede te danken aan jullie.

We hebben genoten van het heerlijke walking diner en hebben van onze gasten alleen maar goede reacties gehad. De bediening was super en ook het bespreken met Ruben over het hoe en wat, was fijn.

Bedankt!!!

29. Heerlijk gedineerd op het mooiste plekje van Nederland. Een voortreffelijke zeetong gegeten!

Leuk dat de chef even aan tafel kwam. Aardig en goed personeel.

Ik ga sowieso nog een keer terug.

30. D. De Bruijn

31. M. Kruiten

Super lekker gegeten en gedronken, plekje top en gegezellig.

32. Gisteren al weer gegeten bij Ruben, het is nu de 6e keer en het wordt een beetje eentonig dus schrijf ik maar een recensie. Vanaf de opening in mei jl. heb ik in wisselende samenstellingen gedineerd in dit restaurant en het is mij en mijn tafelgenoten telkens zeer goed bevallen. In het voorjaar heb ik er met een groep van 30 familieleden een drie-gangen diner genoten, wat werkelijk voortreffelijk was, er was werkelijk niets teveel voor de bediening en de keukenbrigade. Bij Ruben krijg je echt waar voor je geld en wordt gastvrijheid bedreven zoals dat bedoeld is. Mijn aanstaande man en ik hebben zelfs besloten ons voorgenomen huwelijk in 2015 bij hem te vieren. Door de manier waarop hij meedenkt en zaken aandraagt weten wij haast zeker dat dit echt een perfecte dag gaat worden. Andere stellens die nog een locatie zoeken voor een feest of partij, dit is echt een aanrader.

33. Het was een grote teleurstelling dat er maar 1 vegetarisch gerecht op de kaart stond en dan ook nog eens een gerecht zonder enige verrassing. Ook op verzoek geen optie tot iets anders mogelijk. Wij gaan hier niet nogmaals eten

34. Zondag avond weer een tafel gereserveerd. Was maar goed ook, de zaak zat vol. Weer heerlijk gegeten! Ga zo door!

35. Logtenberg

Afgelopen week hier gegeten en een zeer goede ervaring gehad. Met zijn vieren een drie-gangen menu gegeten: mosselen vooraf, sliptong als hoofdgerecht en een verrassingsdessert. Het was redelijk druk echter we kregen voldoende aandacht en de bediening was zeer vriendelijk. De eigenaar/chef-kok kwam nog even bij onze tafel langs om zich voor te stellen en te informeren naar onze beleving. Hij vertelde dat hij alleen met dagverse producten werkt en praktisch alles zelf bereid. Petje af voor deze chef. Zo'n mooi menu voor 27,50 per persoon, waar vind je dat nog ? Ze zijn pas 4 maanden geopend, maar hebben m.i. hun plekje meer dan verdiend.

36. Marc De Rudder

Met de familie dus uit eten ... Bisque te zout, ondermaatse frietjes en filet (bleu) was niet bleu. Meisje dat bediende stond er alleen voor en deed haar best... Spijtig.

37. We hebben een heerlijke lunch gegeten. De lokatie is prachtig. Kinderen hebben zich goed vermaakt op de steigers van het haventje.We komen absoluut terug voor een diner!

38. Super ontvangst. De zaak is erg ruim en doet toch knus en huiselijk aan, zodat je je gelijk thuis voelt.
    Als vooraf aten we gekookte mosselen. Nooit heb ik ze ergens zo lekker gegeten. Graag had ik van de kok het recept gekregen. Begrijpelijk dat hij het zijn koksgeheim laat blijven. Dus moet ik wel terug (zeker geen straf) om nogmaals te genieten van de beste mossel maaltijd ooit. Rest van het menu was ook voortreffelijk.
    Heerlijke verse frietjes en zalige zeekraal. Ontspannen en prettige bediening. Zodra je denkt ik wil nog wat drinken, staat de bediening aan je tafel, alsof ze gedachten kunnen lezen.
    We hebben zo genoten van het heerlijke eten dat je bijna zou vergeten om van het prachtige uitzicht te genieten. Daarom hebben we tot slot maar een rondje over het schitterende terras gelopen.
    Een heerlijk restaurant en een extra trekpleister voor Zeeland!

39. Wij hebben heerlijk gegeten op een prachtige locatie. Mooi uitzicht over het Veerse meer. Bediening was vriendelijk en snel. We komen zeker nog eens terug.

40. Afgelopen weekend hier met het gezin gegeten. Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk. Ik had zelf gekozen voor de kreeftenbisque vooraf en de tournedos als hoofdgerecht, dit is zeker een aanrader. De kinderen werden goed vermaakt met een kleurplaat en wat ik ook erg positief vind, is dat alle gerechten ook in kinderporties besteld kunnen worden. Leuk dat de kok nog even de tijd nam om zijn gezicht te laten zien, zo konden we ook gelijk zien wie ons eten heeft klaargemaakt. Wij hebben ons restaurant gevonden!

41. De zeetong was fantastisch in combinatie met de zeekraal. Je proeft gelijk dat er met verse producten wordt gewerkt! Oplettend en vriendelijk personeel. Het maakt mij blij om zo goed te eten op zo'n mooie locatie!! Succes en tot ziens!

42. Wij verbleven een week in de beachhouses in Kamperland. We hebben 5 keer bij Rubens gedineerd en 1 keer gelunched. Het eten was voortreffelijk, en over de bediening niets dan lof. Zijn wij op Noord Beveland dan weten wij in ieder geval dit voortreffelijk restaurant te vinden. Kortom van ons niets dan lof.

43. Een glas wijn met een vlieg erin, is natuurlijk een slechte binnenkomer. Laten we het maar wijten aan een niet goed oplettend bedienend personeel. Dat is overigens ook het enige negatieve punt aan dit restaurant. Borden die onder je neus worden weggehaald, als je net je laatste hap in je mond hebt gestopt. Het niet goed kunnen spreken van de Duitse taal, wat toch enigszins een vereiste is voor een restaurant dat het toch vooral moet hebben van het toeristenseizoen. Het eten daarentegen was voortreffelijk.

44. Kouwenberg

Erg gezellig en lekker gegeten. Ondanks dat het niet druk was toch sfeervol gegeten. Heerlijke visgerechten!

45. Familie

Super locatie, erg (kind)vriendelijke bediening, heerlijk eten. Wat wil je nog meer!

46. Patricia en Marcó

Lekker eten, uitstekende service. Leuke sfeer en het uitzicht en terras zijn prachtig! Wij komen zeker nog eens terug.

47. Elly Wilderom

1 punt
  48. Fam. Naaktgeboren

N.a.v. de recensies bij jullie wezen eten. We zijn niet teleurgesteld. Sinds lange tijd niet meer zo lekker gegeten in een restaurant. Ook zijn jullie super kindvriendelijk. Kipnuggets stonden niet op de kaart en uit de doos met hapjes werden een aantal kipnuggets voor onze kleine man getoverd. Echt een aanrader als je heerlijk wilt uit eten op een hele relaxte manier. Ga vooral zo door.

49. Pas voor het eerst bij Gasterij Rubens gegeten, was super leuk. Lekker eten, gezellige sfeer, prachtig uitzicht en top bediening! Het is duidelijk dat het ze er bij Gasterij Rubens alles aan gelegen is om de gasten een heerlijke leuke avond te bezorgen. Vanavond ga ik weer en het zal zeker niet de laatste keer zijn!

50. Frans en Carolien

We hebben zaterdagavond gegeten bij dit restaurant waar we heel erg over te spreken zijn. Heerlijk eten en een nette bediening. Alle medewerkers zijn even vriendelijk en houden van wat humor.
    Gezellig restaurant waar het vol zat toen we binnen kwamen, en dit nadat het 5 weken geleden pas is geopend. Je hebt er een prachtig uitzicht over het Veerse meer. Wij hebben er heerlijk gegeten en als we in de buurt zijn, gaan we zeker weer terug.

51. Michel & Denise

2 mei 2014 hebben wij bij Gasterij Rubens onze bruiloft gevierd.
    Wij zijn zeer vereerd dat wij daarin de eersten mochten zijn.

De locatie is prachtig gelegen aan het veerse meer en heeft een heel mooi uitzicht op Veere.
    Daarnaast is de inrichting bourgondisch, knus en gezellig. Je voelt je er meteen thuis.

Het diner was voortreffelijk. Je merkt dat er met verse streekproducten wordt gewerkt.
    Je proeft de liefde en passie van de chef kok terug in de gerechten.

Tijdens de receptie en het feest mochten we genieten van culinaire hapjes.
    Het vriendelijke personeel heeft alle gasten de volle aandacht gegeven.

Wij willen jullie een groot compliment geven dat jullie zo kort na de opening al zo'n prestatie met een heel leuk team weten neer te zetten.

We kunnen iedereen aanraden om hier gezellig een kopje koffie met zelfgemaakte appeltaart te gaan nuttigen. Te gaan lunchen, dineren of een leuk feest te geven!

Nogmaals bedankt!

52. Nadat de oude veerstoep een tijd geleden dicht is gegaan, waren wij toch wel benieuwd wat er voor in de plaats is gekomen. Op zo'n top locatie moet het wel goed zijn en we zijn dan ook zeker niet teleurgesteld.
    Toen we binnenkwamen zagen we een zeer gezellige inrichting. Al snel kwam er een vriendelijke vrouw uit de bediening ons verwelkomen. We keken in de menukaart en namen allebei de Carpaccio als voorgerecht.
    Mijn vrouw nam als hoofdgerecht de Tournedos en ik de Zeebaarsfilet. De gerechten zagen er top uit en de smaak was uitmuntend.
    Complimenten aan het hele team van Rubens en wij komen hier van de zomer zeker nog vaak eten! Aanrader voor iedereen.

53. Kees en Diny Rijk

We kwamen na twee seizoenen weer in de haven van Kamperland en bij het betreden van Gasterij Rubens, op de vroegere locatie van de oude veerstoep viel mijn mond open van verbazing. Wat een mooie sfeervolle zaak! En net geopend, wist de nieuwe gastheer mij te vertellen. We besloten meteen te blijven eten.
    Verrukkelijke kalfscarpaccio, heerlijke verse zeebaars en ook de Spare Ribs waren uitmuntend. Complimenten aan de chef en ook aan het bedienende team van gastheer Raymond. Enthousiast, deskundig, vriendelijk, zeer oplettend en gastvrij.
    We hebben echt een prima avond gehad. Ook leuk voor de kinderen die alle hoofdgerechten in kinderportie kunnen krijgen. En de echte wijnliefhebber kan hier ook terecht. Alle chateau wijnen per glas verkrijgbaar! Nog nergens meegemaakt!
    Kortom een zaak om absoluut te bezoeken. Wij komen zeker terug!

54. Afgelopen weekend heerlijk gegeten en genoten van een goed glas wijn! Als voorgerecht hebben we carpaccio en gamba's gegeten. Het ziet er allemaal heel verzorgd uit en de smaken waren heerlijk.. als hoofdgerecht hebben we een heerlijk malse tournedos gegeten, dat zie je niet vaak meer zo'n lekker stuk vlees op de menukaart. Ik ben eigenlijk helemaal niet vam de toetjes maar ik kon geen nee zeggen tegen de creme brullee!

Al met al een zaak waar ik van de zomer nog vaak ga komen. Als straks het terras klaar is kan je er heerlijk genieten van een goed glas wijn. Het personeel is erg vriendelijk en je merkt de passie van de chefkok. Echt een aanrader!!!!