Op dit adres zit nu: Pannenkoekenhoes Twente

1419120463 54
1482209602 54
1519011600 54

1. Adje

2. We hebben anderhalf uur op ons eten gewacht, terwijl het restaurant nog niet voor een kwart vol zat. Erg vervelend omdat we met kleine kinderen waren. Ook de pannenkoek vond ik niet lekker.

3. Myrthe, Michel

Waar wij lazen over een knorrige dame, zijn wij door iedereen warm en vriendelijk geholpen. Een kijkje in de keuken, een cadeautje voor de kinderen, pepermuntje nadien. Prijs is goed en de kwaliteit erg goed! Heerlijk gegeten en dus een aanrader.

4. Prima restaurant waar kinderen centraal staan. Onze drie dochters mochten de keuken in van de vriendelijke gastvrouw. De pannenkoeken smaakten heerlijk. De nagerechten zijn behoorlijk grote porties. De bediening is vlot en zeer gericht op de kinderen. Mooi buitenterras en binnen is het ook goed vertoeven.
    Kortom een aanrader.

5. We waren met een groot aantal mensen waaronder een aantal kinderen. Voor hen was het een leuke happening: pannenkoeken eten en klimmen. Hoewel mijn eigen pannenkoek wel lekker was, hoorde ik wel klachten over dat de pannenkoeken wat flauw van smaak waren.

Wat ik jammer vond, was dat ik geen glaasje water kreeg bij mijn wijn. Ik moest maar een flesje water bestellen. Ik werk zelf in de horeca, en begrijp best dat je geacht wordt een drankje te nemen in plaats van een glas kraanwater, maar een glaasje kraanwater bij een glas wijn, vind ik de normaalste zaak van de wereld. Toen ik aan de medewerkster vroeg waarom ik geen glas kraanwater kon krijgen, kreeg ik als antwoord dat dat te duur zou worden als iedereen maar een glas kraanwater ging bestellen.

6. Voor de mensen die hier een goede ervaring hebben, heb ik één advies - ga nog een keertje terug, volgens mij hebben jullie het niet begrepen waar het bij de goede restaurants omdraait: lekker eten en vriendelijke bediening. Bij dit pannenkoekenhuis heb ik geen van beiden gezien! Prachtige omgeving maar zooooo jammer voor z´n slecht restaurant... Ach ja, in de tijd van crisis overleven alleen de beste.

7. Afgelopen zondag hier gegeten. Heel lekkere pannenkoeken, prima prijs, voor de kinderen een tv-hoek en klimruimte. Zeer vlotte en vriendelijke bediening. De pannenkoeken waren erg lekker en ik kan me dan ook niet met de onderstaande negatieve recensies spiegelen.

8. Patricia veenstra

Zeer goede service en aardig personeel. Hele lekkere pannenkoeken. Hebben niet lang moeten wachten en vind sommige recensies echt onterecht. Ze krijgen van mij een tien.

9. De eigenaar was aardig en klantvriendelijk! Maar dat was ook het enige positieve van het hele pannenkoekenhuis! Zijn vrouw; totaal niet gastvrij en zeker niet meegaand als het gaat om klachten! Koude pannenkoek, 1 totaal verkeerd en de ander kwam als mosterd na de maaltijd! Bagger!

10. Ilona ter geoot

Langer dan een uur wachten. 5 pannekoeken besteld 1 kwam pas wanneer de rest het al op had, andere pannekoek was verkeerd en 1 was lauw ! Eigenaresse reageerde " hou op met zeuren" kwam ons ook niet tegemoet met iets! Wij komen hier nooit weer! Ps de eigenaar zelf is wel vriendelijk !

11. H.Kamphuis

We hadden 2 gewone- 1 shoarma- 1 waarbeekje en 3 boerenpannenkoeken besteld en konden deze om 13.30 uur ophalen afgelopen maandag, toen we kwamen op de afgesproken tijd moesten de pannenkoeken er nog in, dus weer 25 min. wachten. Na ruim 70 euro betaald te hebben naar huis en smikkelen.. dus niet, dat was effe een tegenvaller want 5 van de 7 waren echt niet lekker. Ze zijn te dik, alles zit tussen 2 leerlappen en wordt zo niet mee gebakken maar gaar gestoomd lijkt het wel. De 2 gewone pannenkoeken gingen nog, maar m'n dochter haar 22e verjaardag was een domper wat het eten betreft.

12. Super goed. Wij eten gluten en lactose vrij.
    Dit kan altijd, ook als het druk is! Wij zijn gewend iets langer te moeten wachten, kids vinden dit niet erg, die spelen wel. Ik zie reacties van mensen hierop deze site, zeer onterecht. Ze werken hard en als je even moet wachten is logisch. Moet je elders ook!! Kinderen zijn moe als ze uit de waarbeek komen, gaan jengelen. Moet je dan maar niet combineren maar een patatje gaan halen bij de mac. Als je dan snel iets wilt en geen jengelende kinderen wilt!!
    Hier krijg je waar voor je geld, goede pannekoeken, veel keus. Geweldig. Geweldig als het regent en je wilt toch iets leuks doen met de kinderen. Vriendelijke mensen die er werken.
    Wij reserveren wel atijd i.v.m. het dieet (Veel restaurants kunnen van hen wat leren wat betreft dieet keuken!!).

13. Wat een slechte bediening jammer want onze dag was zo leuk met vrienden en kids. Het was zeer rustig, maar een bestelling in 1 x door laten komen dat lukte ze niet. Wij hebben zeker 1 uur op onze pannenkoeken moeten wachten. Nadat we dat aangaven was de reactie vooral van niet zeuren!

14. Koen

15. Wij komen gemiddeld met ons zoontje 10x per jaar. De Brabantse gezelligheid schemert altijd door in Twente als we er zijn. Heerlijk, verse ingrediënten voor de pannenkoeken maar ook in de andere maaltijden aanwezig. Kundige bediening, hard werkend maar vooral gezellig.

16. Een super gezellig pannenkoekenhuis, veel mogelijkheden voor de kinderen, echt een super sfeer. De bediening was zeer klantvriendelijk overigens de pannenkoeken waren zo klaar en heerlijk! Wij gaan er zeker nog een keer naar toe !

17. Totaal ongeïnteresseerd, onprofessioneel en onbeleefd personeel. Veel te lang wachten (langer dan een uur) totdat je eten krijgt maakte het ook niet beter. Dus nee, voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar!

18. Na een leuke dag in het pretpark te hebben gehad dachten wij dus ook om een pannenkoek te gaan eten naast de Waarbeek. Toen we binnen kwamen moesten we direct terug van de eigenaar naar het park om onze parkeermunt in te leveren. Dit wilde wij niet want de dag was leuk geweest en de kids hadden honger. Na nog 2 x aangedrongen te hebben werden we in een tochtige hoek gedrukt, toen we vroegen of we op een warmere plek mochten zitten, kregen we als antwoord dat alles vol was. Echter de halve zaak was leeg. Na 1,5 uur wachten kwamen onze pannenkoeken. Erg lang als je met kinderen die moe zijn zit te wachten. Eigenaresse was erg stuurs zoals hieronder staat aangegeven.

19. Wij waren 2e tafel bezetting, vroeg de eigenaresse om een pannenkoek met half banaan en half appel maar dat kon niet.(staat wel appel/banaan pannenkoek op de kaart)
    Verder komt ze zeker niet klantvriendelijk over zoals anderen hier ook al hadden vastgesteld, maar ze probeert het wel en als je verder kijkt kom je erachter dat dit gewoon de aard van het beestje is, niet iedereen is en geboren talent. De kale pannenkoek was net kauwgom van binnen en geen topper, maar ik heb slechts 1x in mijn leven en betere appel pannenkoek gehad en dat was in het door de ANWB uitgeroepen beste pannenkoekenhuis van Nederland. Overigens is de kok wel erg kindvriendelijk. Dankzij het gratis speeltje aan het einde wil de kleine graag weer terug en dankzij de geweldige appel pannenkoek wil ik dat ook wel, dus tot gauw.

20. M. Collette

Slechtste pannenhoekenhuis van Nederland!!

Nog nooit zoiets meegemaakt.

- ongeïnteresseerd personeel
    - vieze glazen (mondafdruk van je voorganger was nog te zien aan de rand van het glas)
    -slechte sfeer
    -zeer onprofessioneel
    -na bijna een uur gewacht te hebben op onze pannenkoek gevraagd aan een medewerker hoelang het nog zou gaan duren omdat wij er al bijna een uur zaten. Kregen wij een zeer ongepaste opmerking naar ons toe gesnauwd. Dat was voor ons de druppel! We hebben onze drankjes betaald en zijn vertrokken.

1,7
  21. Dit is een echte never come back place. De zinderende zomeravond met 2 kleinkinderen pannenkoek eten.
    Tja , dan kun je een uur wachten voor er iets doorkomt. Het was er heel rustig,dus daar kan het niet aan liggen. Na 3 kwartier aan de mijnheer van de bediening gevraagd of het bestelde brood dan misschien geserveerd kon worden. Antwoord: dat had u bij het bestellen moeten opgeven, het komt straks met de pannenkoeken, en die komen over 1 minuut. Niet dus. En ze waren niet echt lekker, ook volgens de kids..

22. K van ter beek

Wat een waardeloos einde van een leuke dag. We dachten de Pannekoeken te combineren met een bezoek aan de Waarbeek. Dit is wel een aanrader maar een bezoek aan het Pannekoeken huis zeker niet.

Na 50 minuten te hebben gewacht op 1 schnitzel plate, 2 kinderpannekoeken en 3 volwassen Pannekoeken gevraagd waar ons eten bleef. Het antwoord was dat het druk was terwijl de zaak nog niet voor 1/3 vol zat! Na bijna 1 uur en een kwartier onze Pannekoeken gekregen.

Dit pannekoekenhuis us dus zeker geen aanrader na een leuk bezoek aan de Waarbeek.

Ps. ons bezoek was op 28 juli.

23. sanne 156 punten

De sfeer/ambiance is wat oud bollig, kan wel een opknap beurt gebruiken. Maar de pannenkoeken daarin tegen waren erg lekker, de prijs kwaliteit was goed, lekkere dikke en grote pannenkoeken kon het maar net op krijgen. We moesten wel een hele tijd wachten voor we ze kregen, ondanks dat wel 3 of 4 koks zag in de keuken en het restaurant lang niet vol zat.

24. Ruben de Veen

Heerlijke pannenkoeken, maar wat een sfeer... Eigenaresse zou wel een cursus kunnen gebruiken... Je bent er niet voor jezelf maar voor je gasten! Wachttijden abnormaal lang voor een pannenkoek... Als je wil eten, trek dan wel een uur of 2 uit.

25. Cindy R.

Ben al bij heel wat pannenkoeken huizen geweest en ik vind de Waarbeek tot nu toe het beste. Men is heel vriendelijk en gastvrij en heel erg leuk in de omgang met kinderen. (Heb dit wel eens anders gezien.) Vind de prijzen normaal, absoluut niet te duur. Kinderen kunnen zich prima vermaken.

26. Prijs en kwaliteitverhouding is prima, fijn personeel, verse produkten! Kinderen kunnen lekker zich uitleven, ouders lekker bijpraten en na het eten mogen ze een cadeautje uitkiezen. Echt superleuk!

27. Ik weet niet wat ik moet zeggen, echt heel goed, zoals het hoort te zijn.

Het is duur, maar je hebt wel waarde voor je geld.

Dit zegt al genoeg.

Grt , Danny Bosscha.