• Lid sinds 31 maart 2011

Pannenkoekenhuis Hengelo

Hengelo

janna en Henk heeft nog geen foto toegevoegd

1. janna en Henk's profielfoto
    janna en Henk heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekenhuis Hengelo

Na een leuke dag in het pretpark te hebben gehad dachten wij dus ook om een pannenkoek te gaan eten naast de Waarbeek. Toen we binnen kwamen moesten we direct terug van de eigenaar naar het park om onze parkeermunt in te leveren. Dit wilde wij niet want de dag was leuk geweest en de kids hadden honger. Na nog 2 x aangedrongen te hebben werden we in een tochtige hoek gedrukt, toen we vroegen of we op een warmere plek mochten zitten, kregen we als antwoord dat alles vol was. Echter de halve zaak was leeg. Na 1,5 uur wachten kwamen onze pannenkoeken. Erg lang als je met kinderen die moe zijn zit te wachten. Eigenaresse was erg stuurs zoals hieronder staat aangegeven.

2. janna en Henk's profielfoto
    janna en Henk heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekenhuis Hengelo

Vandaag met onze kinderen naar het Pannenkoekenhuis geweest. Wij hadden gereserveerd, maar werden echt in een hoek gedrukt. Het eten was oke, maar wel prijzig. Ook de bediening was prima. Er liep echter één persoon rond, dat kon echt niet hoe zij omging met het personeel. De kids hebben in een kale hal mogen spelen, het park mochten ze niet in, dat was jammer.