Op dit adres zit nu: Pannenkoekenhoes Twente

1. Wij waren 2e tafel bezetting, vroeg de eigenaresse om een pannenkoek met half banaan en half appel maar dat kon niet.(staat wel appel/banaan pannenkoek op de kaart)
    Verder komt ze zeker niet klantvriendelijk over zoals anderen hier ook al hadden vastgesteld, maar ze probeert het wel en als je verder kijkt kom je erachter dat dit gewoon de aard van het beestje is, niet iedereen is en geboren talent. De kale pannenkoek was net kauwgom van binnen en geen topper, maar ik heb slechts 1x in mijn leven en betere appel pannenkoek gehad en dat was in het door de ANWB uitgeroepen beste pannenkoekenhuis van Nederland. Overigens is de kok wel erg kindvriendelijk. Dankzij het gratis speeltje aan het einde wil de kleine graag weer terug en dankzij de geweldige appel pannenkoek wil ik dat ook wel, dus tot gauw.