Op dit adres zit nu: Piramide

1420012692 66
1481041967 64
1542071243 64
1613272064 64

1. Ik ben hier twee weken geleden komen eten met mijn gezin, en hebben zeer genoten, zoals van het eten en van het gezellige en vriendelijke personeel. De pasta's en pizza's waren heerlijk bereid. De pasta geserveerd met een frisse salade. Drinken kreeg je binnen 1 minuut. Achterin heb je een heel groot gedeelte dat was lekker vol, er was een goede sfeer. Net alsof je uiteten was in Italië, een mooie fontein, super! Wij zijn zeer tevreden. Wij komen terug!

2. Quite nice Italian restaurant near city center.

We celebrated my brother's birthday last night. 7 people here, we enjoyed a lot. Thanks for the service. Thanks for the little gift.

Pizza is too big for girls, lol. But little pizza with chocolate is very nice, my little brother like it a lot. Price is okay.

Anyway, good choice. I think we will come back again someday.

Lee

3. Op het moment zitten we in de pizzaria en zijn nu ongeveeer 2 uur aan het wachten op een pizza. Daarbij komt dat er ook nog geen stokbrood is, terwijl andere tafels op elk moment van de avond stokbrood kregen. Wij zijn erg ontevreden.

4. Ik heb hier meermaals gegeten en het valt mij op dat de mensen hier echt bezig zijn om er een gezellig tent van te maken. Waar de bediening nauwelijks uitvroeg, komen ze nu regelmatig aan de tafel om te vragen of het naar wens is en of je nog wat drinken wil. De muren zijn geschilderd, het is allemaal wat frisser. Ach de inrichting is wat gedateerd maar zo'n lekkere hap eten maakt een hoop goed.

Ik ben echt oprecht benieuwd wat ze verder in petto hebben om de aankleding te verbeteren.

Mij zie je hier wel weer komen.

5. Jarenlang hier heel vaak gegeten, heerlijke pizza's, goede bediening en een aardige eigenaar.

Vandaag hier weer gegeten, bij aankomst zag ik allemaal Chinees personeel... Enfin, toch maar besteld en het beste hopen. Nou mijn anders altijd heerlijke pizza magherita was een grote teleurstelling, een te krokante en te dunne bodem, de tomatensaus was zuur en ook zat er veel te weinig kaas op. Al met al ook een flauwe hap.

Bij het afrekenen wierp ik een blik in de open keuken en zag dat er Chinees personeel pizza's aan het bakken was...

Niks tegen Chinezen, maar de zaak is blijkbaar overgenomen en er is geen Italiaan meer te vinden. Hier eet ik (helaas) nooit weer.

5,5
  6. Lekker vleesgerecht gehad met ossehaas. Goed medium gebakken. Salade was ook erg lekker. Niks te klagen. Wel jammer dat er nog geen kaart voor nagerechten was. Maar gelukkig hadden ze nog wat (ijs) en de huisgemaakte teramisu was lekker. Sfeer was prima, niet te druk. Dus rustig kunnen natafelen.

7. Goed en lekker gegeten bij deze pizzeria!
    Aardige bediening. Sfeervol, wel wat gedateerde
    inrichting, maar doet niks af aan de gezellige tijd
    die we gehad hebben daar!

8. Goed en eerlijk Italiaans eten. Prettig restaurant, alleen de inboedel is een beetje gedateerd. Dat mag wel eens vernieuwd worden

9. Wij komen hier al sinds '99 en kunnen dus spreken over een lange tijd ervaringen met deze pizzeria. Tot nu toe altijd goede pizza's gehad goed belegd en altijd heet. Na vanavond is dit niet veranderd, ook de kinderen hebben heerlijk gegeten.
    Het enige nadeel is dat de stoelen wat dicht op elkaar staan, wat af en toe wat last geeft bij de andere gasten.
    Wat service betreft, de eigenaar is altijd zeer correct, maar bij de dames zie je dat er af en toe enige ervaring ontbreekt.
    Al met al voor niet te veel geld, zeer goed eten!

10. marieke

Presentatie zeer slecht. Menukaart was gewoon zo'n afhaalfolder en ook nog eens een hele lelijke. Goedkope toiletten met een handdoek (heb liever een droger of papier). Goedkoop bestek. Eten was prima, lekkere pizza combi's, alleen vond mijn pizza wel beetje waterig. Salade stelde niks voor. Verder leuke bediening, pizza's waren zo klaar. Maar betalen was een beetje vreemd in een donkere ruimte. Eten prima, maar zou er zéker niet weer eten!!

11. Op een zondagavond hier gegeten met 2 personen. Het was rustig wat wel prettig was. Vooraf een heerlijke tomatensoep met pizzabroodjes. Daarna de lasagne die ook heerlijk was. En weer pizzabroodjes erbij. Goede service en leuke sfeer.

12. Mijn vriend en ik zijn gisteravond in deze pizzeria geweest. Nadat we zelf een tafeltje hadden mogen uitzoeken viel ons al snel op, dat er een grote groep naast ons zat die erg luidruchtig was. En dan bedoel ik niet zomaar luidruchtig, maar er werd echt van de ene kant van de tafel naar de andere kant gegild door zo'n dertien tienermeisjes waarvan sommigen duidelijk al teveel wijn op hadden. Aan de volwassen mannelijke begeleider gaven wij aan, dat het allemaal wel erg hard ging. Daarop sprak hij de dames toe dat ze rustiger moesten doen.
    Ondertussen hadden wij onze drankjes en onze pizza's besteld. Het volume van de groep ging langzaamaan weer omhoog en ik had even oogcontact met de begeleider van de groep, waarop hij de meiden weer vermanend toesprak.
    Toen ik een paar minuten later wat aan mijn vriend vertelde en hij me niet kon verstaan, omdat ik niet boven het gegil kon uitkomen, verhief hij zijn stem en bulderde door het restaurant "Kun je wat harder praten schat, want ik kan je echt niet verstaan". Het hele restaurant viel stil. Na een paar seconden werd aan alle tafeltjes, ook door de groep, op normaal volume verder gesproken.
    Binnen een minuut stond de mannelijke bediende aan onze tafel met het verzoek aan mijn vriend of hij niet zo hard wilde schreeuwen. Dat schoot mij in het verkeerde keelgat, want dan had hij die groep al wel een paar keer eerder aan mogen spreken. Mijn vriend antwoordde dat dit toch echt de enige manier was waarop hij zich verstaanbaar kon maken, waarop de bediende hem zei: "u moet naar een psychiater". Dat was voor ons het moment om op te staan en deze tent te verlaten.
    Dit is ongetwijfeld een prima pizzeria voor groepen scholieren en studenten (de prijskwaliteit-verhouding van het eten is prima), maar de professionaliteit van de bediening is ver te zoeken.

5,7
  13. Ik vond het eten altijd best lekker, Alleen de laatste keer had ik een pizza met ei waarbij de pizza slap was en het ei nog rauw. De bediening is echt onprofessioneel. Laatst voor de eerste keer de wc daar gezien dat heeft mijn kijk op het restaurant echt veranderd. Het was zo vies, dat ik al niet eens meer naar de wc ging. vanaf toen bleef ik ook twijfelen over de hygiene van de rest van het restaurant.
    huur een schoonmaker in, en fatsoenlijk personeel zonder een attitude probleem, en een dresscode voor het personeel zou ook op zijn plaats zijn.

14. Wij gaan hier al 15 jaar heen.

Ik vind de sfeer heel erg prettig. Laatst een keer naar een andere geweest, nou daar ga ik niet weer heen had echt geen sfeer.

Nooit klachten gehad over het eten.

Ik heb ook nog nooit problemen gehad met het personeel.

15. Beste Sara,

Bij deze een reactie namens pizzeria Costa Smeralda. Ik ben erg geshoqueerd door de ervaringen die jullie hebben gehad met mijn personeel. Bij deze wil ik jullie mijn excuses aanbieden voor het onbeschofte gedrag van mijn personeel. Het gedrag van mijn personeel is natuurlijk onacceptabel en ik ga er voor zorgen dat zulke incidenten in de toekomst niet meer voor zullen komen.

Met vriendelijke groeten,

Gino.

16. Sara 431 punten

Een echte studentenpizzeria, dus veel redelijk eten voor weinig geld.

Pluspunten: pasta carbonara is lekker, pizza's zijn ook prima. De prijzen zijn echt heel laag, en de baas is aardig. Fouten worden ruimschoots gecompenseerd.

Maar dan de bediening: allemaal onvolwassen meiden met een te grote mond en te weinig inzet. Ik vroeg een pizza Cipolle van de kaart en ik kreeg te horen dat die niet bestond... ik wees het haar aan en toen kwam wederom een vreselijk arrogant "die hebben wij niet" en de bakvis marcheerde geirriteerd weg. Kreeg ik vervolgens een dubbel zo dure Carbonara speciale..

Ook zijn wij een keer wezen eten met een vriend die moeilijkheden heeft met kauwen (door een duidelijk zichtbare medische oorzaak), en daarbij een glas water nodig heeft. Toen we daarnaar vroegen kregen we een ontzettend kwaad antwoord, dat dat toch absoluut niet kon. Bij uitleg werd er kortaf en arrogant gereageerd en we konden fluiten naar het water. Toen zijn we weggelopen.

Op wat schandalig onbeschofte voorvallen na is het een prima restaurant voor simpel eten.

17. Wij komen al jaren naar deze pizzeria en behalve het vieze tafelkleed hebben wij nog nooit problemen gehad.

De eigenaar is heel aardig en vraagt altijd of het gesmaakt heeft.

Ook het personeel is aardig. De sfeer vind ik uiterst romantisch en het fonteintje mag wat mij betreft blijven. In elk restaurant gaat weleens iets mis, maar wij blijven hier komen!

18. Gegeten met een feestje, had een lasagna besteld. Deze was uitermate slecht, opgewarmd deeg met tomaten saus. Tevens zat er erg weinig smaak aan, een opwarm lasagna van de supermarkt is naar mijn mening nog beter. Daarnaast was de bediening was erg traag!

Kortom hier kom ik nooit meer.

1,7
  19. Heerlijk gegeten.

Snelle bediening. Kregen 1 verkeerde pizza maar hij gaf de fout toe en binnen 10 minuten had ik nieuwe pizza. Terwijl het heel druk was.

De fout werd gecompenseerd door een drankje gratis te geven.

Petje af. Volgende keer weer.

20. Elke keer als we in Groningen zijn dan moeten we hier gewoon een pizza eten!

De eigenaar vraagt altijd vriendelijk hoe het is. De service/bediening is plezierig en vlot!

De pizza is heerlijk. Echt Italiaans met heerlijke kruiden en gemarineerde ingredienten. Het vlees wat er op zit is lekker mals.

Als we ergens anders een pizza eten kan het niet tippen aan Costa Smeralda!

21. Jan 7 punten

Snelle bediening en lekker eten voor weinig geld. Hier heerst tenminste nog een echte Italiaanse sfeer. Heerlijke tomatensoep met vers gebakken broodjes gevolgd door een heerlijke spaghetti met tomatensaus met diverse ingredienten.

22. Renske

Echt een hele slechte pizzeria. We hebben 1,5 uur gewacht op onze pizza en toen we hem uiteindelijk hadden was er ook nog 1 verkeerd...

De bediening is slecht en de eigenaar heel chagrijnig.

23. Goed eten, goede en snelle bediening en lage prijzen. Ik eet daar graag en geregeld en alles is mogelijk, ingrediënten erop en wat eraf, geen enkel probleem. Zeer tevreden dus!

24. Slechtste pizza hier gegeten sinds jaren, duurde ontzettend lang voordat we hem kregen, terwijl er niets te doen was. De pizza smaakte werkelijk naar niks. Ook was de sfeer verschrikkelijk en geen enkele service, de serveersters liepen rond als kippen zonder kop.

1,2
  25. Een aantal jaren geleden mijn favoriete pizzeria in de stad. Maar laatst was ik er weer eens te eten en het viel echt tegen!

Allereerst kreeg ik de verkeerde pizza. Dat kan gebeuren, maar toen ik eindelijk de kans kreeg om het aan de serveerster te vertellen, vertelde ze me dat ik al van de pizza had gegeten, en of ik het niet erg vond om deze op te eten. Dat vond ik dus wel! Uiteindelijk wel een nieuwe pizza gekregen, maar ik zat inmiddels wel in mijn eentje te eten. De pizza was ook lang niet zo goed als dat ik in mijn herinnering had.

Daarbij is de ventilatie (vooral achterin) erg slecht, als het vol zit is het veel te warm.

26. In één woord waardeloos! Wil je je zuurverdiende geld eens aan een fatsoenlijke maaltijd uitgeven; doe dat dan niet hier!

Dit restaurant is de naam restaurant niet waardig. Een vreselijk ongezellige inrichting. Wij zaten bij een fontein (herrie!) en vreselijk opgehokt door alle tafeltjes die dicht bij elkaar stonden. Personeel perste zich steeds tussen mij en een andere tafel door omdat ze te lui waren om om te lopen. Heb er direct een stokje voor gestoken. Je wilt toch niet steeds eten met dat geduw in je rug! Verder super ongeinteresseerd personeel. Ik had ook het idee dat ze maar wat door elkaar heen liepen, absoluut niet efficient werken. Bestek was vies! Pizza's smaakten naar niks, niet krokant, heel erg slap en lauw. We hebben het niet opgegeten en zijn snel weggegaan. In één woord een klotetent. Advies: nooit bezoeken, je krijgt spijt. Zulke restaurants moeten ze direct afbreken.

27. Heb hier laatst een heerlijke pizza gegeten. Pizza was zeer rijk belegd en de bodem was lekker knapperig.

28. Niks mis mee. Netjes en snel geholpen en niks vies of verbrand. Misschien een lucky night, gezien alle negatieve reacties? Was er al eerder geweest en toen ook prima. En ik ben echt kritisch!

29. Els Plantinga

Ik was er gister nog, als vanouds!

Pizza top, bediening top, en dat voor een goed prijsje...

Yum.

30. De binnenkomst was al onvriendelijk, we werden wel begroet, maar een tafel moesten we zelf maar zoeken na het gevraagd te hebben.

De tafel waar we kwamen te zitten was vies (zag een tafel naast ons hoe deze werd schoongemaakt - alle eet en drinkgerei van tafel en een paar vegen met de hand om de kruimels en rotzooi op de grond te gooien. De frisdrank werd prikloos geserveerd alsof de fles al weken open in de koelkast stond.

Goed, dan de pizza's. Na een keuze gemaakt te kunnen hebben uit de veel te uitgebreide menukaart werden we behoorlijk teleurgesteld. Mijn vriendin had bijna rauwe uien op haar pizza, ontzettend veel vocht en de bodem was vies. Mijn pizza was wat beter te doen maar overheersende kruiden om, volgens mij, andere smaken te verdoezelen.

Er was geen pingelegenheid in het restaurant, ik had het geluk dat ik nog wat contant geld bij me had anders had een van ons alleen moeten wachten in het restaurant terwijl de ander geld moest pinnen. Kortom slecht eten, slechte hygiëne, onvriendelijk personeel en slechte service.

We zijn na het eten direct vertrokken en we raden iedereen af hier te gaan eten.

1,8
  31. Airbuspiloot

Prima!

Goeie pasta frutti di mare gehad.

Bediening top en prijzen zeer ok.

32. Ik deelde de tafel met Rolf, had schoon bestek en ik kreeg een prima pizza. Tafellaken was aan mijn kant schoon. Er werd rustige muziek gedraaid die absoluut niet te aanwezig was, de fontein was misschien iets te van het goede, nam vooral erg veel ruimte in beslag. Was weinig personeel voor de hoeveelheid bezoekers, maar het personeel was erg vriendelijk. Sfeer was prima, mits tafelgenoten niet teveel zeurden over allerlei onzin.

33. Bij Costa Smeralda heb ik in september eens eerder gegeten met familie. Op zich was er toen weinig op aan te merken, op een rustige avond met een niet al te moeilijke pizza; lees; vlees, groente en kruiden erop.

Nadien kreeg ik van een vriend te horen dat deze pizzeria door Rob Geus (van "De Smaakpolitie" van campingzender SBS6) nou niet al te best werd beoordeeld. Rob Geus werd er zo gezegd weer "niet vrolijk van".

Dit heb ik dus vandaag ook maar al te goed mogen constateren. Met een aantal vrienden gingen we hier vanavond eten. Nu begin ik maar met losbranden: Het tafellaken was vies en werd niet voor ons verschoond. Voor de hoeveelheid klanten was er totaal niet voldoende bedienend personeel (waar waren de oproepkrachten?). Lang wachten dus. Mijn tafelgenoot kreeg een mes die totaal niet schoon was. Niet in de zin van wat vlekken, maar gewoon smerig smerig, aangekoekte etensresten. Ik heb vanwege de te grote menukaart maar snel een pizza Frutti di Mare gekozen. Een gewaagde keuze voor een restaurant waar Rob Geus niet vrolijk van werd. En dit heb ik mogen merken:

Op deze pizza zat paling...Hoewel deze wel in de Middellandse Zee rondzwemmen, zul je dit niet zo snel op je pizza in Italie vinden. Dat daar niet van, okee, we kijken verder, we gaan eens proeven. Deze paling was niet paling, maar dit was makreel. En deze makreel die heeft in een zoutmijn gelegen. Mijn Hemel! Verder proeven. Dit keer een mossel geproefd, en ja hoor, raak: deze mossel smaakte veel te veel naar zilt zeewater. De vis die op de pizza zat had dus wel zijn beste tijd gehad. De hele essentie van deze pizza is dus weg. Voor die 11 euro komt dit restaurant met een wanstaltige pizza met bedorven viswaren aan.

De kwaliteit van de vis werd als volgt vrij doorzichtig verdoezeld door de bakkers: Ze hadden nog een pot met Italiaanse kruiden staan en deze werd dus maar leeggegooid over de bodem. Zolang je de pizza maar in zijn totaal opeet zouden de bakkers hebben gedacht. Ik hoop dat anderen door dit keukentrucje ook makkelijk doorheen kunnen prikken. De vis wordt gewoon bedoezeld met overheersende kruiden en uien.

De ambiance is ook verder om te huilen. Als je niet gek wordt van die kletterende tuinslang (de fontein...midden in de eetzaal, het is geen Center Parks.) dan wordt je het wel van de muziek. Opzichtig en teveel aanwezig.

Ja, totaal geen aanrader dit restaurant. Dit restaurant kan men voor een avondje leuk pizza eten beter links laten liggen. En als je dan toch gaat, speel dan op safe, neem dan een pizza waar niet al te veel mis mee kan gaan.

Samenvatting: drama.

2,8
  34. De bediening is op zich prima, al laat het allemaal wel wat lang op zich wachten. Ik trof op mijn pizza een uienschil aan, verschillende borden waren kapot en het bier leek wel verdund.

De pizza was voor de rest prima te eten, maar dit was once in a life time!

35. Zonde van het geld, het was een koopje maar alsnog verspilt. Tafel servies en papier lakens waren vies en oud, ambiance was verschrikkelijk. Pizza zaten brandplekken op en het bier was niet te drinken. Dit is zeker geen aanrader. So much for a night in Groningen.

36. Zeer slecht gegeten. De pizzabodems waren niet eens gaar. Wij zijner zelfs misselijk van geweest. Smaakloze pizza's.

1,4
  37. Marijke en Noëlle

Heerlijk gegeten, Calzone spec. Prettige bediening, attent maar zeker niet opdringerig. Komen er graag nog een keer.

38. Alles super..

39. Wie gaat eten bij deze pizzeria komt bedrogen uit. De bediening is erg slecht (de serveersters zijn voornamelijk bezig om lol te trappen met de pizza bakers) Pizza's zijn van erg slechte kwaliteit. Duurt erg lang voordat de pizza's geserveerd worden. Pin transactie's zijn niet mogelijk. Moest wel rijbewijs achterlaten toen ik wilde pinnen terwijl mijn gezin achterbleef. Kortom; slecht slecht slecht. Wij gaan NOOIT weer naar deze pizzeria.