Op dit adres zit nu: Piramide

1. De binnenkomst was al onvriendelijk, we werden wel begroet, maar een tafel moesten we zelf maar zoeken na het gevraagd te hebben.

De tafel waar we kwamen te zitten was vies (zag een tafel naast ons hoe deze werd schoongemaakt - alle eet en drinkgerei van tafel en een paar vegen met de hand om de kruimels en rotzooi op de grond te gooien. De frisdrank werd prikloos geserveerd alsof de fles al weken open in de koelkast stond.

Goed, dan de pizza's. Na een keuze gemaakt te kunnen hebben uit de veel te uitgebreide menukaart werden we behoorlijk teleurgesteld. Mijn vriendin had bijna rauwe uien op haar pizza, ontzettend veel vocht en de bodem was vies. Mijn pizza was wat beter te doen maar overheersende kruiden om, volgens mij, andere smaken te verdoezelen.

Er was geen pingelegenheid in het restaurant, ik had het geluk dat ik nog wat contant geld bij me had anders had een van ons alleen moeten wachten in het restaurant terwijl de ander geld moest pinnen. Kortom slecht eten, slechte hygiëne, onvriendelijk personeel en slechte service.

We zijn na het eten direct vertrokken en we raden iedereen af hier te gaan eten.

1,8