Er is veel parkeer gelegenheid in de omgeving, o.a. bij de V&D en aan de overkant van de Stenenbrug.
    Dagelijks vrij parkeren na 18:00 uur.

Bezorgrestaurants in de buurt van Koi Asian Food

do lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00
vr lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:30
za lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:30
zo lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:30

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1481911443 80
1492067475 83
1619017875 74
1634251923 78
1659642004 81
1664720020 80
1685032084 79

1. Heerlijk gegeten. Alle gerechten waren erg lekker en service en bediening super netjes.

2. Vanmiddag geluncht met mijn stiefdochter, het was overheerlijk! Zij heeft er al eens vaker gegeten, voor mij was het mijn eerste keer. Elke ronde hadden we heerlijke gerechtjes en het heeft goed gesmaakt! Hier ga ik zeker nog eens terug, want het is echt een aanrader.

Het enige 'min'puntje vind ik het eten bestellen via de app, maar het is zoals het is. Vriendelijk personeel, prima service. De gastvrouw leidde ons naar onze tafel en nam de eerste keer de drankjes op. De gerechtjes werd door iemand van de bediening gebracht. Toen we nog een keer een ronde drinken bestelden, kwam de gastvrouw de drankjes wederom brengen en informeerde ze of het naar wens was. Dit was het zeker.

3. Jenny Tramper

Alle gerechten waren heerlijk. We hebben gezellig zitten eten. De bediening was klantvriendelijk. We kunnen dit restaurant aan ieder aanbevelen.

4. Het eten is over het algemeen erg lekker. Wel is duidelijk dat het geen ‘all you can eat’ is. Na 5 rondjes wordt duidelijk gemaakt dat het genoeg is. Vind ik vreemd (er was nog zeker 20 minuten over).

Het bestellen via je telefoon ipv aankruisen op een papiertje vind ik geen verbetering. Juist in een restaurant zou ik de telefoon van de tafel willen hebben. Het leven wordt er al genoeg door beheerst met dank aan alle ‘social’ apps

5. Dineke Roos

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer en klantvriendelijk personeel.
    We komen zeker nog eens terug!!

6. Leuke gezellige avond gehad, lekker eten en vriendelijke bediening!!

7. Goed eten, had voornamelijk sushi en een paar warme gerechten. Allemaal erg lekker.

Wilde een tweede keer langsgaan en reserveerde. Dit deed ik in de ochtend (Ik ben heel erg druk en heb weinig tijd voor dit soort dingen) en gebruikte hun contactformulier. Kreeg een arrogant overkomend berichtje van vier woorden: Rust op maandag, bedankt. …? Het was dinsdag en waarom kan de eigenaar niet gewoon later reageren? Ik twijfel of ik nog terugkom, vanwege de eerdere berichten over de eigenaar. Erg jammer!

8. Je moet bij Koi Asian Food via een app of website op je telefoon gerechtjes en drinken bestellen. Je kan 5 gerechten per persoon per keer bestellen, na 10 minuten kun je weer 5 gerechten p.p bestellen. Het eten is er erg lekker! Ook over de prijs ben ik tevreden. Normaal betaal ik voor all you can eat 29 euro p.p exclusief drankjes, hier betaalde ik 24 euro p.p. Verder vind ik het er binnen gezellig zitten. Snap verdere negatieve recensies niet helemaal, kan me echter wel vinden in de recensie over dat, waarschijnlijk de eigenaar niet zo vriendelijk over kwam.

9. Helaas was ons lunchbezoek bij dit restaurant geen succes. We hadden er door goede ervaringen in onze omgeving hoge verwachtingen van. Maar het viel zo tegen dat we na twee rondes vertrokken zijn. De koude gerechtjes smaakten allemaal hetzelfde en overal zat mayonaise op waardoor je amper kon proeven wat je at. De gestoomde dumplings bleken dezelfde te zijn als die ik ooit zelf bij de Toko kocht en zaten vol kraakbeen. En de gefrituurde gerechtjes waren zo vet dat ik na de eerste ronde al geen zin meer had. Helaas kan ik over de bediening niet veel positiever zijn. De heer in kwestie was vrij onvriendelijk en duwde tot tweemaal toe bij het opdienen zijn elleboog bijna in mijn gezicht. Al met al voor ons aanleiding hier niet terug te keren.

10. Het eten is heerlijk en je gaat met een goed gevulde maag maar huis. Ik merk alleen als het druk is dat ze wel eens wat bestellingen vergeten door te geven. Zo kregen wij gisteren geen boontjes. En we kregen een dubbele cola terwijl we er maar 1 hadden besteld.
    Het personeel is wel vriendelijk.
    Ik vind het qua prijs een beetje duur eigenlijk. Ik zou wel wat meer gerechten willen zien. Dus meer keuze.
    Ook staan de tafels enorm dicht op elkaar waardoor je bijna op de schoot van de buren zit.
    Gelukkig konden wij aan een tafel zitten bij het raam daar heb je meer ruimte en kunnen de buren niet meeluisteren wat je allemaal zegt.

6,1
  11. Meerdere keren gegeten de afgelopen maanden, eten is goed maar de eigenaar gedraagt zich vaak onbeleefd en ongeintereseerd. Dat is na de laatste keer aanleiding om hier niet meer heen te willen, ondanks dat je er lekker kan eten.

12. Vanmiddag zijn we gaan eten bij Koi Goes, we waren met 4 vrouwen.
    Ze hebben een concept om te lunchen, nou dat hebben we geweten.
    Om te beginnen de chef die daar rond liep was alles behalve vriendelijk, het eten werdt letterlijk op tafel gegooid, vorige jaar had je nog 5x5 gerechten dat is terug gebracht naar 4x5 de garnalen die zijn ook van de lijst geschrapt, waarschijnlijk te duur, het concept in het verleden was duidelijk beter, volgende keer naar een ander restaurant.

3,9
  13. elize oesterput

Wij hebben hier netjes om 8 uur gereserveerd, wij konden pas aan een tafel om 9 uur. Daarbij is het nu ondertussen 22:28 en hebben wij 1 gang gehad waarbij hun 2 dingen ook vergeten zijn. Toen wij dit melden zeiden hun dat de keuken sluiten ging en dat we onze laatste gang konden afmaken maar veder niets meer. Dit vind ik zeer schandalig en zeer klantontvriendelijk. Dit laatste keer dat wij hier komen. Geen woorden hier voor.. schandalig !

14. Stadhouders

Super heerlijk gegeten, goede service, mooie tafel bij het ramen. Het was echt super lekker!

15. Niet van toepassing

Slechte service, baas denkt dat die alles is en voelt zich een koning tegenover de gasten.

16. Heel vriendelijk personeel en het eten was heerlijk.

17. Heerlijk gegeten. Ruime keuze. Vlotte bediening, hoewel afhankelijk vd drukte komt 't soms ietwat gehaast over. Overwegend vriendelijk personeel. Een echte aanrader!

18. Het eten was wel oké, maar de service had veel beter gemogen! De (mede)eigenaaar is totaal niet vriendelijk.. hij mag zeker wat aan de manier doen waarop hij zijn klanten aanspreekt!

19. Leontien Kloosterman

Zeer vriendelijk personeel, snelle bediening en erg veel keuze uit goede sushi. Ook veel keuze in nagerechten. Sfeer is beter dan in menig aziatisch restaurant.

20. Om half acht gereserveerd, kwart over acht pas een tafel. Toen werd ons vriendelijk verzocht om ergens anders te gaan zitten. Geen probleem. Maar als je een groep van 5 man drie kwartier laat wachten, geef ze dan een gratis drankje of andere compensatie. Niet echt klant vriendelijk. Jammer we hadden het hier altijd goed naar ons zin.

21. Zeer gaoties, eten redelijk, geen goede uitleg bij het begin.
    Kom niet meer daar eten.

2,2
  22. Afgelopen week neergestreken bij Koi, vlak bij de karakteristieke brug van Goes. Persoonlijk ben ik bijzonder kritisch als het om sushi gaat. Sushi maken is een kunst en moet vooral ultiem vers zijn. Mijn favoriete Sushi tent bevind zich in Antwerpen, echter ontbrak het mij aan tijd, dus dit maal sushi in mijn woonplaats.

Koi doet het totaal niet slecht. Fijne gerechten, prima bediening en goede sfeer. De sushi is lang niet slecht. Voor Goes een prima aanwinst wat betreft de sushi. Voor een leuke en smakelijke avond prima te doen. De topper blijft voor mij nog steeds in Antwerpen, maar ik kom zeker nog een keer bij Koi terug.

Enjoy…

23. Anja de Schipper

Gezellige sfeer, lekker eten, heel veel keus, zoveel eten als je wil, zonder het vreetschuur-gevoel, omdat het fijne kleine porties zijn. Veel en lekker voor weinig geld.

24. Goed, vers en gezellig eten in een gezellige sfeer met aardig en attent personeel.

25. Het warme eten was in het begin lauw. Hoe minder druk het werd hoe warmer de gerechten. Stukje bot zat nog in het vlees. Vriendelijk personeel. Wc keurig alleen er lastig voor mensen moeilijk te been.

26. J.w de Jonge

Sfeer en eten 100%

27. Wim Zijlstra

Prima sfeer en ambiange. Voor mindervaliden is entree en zijn toiletten boven minder geschikt voor zij die moeilijk ter been zijn. Kortom, slecht toegankelijk.
    Afgesproken om 20:00 uur. Na 20:00 uur 20 % korting op eten. Kan ook makkelijk als niet al hetgeen wordt besteld wordt uitgeleverd.
    We waren wat te vroeg, maar prima opgevangen. Tijdstip aanvang tot eerste ronde was daarna veel te lang,
    Duurde meer dan 45 minuten na 1e bestelling. De korting op het eten wordt ruimschoots voor de eigenaar gecompenseerd omdat men een aantal bestelde gerechten ronduit vergeet op te dienen.
    Bij navraag wordt alsnog een ged. Uitgeleverd. Gerechten van de 2e ronde werden net voor het dessert uitgeserveerd. Verder vriendelijk personeel. Eten smakelijk, maar niet super.
    Wel tevreden over het geheel, maar er zijn zeker betere Asiatische restaurants. Nog een keer een bezoek? Is maar de vraag. Denk dat we een andere keuze maken.

28. Grietje

Vanavond voor de tweede keer gegeten en tot onze spijt ging het ook nu weer fout met de bediening. Na 4 x iets te hebben gekregen en weggehaald toch maar de baas aangesproken. Het ging even goed totdat ze met een dienblad met drinken aankwamen,wat we niet besteld hadden. Erg jammer ondanks het heerlijke eten zullen wij er voorlopig niet meer terug kmen.

29. Wouters

Super lekker en vriendelijke bediening

30. Margit mijnsbergen

Was heerlijk prijs-kwaliteitverhouding zeker waard

31. Keuze uit 5 gangen. Tussen de eerste 3 gangen duurt het iets langer dan gebruikelijk maar het bestelde eten is goed. Bij de 4e ronde bestellen we brownies, spekkoek, fruit en ijs. Na ruim een kwartier wachten maar weggegaan. Op de vraag of alles naar wens was ons ongenoegen geuit. Antwoord was er waren wat storingen. Kan gebeuren maar ondanks dat toch het volle bedrag (×4 personen) gerekend. Niks geen compensatie of iets van korting. Erg jammer!! Zeker als er maar 3 gangen genoten zijn.

32. Marina Lobbezoo

Beste sushi die ik ooit gegeten heb. Heel vers en zalig van smaak.

33. Francine Tempelaars

We waren er voor het eerst met het gezin en hebben lekker gegeten. De sfeer was goed en bediening erg aardig.

34. Miranda

Zoals altijd goed en lekker.

35. Prima gegeten. Ik was nooit een grote fan van sushi, maar ben nu helemaal om. Prima bediening en lekker vlot. Ik kom zeker nog een keer terug.

36. Heerlijk gegeten, veel variatie en goede kwaliteit voor een goede prijs. Een top bediening van zeer vriendelijk en gastvrij personeel.

37. We wilden het vernieuwde concept van 'Java Palace' eens uitproberen.
    Het restaurant heeft een hele mooie metamorfose ondergaan.
    Voor mij was dit een eenmalig iets om te doen.
    Ik hou zelf niet zo van sushi en er was genoeg andere keus hoor, maar dat had ook niet zo mijn smaak.
    De bediening was erg vriendelijk en gastvrij.
    Dit is gewoon een gevalletje van een kwestie van smaak.

38. Eten was zeer goed. Personeel ook zeer vriendelijk. Kwaliteit eten echt super.

39. Miranda wouters

Wij vonden het erg gezellig, lekker en voldoende.

40. We hebben heerlijk gegeten, er was een gezellige sfeer. En de bediening erg vriendelijk. Aardige jonge meiden in de bediening, die lekker vlot alles brachten. Sushi is heerlijk, maar ook als je geen sushi lust genoeg om aan te raden. Fijn dat er voor kids wat frietjes en een frikandel is. Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug!!

41. Wederom heerlijk gegeten. Heerlijk buiten op het terras. We komen al jaren bij dit restaurant en we genieten van het nieuwe concept. Er is veel variatie in kleine gerechtjes en sushi. De shasimi en het minimosselpannetje zijn lekker. Bij sommige alle you can eat restaurants zijn er bij veel gerechten dezelfde sausjes maar dat is hier niet het geval. Diverse sausjes bij de verschillende gerechten.
    Er is een ober die er al lang werkt. Een vriendelijke correcte man die moeite doet om het de gasten naar hun zin te maken.
    Het zou leuk zijn als ze om de paar maanden de kaart veranderen zodat de variatie blijft.
    Wij zullen nog vaak bij koy gaan eten.

42. Slechte bediening, kwaliteit service en eten. De bediening keek je bijna weg. Ook het zgn extra keuze bleken ze niet te kunnen maken/ aan je mee te delen, zodat je zelf moet vragen waar het bleef. Helaas de slechtste sushi tent die ik heb meegemaakt

4,1
  43. Verse sushi. Dragonroll is een aanrader, net zoals de sushi met licht gegrilde tonijn met kaas! Pruimenwijn smaakt ook heerlijk. Zeewiersalade is jammer genoeg niet zoals het hoort. Wat ik dit restaurant erg kwalijk neem is dat er kip in een vegetarische soep zit. Dit was de eigenaar bekend maar heeft daar niks aan gedaan en heeft ook geen oplossing geboden. Slechte service dus. Hoop dat het de volgende keer goed op de kaart staat. Sfeer is goed. Restaurant is mooi opgeknapt. Mis wel oosterse/japanse muziek.

6,5
  44. Aantal weken geleden hier voor het eerst gegeten. Aangezien we echte sushi liefhebbers zijn vroegen we ons af of dit sushi restaurant een aanwinst zou zijn in de regio.
    Ontvangst was netjes... Daarna ging e.e.a. redelijk mis. Tafel nummering klopte niet. Op de keuze kaart bleek een ander nummer te staan wat niet correspondeerde met onze tafel. Gevolg was verkeerde bestelling.
    Zeewier salade is gesneden sla met cocktailsaus met een toefje zeewier. Als 2e poging dan maar zeewier besteld als side-order. Helaas... geplukte sla met een toefje zeewier. We vinden het niet erg om voor een supplement te betalen, maar verwachten dan ook wel zeewier.
    Sashimi veel te dik gesneden, maar volgens serveerster "doen we dat hier altijd zo", heel erg jammer.
    Het meest vervelende was toch wel de inktvisspies. Deze was alleen gaar aan de buitenkant maar compleet rauw van binnen. Na dit aangegeven te hebben geen enkele vorm van excuses, laat staan een goed bereide inktvis.
    Apart is ook dat er een bestelling wordt uitgeserveerd naar een tafel waarvan de klant zojuist, na afrekenen, is vertrokken.
    Er werd bij het afrekenen jammer genoeg ook niet gevraagd of alles naar wens geweest was, anders hadden wij e.e.a. zeker aangegeven.
    Al met al is dit voor ons in de nabije toekomst niet voor herhaling vatbaar.
    Hopelijk doet Koi zijn voordeel met de recensies die hier geplaatst worden, want verbeterpunten zijn er zeker!

6,1
  45. Ik kwam met mijn vriend binnen en we wilden een tafeltje voor twee bij het raam. We hadden niet gereserveerd. Ondanks dat het erg druk was, werd er binnen enkele minuten een tafel bij het raam vrij gemaakt, dat was erg netjes.

Wij zijn echt sushi gek en eten daarom ook erg vaak sushi. Omdat Koi Asian Food restaurant nog nieuw is voor ons, wilde we het graag uitproberen. De sushi verhoudingen: rijst met stuk vis, was goed. Rijst was niet te droog of te zoet en je kon echt proven dat het vis vers was.

Sfeer was knus, maar toch ruim. Genoeg beenruimte en zit ruimte, zonder tegen iemand anders aan te botsen.

Prijs is normaal, want alle All you van dat concepten draaien rond dezelfde prijs: ongeveer €22,- pp
    Kwaliteit van het eten was zeer goed, gewoon heerlijk

46. Hier gegeten op een dinsdag, bepaalde vissoorten waren absoluut niet vers. Kregen het idee dat er vrijdag bezorgd was en wij een overblijfsel van het weekend zaten te eten. Warme gerechten, bijv. de gebakken champignons waren heel zout. Side order zeewiersalade (Wakame) was geen bakje zeewiersalade zoals op de foto, maar een bakje gevuld met ijsbergsla, een dot cocktailsaus en daar wat sliertjes zeewier op. Echt zo jammer. We hadden gehoopt dat dit een aanwinst zou zijn voor Goes, maar dat is absoluut niet het geval. Verkeerde zuinigheid, sushi moet altijd supervers zijn!!!

5,5
  47. fam de Zeeuw

Een echte aanrader! Heerlijk gegeten, sushi was geweldig! Mooi fris nieuw restaurant en vriendelijk personeel!

48. fam. van Buuren

Heerlijk gegeten. Lekker vers en zeer goed van smaak. De sushi, de nigiri en de hand rolls zijn heerlijk en goed gerold.

Zeer vlot en vriendelijk personeel. En niet te vergeten: fijne eetstokjes. Het restaurant is lekker ruim, netjes en modern.

Echt een aanwinst voor Goes en omstreken.

49. M

50. Mooie zaak, vriendelijk personeel en heerlijk gegeten, sushi echt van topkwaliteit! Alles perfect eigenlijk....

51. Erik & Elles Kruiten

Het restaurant is net open. Gezellige inrichting. Bediening netjes en beleefd. Eten en drinken perfect. Aanrader en aanwinst voor Goes!!!

52. Jie XU