• Lid sinds 14 februari 2014

2. De Werelt

Koi Asian Food

1. miranda's profielfoto
    miranda heeft een recensie geschreven voor Koi Asian Food

We hebben heerlijk gegeten, er was een gezellige sfeer. En de bediening erg vriendelijk. Aardige jonge meiden in de bediening, die lekker vlot alles brachten. Sushi is heerlijk, maar ook als je geen sushi lust genoeg om aan te raden. Fijn dat er voor kids wat frietjes en een frikandel is. Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug!!

2. miranda's profielfoto
    miranda heeft een recensie geschreven voor De Werelt
    Zuid-Amerikaans Goes

We hebben nu voor de 2e keer hier gegeten, en ook deze keer is het ons erg goed bevallen. Eerst kun je kiezen uit twee soorten (zelfgemaakte) soep, en krijg je heerlijk brood met lekkere boter en ajoli. Hierna kun je naar een salade buffet. In heel Goes, is er geen salade buffet als deze. Ik ben niet zo'n vlees eter, maar gelukkig is er veel keus in salade. Pasta salade, Griekse salade. Waldorf salade, en van die heerlijke rode gevulde pepers. En nog veel meer.

Hierna komen de mannen met het vlees, en vis. Alles mals en erg vers. En ze blijven maar komen tot je vol zit. En dan.... is er Ananas, heerlijk! We hebben ook deze keer heerlijk gegeten, en komen graag nog een keer terug. Een 10 voor de bediening!

3. miranda's profielfoto
    miranda heeft De Werelt toegevoegd als favoriet restaurant