Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Geesteren gld verdeeld zijn.

1. Dini Muns

Gisteren genoten van de gastvrijheid van theehuis de Busker. Na een rondje klootschieten een heerlijke high tea, waarbij zoet en hartig goed werden afgewisseld. Binnen de groep was de appeltaart favoriet, een echte aanrader. De service was uitstekend en vooral het meegeven van de bakfiets, zodat een van de groepsleden toch nog mee kon met het klootschieten, fantastisch.

2. te Vaanholt

Wij hebben goed gegeten.
    Heerlijk voorgerecht, fijn gekruid en mals vlees (complimenten voor de kok) en voldoende bijgerechten.
    De salades en toebehoren uit de saladebar waren lekker vers.
    Vriendelijke bediening.
    Wij komen zeker een keer terug en kunnen het iedereen aanraden

3. m ter woerds

Wij hebben het als prima ervaren.

4. Tieners die begonnen zijn met een theehuis, met volledige steun en medewerking van ouders. Het oorspronkelijke theehuis lijkt een klein museum. Wij mochten vandaag met zijn tweeën in een gezellig kamertje met open haard genieten van een high tea. Zoet en hartig goed vertegenwoordigd en onbeperkt thee drinken. Aan het eind van de middag zelfs nog een uitnodiging voor een glaasje wijn. Nu geen tijd voor, maar die houden we te goed. Wij komen zeker terug. Dank voor de gastvrijheid en heel veel succes met dit heerlijke theehuis!!

5. Het eten is goed, de bediening vriendelijk en gastvrij. Wij komen snel nog eens weer lekker eten!👍

6. marjorieke

Helaas zeer slechte ervaring, spareribs waren voor een groot deel verbrand, waardoor de helft niet eetbaar was. Gegrilde zalm was erg smakeloos en de beloofde dillesaus was 1 armzalig theelepeltje vol, bijna onvindbaar. De saladebar was van gisteren en werd zo weer geopend, alsof het vers was, maar je proefde duidelijk dat het dat niet was. Gebakken aardappeltjes waren taai, alsof ze al vaker opgewarmd waren.
    Dit was de derde keer dat we daar aten, eerste keer was geweldig lekker, tweede keer al iets minder en dit was voor ons de laatste keer. De gastvrouw mag nog wel wat manieren bijleren, je voelt je niet bepaald welkom en als je geen fooi geeft, kent ze je verder niet meer. Heel jammer voor de eigenaar, die beter verdient.

2,6
  7. Gisteravond wezen eten bij baan we hadden er heel erg zien in. De gastvrouw was behoorlijk nors onze voorgerecht ging goed. De gambas waren behoorlijk vet maar leuk op smaak. Bij het hoofdgerecht ging het mis we hadden 2 biefstukken met champignons besteld een wildragout en een kipsate na het eerste stukje biefstuk vlees geproefd te hebben smaakte deze ZUUR. allebij we vonden het heel rot om dit te melden maar omdat ze gelukkig onze drankjes bracht konden we het gelijk melden, de 2 borden met biefstuk werden mee genomen en na kwartier a twintig minuten kregen we nieuwe biefstuk maar hadden onze tafelgenoten het eten al op dus echt samen met ze 4e hebben we niet gegeten. gelukkig was deze biefstuk goed en ze heeft nog wel gevraagd of deze goed was verder kregen we geen terugkoppeling. Nadat wij uit waren gegeten hebben we nog 5 minuten gewacht en zijn we opgestaan en heeft een persoon na de kassa gelopen ook helaas werd daar ook niks terug gekoppeld over het verkeerd gaan van de biefstuk en ook geen drankje of iets aangeboden van het huis gewoon de volle pont betalen. Jammer dat daar geen service in is verleend we hebben er een zure smaak van. zelfs ons ook niet gegroet toen we weg gingen.
    Doe er wat mee

8. Heerlijke high tea met liefde gemaakt door broer en zus. Een goede afwisseling van hartige en zoete hapjes en dat in een heel gezellig huisje met houtkachel.

9. Beste appeltaart die te vinden is in de Achterhoek! Goede ambiance, super service en een heerlijke kachel voor op de koudere dagen.

10. Zondagavond 16 oktober weer heerlijk gegeten bij La Pampa. Echt een aanrader.

11. Diny wormgoor

We hebben een leuke middag gehad en goed verzorgd

12. Vanmiddag bij 33°C genoten van een heerlijke high tea. We zaten heerlijk onder de bomen in de theetuin. Het ontbrak ons aan niets. Alles vers en zelfgemaakt. En het was meer dan genoeg. Gastvrijheid 10+.
    Zeker een aanrader.

13. Heerlijk gegeten en prettige bediening. Wij komen zeker weer eens terug!

14. We kregen mandje stokbrood met kruidenboter, "huisgemaakt" helaas is deze niet zelf gemaakt en smaakt niet lekker. De salade was zogenaamd huisgemaakt, maar kwam regelrecht uit de emmer van de fabriek en was niet lekker. De kipsate daarna was vet en maar 2 stokjes, niet lekker te vet dan is 16 euro veel te veel, de saus was wel lekker. De varkensschnitzel had weinig smaak en niet lekker krokant gebakken, jammer. De frietjes en de gebakken aardappeltjes met spekjes en de groentes waren wel oké. De mayonaise was gewoon frietsaus en smaakte niet lekker. De kok moet nog een hoop leren!! Bij een cafetaria is de saté en schnitzel top. We eten dan met een drankje voor Ongeveer 24 euro. Bij de Baan 48 euro ongeveer. Ook jammer dat er niet werd ingedekt met een placemat. Het restaurant zag er verder gezellig uit dus daar lag het niet aan... eet smakelijk!

4,9
  15. E. Oortgiesen

Gastvrij, kindvriendelijk, leuke bediening en voortreffelijk eten. Super, echt een aanrader 👍

16. TCJ den Breejen

Tijdens fietstocht onverwachts langs gereden. Koffie en thee gedronken met appeltaart met boerenjongens. Heerlijk!!! Lage prijs, ongelooflijk. Hartelijke mensen.

17. À.m. Van Ancum roder.

Eind mei werd ik uitgenodigd op de 70ste geboorte dag van mijn zwager. Wat een geweldige dag met een high tea bij Theehuis De Busker in Geesteren. Wat een geweldige locatie met prachtige vergezichten en een high tea met van alles erop en eraan en dat door jongelui van de familie gerund, geweldig. Af en toe komt moeders er even aan te pas omdat Kevin weg was. Ik hoop voor jullie dat je zo door kunt gaan. Een ding is jammer dat het te ver is 1 1/2uur rijden van hier om met mijn visite er te komen. Wie weet tot ziens, groeten Riet van Ancum.

18. Silvia

3-5-2016 Hightea gehad op deze sfeervolle locatie. De jonge ondernemers waren elders ivm andere verplichtingen maar hadden wel zelf alle lekkers voorbereid in de vroege ochtend. Zeer gastvrij bediend door de moeder die de zaak waarneemt als de jonge garde afwezig is. Heerlijke eigengemaakte hartige hapjes, taart en thee in ruime hoeveelheid, genieten! Bedankt voor de leuke middag en ik zal zeker stemmen op jullie bij de verkiezing van het gezelligste terras van Gelderland 2016!

19. Roerdink

Gisteren 24-4 een hele leuke en sfeervolle high tea gehad. We werden hartelijk ontvangen.
    Tijdens de high tea konden we genoeg krijgen qua eten en drinken.
    De ruimte grenst aan de stallen waardoor er zo af en toe een paard meekijkt door een stalruitje.
    Desondanks is er geen geur uit de stallen dus je kunt je prima binnen vertoeven.
    De aankleding is heel knus en gezellig. Je gaat even weer terug in de tijd maar dat maakt het juist zo knus en gezellig. Een echte aanrader voor een leuke en lekkere middag.

20. Gezellig goede sfeer, geen stress ook al was het druk... en heerlijk eten.

21. Zondagavond 21 februari weer heerlijk gegeten. Fijne sfeer, leuke bediening en de prijzen zijn zeer redelijk. Echt een aanrader.

22. 1e kerstdag heerlijk gegeten bij La pampa. Eten was weer super en bediening zeer vriendelijk zonder te overdrijven. Wij komen nu zeker weer terug.

23. Vrijdag 23 oktober een heerlijke high tea gehad. Geweldige gastheer en gastvrouw. Lekkere appeltaart, boerenjongehstaart en nog heel veel lekkers. Het was af. Petje af voor het jonge stel. Zeker de moeite waard.

24. Zondag 11 Okt 2015. Geluncht met 4 personen. We waren verrast door de zoon des huizes. Hoe hij samen met zijn moeder een heerlijke lunch met diverse leuke gerechten op tafel zette. Heerlijke verse koffie. Wij voelden ons verwend. Ga zo door, verval niet in een sleur en groei niet te snel. Dan blijft dit een klein stukje Achterhoekse gastvrijheid. Veel succes gewenst.

25. Van het weekend super lekker gegeten bij steakhouse la pampa.

26. Super lekker gegeten. Goede sfeer en aandacht voor de gerechten.

27. Wullink

28. Heerlijk gegeten bij La Pampa. Vlotte bediening, prijs kwaliteit is goed. Zeker een aanrader voor iedereen.

29. Ernie Vennevertloo

Geweldige high tea gehad, heerlijke zelfgemaakte lekkernijen, geweldige bediening, kortom een fantastisch leuke middag! Kevin, Ashley en ouders bedankt voor de gezellige en lekkere middag, veel succes morgen met de uitslag van de verkiezing gezelligste terras van Gelderland!