Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Geesteren gld verdeeld zijn.

Een High Tea bij Theehuis de Busker.
    Bij de reservering werd er gevraagd naar allergieën en/of speciale dieetwensen waar ze rekening mee konden houden. Voor ons niet nodig, maar wel fijn dat ze daar rekening mee willen houden.
    Het theehuis ligt in een prachtige omgeving en omdat het regende zaten we in het bakhuisje wat zeer sfeervol ingericht is en waar de houtkachel een aangename warmte verspreidde.
    De high-tea was prachtig verzorgd met heerlijke verse producten. Zelfgemaakte salades, sandwiches, warme scones en een voortreffelijke lemon curd, die ze speciaal voor ons maakte om mee te nemen.
    Theehuis de Busker is een absolute aanrader om een high-tea te doen of, als je in de omgeving bent, een kopje thee of koffie te gaan drinken. Er kan een tosti of pannenkoek besteld worden. In de zomer worden alle heerlijkheden in de tuin geserveerd. Zeker ook een mooie pauzeplaats tijdens een fietstour.
    Ashley en Kevin, bedankt voor de gezellige middag!

Evert en Meta

Echt super lekker gegeten bij La Pampa. De ossenhaas is echt een aanrader. Wat was dat heerlijk. De bediening is ook zeer attent en vriendelijk. En de eigenaar met z'n kookteam zijn echt top. Dikke duim voor jullie allemaal. Groetjes Evert en Meta

Heerlijk gegeten met allemaal verse producten. Er hing een aangename sfeer en de bediening was vriendelijk.
    We komen zeker terug!!

Vanmiddag een hele gezellig high tea gehad, uitstekend verzorgd en een knusse lokatie, heerlijke gerechten, en alles zelf gemaakt, en niet duur. ik kom zeker een keer terug, bedankt voor alles.

Frankadeboer

Zeer goede kwaliteiten! Sterke bediening😉💋

Wat een heerlijke sfeer, even tot rust komen en dan juist hier. Een perfecte combinatie van Achterhoekse omgeving en gastvrijheid, heerlijke producten op een idyllische plek. Aanrader!

Frank Peters

Annemarie en joke

Gisteren heerlijk gegeten. Ondanks de drukte zijn we netjes en vriendelijk geholpen. Het eten was top.

Heel weinig vlees, het vloog bijna van het bord af.
    Heel klein bakje aardappels.
    We hadden geen kindermenu besteld.
    Echt warm was het ook niet.
    Geen zout en peper op tafel.

Ergens onderweg hebben we het toetje genuttigd

Marcella

Wat was het heerlijk! Vanmiddag echt genoten. Ik heb nog nooit zo uitgebreid kunnen genieten van een glutenvrije én lactosevrije high tea. Echt een aanrader!

Samen afspreken, gezellig bijkletsen. Maar waar. Even googelen en we kwamen uit bij Theehuis De Busker.
    En wat is het hier leuk!
    Onder de bomen in een rieten stoel geniet van heerlijke taart en een goeie pot koffie.
    En de gastvrijheid is ook top!
    Ik kom hier zeker terug 😀
    Dank voor alles Ashley en ouders!

Kwaliteit prijs verhouding uitstekend! Heerlijk gegeten, goede bediening en een hele vriendelijke en gastvrije eigenaar!! Een echte aanrader.

Fam Hulshof

Achterhoekse gastvrijheid op het platteland van Geesteren.
    Genoten van koffie en thee met verrukkelijk en eigengemaakt appelgebak.
    Kleinschalig, haast kneuterig maar juist daardoor in alle opzichten groots.

Vanmiddag heerlijk bij jullie op het terras gezeten. De koffie en zelf gemaakte taart was was heerlijk. we komen zeker weer terug. de eigenaars waren ook zeer gastvrij. Een aan beveler voor iedereen.

Dini Muns

Gisteren genoten van de gastvrijheid van theehuis de Busker. Na een rondje klootschieten een heerlijke high tea, waarbij zoet en hartig goed werden afgewisseld. Binnen de groep was de appeltaart favoriet, een echte aanrader. De service was uitstekend en vooral het meegeven van de bakfiets, zodat een van de groepsleden toch nog mee kon met het klootschieten, fantastisch.

te Vaanholt

Wij hebben goed gegeten.
    Heerlijk voorgerecht, fijn gekruid en mals vlees (complimenten voor de kok) en voldoende bijgerechten.
    De salades en toebehoren uit de saladebar waren lekker vers.
    Vriendelijke bediening.
    Wij komen zeker een keer terug en kunnen het iedereen aanraden

m ter woerds

Wij hebben het als prima ervaren.

Tieners die begonnen zijn met een theehuis, met volledige steun en medewerking van ouders. Het oorspronkelijke theehuis lijkt een klein museum. Wij mochten vandaag met zijn tweeën in een gezellig kamertje met open haard genieten van een high tea. Zoet en hartig goed vertegenwoordigd en onbeperkt thee drinken. Aan het eind van de middag zelfs nog een uitnodiging voor een glaasje wijn. Nu geen tijd voor, maar die houden we te goed. Wij komen zeker terug. Dank voor de gastvrijheid en heel veel succes met dit heerlijke theehuis!!

Het eten is goed, de bediening vriendelijk en gastvrij. Wij komen snel nog eens weer lekker eten!👍

marjorieke

Helaas zeer slechte ervaring, spareribs waren voor een groot deel verbrand, waardoor de helft niet eetbaar was. Gegrilde zalm was erg smakeloos en de beloofde dillesaus was 1 armzalig theelepeltje vol, bijna onvindbaar. De saladebar was van gisteren en werd zo weer geopend, alsof het vers was, maar je proefde duidelijk dat het dat niet was. Gebakken aardappeltjes waren taai, alsof ze al vaker opgewarmd waren.
    Dit was de derde keer dat we daar aten, eerste keer was geweldig lekker, tweede keer al iets minder en dit was voor ons de laatste keer. De gastvrouw mag nog wel wat manieren bijleren, je voelt je niet bepaald welkom en als je geen fooi geeft, kent ze je verder niet meer. Heel jammer voor de eigenaar, die beter verdient.

Gisteravond wezen eten bij baan we hadden er heel erg zien in. De gastvrouw was behoorlijk nors onze voorgerecht ging goed. De gambas waren behoorlijk vet maar leuk op smaak. Bij het hoofdgerecht ging het mis we hadden 2 biefstukken met champignons besteld een wildragout en een kipsate na het eerste stukje biefstuk vlees geproefd te hebben smaakte deze ZUUR. allebij we vonden het heel rot om dit te melden maar omdat ze gelukkig onze drankjes bracht konden we het gelijk melden, de 2 borden met biefstuk werden mee genomen en na kwartier a twintig minuten kregen we nieuwe biefstuk maar hadden onze tafelgenoten het eten al op dus echt samen met ze 4e hebben we niet gegeten. gelukkig was deze biefstuk goed en ze heeft nog wel gevraagd of deze goed was verder kregen we geen terugkoppeling. Nadat wij uit waren gegeten hebben we nog 5 minuten gewacht en zijn we opgestaan en heeft een persoon na de kassa gelopen ook helaas werd daar ook niks terug gekoppeld over het verkeerd gaan van de biefstuk en ook geen drankje of iets aangeboden van het huis gewoon de volle pont betalen. Jammer dat daar geen service in is verleend we hebben er een zure smaak van. zelfs ons ook niet gegroet toen we weg gingen.
    Doe er wat mee

Het Oude Pakhuis

Heerlijke high tea met liefde gemaakt door broer en zus. Een goede afwisseling van hartige en zoete hapjes en dat in een heel gezellig huisje met houtkachel.

Beste appeltaart die te vinden is in de Achterhoek! Goede ambiance, super service en een heerlijke kachel voor op de koudere dagen.

Zondagavond 16 oktober weer heerlijk gegeten bij La Pampa. Echt een aanrader.

Diny wormgoor

We hebben een leuke middag gehad en goed verzorgd

Vanmiddag bij 33°C genoten van een heerlijke high tea. We zaten heerlijk onder de bomen in de theetuin. Het ontbrak ons aan niets. Alles vers en zelfgemaakt. En het was meer dan genoeg. Gastvrijheid 10+.
    Zeker een aanrader.

Heerlijk gegeten en prettige bediening. Wij komen zeker weer eens terug!

We kregen mandje stokbrood met kruidenboter, "huisgemaakt" helaas is deze niet zelf gemaakt en smaakt niet lekker. De salade was zogenaamd huisgemaakt, maar kwam regelrecht uit de emmer van de fabriek en was niet lekker. De kipsate daarna was vet en maar 2 stokjes, niet lekker te vet dan is 16 euro veel te veel, de saus was wel lekker. De varkensschnitzel had weinig smaak en niet lekker krokant gebakken, jammer. De frietjes en de gebakken aardappeltjes met spekjes en de groentes waren wel oké. De mayonaise was gewoon frietsaus en smaakte niet lekker. De kok moet nog een hoop leren!! Bij een cafetaria is de saté en schnitzel top. We eten dan met een drankje voor Ongeveer 24 euro. Bij de Baan 48 euro ongeveer. Ook jammer dat er niet werd ingedekt met een placemat. Het restaurant zag er verder gezellig uit dus daar lag het niet aan... eet smakelijk!