Restaurant Pomphuis in Ede

1222204335 62
1298051923 87
1380220143 86
1399182039 85

1. Vanavond uit eten geweest bij het pomphuis. Voorgerecht pomphuisschaal, hoofdgerecht kalfslende van ecofields en nagerecht een proeverij! Sfeervol restaurant, top kwaliteit eten en zeer attent personeel! Komen hier zeker terug, geweldige avond gehad!

2. f.remmerswaal

Wij gaan hier vaak eten. Een prima prijs/kwaliteitsverhouding. Een aanrader voor iedereen.

3. Gerdo De Jager

4. Voorgerechten vielen erg tegen. Een pulled pork wat meer op een huzarensalade leek qua smaak en hoe het eruit zag. Carpaccio was draderig. Hoofdgerechten prima qua smaak, maar de opmaak viel erg tegen. Gildehoen en eend. De gerechten waren aan de kleine kant. Nagerecht was goed!

Verder vonden we sommige medewerkers (vooral de iets jongere) erg goed/vriendelijk/bekwaam en de iets oudere wat nep overkomen. We zaten op een plekje dicht bij de deur, waardoor het af en toe tochtte, maar hier hadden ze wel hun best op gedaan om dat zoveel mogelijk te beperken. Verder is het een hele mooie zaak!

5. Lekker gegeten en een leuke inrichting.

6. J.Hofland

7. Heerlijk gegeten vanavond bij het Pomphuis! Hele prettige en snelle bediening, ondanks dat het vrij druk was. Tartaar als voorgerecht en curry als hoofdgerecht en een grande dessert als afsluiter (echt een aanrader!). Ga hier absoluut vaker eten, lang geleden dat ik van begin tot eind zo genoten heb van een etentje buiten de deur. Top!

9. Een keuze gemaakt uit de nieuwe menukaart, zeer verzorgd, mals vlees van Eco Fields met een combinatie van goed gegaarde groente. Huiswijn zoals vanouds perfect, prijs/kwaliteit zeer goed, bediening zeer attent.

10. Vanavond weer eens uit eten geweest bij het Pomphuis. Het drie-gangenmenu smaakte weer erg goed en je had keuze genoeg. Ondanks dat het erg druk was, had het personeel alle tijd om een goede uitleg van de gerechten te geven en werden goede adviezen gegeven. We komen hier zeker terug en het is zondermeer een aanrader.

11. Lekker mosseltjes gegeten tijdens de Heideweek, heerlijk!!

12. Een mooi en gezellig restaurant waar we erg lekker hebben gegeten. De rode wijn was heerlijk en het Grand dessert was een geweldig dessert!

13. Hartelijk en gastvrij onthaald bij binnenkomst. Sfeervolle ambiance waarbij de tafels niet te dicht bij elkaar zijn opgesteld. Vriendelijk personeel en goede sfeer. Het eten was werkelijk tongstrelend, heerlijke smaaksensaties en verrassende combinaties. We hebben een fantastische avond gehad en komen zeker nog vaker terug. Chapeau!

14. Erg lekker gegeten! Vooraf de salade Mathilde, echt een aanrader! Net als de burger van Ton als hoofdgerecht!

Wij zaten inde tuin met de verwarming aan en de mogelijkheid om een plaid om te slaan. De sfeer en de bediening waren ook erg goed.

Nog 1 tip, neem het grand dessert! Om bij weg te dromen.

15. danny olbertijn

Gisteravond heerlijk getafeld. Bediening heel attend en gastvrij. Speciale wensen werden met liefde ingewilligd. Ondanks dat de zaak goed gevuld was , met een groepje, was de sfeer rustig en met de kleinere tafels werd rekening gehouden, zodat zij niet in de drukke looproute van de bediening zat.

Wijn/spijskeuze was perfect.

Als ik dan wat schoonheidsfoutjes moet noemen, dan is het dat ze een lepel vergeten waren in te dekken bij het verder voortreffelijke soepje van gepofte knol en paprika met een gamba.
    En de dorade was een tikkeltje aan de gare kant.

Anders waren het voor mij volle 10en geweest. Maar neemt niet weg dat wij zeker nog een keer terugkomen.

Dank voor de gezellige en gemoedelijke avond.

Wij hebben genoten !!

16. Heel attent van de eigenaar dat hij rekening houdt met de dodenherdenking. Zeer te prijzen dat alle gasten 2 minuten stilte houden.
    Daarna weer heel goed en gezellig gegeten. Prima restaurant met een zeer goede keuken en goed personeel wat een leuke ontspannen sfeer weer te maken.

17. Hèhè dat was een tijd geleden dat we qua prijs een keer positief verrast waren. Helemaal raak! Woensdagavond in februari en bijna volle bak zegt ook al veel! Prima kaart lekker overzichtelijk en voor ieder wat wils... Wij namen kabeljauw en gamba's en beide borden "spot on" witte huiswijn was heerlijk. Bediening jong maar prima... Dus tot snel..

18. Uitstekend gegeten tegen een zeer redelijke prijs! Ik (man, 25) neem normaalgesproken nooit de moeite een recensie te schrijven, maar hier was het verdiend. Originele menukaart, sfeervolle inrichting, vriendelijke en correcte bediening en vooral erg fijne en verzorgde gerechten. Ik vond alleen de wijn niet echt spannend, maar ik moet erbij zeggen dat ik geen wijnkenner ben. Je kunt door de ramen de keuken in kijken en je ziet dat de over het algemeen jonge krachten met veel passie aan het werk zijn.

19. Van Drongelen

Wat een prachtige zaak. Het ziet er erg gezellig en netjes uit. Heel sfeervol.
    Wij hebben gekozen voor het verrassingsmenu. Zeker een aanrader! De gerechtjes kwamen wel wat snel achter elkaar.
    De bediening was erg vriendelijk en prima op elkaar ingespeeld. Geen problemen gehad, terwijl er toch 3 verschillende mensen aan onze tafel kwamen.
    Een leuke ervaring was het nemen van een glaasje Calvados bij de koffie. Je mag kiezen uit 3 verschillende merken, die je allemaal even mag proeven.
    Kortom, wij zijn een avondje culinair verwend!

20. We zijn hier 14 september wezen eten. Het is een bijzonder sfeervol ingericht restaurant. Bij binnenkomst werd meteen de vriendelijkheid van de bediening merkbaar. Het eten was perfect. Alles was voor ons perfect. Alleen had de tijd tussen de gerechten iets langer mogen zijn.
    Wij komen zeker terug.

21. 18-07 bij dit restaurant gegeten. Bij binnenkomt viel direct de gezellige ambiance op. Veel kaarslicht en hout meubilair. Daarnaast heeft dit restaurant een open keuken. Dit vind ik zelf altijd erg leuk. We werden vriendelijk ontvangen en mochten een tafeltjes uitzoeken. Het viel op dat de tafels mooi opgedekt waren en er werd ons snel een drankje gevraagd. Toen we een keus hadden gemaakt kwamen er meteen warme brood op tafel. Lekker! Wij hadden gekozen om a la carte te eten omdat wij erg veel zin hadden in een lekkere carpaccio.Als hoofd hadden wij eend en entrecote. Dit smaakte allemaal goed! Daarnaast hadden wij een flesje chardonnay besteld netjes aan tafel werd geserveerd. De bediening hield onze tafel goed in de gaten en was niet "te" aanwezig. Na het tafelen nog wat nagepraat met de baas en bazin van dit restaurant. Tijdens het praten viel op dat zij met erg veel passie over hun restaurant praten, en dit was ook te proeven en te merken tijdens het dineren. Kortom; een super avond gehad! Met lekker eten en een geweldige ambiance.

22. Sfeer bij binnekomst was erg gezellig.
    Bediening wist helaas niet van elkaar wat ze aan het doen waren dus er werd soms wel 3 keer kort achter elkaar gevraagd of we iets wilden drinken. Jammer.
    Het eten was niet goed warm en niet bijzonder van smaak.
    De wijnen waaren daarentegen wel van uitstekende kwaliteit en goed gekozen. Elke wijn (per glas) mocht geproefd worden en het was geen probleem als er een andere gehaald moest worden.
    Jammer van het eten, maar dit kan ook eenmalig zijn.

23. Frans en Nienke

Een erg sfeervol restaurant met uitstekende bediening en heerlijk eten. We hebben er erg van genoten

24. Gisteravond heerlijk genoten in dit restaurant van het Italiaanse weekmenu. Goede bediening, komen op de juiste momenten aan je tafel, niet te overdreven vaak dus. Lekkere wijnen, heerlijke gerechten. Het enige verbeterpuntje is de muziek op de achtergrond, die werd constant onderbroken.
    Kortom een absolute aanrader!

25. Afgelopen zondagavond met 4 personen gedineerd.

Uitstekend bevallen, allemaal erg verfijnd.

Had gekozen voor 4-gangen verrassingsmenu, erg smakelijk maar (wat mij betreft) vrij kleine porties. Toen ik dit na het hoofdgerecht aangaf werd dit uitstekend gecompenseerd door een prachtig granddessert (ipv bescheiden nagerecht).

Aanrader!

26. Heerlijk gegeten, verrassingsmenu was echt een verrrassing.

Service ook perfect.

27. Telerun

Gestuntel met verrassingsmenu's.

Slechte ervaring met een diner voor zes personen. Raadselachtige menukaart, kleine porties, grote prijzen. Bij een verrassingsmenu moet men opgeven wat men NIET wenst. Hoe lang kan zo'n waslijst zijn? Is het beter te vragen wat men WEL verlangt?

Risico van een verrassingsmenu: precies datgene voorgeschoteld krijgen wat men niet lust. Dus discussie, bedorven eetlust en een met duidelijk waarneembare tegenzin geserveerd alternatief ZONDER verrassingselement.

Advies: kies NOOIT voor een verrassings(kliekjes)menu!

28. harrie de man

Ik kom hier regelmatig en iedere keer weer weten ze er een feestje van te maken. Uitstekende enthousiaste bediening, super keuken en een mooie ambiance. Schitterend terras. Dit alles tegen zeer acceptabele prijzen. Ga zo door.

29. Jannie de Peuter Swart

Ik had een 3 gangen menu gewonnen, voor 2 personen. Heerlijk gebruik van gemaakt. Gastvrij ontvangen, mooie locatie, wij kregen een heerlijk verrassingsmenu, heerlijke huiswijn en dessertwijn. Wij hebben genoten van een heerlijk etentje. Voor herhaling vatbaar, hier gaan wij vast meer uit eten. Bedankt Ton en Mathilde, wij hebben genoten in jullie mooie restaurant. Vriendelijke groet, Jannie en Ad de Peuter.

30. Heerlijk gegeten, heerlijke wijnen erbij, fijne sfeer, aardige bediening. Kortom een aanrader.

31. We hebben hier laatst fantastisch gegeten. Een prettige plek waar je heerlijk de hele avond kunt genieten van goed eten, goede en vriendelijke bediening en een relaxte sfeer. Het was voor ons de eerste, maar zeker niet de laatste keer dat we hier zijn geweest!

32. We hebben hier vorige week heerlijk gedineerd, echt bijzonder!

Perfecte service en bediening. Achter het restaurant is een rustig gelegen terras, waar we nog heerlijk hebben gezeten.

In een ongedwongen sfeer heerlijk genoten.

33. Een heerlijk 4-gangen suprisemenu gegeten. Je kunt aangeven wat je niet lust of niet mag. Wij waren zelf vergeten door tegeven dat 1 van ons geen chocolade mocht eten.

Maar toen wij dit pas bij het uitserveren van het dessert vertelden kwam er binnen en paar tellen een heerlijk ander dessert op tafel.

Aardige attente bediening.

We komen er zeker nog een keer terug.

34. Emmie en Dick van Dijk

Wij hebben zeer genoten van ons bezoek aan dit restaurant en zullen er zeker terug komen.
    Wij aarzelen niet dit restaurant ook in onze vriendenkring aan te bevelen!

35. A Bastiaasen

ik eet vaak in restaurants.
    pomphuis is een culinaire gezellige
    avond uit
    op alle fronten krijgt dit pomphuis een kwalificatie uitmuntend
    Goede kwal prijsverhouding vriendelijk en zeer gastvrij personeel
    eten van uitzonderlijke kwaliteit
    kortom u kunt weer op ons rekenen

36. Toen we de hoge prijzen (slechte kwaliteit/prijs verhouding) en de bijzondere menu's lazen was onze verwachting hoog. Helaas smaaktten de gerechten heel gewoon, zelfs smakeloos. en dat terwijl het zo gewichtig geserveerd werd. gebakken lucht met veel poeha. de akoestiek zorgde voor veel rumoer.