Op dit adres zit nu: Roasted

Sharing in Deventer

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1319193001 71
1323420048 75
1420642138 68
1479820801 79
1492501943 79

1. Telefonisch aangenomen reservering voor 10 personen stond niet op de lijst van gastvrouw. Zij vond dit blijkbaar mijn probleem aangezien er geen enkel excuus werd aangeboden. Als oplossing bood ze aan om binnen 1,5 uur hoofdgerecht te serveren terwijl wij juist een avondje uit waren. Na suggestie dat we dan maar elders moesten gaan eten, hebben we dat gedaan en een hele gezelige avond gehad met lekker eten. Sharing is een echte afrader als je op zoek bent naar gastvrijheid

2. Zaterdag 25 oktober 2014 hier gegeten met vier personen. De entourage is erg mooi. Het eten is helaas veel en veel te weinig. Ook is de bediening weinig flexibel. Voorgerecht bestond uit : een cocktail prikker met daaraan wel 2 kleine garnaaltjes en een piepklein stukje carpaccio. De smaak was overigens wel goed. Hoofdgerecht: 1 stukje! spare ribs en een sate prikkertje met daaraan 3 stukjes vlees. Ook een klein portie pasta erbij. Geen groenten, geen aardappeltjes of frietjes. Niks! Tegen betaling kan je frietjes bij bestellen. Voor ons geen sharing meer. Jammer. Wel voor 2 personen 75 euro betaald...

1,3
  3. Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten, 7 losse gerechtjes uit het tastingmenu gekozen en een heerlijk dessert als afsluiter. Goede smaakcombinaties en alles was even lekker. Bediening zeer correct en attent! Wij komen zeker terug!

4. Leuk concept en verrassende manier van serveren van de gerechtjes op een etagère. Mooie hoge ruimte, die toch intiem van sfeer is. Ook de wijnen zijn lekker. Het enige verbeterpunt is het ontbreken van vegetarische hoofdgerechten. Onze vegetariër aan tafel kreeg wel drie voorgerechtjes, maar slechts één (weliswaar lekkere) pastahoofdgerecht. Dat was toch een beetje jammer, want de ander gasten aan tafel smulden van drie veschillende hoofdgerechten.

5. Jacqueline

Een prachtige locatie met een goede sfeer. Het eten is voortreffelijk, de wijnkaart past er goed bij. De eigenaresse uiterst vriendelijk en heeft kennis van zaken. Wij komen zeker terug!

6. Echt heerlijk gegeten bij Sharing!! Wanneer je binnenkomt, word je welkom geheten door de gastvrouw die je jas aanneemt. Daar kunnen andere restaurants een voorbeeld aan nemen! Ze is ook heel attent tijdens het bedienen en de tijd tussen voor-, hoofd- en nagerecht was prima.

Super lekkere gerechtjes, wat gewoon perfect van smaak is. Niets op aan te merken. Daarbij geeft de gastvrouw ook advies over de wijn die je erbij kan drinken en die smaakte goed!

Goede sfeer, muziek op de achtergrond maar niet te hard, zodat je elkaar ook nog goed kan verstaan.

Prijs - kwaliteit is prima. Als het zó goed smaakt, mag het ook wat kosten. Hebben een heerlijk avondje gehad!

7. Mooi pand waar je gezellig kunt zitten. Echt lekker eten en lekkere wijn. Prima bediening. Enige minpuntje voor mij als vegetariër was dat er geen vegetarische hoofdgerechten op de kaart staan. Ze konden wel een pasta maken (die overigens heerlijk was) maar dan heb je dus maar 1 hoofdgerechtje ipv 3.

8. Wat kun je hier lekker eten! Afwisselend. Heel smaakvol. Leuk concept. Met zorgbereid. Zeer goede prijs /kwaliteit verhouding.

9. t.j bosman

We waren er tijdens "Deventer op stelten", er was een aangepast diner; keuze uit kip, zalm, varken of biefstuk. smaak was goed, niet bijzonder. Het ging wel in een enorm tempo; broodje nog maar net op of hoofdgerecht stond op tafel. Alles was in een 40 minuten klaar.

10. Margriet

Lekkere gerechtjes waarvan je al voorgeproportioneerd kunt eten. Voorgerecht: sashimi heerlijk! Hoofdgerechtjes waren lekker, wat wellicht nog een tip is: verwarm ook het bordje voor waarvan de mensen eten. Omdat de kleine gerechtjes zo snel afkoelen. Nagerecht smaakte fijn, verschillende smaken en structuren. Gastvrouw en bediening waren zeer attent!

11. Erna, Frank, Wilma en Hans

In een goede sfeer, een leuke eet-ervaring door sharing!
    Door de goede uitleg over sharing en ook zeker aan persoonlijke eetwensen kunnen voldoen, een prima manier om uit eten te gaan. Kwaliteit van het eten was goed. Komen zeker nog een keer terug!

12. Personeel: zeer afstandelijk. Warme gerechten waren koud. Richting toiletten waait men weg en is zeer onplezierig. Geluid van de muziek is slecht en storend.
    Conclusie:
    Neen nooit weer.

13. Wij hebben met 4 personen heerlijk gegeten bij Sharing. We hebben 8 gerechten besteld (in porties van 3) + salade + aardappeltjes en na afloop een dessert voor 4 personen, dit werd in 5 gangen geserveerd met iedere gang nieuw servies en bestek. Het eten was uitstekend en de bediening eveneens! Ook de prijs van het diner was prima, zeker niet hoog. Echt leuk om nog eens naar terug te gaan.

14. Erg lekker gegeten. De formule is erg leuk om samen verschillende gerechten te delen. Het viergangenmenu is dan ook erg aan te bevelen. Zeker voor herhaling vatbaar!

15. Wim en Hermien Holtkamp

Prima bediening en voortreffelijke keuken. Zeker voor herhaling vatbaar.

16. Gezellige sfeer en leuk concept, wel ff opletten voor hoeveel euro je besteld, moeilijk van te voren te bepalen

17. M van Rossum

Leuk concept.Heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar.

18. Frank Eggink

Eten bij Sharing was een nieuwe ervaring. Qua smaak een goede ervaring. De gerechten waren bijna allemaal goed op smaak. Af en toe miste je de specifiek beschreven smaak. Bijvoorbeeld champignons met oude kaas. Geen oude kaas geproefd en zo waren er nog een paar. Door de afwisseling, 6 gerechten, wordt de smaakbeleving een beetje een smaakkermis. Je wordt van links naar rechts gegooid. Van zoete soja naar romige brie, van heftige knoflook naar malse lende biefstuk. Voor ons een wat onwennige manier van eten. Geef zelf meer de voorkeur aan een "vaste" keuken.
    De gastvrouw mag wel wat vriendelijker zijn tegen haar personeel. Ze straalde weinig vriendelijkheid uit. Wat aan tafel resulteerde in gemaakte vriendelijkheid.
    Het concept van delen is ons goed bevallen. Kortom een krappe voldoende van deze kritische eter.

19. Annie Mels

Ontzettend leuk concept. Eten wordt geserveerd in twee gangen verdeeld over meerdere gerechtjes die je samen deelt. Enthousiaste bediening en voortreffelijke keuken. Zeker voor herhaling vatbaar.

20. William & Renate

Kennissen van ons raadden ons aan eens te gaan eten bij Sharing in Deventer of Raalte. Volgens hen was het geweldig eten met ontzettend vriendelijke en goede bediening voor een prijs waarbij je je vingers aflikt.
    Dat beloofde zoveel goeds; kon bijna niet waar zijn. Dus zijn we gaan 'fact-checken'.

Geen woord van gelogen of overdreven!! Heel lekker en mooi gespreid over de avond gegeten van de heerlijke gerechtjes op de etagères. Daarbij keurig en vakkundig bediend; eindelijk weer eens een gelegenheid gevonden waar het personeel er plezier in heeft het de gasten naar de zin te maken.

Voor zo'n fijne avond heb je wat over. Maar kom je bij de kassa, dan hoef je maar de helft te betalen van wat de avond je waard is. Dat het kan; zoveel kwaliteit in alle aspecten voor zo'n lage prijs.

We komen zeker terug en raden onze kennissen en vrienden Sharing zeker aan!

21. Leuk concept, leuk restaurant en prima eten! Zeker doen ook als je met een groep bent. Uitstekende bediening.
    Gemakkelijk online reserveren.

22. Leuk restaurant, goed eten en goede bediening. Een aanrader.

23. Al meerdere malen gegeten! En wat mij betreft de volgende keer direct weer naar Sharing. Het grote voordeel is dat het eten continue lekker is, waar je normaal na het vlees of de vis het lekkerste hebt gehad blijft het met dit concept maar komen en komen. Heerlijk!

Prijs is ook goed. Erg tevreden dus.

24. Leuk en heel lekker! Heerlijk relaxed tafelen, samen genieten van verschillende heerlijke hapjes in verschillende rondes opgediend, zonder dat je uiteindelijk het gevoel hebt dat je uit elkaar knapt. Perfect!

25. Brigitte Veldkamp

Heerlijk gegeten!! Echt eens wat anders...bediening ook zeer klantvriendelijk. Kom hier zeker weer!

26. Afgelopen weekend bij Sharing gegeten en het was in één woord TOP! Het restaurant zat helemaal vol, zelfs met een grote groep op de vide, maar de kwaliteit was er niet minder om. Dat kunnen niet veel restaurants! Het is iedere keer weer heerlijk om hier een avond van de lekkere gerechten te mogen genieten. Iedereen die ik hier tot nu toe mee naar toe heb genomen is net zo enthousiast als ik over het Sharing concept. Zeker een aanwinst voor Deventer!

27. Loes van Ruijten

Wat een verrassend concept . We hebben met zijn vieren een heerlijke en gezellige avond doorgebracht bij Sharing.
    Alle acht door ons gekozen gerechtjes waren uniek van smaak en werden zeer smaakvol gepresenteerd waarbij een heerlijke rode wijn werd geschonken voor een zeer acceptabele prijs.
    Ook de nagerechtjes smaakten heerlijk. Ook hier een variatie van kleine toetjes die je nog heerlijk weghapt, vooral de huisgemaakte cheesecake.
    Bij een volgend bezoek aan Deventer zullen we zeker een avond bij Sharing doorbrengen.

28. Gerda Middelburg

Vorig jaar toen ze net open waren hier gegeten met collega's, eten was erg lekker en de prijs heel redelijk.
    Per persoon waren we € 25,00 kwijt incl. drankjes, nagerecht en koffie . Nu afgelopen woensdag samen met mijn man hier geweest, eten was erg lekker, dat valt niet te ontkennen maar de prijs viel ons erg tegen! € 80, 40.
    Dat was het eten ons niet waard. Jammer!

29. De eerste keer op aanbeveling van kennisen hier gaan eten.
    In 1 woord super!
    Goede prijs / kwaliteit verhouding, gezellige sfeer en leuke muziek. Ze hebben ook hoge tafels waar je aan kunt eten en ook aan de bar erg leuk! Wij gaan zeker nog ene keertje!

30. Afgelopen weekend mogen genieten van de bijzonder gezellige ambiance van Sharing. Het verrassende concept nodigt uit voor een heerlijk en gevuld avondje uit! Wil je lekker genieten van elkaar en een ontspannen sfeer kun je hier uitstekend terecht. De gerechtjes die je zoals de naam al zegt moet delen zien er heel verzorgd uit! Een verrassende smaak, eindelijk eens iets anders en zeker niet duur! De keurige bediening zorgt voor een warm welkom. Werkelijk een aanwinst voor Deventer, ze laten je genieten i.p.v. dat ze je door een 3 gangen menu heen jagen.

31. Heerlijk gegeten, mooi geserveerd, verrassend menu, stijlvolle inrichting, goede bediening.

32. Gisteren hier tijdens de bluesnight wezen eten. Een topavond! Heerlijk eten, goede muziek en fijne sfeer.
    Na het eten nog heerlijk naborrelen!
    Voor herhaling vatbaar!

33. H. de Haan

Heerlijk gegeten. Gastvrouw is uitermate geschikt.
    Ziet alles en is zeer attent. Ook met allergie werd ter plekke rekening gehouden. Wij komen zeker terug en hebben al veel mensen Sharing aangeraden. Allen naar volle tevredenheid. Een aanwinst voor Deventer.

34. Onlangs geweest in de nieuwe aanwinst van Deventer. Helaas viel het heel erg tegen. Niet dat de keuken heel slecht is maar is niet verrassend. Weinig spannende gerechten. Ook de inrichting oogt allemaal een beetje goedkoop. Voor ons voorlopig geen tweede keer.

35. Gisterenavond voor het eerst kennisgemaakt met Sharing. Erg leuk concept! Maak een keus uit ongeveer 20 kleine gerechten die je geserveerd krijgt op een etagère en dan samen met je tafelgenoten deelt. De ruimte langs het raam en aan de bar is wel wat krap maar dat staat de kwaliteit van het eten en service niet in de weg.

36. Geweldige formule. Zeer smakelijke gerechtjes die avondvullend in etappes op etageres in perfecte combinaties worden geserveerd. Smaakt als een aaneenschakeling van hoofdgerechten en je verveelt je geen moment; dat dit niet eerder is uitgevonden!

Vele malen beter dan de standaard drie-gangen menu's die in alle andere reguliere restaurants in Deventer worden geserveerd.

Zeker niet duur en de enthousiaste bediening krijg je er gratis bij.

Kortom; een enorme aanwinst voor Deventer en een echte aanrader!

37. We hebben heerlijk gegeten bij Sharing. Een heel goed concept en de uitvoering van de gerechten die we hebben gekozen was subliem! Ook de bediening was top! Kortom, een aanrader voor als je eens op een verrassende, culinaire en betaalbare manier wil eten in een stijlvolle omgeving.

38. Verrassend goede kwaliteit, prijs-kwaliteit verhouding uitstekend.

Gezellige sfeer, goede bediening. Een aanwinst voor Deventer.