• Lid sinds 19 juni 2011

Sharing

Deventer

Boode Foodbar

Bathmen

@ndré heeft nog geen foto toegevoegd

1. @ndré's profielfoto
    @ndré heeft een recensie geschreven voor Boode Foodbar

Zeer teleurstellende ervaring; voor het eerst en nooit weer.
    Er was van alles mis; begon met een overdreven aanstellerige serveerster van middelbare leeftijd (die met het donkere haar) die constant 'alstublieftssss' zei en er ongevraagd van uit ging dat een T-bone altijd 'medium' wordt geserveerd. Maar werd pas echt genant toen er in het makreel-gerecht nauwelijks makreel te ontdekken was en we daar een opmerking over maakten.
    Als je niet wil weten of iets in orde is en je wilt er niets mee doen; vraag het dan niet. Maar als je het vraagt, doe er dan iets mee. Na onze opmerking hoorden we er niets meer over; en toen we naar de reactie van de kok vroegen zei ze dat de kok vond dat het OK was. Daar reageerden we natuurlijk op en sinds dat moment hebben we haar niet meer aan onze tafel gezien; een collega nam het over.
    Dat ook visbestek werd gebracht voor enkelen die geen vis hadden besteld verbaasde ons al helemaal niet meer.
    En ondanks de nadrukkelijk 'rood' bestelde T-bone kwam die toch 'medium' binnen zoals de vervelende serveerster had gesuggereerd. Óf vergeten door te geven óf in de keuken fout gegaan; maakt niet uit, was óók niet OK.

3,2
  2. @ndré's profielfoto
    @ndré heeft een recensie geschreven voor Sharing

Geweldige formule. Zeer smakelijke gerechtjes die avondvullend in etappes op etageres in perfecte combinaties worden geserveerd. Smaakt als een aaneenschakeling van hoofdgerechten en je verveelt je geen moment; dat dit niet eerder is uitgevonden!

Vele malen beter dan de standaard drie-gangen menu's die in alle andere reguliere restaurants in Deventer worden geserveerd.

Zeker niet duur en de enthousiaste bediening krijg je er gratis bij.

Kortom; een enorme aanwinst voor Deventer en een echte aanrader!