Ho-Wah laten bezorgen?

1504121984 83
1581519713 75
1692087898 68
1714201535 49

1. Vandaag voor de eerste keer via too good to go een maaltijd besteld bij ho-wah in Deurne. Voor 5 euro mag je niet heel veel verwachten, maar dit was echt je ergste nachtmerrie. Bakje bij elkaar geschraapt voedsel in één bak gedaan, kreeg het lauwwarm mee dus wie weet hoe lang de kleine beestjes (bacteriën) al hun werk hebben kunnen doen. Heb het hele bakje meteen weggegooid, durfde het echt niet aan. Echt heel erg slecht. Hier kwam ik voorheen regelmatig, maar dat gaat niet meer gebeuren. Denk dat de NVWA deze tent meteen zou sluiten.

2. Via thuisbezorgd besteld. De bestelling was niet compleet. Duurde ongeveer een uur voordat de rest er was. En ook een keer ruim 2uur moeten wachten op een bestelling.

2,6
  3. Het lopend buffet was goed maar de temperatuur binnen was beneden peil. De verwarming stond niet aan, medere malen gevraagd om de temperatuur te verhogen maar werd niets mee gedaan. Wij zijn gaan betalen en nogmaals ons misgenoegen kenbaar gemaakt, alleen excuus daarvoor gekregen.

4. Crommentuijn

Vandaag daar gegeten van buffet.
    Schijnbaar nieuwe eigenaar in gekomen, eten is erg slecht ten opzichte van 2 jaar terug.
    Soep was oranje gekleurd water, gevraagd waar de inhoud was, kreeg als antwoord dat andere gasten het dik uit de soep hadden gehaald, zaten nog geen 10 man binnen.
    Mij zien ze er niet meer.

5. Wij, maar ook een groot aantal andere klanten, hebben uiteindelijk na meer dan anderhalf uur (lees: 1 uur en 45 minuten) onze bestelling ontvangen. Een consumptie zat er blijkbaar niet in, ondanks dat we dat in het verleden wel gewend zijn.
    Meermaals navraag gedaan hoelang de bestelling zou duren, maar steeds (naar bleek) onbetrouwbare informatie ontvangen. Als dank voor het geduld een extra stukje kroepoek ontvangen(!), althans dat beweerde de mevrouw aan de kassa. Deze hebben we echter nergens terug kunnen vinden..
    Dan het eten; de Koe Loe Yuk waren hard, er was geen ananas terug te vinden in de Kip Ananas en de Foe Yong Hai was aangebrand. Kortom; een zeer slechte ervaring helaas.

2,2
  6. Gister gehaald.
    Er was 45 min wachttijd.
    Toen we daar kwamen nog eens 45 min wachten.
    De bakjes zijn ook nog kleiner geworden en de bakjes met vlees worden onderin opgevuld met een flinke laag gebroken kroepoek.
    Al 2 keer gehad dat het ook nog veel duurder was als op de prijslijst staat.
    Jaren goed tevreden maar ga nu voortaan naar een andere.

2,8
  7. Gisteren de “specialiteit van het huis” A8 gehaald.
    Telefonisch besteld. Wachttijd 45 minuten werd gezegd. Het bleken 70 minuten te zijn.
    De prijzen zijn ontzettend opgelopen de laatste tijd. Op de kaart staat €17,75 vermeld. Als je dan een groot bakje nasi pakt ben je toch € 22,30 kwijt.
    Het gerecht is veel te zout. De stukjes vlees moet je met een loep zoeken terwijl er een overmaat aan grote stukken paprika in zitten.
    Alles bij elkaar, slecht en niet voor herhaling vatbaar.

2,1
  8. Altijd prima gegeten, tot gisteren. Koude, te kleine, rode wijn. Prijs verhoogd zonder informatie op website of in de zaak. Buffet is o.k.

9. Greta stamps

Het is genoeg te eten en veel keuzes in verschilende gerechten.
    Je krijgt een drankje gratis van de zaak.
    Elke keer als we daar komen gaan we voldaan weer naar huis.
    De prijs is goed voor het genen waar je uit kunt kiezen.

10. Vandaag nog de afhaalprijslijst gedownload. Hier stond voor een bepaalde maaltijd een prijs in van €10,20. Kom ik daar, moet ik €11,05 betalen! En dan zit er ook nog geen kroepoek bij, waar voorheen bij deze maaltijd ALTIJD 2 stukjes kroepoek zaten!
    Dit is dus een verkapte prijsverhoging!
    Ook klopt de prijslijst op de website niet met de afhaalprijslijst in de zaak.
    Mij zien ze hier NOOIT meer.

11. Ron Klunder

Heerlijk eten en gastvrij vlotte bediening. De moeite waard.

12. franka klokgieter

Wij zijn vorige week geweest, het eten was koud en smaakloos, was erg koud binnen. Niet voor herhaling vatbaar.

13. John 200 punten

Rijsttafel gekozen in dit "ouderwetse" Chinese restaurant. Sommige gerechten waren erg vlak van smaak, ander weer lekker.

14. Deze mensen werken ontzettend hard. Desondanks blijven ze eeuwig vriendelijk en heerst er een prettige sfeer voor een buffet restaurant.
    Het eten is heerlijk, voor zowel daar als afhaal. Nog nooit lauw eten gekregen of iets wat niet van goede kwaliteit was. Je krijgt altijd een drankje van het huis, zowel bij afhaal als daar eten. Voor ons de beste van deurne! Dat is ook te merken aan de drukte.

15. Wij vonden het eten matig, de soep smaakte goed maar verder vonden wij het erg droog het buikspek zelf was zelfs harder dan het zwoerd! Wij zijn misschien verwend wat kwaliteit aangaat maar wij komen hier zeker niet meer.

16. Anneke Dekker

Het eten was zeer goed, erg verse produkten.
    Het drankje van het huis doet ook leuk aan.
    Super eten voor weinig geld.

17. Wij hadden er wel zin in! We dachten dat het wel meeviel gezien de recensies.

Echter :
    - Het was er koud.
    - Het eten was koud/lauw.
    - Het sfeer was echt duff/ saai.
    Hier komen we dan ook nooit meer terug en raden het ook iedereen af!

Groetjes Frank.

3,3
  18. Jah wat kun je verwachten voor E14,50 pp volw en E8,50 kind?
    Als je snel even een hapje wilt eten en puur om je honger te stillen is dit prima!
    De soep was niet echt lekker, de gerrechten van het krappe buffet waren zeker niet slecht te noemen (prijs kwaliteit verhouding).
    Voor de gezelligheid hoef je er niet naartoe, wij zaten bij het ijs (constant bromgeluid met af en toe een vlaag kou).
    Je merkt dat er klanten zijn die totaal geen rekening houden met andere om hen heen, zo luid!
    Wij gaan de volgende keer maar weer iets verder rijden all in wokken in horst bvb, voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar.
    Maar toch fijn voor mensen met een kleine beurs die graag n keer gaan uit eten met familie, dan is het n betaalbare optie (als je niet te kieskeurig bent).

6,5
  19. Eerste kerstdag besloten om Chinees te gaan halen bij onze favoriete Chinees Howah.
    Deze keer was het niet lekker de kipkerry waar nooit iets van over blijft bleef nu staan omdat de saus heel dun was net water.
    En de het ei Foyounghai was ook niet lekker deze keer.
    Is er misschien een nieuwe kok bij Jullie?
    Hopelijk dat het de eerst volgende keer wel weer lekker is maar dit was echt een zware teleurstelling en zeker omdat het ons kerstmaal was!

5,7
    1 positieve stem1 negatieve stem
  20. Altijd lekker eten voldoende en de soep is goed.

21. H.Scheffers

Kantonees eten. Wij hebben vorige week een heerlijke kantonese maaltijd gehad. Werkelijk een aanrader. Heerlijk van smaak, uitgebreid en lekker eten, verrassend, goede en vriendelijke bediening.

22. Ik heb van mijn leven het meeste buiten de deur gegeten bij de chinees. Door het werk van mijn vader aten we vaak bij een chinees restaurant, dus ik heb daar 40 jaar ervaring mee. Veel chinees restaurants in kleinere plaatsen zijn niet erg goed van kwaliteit, maar deze is in ieder geval de beste van Deurne. Het is een restaurant waar je heel goed kan eten voor een redelijke prijs. Dat zeg ik als chinees-restaurant kenner. Ze hebben daar bavaria als biermerk (vind ik zelf jammer).

23. Fam Vogels

Een goede prijs-kwaliteit verhouding. Lekker eten met een Chinees sfeertje. Vriendelijke bediening en we hebben het heel gezellig gehad.

24. Vakantiegangers

Goeie prijs kwaliteit verhouding! Lekker gegeten met het buffet alleen de keuze is niet reuze! We moesten vragen om ons 3e drankje maar kregen ons 2e drankje van het huis gekregen dat hoord schijnbaar bij het buffet! Voor een lekker avondje eten wat niet te duur is, is dit gerust een aanrader!

25. Ik ben hier veel vaker geweest en het is echt een heel goed restaurant. de bediening is zeer aardig, het eten is lekker, de sfeer is goed en het is niet duur.

26. Zijn er al 5 keer geweest dit jaar heerlijk eten niks op aan te merken.

Grts Us.

27. Irene v H.

Ik ben echt blij dat we een Chinees restaurant hebben in Deurne die alle verwachtingen waarmaakt.

We gaan wekelijks afhalen, en het eten is altijd goed, ongeacht of het mega druk is of niet. In het weekend eten we ook weleens bij het restaurant zelf waar ze een lopend buffet hebben, en ze hebben voort ook ijs inclusief wat heel leuk is voor de kinderen. Echt top!

28. Je kan er goed eten. De bediening is goed en vriendelijk. Je krijgt een gratis consumptie van de zaak. Voor het lopende buffet hoef je nooit in de rij te staan en volop keus.

Ik zal er altijd heen gaan met mijn familie en vrienden mijn verjaardag vieren.

29. Dennis & Katinka

Vanavond zijn wij gezellig met z'n tweetjes uit gaan eten.. Wij hadden er wel zin in! We hadden al even naar het adres gezocht en kwamen toen uit op deze site. We dachten dat het wel meeviel gezien de recensies..

Echter :

- Het was er koud.

- De bediening liet lang op zich wachten.

- De sfeer was erg duf.

- Het eten was koud/lauw.

- We kwamen meerdere haren tegen in een loempia, dit hebben we aangegeven.. en er werd niks! Mee gedaan..

Hier komen we dan ook nooit meer terug en raden het ook iedereen af!

Groetjes van ons.

30. Het eten is nog steeds heerlijk, buffet heeft een ruime keuze.

31. Ongeveer 2 jaar geleden kon je hier geweldig eten.

Helaas is het erg achteruit gegaan.

Het eten is er vet en koud.

Heel jammer.

32. Echt een super leuk en lekkere chinees.
    Het lopend buffet is dan ook zeker een aanrader!! Vantevoren wel even reserveren ivm de drukte!! Echt super jammer dat ik niet meer kon eten!!

33. J. v/d berkmortel

Heel lekker eten voor een goedkope prijs. Een aanrader is het lopend buffet, goedkoop en veel keuze en ook nog eens een drankje van het huis! helemaal top!

34. lekker eten, niet duur, vriendelijk personeel. lopendbufet heel goed.

35. goed eten, soms een beetje te vet. Goede smaak en vele keuzemogelijkheden.
    Zeker de moeite!

6,5