Venezia laten bezorgen?

1455199761 81
1464311943 83
1537209396 84
1619219032 74

1. Wij hebben heerlijk gegeten. De ontvangst was erg gezellig. De wijn smaakte goed, kortom, we hebben het gezellig gehad!
    Prijs/ kwaliteit echt in orde!

2. Op 14 augustus 2 zeer matige pizza's (tonno en fruito del mare) afgehaald.

3. Isabella

Leuke sfeer, aardige bediening

4. Stefan Spahl
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Baguette mit Oliven als Vorspeise sehr lecker. Die Pasta hervorragend. Wir kommen wieder.

5. Sytske Dijksen

Het was gezellig, lekker en een vlotte bediening.

6. Saskia Berkhout

Wij werden snel geholpen, het eten was heerlijk, wij hadden een pizza Calzone, goed gevuld, lekker gebakken, en een pizza mozzarella, heerlijk.

Wij wilden tiramisu bestellen maar die was op, maar ja het seizoen is nog niet begonnen, het ijsje was ook lekker.

7. Pasta en pizza gegeten. Beide waren voortreffelijk. Bediening en sfeer bijzonder goed. Komen zeker nog eens terug.

8. Bijzonder Italiaans restaurant, had ook gezien de menukaart, een Chinees restaurant kunnen zijn. Héél veel keus in van alles, ik had nr.45, wat het enige noodzakelijke was om het juiste gerecht te krijgen. Huiswijn was voor ruim 3 euro per glas ruk. Verder alleen wijn per liter fles voor bijna 28 euro die ik niet durfde te bestellen gezien de kwaliteit vd huiswijn. Verder was het eetbaar maar had het verder niets met de Italiaanse keuken te maken waar ondanks mijn Tagliate di Mista de pizza's gretig aftrek hadden. Ervaar het zelf maar ;-)

5,3
  9. Yvonne Bon

Eten was heerlijk, pasta vongole is fantastisch!

10. We werden niet ontvangen door het personeel, moest zelf gaan vragen of we mochten gaan zitten. Daarnaast was het personeel veel aan het kuchen en hoesten terwijl we in coronatijd zitten. Eten was oké, niet bijzonder. Een deel van de pizza had verbrande randjes.

4,1
  11. De oudere gastvrouw was erg onvriendelijk. We werden op een onaardige manier “verwelkomd” en even later toen we nog maar net zaten, kwam ze ons geïrriteerd vertellen dat we moesten opschieten met bestellen, want er waren nog meer klanten. Dat zeg je toch niet?! Vervolgens liet ze ook nog een scherp mes op tafel vallen, dat ging nog maar net goed. Heel erg jammer. Ik zou het niet aanraden.

3,4
  12. Marcel Prins

Goed eten voor een prima prijs. Alle groenten vers en knapperig. Pizza's waren lekker en goed beleid, voorgerechten (brood met kruidenboter, bruschetta) lekker en voldoende. Aanrader.

13. Aardig personeel en top service en een van de lekkerste pizza dat ik heb ooit gegeten😋😋😋

14. Leuk restaurant, uitstekend eten en service.
    Aanrader!

15. Vorige week hier gegeten. Eten was slecht en de bediening slechter. Enorme tegenvaller, voor ons was het de eerste en de laatste keer.

16. Heerlijk gegeten, goede service, goede veiligheidsmaatregelen covid 19, een aanrader!

17. Heel leuke bediening en heerlijke zelfgemaakte Tiramisu en we kregen we limoncello op het einde van de eigenaar! Aanrader!

18. Het eten is oké, niet heel bijzonder, maar kan misschien ook niet veel verwachten voor deze prijzen. Gastvrouw was onvriendelijk en stond voor de deur te roken. Hebben het halve diner met een leeg glas voor ons gezeten en was lastig contact te krijgen met personeel. Deze waren vooral achter druk. We hadden meer verwacht van deze ervaring, maar viel erg tegen.

3,6
  19. De pasta's waren niet te vreten en de pizza's hadden geen vorm en deels ook verbrand en het ergste was dat de gastheer (eigenaar ??) dronken rondliep.
    Genoeg redenen dus om niet meer terug te komen

20. Wij hebben heerlijk gegeten.
    Pasta fruti de mare is een echte aanrader.

21. Dennis de Visser

22. Anja Marker
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir haben uns sehr wohl gefühlt, das Essen war hervorragend.

23. Eten was goed maar kreeg verkeerde gerecht.

24. Sfeer goed bediening ook.
    Al vroegen wij naar de specialiteit van de kok.
    Oh neem maar de mixed grill Dit hebben wij gedaan ook een risotto met zeevruchten je bent toch bij een italiaans restaurant. De mixed grill was erg droog kip was redelijk lamskotelet veel zenen in en de risotto was net een dikke tomatensoep. Zeevruchten niet geproefd.

5,3
  25. Super goed gegeten: perfecte pizza voor een mooie prijs.
    Ook de spareribs smaakten voortreffelijk!
    Aanrader voor een bezoek....

26. Eten was prima en de service ook. Duurde wel wat lang voordat de pizza’s kwamen terwijl het heel rustig was.

27. Goed eten, gezellige sfeer en zeer vriendelijk personeel.

28. Een mooi, gezellig en smaakvol ingericht Italiaans restaurant.
    Zeer prettige ontvangst en bediening was uitstekend en zeer gastvriendelijk.
    Besteld: Salamone alla pescatore (Zalm met garnalen in een mooie tomaten roomwijnsaus). Groenten, frietjes en salade erbij. Heel lekker bereid en alles goed op smaak. Tiramisu na. (Huisgemaakt maar stond blijkbaar al klaar want ik kreeg deze heel snel na bestellen).
    Prima in orde ook.
    Was een zeer prettige ervaring!

29. Lekker gegeten in een gezellige atmosfeer. Ruime keuze, vriendelijke bedlening en betaalbare prijzen. Zeker een aanrader.

30. Eindelijk thuis van vakantie, eindelijk Wi-Fi! Geweldige vakantie gehad op een ervaring na die mij blijft nahangen:

Ik ben met mijn gezin voor de 2e keer uiteten bij dit restaurant, bomvol en het personeel doet zijn best het bij te houden, Wij kregen broodjes van het huis omdat er 2 groepen waren en het eten daardoor vertraging opliep werd er verteld door de vriendelijke dame, goede oplossing want wij hadden toch de tijd en de broodjes waren heerlijk.

De eigenaar liep als een kip zonder kop mensen te plaatsen zodat elke tafel bezet was, ook de tafel naast ons die gereserveerd was werden mensen geplaatst die geen reservering hadden waardoor de mensen die gereserveerd hadden voor die bewuste tafel aankwamen en boos zijn weggelopen, reserveren heeft geen nut in dit bedrijf dus.

Later toen ik op het toilet zat kon ik alles horen wat er werd gezegd in de keuken, tot mijn verbazing hoorde ik de eigenaar zeggen tegen de dame die voor hem werkt "Als jij geen brood brengt beter blijf je thuis" . Deze dame waartegen dat gezegd werd vertelde ons afgelopen week al dat zij vorig jaar een bedrijfsongeval had gehad en sindsdien gehandicapt is geraakt aan haar linkerhand, aangezien ikzelf 3 jaar geleden mijn linkerhand gebroken had en ik net als deze dame álles met 1 hand moest doen raakte mijn gezonde arm overbelast, deze dame werkt er ook nog eens bij met een snelheid voor 2! RESPECT! Dat zij geen brood kan dragen door haar handicap en er zo door de eigenaar op word gereageerd in drukte maakte mij ook zeer woedend! Helaas hadden we de pizza's al besteld anders waren we net als deze dame weggelopen, want de dame zaggen we na dit voorval met tas en jas vertrekken.

Enig moment nadat de dame weg was en wij onze pizza's hadden zagen we de andere dame die daar werkt in tranen, kan me alleen maar inbeelden dat zij ook door de eigenaar respectloos is behandeld, de hele sfeer die wij de eerste keer hadden afgelopen week toen we hier kwamen eten was weg. Als het personeel zo respectloos word behandeld terwijl ze keihard werken gaat mijn eetlust wel weg! Want de jongeman en dame die achterbleven die avond werkten keihard om al het eten en drinken op tafel te krijgen, gezien de recensies hieronder ook over de jongeman die zwetend aan tafel komt! RESPECT ook voor deze jongeman en dame!

Wij hebben de helft van onze pizza's laten staan en hadden ook geen zin meer in dessert, die hebben we ergens anders gedaan!

Maar dit zat mij zo dwars dat ik dit wel moest plaatsen, ook voor het personeel... jullie zijn bikkels en hoop dat de fooi die ik gaf ook daadwerkelijk naar jullie toe gaat want die verdienen jullie!

31. meike span

Lekker eten, aardig personeel maar het duurde lang tot ze kwamen.

32. Ellis Kok

We waren met een groep van 22 personen. Het personeel heeft goed zijn best gedaan om alles op tijd op tafel te krijgen, hetgeen prima is gelukt.
    Iedereen kon apart afrekenen, bedankt daarvoor.

33. Kees Koeleman

Reserveren is aan te raden, want kan erg druk zijn, vooral in de hoogtij dagen (wij waren er in het Pinksterweekend).
    En als je dan reserveert, verwacht je een betere plek dan wij kregen: vlakbij de deur (het was koud en waaide hard).
    Een tip voor de eigenaar: Hang een gordijn op tussen het halletje en het restaurant. Bij wind heb je last van de kou als je dichtbij de deur wordt neergezet.
    Het eten was prima, de prijs/kwaliteit verhouding, de bediening vriendelijk en de keuze best uitgebreid.

34. Ton van Ede

Kwaliteit eten en prijs uitstekend. Maar te krap en weinig professioneel personeel. Overigens wel van goede wil. Een drukke zaterdagavond kan geen toch verrassing of excuus zijn. De kok is uitstekend!

35. Fam. Kanis

Prima eten in royale porties. Lekker veel keuze, ook genoeg vegetarische opties. Daarnaast is het ook een sfeervol restaurant.

36. Rumoerig hectisch en onoverzichtelijk. Zo kwam de bediening ook over.
    Gereserveerd, tafeltje prima alleen duurde het vervolgens lang voordat er iemand vroeg voor het drinken en de kaart gaf. Bestelling opnemen werd gedaan door een afwezig zeer moeilijk kijkende ober in zn kloffie. Water vergeten bij de wijn…
    Niet voor herhaling vatbaar.

37. Prima pizza. Oudbollige pizzeria sfeer en decoratie. Bediening en service zeer matig, zonder bezieling.

38. Graziella Super

Vandaag ook weer heerlijk gegeten! De bediening is ook geweldig en houdt van een praatje en een grapje! Neemt ook de tijd voor de gasten. Zeker een aanrader.

39. Monique Fokker-Veldhuiijzen

We hebben een heerlijke avond gehad dankzij : heerlijk eten, vlotte en gezellige bediening en leuk gezelschap.
    We hadden het AH menu, meer dan voortreffelijk en meer dan genoeg.
    We komen nog eens terug om à la carte te eten!

40. Sippy miedema

Was prima.
    Moesten we op eerdere bezoeken vaak lang wachten, nu viel het mee.
    En de pizza's zijn altijd lekker.

41. Eerder hier gegeten en eten was toen prima. Vandaar dat we nu nogmaals gegaan zijn.

Helaas viel het deze keer erg tegen. De pizza was niet gaar. Toen we dit aangaven kon er nog geen excuus vanaf.. uiteindelijk een nieuwe pizza gekregen maar ook deze was stukken minder goed dan de pizza die ik bij mijn eerste bezoek gegeten heb.

Erg jammer want juist omdat het toen zo lekker was zijn we hier terug gekomen.. voor ons dus nu de laatste keer.

2,5
  42. Naar aanleiding van de goede recensies zijn we hier gaan eten. Wat een tegenvaller! Pizzabodem was zacht en bleek, waarschijnlijk niet lang genoeg in de oven geweest. Als salami werd goudsalami gebruikt; niet passend bij een pizzeria. De plek lijkt zijn beste tijd gehad; tapijt op de grond en versleten meubilair. Personeel erg vriendelijk.

43. Heerlijk gegeten. Gezellige avond gehad.

44. Henk Kappenberg

Top vissoep en pizza gegeten. Ik wou dat er zo’n pizza restaurant in Amersfoort was. Gezellig en zonder bla bla gewoon goed Italiaan lekker!

45. Janneke en Ernst

Heerlijk eten, veel voedsel voor een lage prijs, vlotte bediening met oog voor het tempo waarin je wenst te eten. Goede sfeer en leuke aankleding.
    Aanrader als je op Texel bent!

46. D.Wolfslag-Nicolasen

Gisteravond weer eens wezen eten en nu de tournedos gehad. Suuuuuuper, zelden zo'n goede gehad. De hele ambiance is geweldig. Een aanrader dus. 👌👍

47. Ieder jaar als we op Texel zijn, gaan we hier pizza eten. 1 keer bij toeval daar terecht gekomen en meteen verkocht. Ze maken heerlijke pizza’s. Echt een aanrader.

48. Door de grote drukte duurde het lang eer het toetje kwam. Maar het eten en het toetje was erg lekker.

49. Duurde erg lang voor dat hoofd gerecht op tafel stond maar gezellige avond gehad.

50. Joff bakker

Erg lekker gegegeten. Het was erg druk en moesten daardoor wel bijna een uur wachten op het eten, maar wij hadden geen haast. Maakte dus voor ons niet veel uit.
    De pizza's van de kinderen waren goed en de vis van ons erg lekker. Proefde erg vers.

51. Het eten was erg goed. De pizza zag er wat saai uit, maar de smaak was top.
    Mijn vrouw had biefstuk, 3 grote stukken voor een zacht prijsje.

Zeer goed eten voor een gunstige prijs.

52. Lisanne en martijn

Het eten was goed.
    Goede smaak en erg veel voor het geld.
    De service is ook prima, erg vriendelijk en komen meerdere keren bij je met de vraag of alles naar wens is.
    Ze hebben ook zeker de fooi verdiend.
    Het decor is leuk, mooie muur schilderingen van venetie, maar het is er wel een beetje donker en de bankjes zijn wat versleten.

We hebben lekker gegeten!

53. Super lang moeten wachten op het eten. Anderhalf uur. In die tijd 2 drankjes kunnen bestellen. Pizza was wel aardig, lasagne niet echt lekker en de bediening ronduit slecht. Niet voor herhaling vatbaar.

54. De Vries

Twee pizza’s besteld. De gastheer was niet onvriendelijk maar er straalde geen plezier van hem af en hij nam zeker niet de moeite te glimlachen, aanbevelingen te doen of ons als klant anderzijds aandacht te geven. De gastdame was een stuk vriendelijker en behulpzamer.
    De pizza’s waren zout en erg vet. Ik twijfel of er 100% kaas is gebruikt en de tomatensaus leek uit blik. De pizza smaakte daardoor niet lekker. De smaak van het deeg was goed. Al met al geen aanrader. Het interieur en het meubilair heeft zijn tijd gehad, is versleten en sterk verouderd. Het is ouderwets en donker ingericht en zeer onpraktisch met de banken aan weers zijdes en de lange tafel in het midden.

2,8
  55. Het eten was heerlijk, echte lekkere pizza’s & pasta’s! Het personeel was vriendelijk maar maakte tot 2× toe een fout met onze bestelling. Losten dit wel snel op, dus al met al zeker een aanrader!

56. Leuk restaurant! Heerlijk eten, leuke sfeer en goede bediening. Ondanks de drukte was het personeel zeer vriendelijk en gaf ons een voorgerecht cadeau ivm de wat langere wachttijd. Restaurant is zeker aan te bevelen

57. Mark Heitkamp

Met z’n allen pizza gegeten, erg goed!
    Verse en vooral smakelijke pizza’s, zeker een aanrader.

58. John Leeninga

Gisteren samen met mijn vrouw voor de 5e keer hier gegeten en zoals alle voorgaande keren was het weer voortreffelijk heerlijk gebakken mosselen gegeten in wijnsaus en daarna een fijne pizza en dat allemaal in een gezellig sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Kom hier zeker meerdere malen terug.

59. Ik was nogal vroeg, maar dat was geen enkel probleem. De pizza salami was lekker en ik was zeer verast over de koffiekaart leuk en erg lekker!

60. Riekelt

Ondertussen is Venetia onze vaste start op Texel. Onvervalst lekker Italiaans. Echt iedere gerecht gewoon lekker. Onze zoon heeft hier ook al een aantal keer voor het eerst hier iets geproeft en gegeten. De eerlijke en ongecompliceerde smaak is hier echt heerlijk. Venetia… tot gauw.

61. Heb een hele fijne avond gehad dankzij de goede zorg en aandacht van de ober. Het eten was ook erg lekker!

62. Rick hoenderdos

Het was een hele fijne avond met lekker eten en drinken en vriendelijk personeel die je snel helpen.

63. Erg leuk klein restaurantje. Zeer vriendelijk personeel. En bovenal heerlijk eten!

64. Ga er niet eten, grapje! Je blijft namelijk terug komen. Heerlijk voor gerecht en hoofd gerecht. Relaxte sfeer, je bent gewaarschuwd. Aanrader!

65. Erg lekker gegeten! Sfeervol restaurant met prima service, zelfs tijdens de drukke uurtjes. Een echte aanrader als je in Den Burg Italiaans wilt eten.

66. Afgelopen dinsdagavond 19 september 2017 gegeten in deze pizzeria. Goede kwaliteit van de opgediende producten. Hartelijke verwelkoming door de eigenaar, die zich een beetje schaamde voor het lange wachten. De kwaliteit en de gezelligheid, in combinatie met de afsluitende limoncello, deed het lange wachten vergeten. Leuke bediening en goede kwaliteit van de gerechten! Hier komen we zeker terug!

67. Goede gastvrijheid, uitstekende keuken en gezellige inrichting.

68. petruska timmer

Heerlijk gegeten en de bediening is erg vriendelijk.

69. Marianne

We hebben heerlijk gegeten

70. Bianca Reydon

Het eten is altijd super lekker.
    De sfeer is perfect. Leuke mensen en in voor een grapje of extraatje.

71. Dirk Poppe

Lekker eten, vriendelijke en gastvrije service, wel vrij donker interieur, smalle doorgang, veel te kleine toiletruimte.

72. Johan Constandse

Heerlijk gegeten op woensdagavond. Genoten van het AH menu, 3 gangen met geweldige mixgrill.
    Het restaurant was goed bezet, het terras was ook gezellig vol. Aanbevolen.

73. Annoniem

Het eten was prima maar je zat erg op elkaars lip en de werknemers waren erg gehaast...

74. Erg lang moeten wachten op drinken. Eerste keer gevraagd en toen werden we afgesnauwd en toen na lang wachten opnieuw aan een ander personeelslid gevraagd en deze heeft het toen gelijk geregeld. Deze man was overigens heel vriendelijk. Niet iedereen kreeg het eten tegelijk, wat jammer was, want sommige waren al bijna klaar en de andere moesten nog beginnen. De bestelde pizza's waren wel heerlijk. Koffie en ijsje hebben we ergens anders gegeten.

75. Van der wal

Heerlijk eten. Erg druk in het restaurant. Complimenten voor het personeel!!

76. Anoniem

Anderhalf uur gewacht met een grote groep. Jammer dat het zo lang duurt...

77. Heerlijk gegeten hier met mijn verjaardag. Service was top!

78. Ilonka

Zeer slechte bediening. Na een paar x vragen om de kaart en drinken. Kregen we een half uur later ons eerste drankje. Moesten om ons voorgerecht vragen en de rest van de avond werden we genegeerd daarom geen toetje en koffie genomen.

79. Sandra Stijkel

Heel vriendelijk personeel en een gezellige sfeer. Lekkere pizza's met verse ingrediënten. Snelle service.

80. Zéér vriendelijk personeel. Eten voortreffelijk. Eenvoudig maar prima in orde. Alleen mijn groentjes bij de mixed grill waren niet warm genoeg. Zeker aan te raden!

81. D Dilven

Zeer gezellig en heel goede sfeer. De bediening was zeer goed en het eten was Super. Een echte aanrader.

82. Kees Verschoor

Zojuist pizza gehaald. Vet, verschrikkelijk zout en echt niet lekker. Jammer.

83. Karina&Wim

Op 4 mrt jl. bij toeval in deze pizzeria gekomen. Prima ontvangst en bijzonder attent voor onze Duitse herder. Voortreffelijke pizza's gehad, die met alleen maar verse ingrediënten waren gevuld!. Onverwachts een bijzonder goede maaltijd gehad in een warme hartelijke omgeving. Kom graag terug!

K&W en Sam

84. Bas 5 punten

Prima eten. Helaas te weinig bediening om alles adequaat af te handelen (zaterdagavond). Neemt niet weg dat de paar mensen die de bediening doen dit uitstekend doen.

85. Op basis van beoordelingen die wij op diverse sites hadden gelezen, hier een tafel voor 4 personen gereserveerd.
    Het restaurant zat al aardig vol toen wij aankwamen en meteen viel op dat er slechts 1 dame in de bediening liep.
    Na enige tijd kregen we de menukaarten uitgedeeld. We bestelden als voorgerecht een stokbrood met kruidenboter.
    Toen we inmiddels 5 kwartier binnen waren, vroegen we of ons voorgerecht nog kwam. De reactie van de dame; "is deze nog niet gebracht dan". Vervolgens kregen we te horen dat er geen stokbrood was. Van het huis kregen we toen een focaccia aangeboden. We hadden als hoofdgerecht 2 pizza's en 2 pasta (lees spaghetti) gerechten besteld. De spaghetti bleek op te zijn, dus dat werd een andere pasta. De 2 pizza's die wij besteld hadden, werden ook gebracht, echter had met geen rekening gehouden met hetgeen wij gevraagd hadden. Dus 1 pizza weer retour naar de keuken. Het eten was op zich smakelijk, jammer dat het in de bediening fout liep.
    Wat tevens ook heel storend was, was het aantal honden die, regelmatig naar elkaar blaffend, in het restaurant aanwezig waren.

86. Marc de boer

Heerlijke pizza's. Goede service. Heerlijk nagerecht. Ziet er allemaal goed uit. Top avond!

87. Was erg goed. Er was iets kleins vergeten en we kregen meteen een broodje op tafel. Voor de kinderen was de pizza gesneden bij serveren. Erg fijn.

88. Marko en Monique

Wat een onwijs leuk restaurant hebben wij leren kennen op Texel! Zes jaar geleden hebben we hier ook gegeten en dat was ons heel goed bevallen! Nu zijn we weer op Texel en wilden graag terug naar dit restaurant! Gelukkig konden we het snel terugvinden! We waren volgens mij best lastige klanten, want mijn man wilde een bestaande pizza met ingrediënten eraf en erbij. Niets was het personeel te veel! Ze beschikten over leuke humor en waren zeer vriendelijk! De pizza's waren erg goed. De bodem was dun en heerlijk krokant. Met een halve liter wijn, twee pizza's, cola en koffie, thee en een likeur waren net iets boven de €40 kwijt! Leuke sfeer in het restaurant! Kortom: als we weer op Texel zijn, gaan we weer! En echte aanrader!

89. johan beek

Voor de derde keer gegeten bij deze vriendelijke Italiaan. Op het eten is niets aan te merken, maar je geduld wordt wel op de proef gesteld. Bij binnenkomst gaat het nog goed, maar daarna moet je wel wat geduld hebben. De bediening is erg vriendelijk, maar voordat je bediend wordt is al wel enige tijd verstreken. Bij het laatste bezoek hebben we meer dan 20 minuten niemand van het bedienend personeel in het restaurant gezien en om dan nog een nagerecht te bestellen denk je nog wel even na. dat is erg jammer, want de pizza's zijn erg lekker, maar een vierde bezoek zit er mede om bovengenoemde reden niet meer in.

90. Heerlijk gegeten, hadden menu gekozen. Top kwaliteit. Gegrild vlees en gegrilde vis waren geweldig leuk geserveerd. Bediening prima en vriendelijk. Wij komen zeker terug als wij weer op Texel zijn.
    Als U lekker Italiaans wilt eten, ga naar Venezia in Den Burg.

91. Iman Nami

92. Gezellige sfeer. Vriendelijke bediening. We kozen voor het menu en het was kwalitatief hoogwaardig.

We komen terug, de beste Italiaan in Den Burg.

93. Frans en Berry

Een echte aanrader: bediening goed en super lekker gegeten!
    Het menuutje genomen dat een uitstekende prijs/prestatie kent.
    Gezellige sfeer met aandacht voor de klant.

94. Sebastian

Sehr guter Service und nette Ambiente. Direkt im Stadtzentrum.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Zeer goede bediening en leuke sfeer. Midden in het centrum van de stad.

95. We hebben heerlijk gegeten in deze Pizzeria. Het woord klinkt minder dan het eten is. Bovendien heeft dit pand aan de kogerstraat in Den Burg nog echt een Italiaans sfeertje, waar wij in de 80er jaren altijd voor vielen. Lekker informeel, volle glazen wijn (elders op Tessel 4 euro voor een half glas) voor 3 euro en een halve liter voor nog geen 10 euro. De uiensoep was ontegenzeggelijk vers! Ook de penne met pittige (Arabiata) saus was heerlijk. De spaghetti met champignons, knoflook, verse tomaten was heerlijk. De (Romeinse) salade mista was heerlijk en goed gevuld ( olijven, komkommer, goede tomaten, eitje, ui etc.). Kortom: bent u op Texel? Ga langs deze Italiaan.

96. Vorige week bij pizzeria Venetia gegeten. Ontzettend leuk restaurant, goed opgezet met kleine, gezellige hoekjes. Het eten was echter wat minder. Ik had een pizza margherita, waar zoveel kruiden op zaten dat ik de pizza na 3 happen heb laten staan.

Bij het afrekenen aangegeven dat de pizza echt niet goed was, werd niks aan gedaan, en we moesten hem dan ook betalen. Ik vond dit slechte service en zal hier dan ook nooit meer eten!

4,5
  97. Heerlijk gegeten. De pizza's waren rijkelijk gevuld. Dit is de vierde pizzaria die we hebben geprobeerd op Texel, in de afgelopen jaren, maar dit was de beste, een aanrader. Zeer kindvriendelijk personeel. 👍 We komen zeker weer.

98. Geweldige bediening! Gastvrij en gezellig! Dachten goed met ons mee en onze grote groep van 10 personen was voor hen geen probleem! Het eten heeft iedereen goed gesmaakt en we willen graag nog een keer terug komen!

99. FHR 19 punten

Het ontvangst was ronduit slecht. Alsof men eigenlijk geen tijd had voor nieuwe gasten. Daarna duurde het lang voor je de kaart kreeg en nog langer voordat iemand de bestelling kwam opnemen. We stonden eigenlijk op het punt de zaak te verlaten. Uiteindelijk kregen we (trouwens erg lekkere) broodjes en knoflookboter vooraf.
    De kip van de grill was érg droog, weinig smaak. Behalve dan daar waar de kip op het rooster had gelegen was het verbrand en dus bitter. De sla was zoals die is gesneden zonder dressing o.i.d. Voor sommigen wellicht goed. Waar de friet in was gebakken, ik denk oude zonnebloemolie o.i.d., was absoluut niet lekker wel hard. Nadien vroeg de ober wel of het had gesmaakt (nou nee dus) en of hij het goed kon maken met het dessert, maar voor ons was de lol eraf. Wij gaan er in ieder geval nooit meer heen.

2,4

Volgende pagina