1. johan beek

Voor de derde keer gegeten bij deze vriendelijke Italiaan. Op het eten is niets aan te merken, maar je geduld wordt wel op de proef gesteld. Bij binnenkomst gaat het nog goed, maar daarna moet je wel wat geduld hebben. De bediening is erg vriendelijk, maar voordat je bediend wordt is al wel enige tijd verstreken. Bij het laatste bezoek hebben we meer dan 20 minuten niemand van het bedienend personeel in het restaurant gezien en om dan nog een nagerecht te bestellen denk je nog wel even na. dat is erg jammer, want de pizza's zijn erg lekker, maar een vierde bezoek zit er mede om bovengenoemde reden niet meer in.

1. Kaya
    Van restaurant

Geachte heer Beek,

Wij betreuren het dat u lang moest wachten, dit is normaliter niet onze werkwijze en drukte is hierbij geen excuus, wij nodigen u dan ook uit om voor de 4e keer te komen dineren waarbij wij u onze huisgemaakte Tiramisu aanbieden daar u nu niet van een dessert heeft genoten.

Met vriendelijke groeten,

Venezia