Van Puffelen in Den Bosch

Sfeervol Eetcafé bekend om haar service in ongedwongen sfeer

Op 5 minuten lopen van Van Puffelen ligt onder 's-Hertogenbosch CS een 24-uurs parkeergarage. Ook vind u betaald parkeren in de vakken langs de Dommel op de st. Janssingel en de Does de Willeboislaan welke iets dichter bij ons lunch- en dinerrestaurant gesitueerd zijn.

Op 5 minuten lopen van Van Puffelen ligt 's-Hertogenbosch CS

Van Puffelen laten bezorgen?

Lunch- & Dinercafé Van Puffelen is gevestigd in een oude stalhouderij, gebouwd over "De Binnendieze" en gelegen in de oude en prachtig gerestaureerde wijk "De Uilenburg" aan de rand van het centrum, op 5 minuten lopen van het station 's-Hertogenbosch CS en de markt. Vanaf het terras kunt u genieten van vertrekkende en aanmerende bootjes van de rondvaart over de Binnendieze.

Van Puffelen is na de Sint-Jans kathedraal, waarschijnlijk het meest gefotografeerde pand van de stad. Ook het interieur verdient deze aandacht ruimschoots. Het prachtige gebouw met zijn zware balken plafonds en ook de eigentijdse inrichting van bar en restaurant, stralen een warme sfeer uit. Deze warme sfeer is ook direct voelbaar bij de vriendelijke en ongedwongen, gastvrije bediening.

2. Ambiance

1519145732 75
1549120566 82
1619061845 77
1669019902 71

1. Helaas niet lekker gegeten. Het vlees was verre van mals en kwam afgekoeld op tafel.

2. Adrie Oomens

3. Erg behulpzaam en vriendelijk personeel. Het eten was ver boven verwachting en de sfeer was gemoedelijk en gezellig. Voor die prijs buitengewoon goed!

4. Leuke inrichting en prettige sfeer. Het eten is echter matig. Een gezonde salade wordt opgediend met een in olie gebakken witte vis en dat voor een stevige prijs.
    Het nagerecht, koffie speciaal van 8 euro was een koffie met 4 goedkope bonbons.

5. Mathieu van Melick

We hebben vorige week heel lekker geluncht in n mooie locatie! De porties waren zeer royaal. Verder was de bediening heel vriendelijk. Mathieu en Tineke.

6. Leuke gezellige sfeer. Bediening was vriendelijk. Eten lekker èn veel. Rekening was een positieve verrassing 20% korting (di wo en do).

7. Het was heel druk, wat rommelig en warm. We hebben lekker gegeten maar zaten door de zeer krappe plaatsen en gehaaste sfeer niet echt op ons gemak.

8. Proveniers

Eten was goed alleen spare ribs vond deze erg vet een andere keer niet jammer dat er geen groente of sla bijgeleverd word.

9. Fijne, ongedwongen sfeer. Vriendelijke bediening en lekker gegeten. Vatbaar voor herhaling!

10. Pieter en dochter Maartje

Op de verjaardag van mijn dochter (13) spareribs eten. Genoten en Van Puffelen is voor ons een blijver.

11. J. de Krom

We hebben heerlijk gegeten in jullie gezellige restaurant.
    Het eten wordt op leuke borden en smaakvol uitgeserveerd. Er is voldoende keuze.
    Men wordt niet teleurgesteld: Het eten is erg lekker en de bediening vriendelijk, vlot en heel belangrijk: niet opdringerig!.
    Er is voldoende ruimte tussen de tafels zodat je geen last hebt van andere gasten wat wij als positief hebben ervaren!

Zeker een adres om naar terug te keren en door te geven.

12. Fijne bediening en lekker gegeten. Goede wijn en goed gezelschap.

13. Riet Vingerhoets

We hadden een heel leuk hoekje met een ronde tafel, wat heel gezellig is als je met een gezelschap van vijf personen bent! De bediening was geweldig en het eten was super lekker!
    Met smakelijke groet, Riet

14. Prima en lekker, smaakvol gegeten.
    Goed, warm en uitnodigend geserveerd.
    Met extra aandacht van personeel voor de eters.

15. H.Louwers

Kregen dit adres door van Joep, die er stond om plattegrondjes van Den Bosch, te geven aan bezoekers van de stad, hij wees ons op dit restaurant toen wij vroegen, waar je lekker kon lunchen.
    Het heeft helemaal aan onze wensen voldaan. Eten perfect, sfeer goed, bediening vlot en vriendelijk. Kortom een adres om door te geven.
    Jeanine en Leni

16. S.Drissen

Op 23 mei, heerlijk op het terras gegeten! Druk, maar gastvrije, vriendelijke bediening! Het eten was verrukkelijk! In 2016 bij een bezoekje aN Den Bosch ook gegeten, we komen wèèr terug!

17. Patrick van den Akker

Afgelopen dinsdag heerlijk gegeten samen met mijn dochter.

18. Elskelien

Heerlijk eten en drinken voor een goede prijs in een gezellige setting!

19. Sylvia van Rijs

Smakelijk en sfeervol gegeten.

20. Na een vaartochtje over de Binnendieze hebben wij bij Van Puffelen een hapje gegeten. Het eten smaakte redelijk maar niet geweldig. Aan de bestelde hamburger zaten nogal wat zwart verbrande stukjes die ik eraf heb moeten snijden.
    De bediening was vriendelijk, maar toch komen wij hier nooit meer terug. De rekening was aan de hoge kant, zeker gezien het feit dat wij op woensdag van Puffelen bezochten en dus 20% korting zouden krijgen. Iemand anders betaalde en ik heb daarom niet meteen de rekening bekeken. Achteraf heel stom. Wat bleek namelijk? De 20% korting was wel berekend, maar in plaats daarvan stonden er op onze rekening drankjes die wij nooit besteld hebben. En wel voor 14 euro (2x la chouffe en een lichte trappist). En dat terwijl onze 20% neerkwam op ongeveer dat zelfde bedrag. Dus Van Puffelen adverteert wel met korting, maar je wordt opgelicht waar je bij staat op deze manier. Dit was dus voor ons een keer maar nooit meer!!

21. We hadden speciale wensen o.a. Vegetarisch en koolhydraat arm. Was geen probleem. Menu aanpassen ging ook prima. Bediening leuk, ondanks drukte geen stress atmosfeer. Aanrader. Speciale verrassing was de korting op de nota die we kregen vanwege dineren op dinsdag.

22. Algemeen was eten lekker, maar kleine porties. Als je met 4 personen mandje brood besteld en je krijgt 3 sneetjes... waarom niet ff een vierde erbij?

Bij het hoofdgerecht idem: er werd een klein schaaltje friet geserveerd voor 4 personen (net genoeg voor 2). Wij hebben gevraagd om extra friet, die hebben we nooit gekregen... Jammer, want dat maakt de overall waardering voor ons bezoek toch lager dan we hadden gehoopt te kunne geven.

Beetje meer aandacht voor je gasten en hun wensen van Puffelen!

23. 4 x een 10, dus cum laude geslaagd, een hele mooie ervaring in Den Bosch...

Een hele mooie en smakelijke. Ervaring,kwaliteit/prijsverhouding optimaal.
    Hele leuke bediening,prima atmosfeer en gezelligheid alom.
    Hadden vooraf gereserveerd, en dat bleek achteraf echt wel nodig,volle bak constant,een teken dat de zaak goed aangeschreven staat.
    Wij gaan zeker nog een keer terug!

24. Voor de tweede keer geweest, helaas was het dit keer een stuk minder dan de vorige keer. Hamburger veel te dik waardoor niet gaar, broodje smaakte naar vuurwerk volgens de kinderen. Verder kregen we 4x het verkeerde dessert, wel netjes meteen de juiste gekregen. Dit was de cheesecake met Licor 43, voor gekozen omdat deze de eerste keer zo lekker was. Dit keer echt niet lekker, veel harde stukjes, vet, de likeur proefden we niet en er zat in zijn geheel weinig smaak aan. Al met al voor ons de laatste keer.

25. Sfeervol, stijlvol, heerlijk eten en een goede kwaliteit ook vooral! 1 van onze favorieten tentjes van de stad. In de zomer en op drukke avonden wel reserveren voor een goede plek want dat is toch echt iets waard!
    Klantvriendelijk en professioneel personeel! Love it !

26. Wij hebben op dinsdag met 6 personen bij Van Puffelen gegeten, en ik ben heel tevreden. Vooral over de vriendelijke en vlotte bediening, ondanks dat het druk was. Op ons verzoek iets te serveren wat niet op de kaart stond (grand dessert, want we konden niet kiezen uit de heerlijke toetjes) is vriendelijk ingegaan. Heel aardig, maar ik zou er niet weer voor kiezen in verband met de prijs/kwaliteit verhouding. Verder heerlijk gegeten en voor elk wat wils.
    We komen nog eens terug. Wel zou ik graag willen dat er meer keuze was in vegetarische gerechten. Je hebt nu maar 1 keuze, de flammkuchen. En die was heel smakelijk!

27. We hebben twee keer gegeten bij van Puffelen en beide keren was het hartstikke prima. Vooral het toetje (een soort Bossche bol) is fantastisch! Het was wel druk in het restaurant waardoor de bediening niet veel tijd voor de heeft.

28. Al meerdere keren bij van puffelen gegeten, maar helaas deze keer een tegenvaller. Maaltijdsalade vlees, matig gevuld met eendenborst, vissalade gevuld met smakeloze gefrituurde vis, jammer, zijn we niet gewend. Bediening vriendelijk, goed en lekker glas wijn.

30. Gisteren tussen de middag samen met mijn vrouw hier wezen eten. Het restaurant ligt naast de opstapplaats voor de rondvaart over de Dieze. Het ligt in een mooie buurt met mooie panden, op een paar minuten lopen van de markt en de winkelstraten.

Van binnen heeft het een gezellige sfeer, de kaart heeft genoeg keus. Het eten smaakte heerlijk en de porties waren zeer ruim. Vlotte en vriendelijke bediening.

Kortom, een aanrader!

31. Terras ligt bij het startpunt van de rondvaart. Voor de rondvaart zagen we wat ze de gasten voorschotelden en dat zag er zeer smakelijk uit. We besloten dus na de rondvaart daar te gaan eten. Dat was een goede keuze, want het eten was er heerlijk. Goede porties, geen nouvelle cuisine. Het personeel was heel attent en vriendelijk. Zowel het bier van de tap als de droge witte wijn van het huis waren verrukkelijk. We komen zeker nog eens terug, als het mooi weer is en je lekker buiten kunt eten.

32. Tomas van Rijn

33. Fijn gegeten, helaas was de enige tafel middenin de ruimte, dus we hadden het gevoel in een eetschuur te zitten. Ondanks dat toch heerlijk gegeten. De bediening is vlot, flexibel en heeft gevoel voor humor.

34. Leuk gegeten met vriendin. We hadden een leuke, ruime ronde tafel vooraan in de hoek met zicht op de opstapplaats voor de rondvaartboten.

Vlotte bediening maar meerdere obers/serveersters aan 1 tafel zodat vaak gevraagd werd of we iets wilden drinken terwijl een ander het al aan het halen was.

De prijzen op de kaart zijn aantrekkelijk. Voorgerechten tussen 5 en 10 euro. Hoofgerechten tussen 10 en 20 euro.

Het eten is goed maar niet uitzonderlijk. Zelfs een beetje simpel. Maar je kunt geen culinair hoogstandje verwachten voor deze prijzen. Een leuk restaurant met hippe sfeer.

35. Gistereavond met kinderen en kleinkinderen, heerlijk gegeten.

Vriendelijke bediening,

Kortom we hebben genoten.!

Zeker voor herhaling vatbaar.

36. We hebben gisteravond met ons personeelsuitje gegeten bij van Puffelen en het was een hele gezellige avond. Zowel het eten met een groot gezelschap als de bediening was erg geslaagd. Een hele fijne avond en zeker voor herhaling vatbaar.

37. Tegenvaller, kom hier niet meer terug. Varkenshaas niet te snijden, eenmaal er toch doorheen gekomen bleek dat de mozarella vulling er niet in zat. Salade zonder dressing en garnalen zo heet dat er niets meer te proeven was. De hoeveelheden zijn volgens de ober bedoeld voor mannen. Jammer dan voor ons, 4 dames.

38. Ons eerste bezoek, zeker niet het laatste. Goede sfeer, vriendelijke bediening. Met een Bossche ijsbol als dessert was het compleet en af. Goede prijs kwaliteit verhouding.

39. s vd sanden

Gisteren met 6 personen gegeten, zeer vlotte bediening en ook heerlijk eten voor een goede prijs.

Echt waar voor je geld.

40. kerstin van steenoven

Vriendelijke en goede bediening.

Eten prima.

Goed en gezellig gegeten.

41. bezoeker 30 juli 2010

Heb er 30 juli jl gegeten. Het interieur en de inhoud van de kaart is goed ivt de prijs. Idem het eten, de wijze van opdiening en de vriendelijkheid van de bediening. Maar het tempo kan beter. Er zat meer dan een uur tussen voor- en hoofdgerecht terwijl de zaak niet vol zat en zo nu en dan moesten we ook wachten op mogelijkheid om drankjes te bestellen. Iets alerter? Als jullie hier iets aan doen, is het echt een heel goed adres om lekker en gezellig te eten.

42. Lekker gegeten, veel voor weinig..... We hebben het drie gangen menu voor 24,50 gegeten, lekker carpaccio en heerlijke lamskoteletten.

Buiten gegeten maar binnen een zeer mooie zaak met een enorme kroonluchter en mooie bar.

Terras aan de binnendieze, gezellige omgeving en atmosfeer.

Het bedienend personeel was zeer servicegericht en we kwamen niets te kort.

Ons zien ze zeker terug, ga zo door...

43. Sinds kort nieuwe eigenaar, hele makkelijke, toegankelijke kaart met een scherpe prijs kwaliteit verhouding. Bediening alert en vriendelijk, mooi warm interieur in een prachtig oud pand!

44. Het is een gezellig restaurant, mooi ingericht ook!

Paar dingen waren niet zo heel goed: bediening komt pas als je erom vraagt, prijskwaliteit is slecht (duur).

Wat we wel goed vonden was: gerechten heel apart en mooi opgemaakt, elk soort gerecht is best veel dus je zit goed vol na het etentje.

45. fien verhallen

Wat een mooi restaurant , eten heerlijk en hele vriendelijke bediening.

46. L. Austen

Na een gezellig dagje Amsterdam in Den Bosch neergestreken om lekker te eten: en het was lekker! Aparte gerechten, goed klaargemaakt, een geweldig vriendelijke bediening. Wij vonden het er prima, hoewel vrij prijzig.

47. Mooi restaurant, aardige bediening. Het eten was ver onder de maat. Ik had een slappe entrecote met weinig aankleding. De aardappels voorzover aanwezig waren nauwelijks gebakken en moddervet. Niet voor herhaling vatbaar.

48. Popelier M.

Geen groente bij het hoofdgerecht. Extra betalen voor een mandje brood, extra betalen voor water. Sfeer was goed, maar toch vrij duur. € 80,00 voor hoofgerecht, wat wijn en 1 toetje voor 2 personen!!

49. bediening had pas aandacht voor ons nadat we erom vroegen! Eten niet bijzonder, nauwelijks of geen groenten erbij.

50. Heb er niet gegeten maar gezellig wat gedronken. Erg goede sfeer! Gezellige rustige muziek. Goede en vriendelijke bediening, niet gek duur! Gaan we vaker komen hoor!

51. Myrthe Kling

2 aardappelpartjes taai en weinig, lamsvlees week van smaak niet echt gegrild, een miegerecht met alleen sojasaus erg zout. Groenten niet vers. Soepen waren goed, wijn goed. Nooit meer erheen!!