• Biologisch

1529119344 81
1572982025 81
1641909096 82
1692037874 82

1. Zoals altijd prima! Attente bediening, goede adviezen en heel goed eten!
    Met 6 mensen voor € 224 gegeten en allemaal een keuze menu!
    Wat jammer dat deze zaak per 1 oktober weggaat en verhuisd naar Renesse!

2. Eten was qua prijs/kwaliteit goed. Wel jammer dat er veel op was: bepaalde bieren en wijnen stonden wel op de kaart maar waren er niet (meer). Ook meerdere desserts waren op. En als je dan een spaanse eigenaresse hebt, probeer dan zeker die spaanse desserts zelf te maken, nu had 't in ieder geval een flinke groothandeluitstraling. Kan misschien niet anders met dit prijsniveau, maar jammer vond ik 't wel.
    Restaurant kwam niet erg gezellig over, maar als je puur gaat voor het eten is dit best een aanrader.

3. Niet te vergelijken met vorige maand.
    Toen heerlijk gegeten.
    Nu helaas stukken minder.
    Een bonk. Poeder in de champignonsoep, die duidelijk al even stond, want er zat een velletje op en was niet verdeeld heet.
    Mosseltjes waren lauw en de koffie na ook.
    Hoofdgerecht werd geserveerd terwijl het voorgerecht nog moest worden afgeruimd.
    Jammer…

5,3
  4. Ik eet hier regelmatig met mijn vrouw en kennissen maar ook met de klaverjasclub 50 personen en het eten is altijd uitstekend.
    Zelf ben ik een genieter van de Black Angus biefstuk die is daar geweldig.
    AS Zaterdag ben ik daar weer om weer te genieten van het lekkere eten.

5. Walter vd Zee

Alle gerechten waren erg goed op smaak, zelfs iets simpels als de kruidenboter was bovengemiddeld goed. Tapas plankje is een aanrader. Vrij grote porties. Keurige bediening. Een aanrader!

6. Lekker gegeten, prijs kwaliteit prima.
    Bediening liep wat rommelig. Geen eigen wijk, waardoor men lang op het drinken moest wachten, en iedereen overal en nergens was. Eten ging razendsnel!

7. Wilfried en Fini Karolewski

Vriendelijke en attente bediening. Gerechten to the point gegaard. Zeer smakelijk geserveerd. Enigste minpuntje: geen extra bordje voor de salade bij ovengerechten.

8. Willem van der Duijn

Vriendelijke bediening, goede menukaart en goed advies in onze menukeuze.

9. van Treeck

Heerlijk gegeten, grote porties vlees.
    Daarbij lekker gepofte aardappel met ui, frite en salade.
    Fijn sfeer, leuk dat ook de kinderen hielpen in restaurant.

10. Prima eetgelegenheid met vriendelijke Spaanse eigenaren die alles doen om het naar je zin te maken. Mooi menu en goede biefstuk
    Brood erbij en karaf water. Naast prima wijntjes en gratis koffie toe.
    Vlees na bakken even laten rusten levert minder vocht op bord op en aardappeltjes waren wat aangebrand. Maar voor deze prijs blijft dit restaurant zeker bestaan, ook voor ons als we in zeeland verblijven. Prima en eerlijk gastvrij

11. Ben Kempers

Wij hebben hier prima gegeten.
    Er was volop keus.
    De bediening was uitstekend.
    Een aanrader om hier weer terug te komen.

12. Inge Gelderman

Super lekker gegeten voor een goede prijs! Vriendelijke bediening.

13. Lekker gegeten, niet echt goedkoop maar wel ruime porties. Vriendelijk personeel. Wel beetje rumoerig. Komen hier beslist terug.

14. J Breeman

Goed voor een billijke prijs.

15. Inmiddels hebben wij dit seizoen al een aantal keer bij John en Paqui gegeten. En we moeten zeggen... perfect!

Allereerst zeer vriendelijk en professioneel personeel, fijne ongedwongen sfeer en uitmuntende gerechten. Voor iemand met heel veel allergieën is dit een adres waar je met een gerust hart van een heerlijke maaltijd kunt genieten. Even een persoonlijk overleg met de kok en hij maakt er iets moois van! Zeker een aanrader!

Helaas is het seizoen nu voorbij maar wij kijken al weer uit naar 2017 en zullen weer regelmatig een bezoek brengen aan Brasserie Burgh.

John en Paqui, bedankt en wij wensen jullie een fijne vakantie... eindelijk!

Groet, Grace en Ronald (uit Papendrecht)

16. Lekker gegeten met de familie. Grote stukken vlees, maar in verhouding met het vlees vond ik de vis wat weinig (scholfilet). Leuke bijgerechten. Dessert was ook erg lekker. Zeker een aanrader!

17. Paula duran

We hebben op 13 maart hier gegeten. We vonden het allemaal erg lekker en goede vriendelijke bediening. Het was ook voor wat we kregen goede prijs /kwaliteit verhouding. We komen er zeker nog eens terug.

18. Leuke plek met goede service.

19. Afgelopen weekend 2x gegeten (1x was de planning) met 4 mensen. Het eten was zeer goed met een vriendelijke bediening voor heel redelijke prijzen. Vooral de Tong was voortreffelijk.

20. TSMC Europe BV

19 September hebben wij een Family Day gehad met ons bedrijf. Na eerst een bezoek gebracht te hebben aan Neeltje Jans heeft de gehele international groep daarna gegeten bij: Brasserie Burgh. Het eten en de service was perfect. Aan de kleintjes werd ook gedacht en dat is dan altijd fijn voor de ouders! Wij danken hen dan ook hartelijk voor deze geslaagde afsluiting van de Family Day!

21. Lekker eten, vriendelijke correcte bediening en eerlijke prijzen. Wij hadden de biefstuk stroganoff, een aanrader.

22. Bij Brasserie Burgh ben je altijd welkom en kan je fijn eten. De sfeer is ongedwongen, je kan er goed zitten (binnen en buiten) en je wordt altijd meteen geholpen. Tijdens mijn laatste bezoek heb ik biefstuk besteld met de nodige bijgerechten. Goede smaak en mals klaargemaakt, precies goed. De prijs/kwaliteit verhouding vind ik dan ook uitstekend. Ga er graag nog een keer eten.

23. Wir waren mit unseren Kindern dort und alle waren sehr begeistert. Ich habe mir eine leckere Portion Gambas "scharf" ausgesucht und mein Mann das Menü mit dem Lachs. Kinder bekamen die Kindermenüs ,Hähnchen mit Pommes und frischen Salat. Die Portion war so groß das auch eine Erwachsene satt davon würden. Preis nur 4,99 €, günstiger haben wir es noch hier in Holland nicht erlebt.

Die Gambas waren ein Genuss für meinen Gaumen, wenn ich jetzt noch dran denke, könnte ich es sofort wieder essen. Ich glaube die haben 15,99€ gekostet. Das für diese Qualität, Geschmack und die Menge völlig in Ordnung eher für Zeeland günstig.

Das 3 Gang Menü mit dem Lachs war auch super lecker. Der Fisch auf den Punkt gebraten und gut saftig. Dazu Pommes, Gemüse und frischer Salat. Alle Gerichte wurden uns gleichzeitig serviert und waren heiss. Bei dem Menü ist ein Eis gratis, und mein Mann hat es den Kindern gegeben. Das hat die Chefin beobachtet und brachte prompt eine zweite Portion Eis zum Tisch und das ganze gratis. Das hat uns super überrascht und die Kinder haben sich gefreut. Hier zu nochmal Danke.

Koch versteht sein Beruf. Bedienung super freundlich. Die Getränke sind nicht überteuert, Sehr gute Spanische Weine werden in der Brasserie Burgh angeboten.

Alles in allen eine Empfehlung wert.

Bis zum nächsten Jahr. Danke

(Vertaling door Eet.nu)

We zijn er met onze kinderen heen gegaan, en we waren allemaal erg tevreden. Ik heb een lekkere portie "pittige" gamba's gekozen en mijn man het menu met de zalm. De kinderen kregen het kindermenu; kip met frietjes en een frisse salade. De porties van het kindermenu waren zo groot dat ook een volwassene er genoeg aan zou hebben. De prijs was slechts €4,99, goedkoper zijn we in Nederland nog niet tegengekomen.

De gamba's waren een genot voor mijn gehemelte, als ik er even aan moet denken zou ik het zo weer willen eten. Ik geloof dat de gamba's €15,99 kosten. Voor deze kwaliteit, smaak en hoeveelheid was dat prima, en voor Zeeland zelfs goedkoop.

Het drie gangen menu met de zalm was ook heel lekker. De vis was goed gebakken en erg mals. Als bijgerecht frieten, groente en frisse salade. Alle gerechten werden gelijktijdig geserveerd en waren warm. Bij het menu kregen we een gratis ijs, en mijn man gaf het aan de kinderen. De bazin merkte dat op en bracht gelijk een tweede portie ijs naar onze tafel, en dat allemaal gratis. We waren verrast en de kinderen waren blij. Hiervoor nogmaals bedankt.

De kok verstaat zijn vak. De bediening is super vriendelijk. De drankjes waren niet te duur, in Brasserie Burgh worden erg goede Spaanse wijnen aangeboden.

Al met al aanbevelenswaardig.

24. Hier gegeten na aanleiding van de reviews! Gekozen voor het 3-gangen menu van 18,50, zag er veelbelovend uit. Vooraf stokbrood met kruidenboter, was inclusief. Netjes.
    Voorgerecht carpaccio zonder parmezaanse kaas en/of pijnboompitjes! Wel met fijn gehakte nootjes (pinda's), en sla minimaal, echt zo hoort een carpaccio niet te zijn! Hoofdgerecht 1x kabeljauw, kabeljauw redelijk van smaak, maar in verhouding veel teveel tomaat, beetje jammer en echt; gebakken aardappeltjes met spek, kunnen lekker zijn maar niet bij vis!! 1x de biefstuk. Mooi biefstukje maar waarschijnlijk gegrild op vuile/vieze (met bakresten) gebakken grill-plaat, zonde van de biefstuk, verbrande nasmaak! Hier werd ik niet vrolijk van!! Frietjes waren redelijk, niet meer dan dat. Verse groente lijken te ontbreken, alleen bakje sla met stukje tomaat en komkommer, en wat penne in tomatensaus!? Nagerecht (ijsje) was zoals je van een dagmenu kan verwachten, niets bijzonders!
    Al met al hebben we gegeten, en het personeel doet wel zijn best, de "kok" moet beter kunnen maar waarschijnlijk niet voor deze prijs? Maar hoe dan die hoge recensies? Helaas niet van ons!! Wij hebben beter gegeten in Burg-Haamstede.

5,7

26. Ik heb foto's, maar die zijn te erg om te laten zien. We kwamen voor een High Tea voor 200 personen. Het was de eerste High Tea voor Brasserie Burgh. Wij hadden inmiddels veel ervaring met High Tea's en meestal in een bepaald restaurant. Alleen daar zeiden ze eerlijk geen 200 gasten te kunnen ontvangen. Brasserie Burgh had wel een oplossing: 140 gasten binnen en 60 gasten in twee partytenten op het terras. Hij zou contact opnemen met de kok van het andere restaurant voor handige tips. Wat helaas niet gebeurd is. Toen wij kwamen waren er geen twee partytenten, maar waren er 55 plastic stoeltjes in het restaurant bij gezet. Je kon echt je kont niet keren. We kwamen binnen en het leek op een overvol vluchtelingenkamp. En de High Tea werd geserveerd op kartonnenbordjes en elke gast kreeg 5 Madurodamhapjes (zo klein) vanuit de Makro of de Sligro en de thee werd geschonken in kartonnen bekertjes. En de theekeuze… één soort thee. Daarna kwam de soep, maar er was geen loopruimte voor het personeel, dus onze gasten gaven de dienbladen soep door. Daarna kwamen er drie soorten sandwiches, zoals afgesproken: met zalm, rauwe ham en kaas. Wat kan daar nu nog mee mis gaan? Ja hoor, de ene tafel kreeg alleen een schaal met zalm, de ander met rauwe ham en de volgende alleen met kaas. Het werd een enorme ruilhandel. Het is nu ruim 3 jaar geleden, maar het was echt een traumatische ervaring. Wat wordt deze "belevenis" nog vaak aangehaald. Vooral de laatste maand, omdat we weer vol op bezig zijn met de voorbereidingen voor onze volgende grote High Tea. Opmerkingen zoals: Wordt het weer een kartonnen feest? We waren toch een paar duizend euro kwijt. Hier hebben we het alleen maar over verliezers, want voor ons was het één grote ramp en voor Brasserie Burgh een misser, want 199 personen, die er niet meer komen.

27. Afgelopen vrijdag en zondag gegeten en we komen zeker terug. Twee heerlijke driegangenmenu's van 12, 50 en 17, 50 gegeten. Gratis vooraf brood met kruidenboter en wat een superorignele bijgerechten heeft John de kok verzonnen. Eindelijk een restaurant die voldoende groentes serveert. De dames Paqui en Mariska zijn allerhartelijkst en weten je een "thuisgevoel" te bezorgen.
    Kortom twee fijne ervaringen en als we weer in de regio zijn, komen we gegarandeerd terug.

28. Im Sommerurlaub minimal zwei mal die Woche dort gewesen und nie enttäuscht worden.

Der Koch ist nur Super, macht wünsche wahr. Die Zutaten immer frisch gewessen, das essen war auf dem Punkt zubereitet. Salate machen süchtig!! Fischgerichte wirklich etwas besonderes, auch der Wolfsbarsch wird angeboten. Preise für Holland/Zeeland wirklich ok.

Kann nu jeden empfehlen dort essen zu gehen, nur bitte vorher Tisch bestellen.

(Vertaling door Eet.nu)

Tijdens de zomervakantie zijn we er minimaal twee keer per week gaan eten en ze hebben ons niet teleurgesteld.

De chefkok is gewoon super, hij doet wensen uitkomen. De ingrediënten waren steeds weer vers, het eten was perfect gekookt. De salades zijn verslavend!! De visgerechten zijn echt iets bijzonders, er staat zelfs Wolfsbaars op de kaart. De prijzen zijn naar Hollandse / Zeelandse maatstaven echt oké.

Kan iedereen alleen maar aanraden om daar te gaan eten, maar wel graag even reserveren.

29. Marianne Meijering

Afgelopen zaterdag gegeten bij brasserie burgh op advies van onze buren. We hebben heerlijk gegeten. Mooie porties, heerlijke vleesspies met jachtsaus. Biefstuk verrukkelijk. Mosselen goed. Prijs/kwaliteit prima. Keuzes dessert minimaal, wel lekker ijs.
    In het algemeen was de opmaak van de borden matig, maar doordat het eten zo heerlijk was maakte dat niet zo uit. Zeker een adres om terug te gaan.

30. john van. Aken