Restaurant Spuiplein 41 in Breskens

Ruime parkeergelegenheden voor de deur.

Bushalte op 200 meter.

1417920182 91
1431937330 91
1441282096 92
1502023073 89

1. In een rustige, sfeervolle ambiance van een heerlijk drie-gangen diner genoten! Voortreffelijk!!! Kon niet beter👍👍

2. M.Ryckaert

Verrassend lekker, eerlijke smaakcombinatie, de presentatie is een must voor de ogen. Met alle een aangename avond gehad

3. Anne luyten

Echte revelatie... lang gelden dat ik zo aangenaam verrast ben!

Het terras buiten springt er niet uit, maar dat is maar bijzaak. Het eten is zo mooi gepresenteerd, de kwaliteit top, en de combinaties geslaagd.

Zeker doen!

5. We zijn hier nu voor de 2e keer geweest en het was echt weer heerlijk. Onze dochter van 2 was mee en heeft lekker rond mogen lopen. Ze zijn heel vriendelijk en vinden het niet erg als de kleine meid rond loopt. Kortom: zeker een plek om te gaan eten!

6. Fantastische smaakbeleving en lust voor het oog! Heel verrassend, goede weg ingeslagen!

7. Reeds meerdere malen bij Spuiplein 41 gegeten. Denk dat woorden te veel zijn. Het is gewoon super. Eten, bediening en aandacht meer dan goed. Zien groeien vanaf de start tot heden. Ga lekker zo door. Meer dan een aanrader.

8. Vanbraband-Van Crombrugghe

Heerlijk eten, heel mooi gepresenteerd, verrassend! Zeker een aanrader!

9. Zeer zeker het beste restaurant van het Spuiplein. Je kan zien en proeven dat het steeds beter wordt. Vriendelijke bediening. Een aanrader voor iedereen die kwaliteit en vriendelijkheid kan waarderen.
    Ik kan alleen maar zeggen ga zo door.

10. lilian e adri

Heerlijk gegeten, genoegelijke warme sfeer, een aanrader.

11. Van den Berg

De presentatie van het eten was zeer verzorgd, echter moest ons gezelschap bestaande uit vier personen erg lang wachten tussen elke gang. De porties waren zelfs voor ons, niet grote eters, erg klein. Erg duur voor wat werd geboden.

12. Tijdens herfstvakantie er twee keer gedineerd. Op een dinsdag een wildschotel en een vegetarisch gerecht als hoofdschotel: beide prima! Op een donderdag gebakken paling en zeetong: wederom uitstekend! Bediening is zeer vriendelijk en attent. Sfeer is prima. Muziek mag pietsje zachter en wat mij (persoonlijk) betreft iets klassieker. Al met al toch zeker een aanrader!

13. De huiswijn is van prima kwaliteit. De kalfszwezerik is prachtig opgemaakt met een verrukkelijke mix van groente en sausmelange. De tongrolletjes gecombineerd met krabschaar zijn eveneens zeer verfijnd van smaak. De luxe koffie met zoete versnapering en crème brûlée op yoghurtbasis zijn heerlijke afrondingen van een subtiel smakenfestival. Al met al, prettig bediend met oog voor detail, een restaurant om ook andere speciale culinaire vondsten uit te proberen voor een aangename prijs-kwaliteitverhouding!

14. Petra en Ronnie

In onze vakantie in Breskens aan de hand van deze site bij dit restaurant terecht gekomen. Wat zijn wij blij! Het is hier heerlijk. de bediening is zeer hartelijk en netjes. Het eten is werkelijk fantastisch. Het bord wordt bij elk gerecht gevuld met vele verassingen. Het is echt een aanrader en ik durf wel te zeggen het beste restaurant van Breskens, hoe wij dit hebben ervaren! Dit hoorden wij ook terug van de mensen die ook daar waren en al langer in Brekens kwamen. Zij komen elke keer weer hier terug. Team Spuiplein bedankt en wij proosten met onze mooie Liefmans glazen op jullie! MVG Petra en Ronnie (van het mexico verhaal).

15. Na een vlotte reservering was 'onze' tafel voor het raam keurig gedekt in een werkelijk sfeervol restaurant. Omdat het mooi weer was werd ons gevraagd of we misschien liever op het terras wilden zitten. Voor mijn moeder op leeftijd werd zelfs een kussentje gebracht. De bediening was en bleef attent, vriendelijk maar gelukkig niet stijf. Een forse stoorzender was een tafel naast ons met 6 luidruchtige mensen. Daarop werd ons aangeboden om voor wat meer rust binnen het hoofdgerecht te nuttigen. Service dus! Dan het eten. Iets korter wachten tussen de gangen zou welkom zijn. De vissoep was matig aldus mijn tafelgenoot. Ondanks de rijkelijk aanwezige vis smaakte die teveel als tomatensoep ipv vissoep. De coquilles met scampi's waren hemels! Heerlijk malse coquilles, verse scampi's en in de garnituur, die er ook nog eens prachtig uitziet, een voortdurende belevenis van verfijnde smaken. Zéér aan te bevelen!!
    De zeebaars als hoofdgerecht was in orde. Wat meer vis zou welkom zijn, 2 relatief kleine stukjes sierden het prachtig opgemaakte bord. Wel veel eromheen; heerlijke sappige tomaat uit de oven met oa tijm, courgette, groene asperges met ontbijkspek eromheen, roncevalle aardappel stukjes etc. Blijft toch de combinatie tussen de wat provencaals gerichte bijgerechten tegenover de vis. Past matig eigenlijk. De lotte met kokkels idem dito. Vis met provencaals achtige 'opsmuk' zal ik niet meer herhalen. Zoek bij vis toch meer de luchtige, licht zurige entourage. De koffie was prima met een bonbon met de eigen naam erop. Misschien iets meer rekenen voor de koffie en er een aardig bordje met cacao boontjes, een koekjes etc bij serveren. Ziet er toch anders uit.
    Een positieve kennismaking met Plein 41. Volg het menu met interesse!

16. Van Opdenbosch-Merckaert

Voor het eerst zeekraal gegeten, heerlijke gerechten! Van voorgerecht tot dessert gewoon overheerlijk! Vriendelijke en vlotte bediening. Zeker een aanrader in Breskens.

17. Door een goed artikel in de krant van de pzc zijn wij hier gaan eten. Buiten onze verwachting was het zeer goed, alles lekker vers. op maak van borden zag uit als een plaatje, de bediening was zeer vriendelijk. Wij komen zeker terug. De krant heeft niets verkeerd verteld over dit restaurant. Een ster waard.

18. Fam Ijzelendoorn

Spuiplein 41 is het laatste jaar uitgegroeid tot een van de beste restaurants van Breskens! Prijs / kwaliteit is echt top, nu zorgen dat het top blijft!!! Pieter, lekker blijven experimenteren, Sanne gewoon lekker blijven bedienen, dit is een gouden combinatie!
    O ja, de concurrentie kan hier echt nog wat van leren, Vlaanderen mag wel een beetje trendy worden !

19. Wat werken deze mensen hard om hun zaak op te bouwen. Ik heb respect voor hun zeker in deze tijden. Je ziet dat het bedrijf een team vormt en dat ze er allemaal net zo hard voor knokken. Wij zijn eerste kerst geweest en hebben het menu besteld. Wat een verrassing qua smaak en opmaak. Gigantisch goed, vers en lekker. De bediening zeer vriendelijk, behulpzaam en zeer zeker gastvrij. Team wij wensen jullie al het goede en succes in 2013, en als mensen dit lezen, wij zeggen ga daar naar toe en gun het deze mensen.

20. Met de Kerst een een kerstmenu gegeten, zeer goede gerechten, alles vers en van hoge kwaliteit. Ga zo door, wij komen zeker terug

21. Vorige week bij Spuiplein 41 gegeten was geweldig. Visbord heerlijk en de andere vier gasten hadden
    allemaal iets anders en was ook geweldig.Goede sfeer en bediening.Ga zo door..Met kerst moet je bij jullie zijn.
    Zeer drukke feestdagen gewenst.

22. J.B

23. Mèlanie

24. Na een rondwandeling op het strand en door Breskens besluiten wij om hier te gaan eten,worden heel erg vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid,ondanks dat wij niet gereserveerd hadden.Kom je niet vaak meer tegen in het midden segment.Daarna volgt een zeer geslaagde avond met super eten en drinken.

25. J.B 214 punten

Wij zijn hier op een drukke marktdag met 10 personen beland na een vlugge kijk op eet.nu en een rondgang door Breskens langs diverse restaurantjes, al vanaf de amuse wisten we dat we de juiste keuze hadden gemaakt! Een uur van tevoren reserveren was op dat moment geen probleem.

Bijna iedereen van ons gezelschap had een ander gerecht en we hadden allemaal niets anders dan lof voor de heerlijke smaken, sauzen en supergarnituur.

Bediening was goed en vriendelijk en op alle wensen werd meteen ingespeeld, erg leuk om weer eens echt te kunnen genieten van een restaurantbezoek!

26. In de regio een van de beste restaurants. Zowel vis als vlees is klasse. Wat mij aangenaam verrast heeft zijn de streek- en seizoensgebonden groenten, nog nooit zo een lekkere zeekraal of lamsoor gegeten. Als Belgische Bourgondiër komen wij (4 personen) zeker nog terug. Wat zou de chef n iet kunnen doen met prei of witloof, vraag ik mij af?
    Een adres om te onthouden voor wie uit oost- of west-vlaanderen eens een dagje wil Hollanderen. Spuiplein is de moeite meer dan waard.
    ketels josé.

27. Leuk ingericht restaurant. Heerlijk gegeten, tongrolletjes en een krabbepoot. Prima van kwaliteit en erg lekker.

28. Voor ons altijd een speciaal moment! Lekker eten, lekker wijntje, gezellige ambiance. Nog belangrijker voor ons is de zorg die wordt uitgedeeld op een subtiele manier. Een vriendelijk woord, een gulle glimlach - kortom het geeft je een warm gevoel van binnen.
    Goed, het is waar dat wij ook niet het budget hebben om dit alle dagen te doen, maar juist daardoor blijft het een speciale ervaring en onze bezoekjes aan Breskens worden altijd gepland rond een maaltijd bij Pieter en Sanne.
    We kijken al uit naar de volgende keer.

29. Goed restaurant op een mooie locatie. Een verrassende en gevarieerde menukaart. Leuke en nette bediening. Al met al een goed adres om eens lekker uitgebreid te gaan eten, het eten was ook top wij komen zeker terug

30. Heerlijk gegeten, mooie wijn erbij.
    Vriendelijke bediening en gezellige sfeer!

31. Spuiplein 41 is een leuk en gezellig restaurant met een goede ligging en goede parkeergelegenheid. Bediening is vriendelijk en het eten is lekker en vers. Kortom een echte aanrader.

32. Heerlijk eten en een gezellige sfeer.
    Mooi restaurant.

33. Fam. Dongen

Leuk restaurant, goed, mooi en lekker eten. Bediening zeer prettig en een leuke sfeer.

34. De bediening was zeer vriendelijk. M'n tournedos was perfect medium gebakken, carpaccio ook uitstekend.

Kortom een bezoekje waard!

35. Hebben afgelopen weekend hier gegeten. Hebben echt super gegeten. De bediening is erg vriendelijk vooral naar onze kleine. Als die het niet naar ziijn zin heeft keren we hier niet terug. Maar we komen zeker terug want hij heeft het reuze naar zijn zin gehad. Ga zo door, jullie zijn goed op weg.

36. Hebben er geluncht, was heel smaakvol. Bediening was vriendelijk. Prijs wat aan de hoge kant.

37. Fijn, lekker eten. Mooie presentatie. Vlotte bediening. Correcte prijs.

38. micha en jan

Jan en ik komen regelmatig op het terras van Spuiplein 41. Het is een heel prettig terras op het mooie Spuiplein. Heerlijk gegeten afgelopen week (asperges a la flamande)...zeer aan te bevelen. Het personeel is heel vriendelijk en alert.

39. Vincent en Wendy

Al meerdere keren wezen eten bij Spuiplein 41. Altijd prima! Gister het restaurantweek menu gegeten voor een aantrekkelijke prijs, was heerlijk!

Sfeer is altijd goed, je zit op je gemak en de bediening is vriendelijk. Een aanrader dus!

40. Het is een echte aanrader voor iedereen. Wij hebben er al meerdere malen gegeten. En echt om de vingertjes af te likken haha. En je zit er rustig. Geen pottenkijkers die in je bord zitten te kijken. Daar houden wij al helemaal niet van. En niet ieder restaurant kan dat zeggen maar hun wel! Dus iedereen naar Spuiplein 41, smakelijk!

41. Fam. Goethals

Afgelopen zaterdag hier wezen eten met zijn 2. Mooie zaak, goede en vriendelijke bediening en vooral lekker eten.

Vooral de keuze op de kaart is goed, dingen die je niet overal ziet.

Kortom gewoon goed, lekker en gezellig.

42. Heerlijk gegeten in een frisse, eigentijdse ambiance.

Chateau-Briand die smelt op je tong.. voor herhaling vatbaar.

Prijs/kwaliteit verhouding ok.

Bediening alert en vriendelijk, hangt een gemoedelijke sfeer.

Echt een avondje uit, een aanrader dus!

43. Afgelopen weekend hier gegeten. En dit was zeer goed, prijs ieswat aan de hoge kant maar dit was het wel waard.

Verder mag de bediening dan net iets vriendelijker. Een goedemiddag kon er niet vanaf maar na 5 min. vriendelijkheid alom.

44. Goed initiatief om een nieuwe zaak te beginnen op het Spuiplein, het is in korte tijd omgetoverd tot een leuk interieur.

We zijn er deze zomer twee keer een hapje gaan eten. Het eten was creatief opgediend, maar naar mijn mening zijn de prijzen veel te hoog voor de porties die je krijgt (en echt grote eters zijn we niet). Verder alerte en vriendelijke bediening. Komende herfst brengen we weer de vakantie door in Zeeland, wie weet wagen we dan nog eens een poging, als de opstartfase achter de rug is.

45. Fam. Weltevreden

Geweldige bediening! Vooral met visserijfeest! Je merkt gelijk dat dit een hechte club is! Dit komt alles ten goede!

Zalig eten! Dat is ook mooi meegenomen!

Ga zo door dan komen jullie er wel!