Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Breskens verdeeld zijn.

1. Pizzeria Breskens

Anoniem

Kerger Anne

Endroit et personnel sympathique, cuisine diversifiée, et ... le roi du homard! Mon restaurant préféré dans 20 km à la ronde!

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Mooie locatie en vriendelijk personeel, diverse gerechten en ... de kreeftenkoning! Mijn favoriete restaurant in een straal van 20 km!

3. Pizzeria Breskens

Lekker gegeten. Goed belegde pizza’s. Aardig personeel.

Sehr gut gegessen. Wir waren mit 5 Personen und hatten alle das perfekte Steak. Sehr schöne Atmosphäre und freundliche Bedienung. Wir waren rund um zufrieden und kommen wieder.

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

Zeer goed gegeten. Wij waren met 5 personen en hadden allemaal de perfecte steak. Zee goede sfeer en vriendelijke bediening. Wij waren allen tevreden en komen weer.

We hadden al een tijdje het plan om op dat leuke terras aan de haven een lekker visje en wat zeevruchten te gaan degusteren… we reserveren voor een lunch met de familie : wat een desillusie : de peuzeling zeevruchten kon er nog mee door, maar 28 euro voor wat wulken, kreukels een oester, een langoustine en enkele roze garnalen is toch al een stevige prijs. Dan een wachttijd van ongeveer anderhalf uur tot de als hoofdgerecht bestelde zeetongen eraan kwamen : mooie exemplaren maar niet ontdaan van kuit en andere onaangename deeltjes. Bij de afrekening kwam de totale ontluistering : de kaart vermeldt 27 euro voor 1 of 2 stuks, op de rekening : 2 stuks zeetong = 48 euro… Daarbovenop : een zeer lakse en onvriendelijke bediening.

6. Internationaal Breskens

Sehr lecker gegessen zu einem guten Preis. Die Bedienung war sehr freundlich. Wir kommen auf jedenfall wieder.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Zeer lekker gegeten voor een goede prijs. De bediening was zeer vriendelijk. Wij komen zeker terug.

7. Pizzeria Breskens

We eten hier regelmatig. Het eten is tot nu altijd super geweest. Zeer vriendelijk personeel. Goede service.
    Kortom we blijven komen!

8. Pizzeria Breskens

We hebben heerlijke pizza gegeten. Het ging wel erg snel. De tijd tussen het voor en hoofdgerecht was best kort.

Leuke relaxte zaak met aantrekkelijk vriendelijk personeel.

10. Kleine eetwaren Breskens

25-08-2017 geweest en nooit meer.
    Wat een slecht eten, sliptongetjes 3 stuks 27,50 !
    Tong met meer kuit dan vlees.
    Onvriendelijke bediening.
    Never.

11. Pizzeria Breskens

Joe Sievers

Very nice pizzeria. Good selection, delicious dishes and fast and excellent service. We will definitely go there again next time.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Heel fijne pizzeria. Grote keuze, heerlijke maaltijden en snelle, excellente service. We gaan zeker nog eens eten hier de volgende keer.

12. Pizzeria Breskens

Snelle en vriendelijke service, heel lekker gegeten!

13. Kleine eetwaren Breskens

Fam. Ubels

Redelijk paviljoen, met redelijke uitstraling, mooie ligging. Inrichting is een mix van een leuk paviljoen met een bedrijfskantine. Je zit prima, maar het is het net niet. Maar wat de pret echt bederft zijn de absurde prijzen. Dit is waanzin. Langs de gehele kust geen duurder paviljoen tegengekomen met als topper; Bananensplit, drie bolletjes ijs en een gehalveerde banaan € 10,50!!! Of sliptong voor € 27,50!! Wij hebben de bananensplit gehad! Het is dus een banaan met drie bolletjes ijs😔. Mooie plek, voor ons wel goede bediening, maar absurde prijzen. Als deze prijzen tien jaar hetzelfde blijven vanaf nu, zijn ze redelijk te noemen. Voor ons dus tot over tien jaar.

14. Nederlands Breskens

Theo en Erna de Krijger

De kinderen hebben zich daar heel goed vermaakt. Nog nooit zulke lekkere appeltaart gegeten. Mmmmm.
    Personeel was heel vriendelijk.

Silke Szargan

Schlechter Service, unfreundliche Bedienung, lange Wartezeit. Nie wieder!

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

slechte service, onvriendelijke bediening, lange wachttijd. Nooit meer!

Hager Kevin

Schlechter Service. Lange Wartezeit. Essen versalzen. Unfreundliche Bedienung. Salat muss geteilt werden?!

(Vrije vertaling door Eet.nu)

Slechte service. Lange wachttijd. Eten te zout. Onvriendelijke bediening. Salade moest gedeeld worden?!

Suus

Slechte ervaring! Nadat we heel lang gepoogd hebben iets te eten te bestellen buiten, maar besloten om de rekening te vragen. Toen we aangaven dat we hadden gepoogd iets te bestellen, gaf de "gast"heer aan dat we hadden moeten proberen te seinen. Dit hadden we meerdere keren gedaan. Vervolgens gaf de man aan, tegen mijn iets kleiner dan gemiddelde vriend, dag hij dan te klein was! Ronduit onbeschoft, discriminerend en zeer klant- onvriendelijk. Daarnaast was de witte huiswijn niet te drinken en moesten we 5euro betalen voor een karafje water. Belachelijk! Absoluut geen aanrader dus!

Heerlijke slibtong gegeten perfect

19. Lunchroom Breskens

Na een 'bizar' bezoek aan het toilet, het zitten op een wankel ongemakkelijk bistro stoeltje met uitzicht op een grote pot met plastic bloemen (niet echt biologisch) hadden wij het gevoel van oplichting gekregen tijdens het afrekenen... wat niet conform de prijs op de kaart was. Dat mevrouw na het afrekenen zo snel ontploft en schreeuwend over het terras haar geld eist.. onder hilariteit van de aanwezige gasten, komt erg klantonvriendelijk over. Schandalig om voor een klein slokje water 75 cent meer te berekenen zonder waarschuwing vooraf. Dus mensen, let op wat je krijgt want het personeel heeft wel een heel kort lontje!

Keuken reeds gesloten om 20 u en dat bij een temp van 31 graden en volle zon
    Schandalig hier komen we nooit meer!

21. Pizzeria Breskens

Anja BuijE

Lekker gegeten, gezellige sfeer en goede bediening.

22. Nederlands Breskens

Linda Heufke Kantelaar

Zeer vriendelijk personeel! Goed eten en leuke omgeving.

23. Kleine eetwaren Breskens

Viel erg tegen na jaren van bezoeken.
    Kortweg ongezellig en te duur. Jammer

Zelf een serveerster binnen moeten aanspreken nadat er niemand buiten kwam. (Terras zat toch vol.) Deze serveerster had er duidelijk geen zin in. Er waren geen kussens op de houten banken waar wij zaten. Die moesten we zelf bij andere gasten vragen, aldus de tweede serveerster. Zij wilde het niet doen. Ze kon ze niet bij anderen weghalen, zei ze, terwijl ze ons wel vroeg om dat te doen....
    Geen bruin brood verkrijgbaar bij de kroketten jammer genoeg.

J.A. van der Beek

Eten was heerlijk, goede bediening, fijne sfeer, een aanrader.

Erik Laurens

Alleen de biefstuk was wat aan de taaie kant!! Maar voor de rest was alles goed!!

27. Pizzeria Breskens

Karel Blontrock

Zoals altijd heel gezellig, een sublieme mix grill en een verfijnde pasta voor de jongste!!
    Vriendelijke mensen, goede bediening, een AANRADER.
    Tot binnenkort weer!!

28. Chinees-Indisch Breskens

M. van Hest

Lekker authentiek interieur, in 40 jaar niks aan veranderd! Eten was uitstekend, alles was supervers en zeer smakelijk. Prima bediening.

29. Pizzeria Breskens

Malika Jansens

30. Internationaal Breskens

Lekker gegeten. Achteraf eet ik liever roomsoesjes met slagroompontje i.p.v. gezond. Jammer dat dat de framboosjes niet van ons kwamen. Richard