Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Breskens verdeeld zijn.

1. Eetcafé Breskens
    Vertaal van de naar Nederlands

Das Essen war gut, der Kabeljau in Weinsosse ist superlecker.
    Leider schmecken die Frietjes nicht!
    Der Service war sehr freundlich.

2. Steakhouse Breskens

Simone Staubach

Vertaal van de naar Nederlands

Gehen jedes Jahr dort essen. Super Fleisch und top Service!!

3. Steakhouse Breskens

We zijn enorm vriendelijk geholpen. Heerlijk gegeten en zonder zorgen glutenvrij kunnen eten! Zo fijn!

4. Steakhouse Breskens

Weer eens heerlijk "buiten de deur" gegeten. Echt een aanrader. Prima eten zowel het hoofdgerecht als het dessert. Vriendelijk en attent personeel. Absoluut een aanrader.

5. Pizzeria Breskens

Heerlijk gegeten! We gingen voor de pizza's en ondanks de uitgebreide kaart met ook non-pizza gerechten hebben wij het bij pizza gehouden. En die waren top! Wat voor ons echter een domper was, was dat door de drukte het personeel zeer gestrest oogde, personeelstekort? Ze maakten in ieder gevel veel haast maar er was geen tijd voor een persoonlijke touch door een klein gesprekje ofzo. Het was kaart, bestelling opnemen, bestelling brengen en klaar. Dit vonden wij afbreuk doen aan de avond. Alles in een opzwepend tempo waardoor wij ons ook gehaast voelde. Het dessert hebben wij dan ook maar elders genuttigd, met wat meer rust en tijd.

6. Steakhouse Breskens

Perfect! Restaurant is smaakvol ingericht en de ambiente is dan ook precies goed. Het eten wordt verrassend decoratief en zeer smaakvol geserveerd. De smaak en kwaliteit is absoluut perfect. Steaks zijn echt precies zoals gewenst en geweldig van smaak.
    De service is tevens perfect. Vriendelijk en attent zodat je nooit zonder iets zit, of als je toch nog iets wenst komt het er meteen aan. Keuze aan drank is ook zeer uitgebreid en goed van smaak. Altijd weer.

7. Steakhouse Breskens

Tobias Berndt

Vertaal van de naar Nederlands

Sehr Freundliches und nettes Personal.
    Super leckeres Essen in einem stimmigen Ambiente.

Jammer, jammer, Tappas uit zee besteld, een gemiste kans! Was vers maar geen smaak aan. Kok was waarschijnlijk peper en zout vergeten. Alles was even flauw op de scheermessen na! Voor bij de oestes alleen citrien en geen peper! Een paar bordjes voor de afval van kreukels, garnalen etc geen overbodige luxe. De heilbot te groot om uit het vuistje gegeten te worden! Prijs kwaliteit beneden peil! Jammer, ook de stemming van bedienend personeel was wisselend! Waarschijnlijk heeft Beachhouse de naam maar moet zich voor ons nog waar maken... Uitzicht met ondergaande zon fantastisch!😎

9. Pizzeria Breskens

Mandy niks

Erg lekker gegeten vriendelijke bediening.
    Fijne sfeer een aanrader.

10. Steakhouse Breskens

Het is een er heel gezellig en zeker een aanrader. Wij zijn er al 2 keer geweest en we gaan dit jaarlijks zeker 1 keer overdoen.

11. Pizzeria Breskens

Quinty van Zundert

Lekker eten en goede prijs kwaliteit. Hebben echt genoten!

12. Steakhouse Breskens

Erg leuk restaurant met een uitgebreide kaart. Wij hebben spareribs gegeten, heerlijk! Veel te grote porties, we kwamen niet meer aan de frites toe!

13. Pizzeria Breskens

Lekker eten voor een leuke prijs niet lang wachten leuk personeel.

14. Steakhouse Breskens

Bediening was vriendelijk en netjes.
    We komen jaarlijks in die omgeving en proberen jaarlijks wel een keertje bij the Bull te eten.

Was lekker en goed!

15. Pizzeria Breskens

Super lekker!
    Snel bediend.
    Een aanrader!

16. Pizzeria Breskens

Het was druk maar… snelle bediening en super lekker eten. En zeker niet te versmaden. Drankje na afloop van het huis. Echt een aanrader👌👌👌

17. Nederlands Breskens

Zeer slechte ervaring met de cheffin(?).
    Oma wilde met kleindochter van 4 jaar 1 stick delen om samen te golfen.
    Maar deze cheffin stond er op dat er voor allen betaald moest worden.
    Nadat we hadden besloten om oma op te laten draaien voor de puntentelling en de vierjarige te laten stuntelen....
    Schreeuwde de cheffin door de zaak naar haar bedienende collega
    "Deze vrouw met groen shirt speelt niet mee!!!"
    Rest van het personeel was overigens erg aardig!!!
    Tip!!! Zoek een klant/kindvriendelijke cheffin(?) en werk het achterstallig onderhoud weg voordat je geld vraagt voor een bezoek aan de speeltuin. Tip!!! Kom de gezinnen die consumpties nuttigen op het terras tegemoet door hun kinderen zonder entreegelden in de speeltuin toe te laten.

18. Pizzeria Breskens

Bea Vermeeren

Vriendelijk personeel, fijne bediening en smaakvol gegeten!

19. Pizzeria Breskens

Fam Stroot

Wij hebben weer heerlijk pizza gegeten. Gezellige bediening en een hele leuke locatie. Komen hier zeker nog een keer terug.

20. Pizzeria Breskens

Jarno van hoof

Was voor de tweede keer weer erg lekker wat we gegeten hebben.

21. Nederlands Breskens

Vanavond als afsluiting van de vakantie wezen eten bij De Afslag met in totaal 4 volwassenen en 5 kids (3-8jr) en baby. We hadden vooraf even gemaild om te reserveren en alles was bij aankomst al prima geregeld. Binnen stond een tafel klaar en als we wilden konden we ook naar buiten om daar te zitten. De kinderen eerst eten en daarna de speeltuin in, de ouders net wat later eten zonder kinderen die zich prima vermaakten in de speelgelegenheden (zowel binnen als buiten). Was een suggestie van de bediening, allemaal geen probleem. Werden keurig op de hoogte gehouden over wanneer het eten klaar was zodat we de kinderen konden roepen om te eten.

Sommige mensen vinden het vreemd dat je nog extra moet betalen voor de speeltuin, maar men vraagt hier ook niet de hoofdprijs voor het eten, en tja, het onderhoud/de investeringen moeten ook ergens van betaald worden nietwaar?

Bediening was zoals eerder gezegd zeer attent (zelfs oplettend dat de kinderen niet per ongeluk naar buiten liepen) en de speeltuin buiten is mooi omheind wat er voor zorgt dat, als je kinderen zichzelf verder prima kunnen redden, je niet perse continue erbij hoeft te zitten.

Eten verder prima, inderdaad geen michelin sterren kwaliteit, maar daar betaal je ook niet voor.

Wij hebben in elk geval genoten en kunnen de afslag dus zeker aanbevelen!

22. Pizzeria Breskens

Ellie Renes

Het is goed eten. Heerlijk zelfs!
    De sfeer is op zich wel redelijk… het personeel is druk, druk, druk en weten van elkaar niet "hoe en wat". Ze vragen daarom ook wel 5× of het smaakt en goed is. Dat is heel vervelend. Het was zo verschrikkelijk druk dat het niet leuk was. Zal vast persoonlijk zijn… maar wij komen er niet meer.

23. Steakhouse Breskens

Erg raar dat er op de site wel zetten dat er mosselen zijn en dat als je het vraagt, er geen mosselen zijn omdat het het seizoen niet is. Dit terwijl overal mosselen te vinden zijn.

Wat we verder jammer vonden is dat we aankwamen en onze tafel aan een andere gaat werd gegeven waardoor wij een tafel kregen die we niet wilden. Na veel overleg konden we dan naar een andere tafel.

Verder vonden we het eten erg goed en het was er leuk ingericht! Ook de prijzen vielen ons erg mee.

24. Pizzeria Breskens

Onze ervaring is was dat je daar fantasties kunt eten echt italiaans. Het was voor ons de eerste keer. Wij komen zeer zeker weer terug.
    Afz johan en wilma uit oosterhout noord brabant

25. Steakhouse Breskens

W wegman

Prima service. Goed personeel dat op elkaar ingespeeld is. Eten was zeer goed, en opgediend zoals een besteld hadden. Prijs kwaliteit is zeker goed.

26. Steakhouse Breskens

Marjolein

In de buurt op vakantie en dus geen idee wat we van The Bull konden verwachten. We hebben met ons gezin (twee volwassenen, twee kids 9 en 10) werkelijk fantastisch lekker gegeten! De hoogtepunten: De carpaccio was heerlijk vol vlees, de zalm van de green egg was een feestje op het bord. De Ierse specialiteit entrecote was subliem; heerlijk mals vlees dat smolt op de tong. Ivm warme weer gekozen voor een zalige rosé uit de Provence. Voor de hond werd gelijk een verse bak drinkwater neergezet.
    En dan tot slot ook nog eens goed en leuk bediend worden; wat wil een mens nog meer? Wij komen, als het kan, zeker terug!

27. Chinees-Indisch Breskens

M. Brauner

Vertaal van English naar Nederlands

Very nice original chinese restaurant, like I knew it, from back in the days (in Germany there are only the buffet like ones past - very cheap food!)! The food was so delicious, that I nearly couldn‘t stop eating :D The service was excellent and very nice, too! They have a vast menu with known dishes like fried rice/noodles, etc. and even some very special food, like shark fin soup, frog legs and even the original swallow‘s nest!
    I could recommend that restaurant to everybody (you can even come by, for food take away)!

28. Internationaal Breskens

Adrie en Bep

Zeer goed gegeten, erg goed is zeker voor herhaling vatbaar.
    Bediening zeer vriendelijk.
    Je krijgt hier echt waar voor je geld. Wij hebben vissershuisplateau.
    Gegeten, alles was lekker, goed van smaak en mooi opgediend.
    Ik kan het Vissershuis zeker aanraden voor iedereen die van vis en vlees houd.

29. Pizzeria Breskens

Familie Kurth und Familie Güttes

Vertaal van de naar Nederlands

Sehr lecker. Pizzen mit frischen Zutaten und schön knusprig. Personal sehr schnell und freundlich. Wir waren mit 10 Personen. Können wir sehr weiterempfehlen.

30. Kleine eetwaren Breskens

Charlotte

Is het net niet, eten te duur en slechte kwaliteit.
    Bediening wel goed en snel maar €8,50 voor een mojito die niet zelf gemixt is kan natuurlijk niet.
    Overall kwaliteit /prijs erg slecht.