ma Gesloten

1319520052 87
1394702065 78
1592054849 79
1620248104 80

1. Gastheer en gastvrouw zeer vriendelijke lieve mensen, eten perfect voor zeer scherpe prijs, bij hun ben je welkom, alles mogelijk, ook voor vegetariers, en gluten vrij.

2. Anja van Houtum

We hebben in een mooie omgeving heerlijk gegeten. Smakelijk en mooi opgediend. Hebben genoten. Was zeker een aanrader en we komen zeker weer terug. Ook de bediening is top. Op een ontspannen manier wordt je bediend en voel je je echt welkom.

3. Lekker en gezellig!! Mag iets uitgebreidere vegetarische kaart maar al heerlijk gegeten! Maar hele leuke enthousiaste nieuwe eigenaars, toffe speelplek voor onze kinderen en uren vertier terwijl wij gezellig tafelen👍

4. Fam gaemers

Wij hebben bij de afslag heerlijk ge eten en in een zeer prettige sfeer hiervoor dank.

5. Ria Broeksteeg

Voor de tweede keer heerlijk gegeten bij De Afslag in Breskens.
    Enthousiaste nieuwe eigenaren zorgen voor een ontspannen sfeer en vriendelijke bediening.
    Voor onze kleinkinderen een leuke speelplek, zowel binnen als buiten. Op het terras heb je een prachtig uitzicht over midgetgolfbaan, waar we ongetwijfeld volgende keer gebruik van gaan maken.
    Een echte aanrader!

6. Rinze en Yvonne

Bij De Afslag gegeten aangezien hier leuke speelgelegenheden zijn voor de kinderen en het was in de buurt (zaten in park zwembad) We wisten dat de kinderattracties niet gratis waren. Staat duidelijk op de website. We hadden geen hoge verwachtingen, gewoon even gezellig weg met de kids. Het eten was boven verwachting, een heerlijk en dikke biefstuk, mijn vrouw had een lekkere varkenshaas. Daarbij lekkere verse peertjes met twist. Je kon proeven dat hier een kok werkt die het plezier in het koken nog niet heeft ingeruild voor sleur.
    Tijdens het eten nog aan de praat geraakt met de eigenaresse. Al met al een leuke avond gehad en dat geldt zeker ook voor de kids. Wij kunnen De Afslag zeker aanbevelen.

7. Zeer slechte ervaring met de cheffin(?).
    Oma wilde met kleindochter van 4 jaar 1 stick delen om samen te golfen.
    Maar deze cheffin stond er op dat er voor allen betaald moest worden.
    Nadat we hadden besloten om oma op te laten draaien voor de puntentelling en de vierjarige te laten stuntelen....
    Schreeuwde de cheffin door de zaak naar haar bedienende collega
    "Deze vrouw met groen shirt speelt niet mee!!!"
    Rest van het personeel was overigens erg aardig!!!
    Tip!!! Zoek een klant/kindvriendelijke cheffin(?) en werk het achterstallig onderhoud weg voordat je geld vraagt voor een bezoek aan de speeltuin. Tip!!! Kom de gezinnen die consumpties nuttigen op het terras tegemoet door hun kinderen zonder entreegelden in de speeltuin toe te laten.

8. Vanavond als afsluiting van de vakantie wezen eten bij De Afslag met in totaal 4 volwassenen en 5 kids (3-8jr) en baby. We hadden vooraf even gemaild om te reserveren en alles was bij aankomst al prima geregeld. Binnen stond een tafel klaar en als we wilden konden we ook naar buiten om daar te zitten. De kinderen eerst eten en daarna de speeltuin in, de ouders net wat later eten zonder kinderen die zich prima vermaakten in de speelgelegenheden (zowel binnen als buiten). Was een suggestie van de bediening, allemaal geen probleem. Werden keurig op de hoogte gehouden over wanneer het eten klaar was zodat we de kinderen konden roepen om te eten.

Sommige mensen vinden het vreemd dat je nog extra moet betalen voor de speeltuin, maar men vraagt hier ook niet de hoofdprijs voor het eten, en tja, het onderhoud/de investeringen moeten ook ergens van betaald worden nietwaar?

Bediening was zoals eerder gezegd zeer attent (zelfs oplettend dat de kinderen niet per ongeluk naar buiten liepen) en de speeltuin buiten is mooi omheind wat er voor zorgt dat, als je kinderen zichzelf verder prima kunnen redden, je niet perse continue erbij hoeft te zitten.

Eten verder prima, inderdaad geen michelin sterren kwaliteit, maar daar betaal je ook niet voor.

Wij hebben in elk geval genoten en kunnen de afslag dus zeker aanbevelen!

9. Theo en Erna de Krijger

De kinderen hebben zich daar heel goed vermaakt. Nog nooit zulke lekkere appeltaart gegeten. Mmmmm.
    Personeel was heel vriendelijk.

10. Linda Heufke Kantelaar

Zeer vriendelijk personeel! Goed eten en leuke omgeving.

11. Net als voorgaande keren vandaag ook weer enorm genoten van de heerlijke maaltijd, de speeltuin en het super vriendelijke personeel. Het eten is erg lekker, wordt snel geserveerd en het personeel is erg vriendelijk en oplettend. Complimenten waard! De bazin herkende ons nog van vorig jaar.
    De speeltuin is erg leuk voor kleine en grote kinderen En goed onderhouden en veilig afgeschermd dmv een hek. Voot onze kleine wegloper is dat perfect. Onze kinderen hebben heerlijk gespeeld.
    De toiletten zijn schoon, alles is keurig onderhouden en opgeruimd. De treinen voor jong en oud leuk om te zien met daarachter een prachtig uitzicht op de duinen. De midgetgolf baan ziet er super netjes uit. De tuin is goed onderhouden en de baan is keurig.
    Wij komen met veel plezier bij De Afslag.

12. Anneke en Stefan

Na de visserij-feesten, even afzakken naar De Afslag. Even rustig wat drinken, lekker rustig na alle drukte. Altijd leuk. We dachten dat we eigenlijk uit het zicht zaten. maar dat bleek niet zo te zijn. De bediening kwam heel snel en was heel vriendelijk. Het eten was heel goed. Wat warm hoorde te zijn, was ook echt warm en wat koud moest zijn was koud en fris. Tot onze verbazing was het meeste zelfgemaakt, zoals de frites de kroketten en de appeltaart (was super lekker). Ook het ijs zag er indrukwekkend uit met een warme chocolade sous apart erbij (dame blanche). De thee was heet! Niet onbelangrijk. En de koude dranken waren koud. De bediening was ook heel snel en heel vriendelijk. Wij komen hier heel graag en al heel veel jaar, echt een aanrader.

13. Zeer leuke en nette locatie. De kinderen hebben zowel fijn binnen als buiten kunnen spelen. Het eten is goed en de prijzen zijn prima. De bediening is zeer attent (ook naar de kinderen toe). Kortom hebben wij een zeer leuke middag gehad.

We komen zeker nog een keer terug!

14. J. De Vries

Hele mooie en gezellige locatie. De kinderen kunnen leuk spelen, en als ouders hoef je je geen zorgen te maken aangezien alles is afgezet. De speeltuin is voor jong en oud, binnen en buiten is er van alles te doen. Dus als het weer tegen zit vermaken de kinderen zich ook prima.

Op koudere dagen is het heerlijk onder het verwarmde terras. Het eten staat snel op tafel, en op de kaart staat voor ieder wat wils. De bediening is alert en erg vriendelijk.

Kortom, wij komen hier zeker terug, een echte aanrader.

15. B.Terlingen

Gezellige en mooie locatie! Onze dochter heeft genoten van de speeltuin. Wij hebben heerlijk gegeten. Prima prijs kwaliteit verhouding en personeel was erg vriendelijk! Wij komen zeker terug.

16. Th.C.T. van Rutte

Geweldige dag gehad met mijn kleinkinderen!

Alles was zo leuk: "Oma... gaan we gauw weer?" Natuurlijk: zo'n feestdag met alles erop en eraan met zoveel gezelligheid, speelgelegenheid, vriendelijk personeel , super schoon, top toilet-hygiëne en voor een ieder wat wils: hapjes en drankjes! Top!! Lekker hoor!

Voor mij een 10 plus!

17. 4 Limburgse mensen

Al jaren vanuit Limburg een vaste stop bij de afslag. Gezellige sfeer, attente bediening, veel te doen voor jong en oud, speeltuin zeer kindvriendelijk, midgetgolf baan zeer netjes onderhouden en leuk om te doen. Eten smaakt prima. Kortom wij kijken er altijd weer naar uit om hier terug te komen.

18. R v beurden

Gewoon eens een horecabedrijf met een uitstekende service en gezelligheid! Dit wordt ook zeker uitgedragen door het personeel! Veel faciliteiten voor de kids binnen en buiten! Alles perfect schoon en onderhouden! Een mooi familiebedrijf! Een aanrader!

19. Dit restaurant is een klassieke afrader.

Onlangs zijn we na een strandwandeling een hapje gaan eten in 'de afslag'. Wat ons al meteen opviel was de arrogante, agressieve toon waarop gecommuniceerd werd. Bij toeval hoorde ik dat er iets naar mijn zoontje werd gesnauwd wat volgens mij niet voor allemans-oren bedoeld was, hij was zonder te betalen even om het hoekje in het speeltuintje gaan kijken. Maar snel 3 euro betaald... midgetgolven moest extra afgerekend worden. Erbij opgeteld dat het eten beroerd en aan de prijzige kant was, hebben we aan dit prijzige, klantonvriendelijke bezoekje een behoorlijke kater overgehouden.

Ik geef normaal niet snel beoordelingen, en mijn standaarden zijn niet hoog, maar ik maak in dit geval graag een uitzondering. Zelf zullen we er in ieder geval nooit meer een stap binnen zetten; zeer negatief gevoel aan overgehouden.

20. Familie De Vries

Wat een leuke locatie! Onze kinderen van 7 en 10 jaar hebben zich prima vermaakt in de binnenspeeltuin en buiten op de trampoline. Ook is het erg leuk aangekleed met beelden van koeien en varkens. Ondertussen hebben wij heerlijk buiten gezeten onder de overkapping. De heerlijke koffie werd geserveerd met een lekker koekje in de vorm van een schaapje en een varken, om maar even in het thema te blijven. Bij het 2e kopje koffie hebben we warme huisgemaakte appeltaart met slagroom en vanilleroomijs besteld. HEERLIJK. Voor de prijs hoef je het niet te laten: 3 euro entree per kind, overige prijzen normaal.

21. Leuk en schone speelgelegenheid voor de kinderen! Leuk ook om iets te drinken al biedt het terras helaas geen goed zicht op de speelgelegenheid. Maar het eten is echt niet lekker en de prijzen veel te hoog. Ik heb hier de slechtste spaghetti bolognese ooit gegeten.

22. Sander van Wijngaarden

Gisteren een hele dag bij De Afslag gezeten. Vanuit Middelburg even een dagje met de boot over; prima dagje uit! Wat direct opvalt is dat wat je bestelt, binnen no time op tafel staat. De bediening is zeer attent en correct. De kids hebben zich uitstekend geamuseerd op de perfecte speellokatie. Tijdens de minigolf begon het te regenen. Toen ik mij zorgen begon te maken over onze jassen en dergelijke die nat zouden worden, bleek bij controle daarvan dat de -wederom attente- bediening de spullen al binnen te hebben gelegd.
    Aan het einde van de dag werd het tijd om terug te lopen naar de boot, maar helaas stromende regen. Zonder aarzelen en zonder te vragen werd ons een lift met het bedrijfsbusje aangeboden...wat wij natuurlijk niet aan ons voorbij lieten gaan! Kortom: Service met een hele grote S!

23. Familie Heesbeen

Zeer nette zaak, heel fijn zorgzaam personeel, kinderen hebben zich uitermate goed vermaakt. We komen er al jaren en de kwaliteit blijft hoog.
    Groot aanbod en goed gepresenteerd. Gastvrouw weet hoe het moet.

24. Ik heb er het kinderfeestje van mijn dochter gehouden, dit is zeer goed bevallen. Zeer kindvriendelijk en een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik heb de kinderen niet gehoord, ze hebben allemaal genoten van de speeltuin en midgetgolf. S 'avonds zijn we er blijven eten en het was goed verzorgd en heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

25. De Visser

Prachtige locatie en veel mogelijkheden voor kinderen. Blijf alleen niet eten als je iets bijzonders verwacht. Wij vonden het eten zeer onder de maat en ook nog eens erg prijzig in verhouding tot de kwaliteit.

De salade zat vol zand. Dit werd aangegeven maar niet opgelost. De mixed grill was koud en voorzien van een paar frietjes. Voor 20 euro verwacht je meer. De jus d'orange kost 3.50 maar is niet meer dan een half wijnglas.

Kortom, leuk om te spelen en wat te drinken maar eet ergens anders!

26. Recent tot volle tevredenheid, smaakvol gegeten met vier personen. De bediening is super vriendelijk, aandachtig en de ontvangst geeft de gewenste herkenning. De maaltijden zijn top, alles is prima, en nog steeds super schoon.

27. Afgelopen week een aantal keer bij de Afslag gegeten. Heerlijk vond ik en mijn familie. Ik moet glutenvrij eten en als je van te voren reserveert kun je er heerlijk eten. Vers gesneden friet is wel heel lekker ;)
    Ik heb Kogelbiefstuk op en die was heerlijk.

Ik zag dat er mosselen geserveerd werden, ik had ze nog nooit op, en wou ze wel eens proeven. Ik mocht van de eigenaresse zelfs mosselen proeven. Ik heb echt heerlijk gegeten, ik, mijn ouders en mijn andere familie. Ook mijn neefjes en nichtjes hebben lekker in de speeltuin gespeeld, het is een grote speeltuin, en kost maar €3 per dag, dat vind ik zeker niet duur.

Een echte aanrader dus, niet alleen voor glutenvrij eten, want iedereen heeft heerlijk gegeten!!

28. ph groosman

Heerlijk gegeten, zowel lunch als diner genoten. De speeltuin a 3 euro per kind is beslist niet duur, hebben er in Belgie wel 8 euro voor mogen betalen waar veel minder speeltoestellen te vinden waren.

29. John Woodhouse

Als familie met 3 kinderen, zijn we hier toevallig voorgefietst en hebben een stopje gemaakt. De kinderen vinden zo een pauze altijd leuk, vooral als er een speeltuin bij is. Helaas, onze verwondering was groot, dat de speeltuin niet gratis is, maar te betalen. Met 3 kinderen en de prijs van 3€ per kind, is dit toch wel heel duur, zeker als je een korte pauze van een 45-tal minuutjes inlast. De speeltuin is ook niet zichtbaar vanop het terras, waardoor het onmogelijk is om een oogje in het zeil te houden zonder er vlak naast te staan.

Dat de speeltuin betalend is, staat niet aangegeven op de reklameborden buiten, en dat vinden we niet correct. Gelet op de grote passage, langs dit terras, is dit toch wel zeer misleidende reklame!

Met teleurstellende kinderen, zijn we dan ook heel snel vertrokken.

30. Erg duur terras voor wat je krijgt. Een klein glaasje rosé voor 3.95 euro! En als je dan aangeeft dat het niet veel is, krijg je even een discussie met de eigenaar op het terras. Niet echt handig van haar.
    Verder is een bord met diverse hapjes voor 9.50 euro een aanfluiting. Dit zijn standaard blokjes kaas met olijven uit een blikje en 2 plakken ham en een paar stukjes bittergarnituur. Jammer. Het midgetgolf daarentegen is een aanrader.

31. R van Loo

Mooie speeltuin, leuke midgetgolfbaan en dat alles voor een redelijke prijs, prima gerechten voor de lunch, niet echt goedkoop maar wel goed. De LGB treinentuin was niet wat wij naar aanleiding van de foto's verwacht hadden, slechts 1 rijdende trein en nergens bewegende onderdelen.

32. Wij komen hier regelmatig en vinden het altijd weer een plezier om er te zijn. Heerlijk genieten op het mooie, ruime terras als de zon schijnt, is het iets frisser dan kunnen we plaatsnemen onder de overkapping en word met plezier de warmtelampen aangezet wat ideaal is. Maar ook binnen vinden wij het gezellig om te zitten. Het eten is vers en van goede prijs/kwaliteit verhouding en de porties zijn relatief groot. Voor maar 3 euro kunnen de kinderen een hele dag genieten in de enorme speeltuin (volledig omheind zodat we ons niet moeten druk maken over het weglopen van de jongste), zowel de prijs als de veiligheid is bij andere dag attracties vaak wel anders. Wat helemaal ideaal is, is dat er voor kinderen van alle leeftijden iets te doen is. Zo kunnen zowel de jongste van 4 jaar als de oudste van 11 jaar zich prima vermaken in de zelfde speeltuin terwijl wij genieten van de lekkere huis gemaakte appeltaart met een kopje thee geserveerd door de altijd vriendelijke en behulpzame bediening. Daarnaast is het er ook altijd schoon en word er altijd geprobeerd zoveel mogelijk rekening te houden met de wensen van de gast.

Wij vinden dit een topadres en ze zullen ons er dan ook nog vaak zien!

33. We zijn afgelopen week 3 keer geweest. Daaruit blijkt dus al dat wij zeer positief zijn over de Afslag!! We waren er de eerste keer 's morgens al om half 11 toen bleek dat het pas om 11 uur open was. Dit was geen enkel probleem. We konden gewoon naar binnen voor een kopje koffie en voor de kinderen werd de speeltuin meteen opengemaakt. Het bandje dat je moet kopen voor de speeltuin was de hele dag geldig, dus toen we 's avonds terug gingen om er te eten konden ze er nog steeds gebruik van maken. 's avonds nog een spelletje midgetgolf op de erg leuk aangelegde baan gespeeld. Paar dagen later weer geweest. Lekker gegeten, aardige bediening en voor de kinderen een prima speeltuin! Handijs kan gewoon aan het tafeltje worden opgegeten. Dat kan ook niet overal. Vaak moet je dan een nagerecht van de kaart kiezen.
    Al met al een aanrader! Volgend jaar in de zomer weer terug!

34. Tijdens onze vakantie rijden we elk jaar langs De Afslag. Vanwege een flinke regenbui wilde we een pitstop maken en een lunch nuttigen. hadden we misschien beter niet kunnen doen. De prijs-kwaliteit verhouding is niet in balans. Om €2.20 voor een cappuccino uit een simpele koffieautomaat te vragen is echt schandalig! Bij een willekeurige tankstation drink je een veel betere cappuccino!
    De bestelde uitsmijter was met verlebberde sla en geen smeerboter... (...) zeer middelmatig. En inderdaad € 3,00 vragen voor de speeltuin is niet meer van deze tijd. Concept moet nodig gemoderneerd worden.

5,1
  35. Echt gezellig en sfeervol buiten zitten, en als het frisser wordt op het verwarmde buitenterras. Kinderen vermaken zich prima in de binnen en buitenspeeltuin. 3 euro mag gerust gevraagd worden. Prijs kwaliteit eten en drinken is prima.

36. Wij hebben een heerlijke middag gehad met onze 3 kinderen(2-3-8 jr).

Ik begrijp de Afslag wel, dat je wordt verzocht om af te rekenen als je van je tafel weg gaat (gezien het groot aantal mensen dat nog steeds zonder te betalen wegloopt uit restaurants!).

Ouders hoeven geen entree te betalen voor deze speeltuin (dat is bij andere speeltuinen bij ons in Noord Holland vaak wel het geval). Het bijbehorend restaurant heeft heerlijke eenvoudige verse lunch gerechten (tosti met verse salade als garnituur, heerlijke verse appeltaart). En de dinerkaart zag er ook veelbelovend uit. De speeltuin biedt alles voor het vermaak van de kindjes gedurende een aantal uurtjes. Je kunt hier met een gerust hart lekker gaan lunchen/dineren terwijl de kinderen in de speeltuin hun gang gaan. Of je gaat er gewoon heen omdat je er even uit wilt met je kids... Het is er veilig, heel schoon en gezellig.

37. Wij komen hier geregeld en wij vinden het een heel fijn restaurant, wat qua kwaliteit/prijs heel aantrekkelijk is. Het is er altijd schoon en de bediening is altijd vriendelijk.Het is toch logisch dat je in het zomerseizoen meteen moet afrekenen als je je tafel verlaat.
    Je kan trouwens ook je drankjes afhalen aan de bar om in de speeltuin op te drinken. Waar zie je nou zo'n fantastische speeltuin voor € 3,00 entree; het is echt geen geld voor een hele dag te spelen.

Joyce

38. Wat een waardeloos restaurant is de Afslag. Het begint met het feit dat je moet betalen voor de kinderen willen zij gebruik kunnen maken van de speeltuin. Maar liefst €3,- per kind. En dan zou e mogen verwachten dat het een geweldige speeltuin met attracties is maar helaas is dat niet het geval. Verder dan een flinke zandbak, wat klim en klouter werk, trampolines en een paar glijbanen komt het niet.
    Als je iets te drinken besteld kun je niet gaan zitten en naar de speeltuin kijken om je kinderen in de gaten te houden. Resultaat, je zit om en om.
    Tot slot is er een glijbanen stukje waar je heen kunt lopen op eigen terrein, je wordt achterna gelopen met de vraag of je je drankjes wil betalen want je mag niet bij het tafeltje weglopen.
    Wij komen hier nooit meer.

39. J.M.Brouwer

We hebben hier een geweldige dag gehad, alles was gewoon perfect in orde: porties goed van grootte, snelle afhandeling van bestellingen, gezellig en professioneel personeel..enz.!
    Wat ons ook opviel was hoe schoon en opgeruimd alles was.
    Om maar eens een paar voorbeelden te noemen waar ik me elders nogal eens aan erger:
    -De ballen van de ballenbak waren schoon en slingerden niet door de hele speeltuin.
    -De toiletten waren ook aan het eind van de dag kraakhelder.
    -Er stonden geen defecte apparaten.

Zo kan ik nog wel even doorgaan want de meeste grote dag-attracties kunnen een voorbeeld nemen aan deze zaak!!

p.s. Het probleem met betalen voor de speeltuin lijkt me behoorlijk overtrokken: €3,- voor zoveel speel-mogelijkheden is eigenlijk meer een symbolisch bedrag.

40. Nu al meerdere malen gaan eten bij De Afslag. Zoals bijna alle reacties hieronder kan ik beamen dat het eten, service, sfeer en prijs/kwaliteit dik in orde zijn.
    Ook is het een pluspunt dat er een speeltuin aanwezig is. De noodzaak om de betalen voor de speeltuin is ons duidelijk aangegeven vanaf ons eerste bezoek. Na meerdere keren de professionele en vriendelijke bazin te hebben gesproken aan tafel blijkt dat ze genoodzaakt zijn om geld te vragen voor de speeltuin omdat er in het verleden misbruik van is gemaakt. Kortom al bij al een goede 7!

41. Gezellig wezen eten met 5 volwassenen en drie kleine kinderen, 3,4 en 1 jaar. Ontvangst voor de kinderen was wat minder door bazin die hierin niet ontwikkeld is. Na afloop op de rekening van ruim boven de honderd euro 3 x kind afrekenen voor de speeltuin. Hierop aangegeven dat de kleinste alleen is wezen kijken en verder geen gebruik gemaakt heeft van de speelgelegenheid. De aardige bedienster kwam terug met de melding dat de bazin zei dat hij er geweest was en wel moest betalen. Bij de poging om dit zelf even kenbaar te maken bij de bazin was deze zogenaamd druk in gesprek met andere gasten en liet mij gewoon staan. Ik ben daar vertrokken met stoom uit mijn oren om zoveel onfatsoen. Voor ons de eerste en de laatste keer dat wij daar geweest zijn. Een advies aan de leiding, als je klanten wil behouden gooi die bazin er uit en laat die zichzelf uitleven bij de mariniers.

5,1
  42. Na de midgetgolf, lekker gegeten met de kinderen en opa. Eenvoudige kaart, veel gerechten voor kinderen. Hebben aparte seniorenkaart. Zeer vriendelijk en attent personeel. Eten voor een goede prijs-kwaliteitverhouding. Super speelplek voor de kinderen. Gezien de grootte (naast veel klim/speeltoestellen veel nintendo's) valt de prijs voor spelen erg mee (Eur 1,50).

Tips voor het restaurant: dessertkaart voor senioren en naast het bestellen van wijn zou een karaf kraanwater niet misstaan. Dit is niet om de rekening te drukken, maar kraanwater is vaak lekkerder dan flessenwater!

43. Marieke

Gezellig om naar toe te gaan met de kinderen. Heerlijk onder het verwarmde terras gezeten vanwege de regen. De kinderen in de speeltuin en we hebben ze de rest van de dag niet meer gezien. Konden we eens lekker met zijn tweeën kletsen. Eten was lekker, snel op tafel en de porties waren ruim. Bediening is vriendelijk.

44. joke en hans

Wat een leuk weekend gehad.

De zaterdagavond en de zondagmiddag en avond hebben we bij jullie doorgebracht, Wat een leuke gemoedelijke zaak en lekker eten voor betaalbare prijzen. Voor elks wat wils. Geweldig jullie 20 jarig bestaan met de extra dingen er rondom. Geweldig dat jullie alles zo voor elkaar hadden met die drukte. Heel vriendelijk, behulpzaam personeel. We komen zeker terug.

Joke.

45. Met de gehele familie gegeten en gedronken en de kleinste hup spelen...

Eten: prijs/prestaties zeer goed.

Voorgerecht en hoofgerechten allemaal lekker.

Toetjes: ook de kersen met ijs --> top.
    De bediening is zeer persoonlijk, met een Zeeuws tintje, open en hartelijk!

Als je dit vergelijkt met een speelstad (slecht en duur eten), kunnen kinderen hier voor een habbekrats lang en gevarieerd spelen. Ouders hoeven niet te betalen (moet soms bij speelsteden wel).

46. Deze zomer een paar keer gegeten, niet slecht maar op den duur steeds hetzelfde, dikke gebonden sauzen zonder echt veel smaak!

Zeer kindvriendelijk, maar wel spijtig dat wanneer je met een tafel van 4 volwassenen en 4 kinderen voor om en bij de 200€ consumeert, er nog apart moet betaald worden om de kids te laten spelen!

47. mvr.ijsebaert

Geweldige service met een grote SMILE.

Eten is erg lekker voorbereid, en dat voor dat geld. Zeer zeker de moeite waard om daar te gaan eten. Mooi opgezet met golfterrein erbij. Echt iets voor jong en oud. Petje af.

48. Vandaag hebben we weeeeeeeeeeeeer heerlijk genoten bij jullie. Kinderen hebben eindeloos gespeeld in de speeltuin. En dat voor zo weinig geld! De auto konden we prima parkeren op jullie eigen terrein. Er was voldoende personeel..... En zij deden allen hun best! We hebben absoluut niet lang hoeven wachten op ons eten en drinken. Maar al zou dat zo zijn.....dat maakt helemaal niets uit! Het is hoogseizoen! Iedereen heeft toch vakantie? Of is een dagje er tussenuit? Over het eten gesproken? Met een woord: fantastisch. De eigenares had alles goed onder controle en de kok had een grote glimlach op zijn gezicht. De service was optimaal!

49. Geweldig lekker eten totdat 't dessert kwam.

Duur ijs met warme kersen en slagroom (€ 8,25). Alles bij elkaar gegooid in 1 coupe en door de warme kersen was 't ijs volledig gesmolten met als gevolg een kersenmilkshake.

Het ijsje terug gegeven, maar de serveerster kwam het weer terug brengen, met commentaar van de kok dat ze het al 20 jaar zo maakten en dat zo hun ijs met warme kersen was. Ik zei dat ik geen milkshake maar ijs wilde, maar de kok, die ik later ook nog gesproken heb was niet voor rede vatbaar en wilde absoluut niets aan de klacht doen!

Ik kreeg alleen maar een nors gezicht van de kok te zien en verder niets. Al met al lekker eten tot aan '
    \LKt dessert, geen oplossing of alternatief voor de klacht, geld neertellen en wegwezen! Voor ons nooit meer dus.........

6,3
  50. Qua eten prima.

Gewoon lekker.

Maar het restaurant beschikt over een fantastische speeltuin.

Waar je apart!!! voor moet betalen.

We waren met 13 man, daaronder 7 kinderen.

We aten en dronken, dus een rekening van zeker 350 euro.

Dan ga je toch niet geld vragen voor een speeltuin.

Verder moesten we enorm lang wachten.

Duurde 2 uur voordat het hoofdgerecht op tafel kwam.

En de gerechten waren zeker niet zo moeilijk dat dit zoveel tijd vergde.

51. Lekker eten voor weinig geld.

Altijd vriendelijke bediening.

Diervriendelijk.