1. Wij komen hier regelmatig en vinden het altijd weer een plezier om er te zijn. Heerlijk genieten op het mooie, ruime terras als de zon schijnt, is het iets frisser dan kunnen we plaatsnemen onder de overkapping en word met plezier de warmtelampen aangezet wat ideaal is. Maar ook binnen vinden wij het gezellig om te zitten. Het eten is vers en van goede prijs/kwaliteit verhouding en de porties zijn relatief groot. Voor maar 3 euro kunnen de kinderen een hele dag genieten in de enorme speeltuin (volledig omheind zodat we ons niet moeten druk maken over het weglopen van de jongste), zowel de prijs als de veiligheid is bij andere dag attracties vaak wel anders. Wat helemaal ideaal is, is dat er voor kinderen van alle leeftijden iets te doen is. Zo kunnen zowel de jongste van 4 jaar als de oudste van 11 jaar zich prima vermaken in de zelfde speeltuin terwijl wij genieten van de lekkere huis gemaakte appeltaart met een kopje thee geserveerd door de altijd vriendelijke en behulpzame bediening. Daarnaast is het er ook altijd schoon en word er altijd geprobeerd zoveel mogelijk rekening te houden met de wensen van de gast.

Wij vinden dit een topadres en ze zullen ons er dan ook nog vaak zien!