Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Blokker verdeeld zijn.

Ontbijt en ballon niet geleverd juiste datum. Verrassing mislukt, niks geleverd en toch moeten betalen. Klantenservice is onprofessioneel, klantonvriendelijk en wil niet meedenken in oplossingen. Zeer zeer kwalijk!

Na een mail gestuurd te hebben over hun service en flexibiliteit is mij gevraagd ook hier mijn recensie te schrijven! Dit doe ik dan ook graag! Zelden zo een klantgericht en flexibel bedrijf meegemaakt, top service!

Anneke Breeuwsma

Beschuitje.nl is een onbetrouwbaar bedrijf wat z'n afspraken niet na komt. Ter ere van het 45 jarig huwelijk van mijn ouders verbleven wij op Kustpark Texel en leek het ons leuk toe om hen te verrassen met een uitgebreid ontbijt. Via interner besteld (eerst gekeken of er wel daadwerkelijk op Texel bezorgd werd). Als we de website van Beschuitje.nl moeten geloven werken ze op Texel samen met het gerenomeerde cateringbedrijf Texel Catering & Banket Service hetgeen (bij navraag) nIET zo is (tot grote frustratie van de eigenaar van het cateringbedrijf). Enfin, het ontbijt zou tussen 9.00 Uur en 10.00 Uur worden geleverd. Alles wat er kwam, geen ontbijt. Om 10.15 Uur gebeld met de klantenservice gebeld (een 0900 nummer wat flink aantikt qua kosten) om te vragen waar het ontbijt bleef en aangegeven dat we ook al rechtstreeks contact met het cateringbedrijf hadden gezocht (deze wisten van niks). Het bleek dat men 'de order' aan een ander bedrijf had uitbesteed in plaats van aan het eerder genoemde cateringbedrijf te geven en dan men door de drukte 'iets' verlaat was. Hoe groot is de moeite om dan even een app, sms of mailtje te sturen waarin staat dat men het ontbijt wat later komt bezorgen? We zijn nu bijna een uur verder en om een lang verhaal kort te maken: ik vrees met grote vreze dat ik naar mijn geld en mijn ouders naar hun ontbijt kunnen fluiten.

4. Nederlands Blokker

Het duurde veel te lang voordat het eten op tafel kwam.
    Als je om half zes heb afgesproken met 4 kleine kinderen mag je toch verwachten dat je rond acht uur a half negen gegeten heb.
    Om zeven uur kwam het voorgerecht om kwart over acht het hoofdgerecht.
    Met de vraag waarom dut zo lang moest duren kwam het antwoord dat het hoofd gerecht pas in werking wordt gezet zodra het voorgerecht van tafel wordt tenomen.
    Dat dit vijf kwartier moet duren duurt veel te lang.
    En dat op een dinsdag als het een rustige avond is.
    De mensen die buiten zaten hadden veel sneller het eten.
    Heel erg jammer dat dit zo is gegaan hadden het achteraf al eerder gehoord maar wilde het toch proberen.
    En helemaal dat er met de reservering nog benadrukt werd dat het een doordeweekse dag was en het redelijk achter elkaar zou lopen.
    Jammer maar ik zal jullie zeker nergens gaan aanraden.
    Doordat het zo laat werd half negen hebben we geen nagerecht genomen en geen kopje koffie toe.
    Zonde het had een leuke avond moeten worden man jarig zoveel jaar getrouwd maar het viel echt in duigen.
    Groet familie appel

5. Nederlands Blokker

Els Dijkstra

Slecht! Wij hebben met z'n tweetjes een hoofdgerecht gegeten. Vooraf wat brood, dat dachten wij, het bleken 8 stukken brood met wat boter, saus en olie. Achteraf waren we blij, want dat vulde de maag wat we van het eten niet konden zeggen.
    De linzenburger was droog en erg gekruid, voor 3 kwart laten staan. De zalm was te eten, maar in de garnalen risotto miste ik de garnalen. De sla had geen smaak. De friet was erg vet en hebben we ook laten staan. Wij zullen absoluut niet terug komen.

Zeer slecht bedrijf. Komt afspraken niet na, levert niet op afgesproken tijd.
    Produkten waren warm en uitgedroogd. Klantenservice wimpelt alles af.

7. Nederlands Blokker

Zeer slechte lunch. Zwetende kaas, vieze gehaktballetjes, verkeerde soep,
    Nieuw meisje werd aan tafel afgekat door leidinggevende. Van alles iets van gezegd. Weinig reactie gehad.
    Komen hier niet meer! We gaven ze al een 2de kans ....hier eerder diner gehad en toen vis gekregen die zijn houdbaarheid allang voorbij was....

Prima verzorgt ontbijt door Ontbijtservice Beschuitje Amsterdam. Voldoende keuze en alles overheerlijk!

9. Nederlands Blokker

Gewoon en leuk sfeervol restaurant. Eten lekker, maar niet bijzonder.
    Wel wat druk en lawaaierig door aanwezigheid van grote wat rumoerige gezelschappen.

10. Nederlands Blokker

We (gezin, 4 personen) zijn gisteravond weer bij De Nadorst geweest. We begrijpen niets van de slechte reviews. Al zo'n 15 jaar komen we hier minimaal 1x per jaar en hebben het altijd goed naar de zin gehad. Lekker relaxed gegeten en vriendelijke en attente bediening. Het eten was prima en er was voldoende aan bijgerechten. Wij zullen zeker terug blijven komen.

11. Nederlands Blokker

Als reguliere klanten van dit restaurant besloten wij hier 3/9/2016 te gaan eten. Aankomst was 16.45, na een kort wachten werd de bestelling op geschreven. Niet zo lang erna werd het voorgeregd geserveert. Toen om 19.00 het hoofdgerecht nog niet was geserveert was werden wij een beetje ongeduldig en besloten wij weg te gaan. Toen ik naar de kassa ging werd mij op onbeschofte wijze door de eigenaar verteld dat ik voor de hele bestelling moest betalen, ook voor het eten dat we nog niet hadden gekregen. Ook konden we oprotten en dat het beter was dat wij maar niet meer kwamen. In al de jaren dat wij naar restaurants gaan zijn wij nog nooit behandeld. Zelfs de ober die ons serveerde vond dat wij schandalig zijn behandeld. Dus raden wij iedereen aan om niet naar dit restaurant te gaan, de eigenaar van deze tent verdiend geen trouwe klanten, het eten is niet dat speciaal daar!

12. Nederlands Blokker

Wij hebben met 4 personen gegeten bij de Nadorst. Het eten op zich was goed. Wij hebben het menu van de Chef gehad. Als hoofdgerecht konden we kiezen tussen vlees of vis. Ik was de enige die voor vis had gekozen en kreeg een combi van heilbot en zeewolf. Toen de vis op tafel kwam rook deze niet zilt, maar sterk. Ik had op dat moment moeten reageren, maar dit was de eerste keer dat ik heilbot at en dacht niet zeuren. De smaak van de heilbot was vreemd zoetig.
    Twee uur na thuiskomst was ik hevig aan het overgeven en aan de diarree. De dag daarna een vriendelijke mail gestuurd naar de Nadorst (info@nadorst.nl) waarin ik vertelde wat er gebeurd was. Helaas geen enkele reactie ontvangen. Ik vind dit onbeschoft, zo ga je niet met je klanten om. Als ik een receptie zou wil plannen, zou ik dan ook geen reactie op mijn mail hebben ontvangen? Ik vind dit restaurant zeker geen aanrader.

13. Nederlands Blokker

Hadden een high chocolate voor €19,95 p.p. maar dit was zeker niet waard voor wat we kregen! Er stond een mooie omschrijving op internet maar wat je uiteindelijk kreeg is een kleine donut, zo'n klein banaansoesje, een klein gewoon soesje, chocolade soesje, 2 aardbeijen, wafeltje, brownie en chocoladesaus. Het was allemaal klein en lag misschien voor 10€ op de schaal terwijl zoiets dus 80€ totaal kost en binnen 10 minuten op was. We hebben het vaker gedaan ergens anders maar was altijd vele malen beter! We hebben het tegen het personeel gezegd toen kregen we nog wat kleine snoepjes maar het is zeker geen aanrader en ga er nooit meer terug helaas.

14. Nederlands Blokker

Met het bedrijf het grill arrangement gehad op vrijdag 10 juli. Heerlijk gegeten en prima bediening! Aanrader!

15. Snackbar Blokker

Altijd vrolijke bediening, heerlijke snacks voor een goede prijs!

Ook wij hebben de afgelopen week genoten van een heerlijk ontbijtje van Ontbijtservice Beschuitje. Precies op de aangegeven tijd (en plaats) werd er aangebeld. Een vriendelijke mevrouw met een grote doos (vol met lekkers) verse koffie en een heerlijke fles prosseco. Een ontbijtservice bestel je natuurlijk niet dagelijks maar voor speciale momenten is het een dure maar wel hele goede service/cadeau.

Nogmaals hartelijk dank.

17. Nederlands Blokker

Er waren harde stukjes in het vlees, bij het voorgerecht en het hoofdgerecht.

Kwam precies op tijd, zag er goed uit en was heerlijk!

Dit was echt zo leuk en totaal onverwacht. "s Nachts teruggekomen van vakantie, de koffers nog in de gang, schrokken we wakker van de bel. Met een stralende lach wenste een aardige dame ons een fijn ontbijt toe.. het was heerlijk met echte verse jus en we hoefden zelfs geen thee te zetten!

Bedankt gulle gever!

20. Snackbar Blokker

Dank u wel voor het goedverzorgde en zeer smakelijke Halalontbijt dat u bij onze vrienden bezorgde. Alles klopte en als extra zat er een heerlijk bakje huisgemaakte Humus met verschillende soorten rauwkost bij! Echt klasse hoor.

Vandaag een valentijnsontbijt laten bezorgen. In eerste instantie zag het er prima uit. Totdat we gingen eten zagen we al dat de houdbaarheids datum van de yoghurt vandaag de laatste dag was, de bruine broodjes en croissants waren oud en dus weg gegooid. Probeer al de hele tijd te bellen maar ze nemen niet op. Erg jammer van dit o zo duur ontbijtje. En natuurlijk het valentijns kaartje vergeten erbij te doen.

Beppie Veerman

24. Nederlands Blokker

Gister 25 januari mijn afscheidsdiner in de Paardestal van de Nadorst gehouden. Sfeer, ambiance, service geweldig. Het driegangen keuze menu was voortreffelijk. Alle 34 gasten vol lof over de lokatie maar verrast door mooie opmaak en smaak van de gerechten. Vooral ook de vegetarische gerechten werden als geweldig ervaren. Wat een geweldig mooie avond. Hartelijk dank.

25. Nederlands Blokker

C.J.Klompmaker

Met vrouw koffie drinken met appelgebak, eenvoudiger kan niet. Na een tijdje wachten kwam de ober met opmerking "Ik zag u wel maar was aan het telefoneren." Appelgebak wel aanwezig, maar geen slagroom want is op. Gebak droog en slecht. Afrekenen niet te woord staan maar al telefonerend afrekenen. Niet alleen boers, maar ook klantonvriendelijk.
    Nooit meer!

26. Nederlands Blokker

Matig gegeten, heel jaren '80, ontzettend veel peterselie bij ieder gerecht. Het viel me nog mee dat er bij het dessert geen pluk peterselie op het ijs zat . Ga zeker niet terug.

27. Nederlands Blokker

marjo meuwissen van der hall

Wat hebben wij zaterdag 3 aug een top dag gehad bij jullie.
    Mijn vader die 90 was geworden had geen betere locatie kunnen hebben voor zijn feest.
    Sfeer, de bbq, en vooral de ijstaart viel goed in de smaak.(we zijn tenslotte allemaal zoetekauwen)
    Vooral jullie speelgoed en kindvriendelijkheid is top ,ook de aller kleinste hebben genoten.
    Over het personeel ben ik kort en bondig SUPER
    Dus allemaal HARTELIJK DANK . groetjes Marjo

28. Nederlands Blokker

kees & christa t.

29. Nederlands Blokker

marianne timmer

De bediening was slecht. Op 9 mei. 2 uur moeten wachten voordat er iemand ons komt vertellen dat de asperges op waren die ons eerst met veel enthousiasme aangeboden werden. Wij komen hier nooit meer. Dit is al derde keer dat we een slecht ervaring hebben met dit restaurant. Geen slecht oordeel over de kok.

30. Snackbar Blokker

Lieve en aardige mensen, lekkere hapjes. Afhalen gaat lekker snel, je kunt er ook plate sevice gebruiken en dat ziet er ook altijd lekker uit. Ik heb er 1 keer gegeten, ook prima.