Ruim (eigen) parkeerterrein.

di lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

1195492100 24
1202625603 52
1209759106 52

1. Gezellig restaurant. Bediening vond ik wel oké.
    Maar helaas veel te lang moeten wachten op het eten.
    Ten opzichte van de prijs viel het eten ook tegen.
    Te weinig en dat moet goed worden gemaakt met patat.

Al met al een gemiddelde ervaring en dat is te mager.

2. Lekker zitten op terras. De bediening kwam steeds vragen ook al waren de glazen nog niet leeg of je iets wilde drinken. Soms had de ene serveerster het gevraagd kwam na een minuut de volgende. Het kwam niet prettig over. Tip eerst wachten tot het glas leeg is voordat er wordt gevraagd. En wijkindeling wie waar loopt. Het komt over alsof de baas of bazin steeds stuurt. Bediening us wel vriendelijk.

3. Leif Solvik

Fijne ongedwongen bediening, echt west-Fries en een overzichtelijke kaart.
    Het eten was voortreffelijk en meer dan voldoende.
    Een echte aanrader!

4. Super slechte service. Wij, twee tieners, hard gewerkt voor ons geld en zo slecht behandeld. Het was gezellig, voorgerecht was heerlijk, hoofdgerecht van mij was lekker en de burger van mijn vriend smaakte naar vis. Er kwamen een hoop excuses en een kop koffie om het goed te maken, maar toen kwam de rekening en daar stond de "vieze" burger op. Schandalige service! En wij zijn echt wel wat gewend qua eten, gaan bijna 2 wekelijks uiteten en wij hebben zelden iets te klagen. Jammer dat ze twee hardwerkende tieners een poot uit willen rukken en maar bleven zeggen dat de burger zo goed was en mensen er speciaal voor kwamen. Voor ons nooit meer nadorst met een vreemde "nasmaak".

5. Het duurde veel te lang voordat het eten op tafel kwam.
    Als je om half zes heb afgesproken met 4 kleine kinderen mag je toch verwachten dat je rond acht uur a half negen gegeten heb.
    Om zeven uur kwam het voorgerecht om kwart over acht het hoofdgerecht.
    Met de vraag waarom dut zo lang moest duren kwam het antwoord dat het hoofd gerecht pas in werking wordt gezet zodra het voorgerecht van tafel wordt tenomen.
    Dat dit vijf kwartier moet duren duurt veel te lang.
    En dat op een dinsdag als het een rustige avond is.
    De mensen die buiten zaten hadden veel sneller het eten.
    Heel erg jammer dat dit zo is gegaan hadden het achteraf al eerder gehoord maar wilde het toch proberen.
    En helemaal dat er met de reservering nog benadrukt werd dat het een doordeweekse dag was en het redelijk achter elkaar zou lopen.
    Jammer maar ik zal jullie zeker nergens gaan aanraden.
    Doordat het zo laat werd half negen hebben we geen nagerecht genomen en geen kopje koffie toe.
    Zonde het had een leuke avond moeten worden man jarig zoveel jaar getrouwd maar het viel echt in duigen.
    Groet familie appel

6. Els Dijkstra

Slecht! Wij hebben met z'n tweetjes een hoofdgerecht gegeten. Vooraf wat brood, dat dachten wij, het bleken 8 stukken brood met wat boter, saus en olie. Achteraf waren we blij, want dat vulde de maag wat we van het eten niet konden zeggen.
    De linzenburger was droog en erg gekruid, voor 3 kwart laten staan. De zalm was te eten, maar in de garnalen risotto miste ik de garnalen. De sla had geen smaak. De friet was erg vet en hebben we ook laten staan. Wij zullen absoluut niet terug komen.

7. Zeer slechte lunch. Zwetende kaas, vieze gehaktballetjes, verkeerde soep,
    Nieuw meisje werd aan tafel afgekat door leidinggevende. Van alles iets van gezegd. Weinig reactie gehad.
    Komen hier niet meer! We gaven ze al een 2de kans ....hier eerder diner gehad en toen vis gekregen die zijn houdbaarheid allang voorbij was....

8. Gewoon en leuk sfeervol restaurant. Eten lekker, maar niet bijzonder.
    Wel wat druk en lawaaierig door aanwezigheid van grote wat rumoerige gezelschappen.

9. We (gezin, 4 personen) zijn gisteravond weer bij De Nadorst geweest. We begrijpen niets van de slechte reviews. Al zo'n 15 jaar komen we hier minimaal 1x per jaar en hebben het altijd goed naar de zin gehad. Lekker relaxed gegeten en vriendelijke en attente bediening. Het eten was prima en er was voldoende aan bijgerechten. Wij zullen zeker terug blijven komen.

10. Als reguliere klanten van dit restaurant besloten wij hier 3/9/2016 te gaan eten. Aankomst was 16.45, na een kort wachten werd de bestelling op geschreven. Niet zo lang erna werd het voorgeregd geserveert. Toen om 19.00 het hoofdgerecht nog niet was geserveert was werden wij een beetje ongeduldig en besloten wij weg te gaan. Toen ik naar de kassa ging werd mij op onbeschofte wijze door de eigenaar verteld dat ik voor de hele bestelling moest betalen, ook voor het eten dat we nog niet hadden gekregen. Ook konden we oprotten en dat het beter was dat wij maar niet meer kwamen. In al de jaren dat wij naar restaurants gaan zijn wij nog nooit behandeld. Zelfs de ober die ons serveerde vond dat wij schandalig zijn behandeld. Dus raden wij iedereen aan om niet naar dit restaurant te gaan, de eigenaar van deze tent verdiend geen trouwe klanten, het eten is niet dat speciaal daar!

11. Wij hebben met 4 personen gegeten bij de Nadorst. Het eten op zich was goed. Wij hebben het menu van de Chef gehad. Als hoofdgerecht konden we kiezen tussen vlees of vis. Ik was de enige die voor vis had gekozen en kreeg een combi van heilbot en zeewolf. Toen de vis op tafel kwam rook deze niet zilt, maar sterk. Ik had op dat moment moeten reageren, maar dit was de eerste keer dat ik heilbot at en dacht niet zeuren. De smaak van de heilbot was vreemd zoetig.
    Twee uur na thuiskomst was ik hevig aan het overgeven en aan de diarree. De dag daarna een vriendelijke mail gestuurd naar de Nadorst (info@nadorst.nl) waarin ik vertelde wat er gebeurd was. Helaas geen enkele reactie ontvangen. Ik vind dit onbeschoft, zo ga je niet met je klanten om. Als ik een receptie zou wil plannen, zou ik dan ook geen reactie op mijn mail hebben ontvangen? Ik vind dit restaurant zeker geen aanrader.

12. Hadden een high chocolate voor €19,95 p.p. maar dit was zeker niet waard voor wat we kregen! Er stond een mooie omschrijving op internet maar wat je uiteindelijk kreeg is een kleine donut, zo'n klein banaansoesje, een klein gewoon soesje, chocolade soesje, 2 aardbeijen, wafeltje, brownie en chocoladesaus. Het was allemaal klein en lag misschien voor 10€ op de schaal terwijl zoiets dus 80€ totaal kost en binnen 10 minuten op was. We hebben het vaker gedaan ergens anders maar was altijd vele malen beter! We hebben het tegen het personeel gezegd toen kregen we nog wat kleine snoepjes maar het is zeker geen aanrader en ga er nooit meer terug helaas.

13. Met het bedrijf het grill arrangement gehad op vrijdag 10 juli. Heerlijk gegeten en prima bediening! Aanrader!

14. Er waren harde stukjes in het vlees, bij het voorgerecht en het hoofdgerecht.

15. Gister 25 januari mijn afscheidsdiner in de Paardestal van de Nadorst gehouden. Sfeer, ambiance, service geweldig. Het driegangen keuze menu was voortreffelijk. Alle 34 gasten vol lof over de lokatie maar verrast door mooie opmaak en smaak van de gerechten. Vooral ook de vegetarische gerechten werden als geweldig ervaren. Wat een geweldig mooie avond. Hartelijk dank.

16. C.J.Klompmaker

Met vrouw koffie drinken met appelgebak, eenvoudiger kan niet. Na een tijdje wachten kwam de ober met opmerking "Ik zag u wel maar was aan het telefoneren." Appelgebak wel aanwezig, maar geen slagroom want is op. Gebak droog en slecht. Afrekenen niet te woord staan maar al telefonerend afrekenen. Niet alleen boers, maar ook klantonvriendelijk.
    Nooit meer!

17. Matig gegeten, heel jaren '80, ontzettend veel peterselie bij ieder gerecht. Het viel me nog mee dat er bij het dessert geen pluk peterselie op het ijs zat . Ga zeker niet terug.

18. marjo meuwissen van der hall

Wat hebben wij zaterdag 3 aug een top dag gehad bij jullie.
    Mijn vader die 90 was geworden had geen betere locatie kunnen hebben voor zijn feest.
    Sfeer, de bbq, en vooral de ijstaart viel goed in de smaak.(we zijn tenslotte allemaal zoetekauwen)
    Vooral jullie speelgoed en kindvriendelijkheid is top ,ook de aller kleinste hebben genoten.
    Over het personeel ben ik kort en bondig SUPER
    Dus allemaal HARTELIJK DANK . groetjes Marjo

19. marianne timmer

De bediening was slecht. Op 9 mei. 2 uur moeten wachten voordat er iemand ons komt vertellen dat de asperges op waren die ons eerst met veel enthousiasme aangeboden werden. Wij komen hier nooit meer. Dit is al derde keer dat we een slecht ervaring hebben met dit restaurant. Geen slecht oordeel over de kok.

20. In de 20 jaar dat we hier komen (regelmatig) hebben wij slechts 2x een ietsje mindere ervaring gehad en dat werd heel keurig en vriendelijk opgelost. Alle andere 25x hebben wij heerlijk gegeten en de kinderen ook. En ze hebben zich prima vermaakt, genoeg te spelen, ook buiten. Er is ook eten te bestellen wat niet op kaart staat..

21. Op uitnodiging van de heer J. van Houten die zijn 25 jarig jubileum van zijn werk vierde, te gast geweest in jullie restaurant. Wij hebben genoten, de zaak verdient oprecht een 10. De ambiance, het goed verzorgde heerlijke eten en het vriendelijke personeel maakt een avondje uit.. memorabel. Bedankt voor de gastvrijheid. Een aanrader voor elke gelegenheid. Groetjes Astrid

22. j. van Werner

Ik ben hier vorige week uit eten geweest met mijn vriend en twee (jonge) kinderen.

Wij hebben een heerlijke avond gehad, de kinderen waren constant lekker aan het spelen en kleuren, en de schommel die was opgehangen was echt het toppunt van de avond. De bediening was (hoewel bestwel jong) vriendelijk, en onze glazen waren de hele avond gevuld. Om nog even op de kraanwaterdiscussie in te gaan, we kregen gewoon gratis een karaf met gekoeld water.

Het eten was gewoon prima, lekker veel ook. De prijs, vooral van de drankjes vond ik, was wat aan de hoge kant, dat was wel jammer. Zoals hieronder staat, voor hetzelfde geld kun je ongetwijfeld ergens anders luxer (of lekkerder, ik persoonlijk zie dat niet als synoniem) uit eten gaan, maar als ik eerlijk ben, met alle kinderfaciliteiten en de service vind ik het hier heel goed, en ik heb lekker gegeten.

Het is een oude boerderij, en het karakter is heel mooi bewaard gebleven, leuk hoe ze dat hebben gedaan! Voor gezinnen met kinderen is dit restaurant een goede aanrader, als je zelf ook een leuke avond wil hebben en lekker en goed wilt eten. Maar ook zonder kinderen is het een leuk restaurant denk ik, want door de speelhoek heb je niet echt 'last' van rondrennende en jengelende kinderen, wat ik jammer genoeg ook vaak genoeg heb gezien.

ik vond dat ik deze reactie moest neerzetten, en ik raad het van harte aan.

23. Over het algemeen erg goed, de ene keer is het beter dan de andere keer.

24. Wij komen al 7 jaar bij de Nadorst en hebben helaas een 2e slechte ervaring. Die na melding weer afgedaan wordt of je gek bent. Wij gaan gemiddeld 3 x in de week uit eten in alle soorten van restaurants maar heb nog nooit meegemaakt dat mijn vrouw na het eten nog honger had. Ik had een mixed grill die volgens de eigenaar uit 3 x 70 gram vlees bestaat maar de mijne was misschien een kleine 100 gram bij elkaar en ik overdrijf echt niet. Mijn vrouw had iets vegetarisch. Er klopt echt iets niet en daar gaan ze niet goed mee om. Voor ons weer een paar jaar wachten voor we terug komen jammer ik meld het om er iets mee te kunnen doen.

25. Wendy 12 punten

Gezellig en mooi restaurant. Heerlijk asperges gegeten, en het mini-sorbetje tussendoor om de smaak te neutraliseren was een leuke verrassing.

Vriendelijke bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding. We komen hier zeker nog eens terug!

26. Zeer kind vriendelijk, erg vriendelijke bediening en heerlijk eten.. We gaan regelmatig en blijven het lekker vinden.

27. J.B.Heuvel

Zeer goede ervaring, gezellig en sfeervol. Aardige bediening en een meer dan goede kwaliteit/prijs verhouding.

28. de Groot

Zeer kindvriendelijk!

We hebben er heerlijk gegeten en de bediening was uitstekend.

29. Ik snap niets van de kritiek.

Wij komen er regelmatig en vinden zowel het eten, als de bediening uitstekend.
    Meestal nemen we het 3-gangen verrassingsmenu en dat is echt een culinaire verrassing.

De laatste keer hebben we er mosselen gegeten en zo lekker hebben we ze nog nooit gehad.

Nadorst, gewoon zo door gaan.

Niets op aan te merken!

30. janneke tip

Heerlijk gegeten, ideaal voor de kinderen. Het warme deken gevoel. Diego bedankt voor de gezellige avond.....

31. Ben het niet eens met familie van der gulik. Bediening en eten zijn prima en een zeer goede omgeving voor kinderen.

32. van der Gulik

De bediening was slecht zat geen vakmansschap in hadden absoluut geen verstand van hun vak. Het eten was nog slechter zeker wanneer een kok niet merkt dat het eten niet goed meer is. Hier werd tot zover goed gereageerd door het van de rekening af te halen maar wanneer er iets nieuws besteld wordt en dan gewoon ook nog eens het verkeerde krijgt....wat trouwens ook niet lekker was. De smaak combinaties kloppen niet waardoor veel smaak van het eten verloren gaat. Ze doe hun best met de aankleding want het is wel erg gezellig binnen maar laten het bij het eten en bediening liggen (glazen vol houden!)
    Helaas hier zullen wij niet meer terug komen.

33. van Zalen

Prima restaurant!
    Wij eten er regelmatig naar volle tevredenheid. Ideaal voor gezinnen met kinderen.

34. henk winters

Ik heb helaas dezelfde ervaring. Het eten is zeer zeker niet in verhouding tot de prijs. De ambiance is mooi, maar daar blijft het dan ook bij. Voor dezelfde prijs kan je elders veel beter eten.