VOORGERECHTEN

• UIENSOEP € 7,50 Uit de oven met een gesmolten kaastopping
  • OESTERZWAMSOEP € 7,50 Met Hollandse garnalen
  • STEAK TARTAAR € 12,50 Van rund met Amsterdamse zuren en een gepocheerd ei
  • DRIELUIK VAN VIS € 14,50 Garnalencocktail, gerookte heilbot en gerookte zalm met toast en roomboter
  • CARPACCIO € 12,50 Van ossenhaas met huisgemaakte pesto, oude kaas, pijnboompitten en truffel mayonaise
  • HALVE PEER € 9,50 Gevuld met geitenkaas en in een warm jasje van bladerdeeg op een salade van spinazie en pompoenpitolie
  • OPEN KEUKEN PROEVERIJ € 14,50 Door onze keukenbrigade uitgekozen proeverij van 4 gerechtjes
  • GEBAKKEN COQUILLES € 14,50 In kruidenboter gebakken en geserveerd met brood dippers

SAUZEN

• SAUZEN Wij serveren elk gerecht met een bijpassende saus. Onderstaande sauzen hebben wij altijd extra voor u in huis! Rode wijnsaus | peperroomsaus | stroganoffsaus | roquefortsaus | paddenstoelensaus | € 2,75 per saus

• Extra€ 2,75

HOOFDGERECHTEN

• WARM GEROOKTE ZALM € 20,50 Uit de BGE met savora moterd afgelakt op spaghetti van courgette en klassieke Franse tartaarsaus
  • GEBAKKEN ZEEDUIVEL € 29,50 Omwikkeld met seranoham, geserveerd met spinaziestamppot en spicy kerriesaus
  • VIS VAN DE AFSLAG Dagprijs
  • TOURNEDOS Van het Oostenrijks Simmentaler rund, gegrild op de BGE met ratatouille stroganoffsaus 150 gr | 200 gr | 300 gr

• Vanaf€ 23,50
  • IERSE RUNDER RIB-EYE VAN DE BGE Met een kleine maiskolf en cajun saus 200 gr | 300 gr | 400 gr

• Vanaf€ 25,50
  • RUNDERBURGER € 15,50 Van 100% rundvlees en Old Amsterdam kaas, bacon, gepocheerd ei, gefrituurde uienringen en tomatenschuim, geserveerd met verse frieten
  • SATE VAN VARKENS KOONTJES € 19,50 Met een salade van pikante zoete aardappel en een cashewnoten ketjapsaus
  • SLOW COOKING SPARERIBS Afgelakte met honing sambal, cajun knoflook mayonaise. Geserveerd met verse frieten.

• 750 gram€ 24,00
    • 500 gram€ 19,00
  • WILDSTOOF € 19,50 Van hert, haas en wildzwijn waarin Brand Sylvester bier, spruitjes en silverui geserveerd met verse frieten
  • CANNELLONI € 17,50 Uit de oven gevuld met burrata, spinazie, paddenstoelen en bechamelsaus met paprikacoulis

ON THE SIDE

• ENTRECOTE € 37,50 ± 300 gram
  • CÔTE DE BOEUF ± 1 kilo

• Per twee personen€ 72,50

PROEF KONIJNEN MENU

• PROEF KONIJNEN MENU U stelt zich beschikbaar als proefkonijn en U laat zich verrassen door onze keuken met een verrassingsmenu. De Open Keuken kookt mediterraan , met een creatieve stempel, waarbij veel kruiden, specerijen en kleuren gebruikt worden. Samen met zijn team weet onze chef Alex Oerlemans de gasten zes dagen per week elke keer weer te verrassen, afhankelijk van de grillen van het seizoen. Uiteraard is dit ook voor onze vegetarische gasten.
  • 2 – gangen verrassingsmenu 27,50 p.p. Voorgerecht en hoofdgerecht of hoofdgerecht en zoet dessert
  • 3 – gangen verrassingsmenu 35,00 p.p. Voorgerecht, hoofdgerecht, zoet of kaas als dessert
  • 4 – gangen verrassingsmenu 42,50 p.p. Voorgerecht, soep, hoofdgerecht, zoet of kaas als dessert
  • 5 – gangen verrassingsmenu 50 p.p. Voorgerecht, soep, tussengerecht, hoofdgerecht, zoet of kaas als dessert.

PLATEAUS TO SHARE (graag per tafel bestellen)

• BUTCHER PLATEAU +/- 500 gram per persoon en bestaat uit onze vleestoppers: Ierse rib eye, Oostenrijkse tournedos en slow cooking spare ribs.

• Per persoon€ 39,50
  • FRESH FISH PLATEAU BGE gerookte zalm, zeeduivel omwikkeld met serranoham, gebakken coquilles en een oester van de BGE met parmezaanschuim

• Per persoon€ 39,50