Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bergen verdeeld zijn.

1. Eetcafé Bergen

Jan Kempenaar

Positief, goede biefstuk, bediening goed en een mooie sfeer! Prijs/kwaliteit verhouding prima in orde, alhoewel ik het wel wat storend vind dat alle extra's zoals frites, salades, champignons etcetera apart afgerekend moeten worden. Zou zelf een all-in prijs maken zodat het ook voor de keuken wat makkelijker te managen is.

2. Internationaal Bergen

bourgondier

Eric Masteling

4. Eetcafé Bergen

Bagger slecht! Getver wat een smerige schnitzel. Vet lag erop maar we hadden bere honger dus wel deels opgegeten. Daarna nog gebeld naar de zaak met een klacht, wordt mij verteld dat ze druk zijn en of ik later terug wil bellen. Belachelijk!

5. Nederlands Bergen

Annie Kroon

6. Internationaal Bergen

K. Schouten

Vandaag hebben we geluncht bij Zusters, niet voor herhaling vatbaar.
    Bij het broodje kip met cashewnoten misten we de cashewnoten.
    Het commentaar: "Ik geef het door aan de kok".
    Genn sorry o.i.d. Bij het afrekenen werd dit nogmaals aangekaart, dit keer was het commentaar: "Ik heb de kok al en schop gegeven". Wederom geen excuses, en ook geen korting op de rekening.
    Ook moesten we heel lang wachten op onze bestelling, terwijl het echt niet druk was. Er liepen daarom ook mensen weg…

A.e. Smit

Gastvrij…
    Snelle service.
    Op-op. Dagschotel.
    Lekkerrrrrrrrrrrrr.

8. Nederlands Bergen

Topavond gehad, het eten was heerlijk, de sfeer gezellig en de bediening helemaal top, bedankt Wesley en Bas!

9. Nederlands Bergen

Heerlijk gegeten en voortreffelijk geholpen door de de bediening.

Vooraf hadden we samen een verzameling van voorgerechtjes, oester, coquille, sukade, brie op toast. Erg lekker allemaal! Als hoofdgerecht hadden we runderbavette, geserveerd op een puree met akkerpaddestoelen en een jus/saus. Heerlijk mals vlees. Als nagerecht hadden we samen ook een verzameling van toetjes, 4 soorten ijsbollen, hangopparfait, een cakeje en 2 soorten kaas, op 't cakeje na allemaal heerlijk.

Maar het leukste was de bediening, kennis van het eten dat ze serveren en kennis van wijnen die er daardoor heerlijk bijpasten. Ze waren allemaal zeer vriendelijk en hielden erg goed rekening met de zwangerschap van mijn vrouw (vlees was ook echt gaar! En bovenal nog heerlijk mals en smaakvol ook!)

een dikke aanrader, net als het hotel zelf overigens.

Wilfried Bonn

Wir haben dort mehrmals gespeist. Ob wir ein Menü auswählten oder a la Carte gegessen haben, es war immer sehr gut. Auch die Wein- und Getränkeauswahl ist sehr stimmig. Kann ich nur empfehlen. Auf jeden Fall rechtzeitig reservieren. Eines der Besten im Umkreis.

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

Wij hebben daar meerdere malen gegeten. Of we nu een menu uitkozen of à la carte kwamen eten, het was iedere keer heel goed. Ook de wijn- en dranken keuze is heel passend. Kan ik alleen maar aanbevelen. In ieder geval op tijd reserveren. Een van de beste restaurants in de omgeving.

11. Internationaal Bergen

Peter Posthuma

Super gegeten en een super sfeer. Vriendelijke bediening en een eigenaresse die open staat voor de klanten. Wij komen hier terug als we Bergen weer bezoeken.

Groetjes uit de Achterhoek

We hebben hier 5 minuten geleden gegeten en zijn blij dat we buiten staan. Het pand ziet er mooi uit maar schijn bedriegt want wat een slechte tent is dit en wat veel personeel loopt er rond. De ijsthee wordt uit Aldi pakken geschonken en het personeel loopt ongeïnteresseerd rond. Het lijkt alsof men seizoensmoe is en zelf toe is aan vakantie. Maar ja, de prijzen zijn hier ook naar. Wat kun anders verwachten van pizza's rond de 10 euro: precies: slechte service, matig eten en veel kleine kinderen met veel herrie. Voor ons niet weer.

13. Internationaal Bergen

Super leuke sfeer. Goed eten. Goede bediening. Ik raad zeker alle mensen die dit lezen aan om daar te eten.

greet esselink

Woensdag jl. pizza / pannenkoek / lasagne gegeten met de kleinkinderen bij Duinvermaak. Bediening door eigenaar ronduit slecht, kaart werd op tafel gesmeten en ongeïnteresseerd naar bestelling geïnformeerd, wij kregen hier het gevoel dat deze meneer liever geen gasten ontvangt, de pizza was ook al geen topper en de lasagne was lauw, over de pannenkoek heeft ons kleinkind geen klachten geuit. Maar dit alles is voor ons genoeg om voortaan met familie elders te gaan eten.

Marianne Volkers

Ondanks dat de reservering op de verkeerde datum werd genoteerd in het afsprakenboek werd er een tafel aangewezen en hebben we genoten van het verrassingsmenu van de chef en de koffie was op kosten van de zaak vanwege het ongemak. Was echt fantastisch lekker!

16. Eetcafé Bergen

Joep van nieuwstadt

Byzonder restaurant met veel tussengerechten die niet uitblinken door kwantiteit maar wel door kwaliteit! Bediening was erg zakelijk maar de sfeer werd wat losser toen we hem vroegen om een lach! Wel erg kostbaar als je een grote eter bent want dan moet je minstens drie gerechten nemen met wat bijgerechten waarvoor je ook moet betalen! Heel lekker maar zou wat losser mogen met iets meer volume! Wel aanrader voor de fijnproever!

17. Internationaal Bergen

Gister hier gegeten, was heel erg druk maar ondanks de drukte had de bediening oog voor alles. Een kleine kaart maar voor ieder wat wils. Mijn vrouw en ik zeer tevreden mocht je in bergen zijn zeker doen Een aanrader. Heerlijk verwarmd terras alles klopt

18. Internationaal Bergen

Niet positief…
    had carpaccio besteld als voorgerecht deze was nog bevroren! Nou oke krijg je een nieuwe maar dan is natuurlijk de avond al kapot want je eet liever gezamenlijk… dan komt het hoofdgerecht stukje vlees met 10 half gepofte tomaten… de bijgerechten?
    Denk na 10 dit kan toch niet waar zijn heb vlees voor tweederde op en zie overal nog bakje salade en friet en vraag of ze iets vergeten zijn, oja zegt serveerster goed dat u het zelf opmerkt… oei oei komt een bakje friet tweederde gevuld en een bakje salade!
    Mijn avond werd steeds negatiever en vooral hierdoor mijn humeur.
    Zie ook dat personeel niet serieus met problemen omgaat!
    Er wordt niet gevraagd of alles naar wens is en of het genoeg is!
    Dan komt de vraag of het gesmaakt heeft, ik zeg nee oei oei de baas wordt geroepen!
    Wordt als antwoord gegeven op mijn verhaal!
    Ja maar meneer u hebt toch een nieuw voorgerecht gehad! Klopt en alleen opgegeten met maar helft carpaccio van de eerste keer op bord met heel veel salade waarin ook nog paprika mais enz inzat bij voorgerecht carpaccio heel apart en past niet bijmekaar!
    Ja maar meneer we laten u niet gaan voordat ik tevreden was, nou zeg ik dat lukt nu niet meer doe de rekening maar voor de helft dan, nee jullie krijgen toetje voor niks… oke zullen we dat maar doen… ik denk lekker creme brulee, nee de bazin gaat er iets speciaals van maken zonder verder overleg.
    Komt er voor 4 personen 2 bollen ijs en wafel met kersen en nog wat kneut ik ben gegaan anders had ik echt op terras een vreselijke scene gemaakt!
    Jammer… :.

19. Internationaal Bergen

Nel van Cleeff

Hoe leuk is het om met wij (3 zussen) onze 65 jarige broer trakteren bij de zusters. Dit was niet de eerste keer. Wij hebben onze oudste broer ook meegenomen een paar jaar geleden om dezelfde reden en wetende dat wij 5 broers hebben komen wij er nog een aantal keren.
    Goede bediening en leuke mensen! En lekker gegeten.

Wat een slechte pannenkoek hebben ze hier! Klefferig en het heeft een vieze bijsmaak.

Hoe is dit mogelijk in een zogenaamd pannenkoeken restaurant?

21. Nederlands Bergen

ALWEER SLECHT!

Wij hadden in het verleden al eerder slechte ervaringen gehad bij deze Nero brasserie, maar we wilden dit restaurantje nog een 3de kans geven.
    Smiddags dus hier gezeten om wat te drinken en gebak te eten.
    Het duurde erg lang voordat iemand kwam om de bestelling te nemen. Het was notabene helemaal niet druk. De amandelkoek hadden ze niet meer werd t gezegd en de bodem van de bestelde " organisch" appeltaart met speltbloem was NIET gaar. Alleen de randen was redelijk gaar, maar de bodem was totaal niet gaar /klefferig deeg. Dit had mijn man aan de bediening verteld, hij zou het doorgeven zei hij. Verder werd er niets gezegd of gedaan. Wij moesten wel voor de volle pond betalen (inclusief ongare appeltaart t.w.v. 5 euro!). Dit is dus echt de allerlaatste keer dat wij een bezoek zullen brengen aan Nero. O ja nog iets : de medewerkers die daar rondliepen waren stuk voor stuk ook onverschillig, totaal geen hart voor de zaak en voor de klanten.

Sylvia Gul

Heerlijk gegeten, culinair hoogstandje, top koks Mees en Melanie alles tot in de puntjes verzorgd, goede bediening en leuke gezellige sfeer!

23. Nederlands Bergen

Hans Brouwers

Bergen heeft veel bijzonders te bieden waaronder zeker ook het authentieke, bijzondere restaurant De Pilaren. Altijd vaste prik voor ons als we in Bergen zijn. We genieten van super terras achter de pilaren, vriendelijke bediening, heerlijk eten in unieke ambiance. Top ervaring, iedere keer.
    Weer!

24. Internationaal Bergen

Een geweldige gezellige avond gehad. Heerlijk eten op een gezellige plek buiten.
    Goede service en gezellige bediening. Kortom, voor herhaling vatbaar.

Hajo Becker

Lecker, preiswert und toller, freundlicher Service. Was will man mehr in Bergen?

VERTALING: Lekker, goede prijs kwaliteit verhouding, vriendelijke service. Wat wil men nog meer in Bergen?

Gewoon goeie Snack Zaak ! Zo eens in de zo veel tijd kom ik hier wel eens , lekkere verse patat van zelf gesneden aardappels , als je de Eigenaar zelf treft , aardige Gast ..

27. Indonesisch Bergen

Heerlijk gegeten met vrienden, een echte aanrader!!!
    Konen hier zeker weer.

28. Internationaal Bergen

Zeer tevreden over de ervaring bij zusters! Heerlijk in het zonnetje op het terras gezeten met een Caipirinha in mijn hand. De uitstekende bediening maakte deze dag compleet, mijn complimenten.

29. Indonesisch Bergen
  30. Internationaal Bergen