Wonder's in Bergen

1362081875 46
1420551624 61
1625195743 62
1673920534 69

1. De flammkuchen weer teruggestuurd. Verbrand aan zijkant en veel te weinig beleg. Dit is een aantal maanden geleden ook al gebeurd. Gelukkig door het personeel goed opgelost. Overigens is de inrichting erg gezellig.

2. Zeer gastvrij ontvangen, vriendelijke bediening en gezellige sfeer, eten erg lekker maar 24 euro voor een zeer karig spareribje is echt te duur.

3. Super!
    Wij kwamen erg laat, (21:15) toch werd er een plekje voor ons gezocht en hebben er lekker gegeten!
    Gastvrijebediening en betaalbaar.
    Top!

4. Wij waren onzichtbaar.
    Werden niet bediend en zijn maar weggegaan.

5. Gisteren heerlijk vis gegeten, prijs kwaliteit goed. Er werd goed rekening gehouden met allergieën. Vriendelijk personeel.

6. Het duurde lang op alle vlakken veel te lang. De bediening was rommelig en bepalend voor de hele sfeer, niet ten goede helaas!

6,5
  7. Ik zie dat de negatieve recensies al wat ouder zijn. In tussentijd is er flink wat veranderd want ik herken niks van de genoemde punten. We hebben heerlijk gegeten! De hamburger en spare ribs waren voortreffelijk. Onze dochter van 1,5 was ook welkom en kreeg een heerlijk bordje pasta. Ook de bediening was goed. De ober was erg vriendelijk en zeer gastvrij!!

9. Gunter Noa

Mijn vrouw en ik eten vegetarisch. Slecht 3 keuze's op de kaart. Ik bestelde vegetarische lasagna. De portie die je op je bord krijgt is heel erg klein. Ik ben echt geen grote eter, maar het lijkt meer op een voorgerecht dan op een hoofdgerecht. Ik vertelde dit aan de serveerster, ze reageerde verontwaardigd met de woorden "Vind u dat?"
    Voorstel om de portie vegetarische lasagna een stuk groter te maken. De lasagna smaakte goed.

10. Lars Brouwer

Ik begrijp niks van de slechte recensies. Wij hebben hier op 15 okt. 2013 heerlijk gegeten. De carpaccio was superlekker en ook de fusilli was top! De service was ook prima en de sfeer gezellig. Of de overige recensenten zijn 3-sterren chefs, of ik moet mijn smaakpapillen laten onderzoeken.

11. We hebben v.d. week gegeten, ik had een maaltijd salade met stokbrood (maar 4 stukjes) en mijn partner had spare ribs, die lekker gekruid waren alleen te weinig qua hoeveelheid, puntzak friet erbij. We miste wel schaaltje groente, wat je meestal wel bij vele eetcafe's/restaurants krijgt. We besloten een dessert te nemen een sorbet. Dat vonden we echt een tegenvaller het vers fruit was niet rijp en vreemd ijs vonden we het en en toef slagroom zat er ook niet op.
    Voor ons was dit geen sorbet!

12. Door de verbouwing erg veel veranderd, oa meer kleine tafeltjes. Terras blijft nog steeds lekker om op te zitten en de kwaliteit van het eten is zeker verbeterd! Kan voor ons gezien worden als het beste in Bergen in dit segment restaurants. Prima!

13. L berkenbos

Mijn partner en ik hadden de steak besteld. De kwaliteit was erg slecht, taai en veel te duur voor wat het was. Na dit gezegd te hebben tegen de serveerster, liep zij weg zonder wat te zeggen. Sowieso is de prijs/kwaliteit verhouding slecht. Kleine wijntjes en biertjes en een mini stukje brood voor bij de tapenade. Jammer!

1,8
  14. Wij zijn hier afgelopen maandag weggelopen, eerst werden we al een beetje achteraf in een hoek gepropt. naast ons kwamen later mensen zitten, die werden door 2 man gevraagt voor drankjes terwijl wij maar zaten te wachten en er niemand kwam... Zeer ongeïnteresseerde bediening! Zonde hoor voor zo een mooie zaak.

15. Waren voor mijn verjaardag uit eten geweest ik mocht kiezen. Bij het restaurant wat ik koos kon ik helaas niet reserveren, dus dan maar naar Wonders. Had daar de voorgaande keren prima gegeten, was er al een tijd niet meer geweest. Deze keer viel het goed tegen, slechte bediening, eten was heel weinig, in tegen stelling tot de prijs. Veel te duur, zeker voor wat je op je bord krijgt. Als je 150 gram aan vlees kreeg was het al veel.
    Hier komen wij niet meer.

2,4
  16. Marjolein

Zeer slechte service. Obers lopen je voorbij kijken niet op of om of er nog wat nodig is (zelfs wanneer je je hand opsteekt) Vaak lege glazen en wanneer er een (wijn)glas wordt aangegeven wordt dit met een volle hand om je glas gedaan. Eten was matig (salade niet lekker, patat vet)en de prijs kwaliteit verhouding is verschrikkelijk. Wij kregen voor €4.20 een klein turks broodje met tapenade, aioli en kruidenboter welke eruit zag of het er in was gekwakt. Voor de prijzen die ze hanteren had ik zeker meer verwacht. In het kort samengevat wij gaan er zeker niet meer heen!

3,2
  17. Hip, vrolijk restaurant met goed eten. Verwacht geen culinaire hoogstandjes. Wel een heel leuke afsluiting na een dagje strand of boswandeling. Matige service.

18. frederike schuurman

Wat was het slecht. We hadden om 18 uur een tafel besproken. Om 20 uur kregen we ons eten. De jongste van 9 jaar had vreselijke honger. En de andere kinderen hielden zich netjes maar zuchtten ook. Het kindermenu bestond uit twee zwarte rondjes met heeeel veeeeel frites. Dit is dus eens en nooit weer.

4,5
  19. Wij hebben hier 2 weken geleden gegeten en wat was het slecht. Het was een rustige doordeweekse avond, er waren maar 3 tafels met mensen. Er werden een paar keer dingen vergeten bij ons, eerst het broodje vooraf en toen we uit gegeten waren en om de dessert kaart vroegen, hadden we die binnen een uur nog niet. We hebben maar de rekening betaald en zijn weggegaan. Hier gaan wij dus nooit meer eten. Het eten smaakte verder wel goed dit zijn alleen tips om te verbeteren!

20. Geen fijn restaurant om te zitten, druk, lawaaiig en het tocht..
    De bediening was zeer ondermaats en we werden veelal genegeerd, beetje onhandig als de bestelling niet is doorgekomen, zoals later bleek. Zeker een uur gewacht op een salade zonder dat er iemand naar ons toe kwam om te vragen of het allemaal goed ging. Dus zelf maar op pad gegaan.

Koks zijn dik in orde verder!

4,3
  21. familie den haag

Heerlijke lunch! Met familie en kleintje hier heel lekker gegeten. Speelhoek voor de kleine en leuke kinder-cappuccino en pannekoek met speelgoed beestje. Mooi hip ingericht. Daggerecht was heel lekker. Personeel niet super vriendelijk maar het lekkere eten maakte dat goed. We komen terug!

22. Vandaag lang getwijfeld waar we zouden eten, maar kozen uiteindelijk voor deze lokatie, waar we een vorige keer redelijk hadden gegeten, "een tweede kans". Voor de zekerheid toch maar telefonisch gereserveerd, dat wat uiteindelijk echt wel nodig bleek te zijn, want het was best wel druk.

Ik vind het jammer dat je bij binnenkomst geen stukje brood van het huis krijgt, kost in principe niks. Toen ik erachter kwam dat wij geen broodje kregen heb ik het maar besteld, alleen jammer dat we één minuut later ons voorgerecht kregen (carpaccio) waar ook brood bij bleek te zitten, genoeg brood dus! Later op de rekening kwamen we er tot onze grote schrik achter dat dat bestelde broodje (met een paar olijfjes) maar liefst bijna 6 euro kostte(!).

Voor de rest was het eten lekker en was de keuken dik in orde.

Op de bediening was verder ook niks negatiefs aan te merken.

Ik vind het jammer dat je in deze eetgelegenheid niet lekker zit (met z'n tweeën), je zit zowat bij je buren op schoot. Daar kwam nog ééns bij dat mijn buurvrouw de hele tijd aan het niezen was, lekker fris dus. Nog een bijkomstigheid is dat mensen bij de bar zitten/staan om op een tafel te wachten, oftewel ons weg zitten te kijken, een simpele oplossing zou zijn om op drukke dagen (weekend) uitsluitend met reserveringen te werken.

Ik zal hier ooit nog wel ééns komen, maar er zijn genoeg lokaties waar je beter kan zitten, misschien zelfs nog voor minder geld.

23. Heel prettige ambiance en vriendelijke efficiente bediening. Goede kaart en heerlijk gegeten. Verdient een aanbeveling.

24. Henk Breedveld

25. Heel slecht.
    We gingen er met mijn schoonouders en onze 2 kinderen eten.

Het duurde ruim 20 minuten (ongelogen!) voordat we een kaart kregen en we iets te drinken konden bestellen. En dat terwijl het niet druk was (we waren vrij vroeg, rond een uur of zes). We bestelden wat hapjes vooraf. Die waren ze vergeten en na heel lang wachten kwam ineens het hoofdgerecht.
    Bij de desserts kreeg iedereen het in etappes, de kinderen als laatste (heel handig!), waardoor de een het op had, terwijl de ander nog moest beginnen.

Echt heel slecht, en dat zeg ik niet snel. Zou het een ander nooit aanbevelen.

Wat eten betreft: ik had pasta en die was heel matig met nauwelijks vulling.
    Het toetje was wel heel lekker.

26. Van dezelfde eigenaar als Fabels. Een hele leuke tent met oosterse sferen. Ziet er leuk uit en de kaart is prima. Lijkt heel erg op Fabels. Toch prefereer ik Fabels omdat de sfeer me meer aanstaat voor de avond. Lunch vind ik bij Wonders erg leuk.

Ook Wonders in Egmond aan zee is een topper.

27. Carla van der voet

Een klein ongelukje zit in een klein hoekje, zo dan mijn avond ook. Na dat ik een glas wijn per ongeluk zelf had om gegooit werdt dit gelijk door de zeer aardige bediening verholpen voor ik het zelf door had. Tot mijn verbaazing kreeg ik nog een nieuw glas wijn ook. Prima service.

28. Mark Wetering

Wij waren hier donderdag 14 mei, het was overvol, ondanks de drukte werden we vriendelijk geholpen en kregen we naar even wachten een tafel, het eten wat perfect en zag er goed uit.

Mijn verbazing ging naar de organisatie hoe het verliep. De gastheer hield alles goed in de gaten. Mijn complimenten hoe jullie het voor elkaar hebben.

Ga zo door.

29. Ik belde om te reserveren, de lijn was slecht, en ik hoorde iemand zeggen: "neem het effe over, want ik versta geen moer van dat mens!" En reserveren bleek niet te kunnen, behalve voor groepen boven de 6 personen. "Komt u maar langs, dan kijken we wel of er plek is." Naar zo'n plek gaan we dus NOOIT naar toe: wat een klantonvriendelijke benadering!

30. Al heel vaak gegeten hier en elke keer weer helemaal goed.

Ruime keuze aan voor/hoofd gerechten en heerlijke nagerechten. Het is er wel altijd druk, maar dat zegt genoeg over de kwaliteit en de prijs is ook helemaal goed. Soms klopt de rekening niet helemaal dus dat zou ik wel controleren!

Verder een gezellige, trendy tent!

31. Een heel trendy en hippe tent, ruime tafeltjes en rustige sfeer muziek.

We waren er op vrijdagavond en in tegenstelling tot restaurants er naast zat het stamp vol. We konden nog een plekje aan de stamtafel krijgen. De bediening was erg vriendelijk en een geoliede machine, iedereen had zijn eigen taak, zag er erg goed uit. Het eten was ook heerlijk, ruime keuze om verschillende menu's uit te kiezen.

Het enige nadeel vond ik dat het erg lawaaiig was, doordat iedereen hard praatte en het restaurant niet veel aankleding heeft, weerklinkt het nogal.

32. dieuwertje.

Geen eens zin om hier met je in discusie te gaan...... ooit wel eens gezien dat je niet de enigste ben.. al denk jij van wel!!! Iedereen doet zijn best maar prinsesjes als jij zijn nooit tevreden...

Optie thuis bier drinken????

33. De bediening is zo ongelofelijk slecht, al een paar keer eerder gezeten maar je kan beter meteen 2 biertjes bestellen, want een halfuur wachten is ook te gek voor woorden. Het personeel lijkt het maar niet te snappen; na 2x naar binnen te lopen om wat te bestellen snappen ze de hint nog niet. Wat een baggertent. Jammer dat de inrichting wel leuk is; dat is het enige positieve wat ik kan zeggen. O nee, als je de rekening vraagt krijg je die wel binnen 10 min! Nee, het is geen wonder.... neem ander personeel die het wel met plezier doen.