1 positieve stem1 negatieve stem

Welkom bij Bar Restaurant Graaf Otto in Arnhem!

Bij Graaf Otto ben je op het juiste adres voor een perfecte koffie met een ruime keuze patisserie, een gezellige borrel, lunch of diner in een ongedwongen gezellige sfeer.

Wij zijn gevestigd aan het Graaf Ottoplein in de centraal gelegen wijk Sint Marten/Sonsbeek in Arnhem. Graaf Otto beslaat 2 verdiepingen; beneden zijn we vooral een relaxte supergezellige (food)bar; boven is ons restaurant in een informele sfeer met open keuken en kijk je uit over het Graaf Ottoplein! In de zomer geniet je op het super gezellige terras rondom ons pand. Bovendien heeft Graaf Otto in de zomermaanden ook een extra terras tussen de bomen op het Graaf Ottoplein! Liever lekker luieren in Sonsbeekpark? Graaf Otto is ook jouw plek voor take-away koffie en taart.

De keuken van Graaf Otto is overwegend frans-mediterraans, maar dan wel met een eigentijdse twist. Zo verwerken we zo veel mogelijk streekproducten in onze gerechten.

Graaf Otto werkt met een regelmatig (vaak dagelijks) wisselende, waarbij je zelf kiest hoe je wil dineren; ‘Klassiek’ dineren ;neem dan een klein gerecht als voorgerecht en een groot gerecht als hoofdgerecht. Tenslotte kan je je ook nog laten verrassen met ons menu (per tafel). Een dessert kies je van onze heerlijke selectie taarten, ons vaste dessert of je kiest voor een selectie kazen. Graaf Otto staat voor informeel genieten van mooie gerechten en als gast bepaal je zelf hoe je dat doet.

De wijnkaart van Graaf Otto wordt gedomineerd door wijnen uit Frankrijk, Italië en Spanje. Bijna alle wijnen zijn ook per glas verkrijgbaar! Naast de wijnkaart vind je ook maandelijks wisselende wijnen welke zijn afgestemd op gerechten van de menukaart.

Oh ja … Graaf Otto heeft ook een uitgebreid assortiment (speciaal) bieren , gin & tonics en nog veel meer heerlijke drankjes!

Reserveren is beperkt mogelijk vanaf 2 personen via onze website www.graaf-otto.nl of telefonisch via 026-848 22 99. Maar spontaan langskomen is zeker ook mogelijk; hiervoor houden we altijd tafels vrij bij Graaf Otto. Voor groepen groter dan 8 personen adviseren we je om tijdens openingstijden te bellen via 026 – 848 22 99.

Tot ziens bij Graaf Otto!

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Nog nooit zo slecht gegeten voor zo’n onrealistische prijs! Het zal echter wel aan mijn onderontwikkelde smaakpapillen liggen, want ik was absoluut de eerste ontevreden klant.
    Achttien euro kostte mijn Mexicaanse empenada die bestond uit twee smaakloze mini pasteitjes die bij de toko niet meer dan 1,50 per stuk kosten. Op de rest van mijn bord lagen al lang en breed overleden stukjes mais en uitgekauwde sla. Oja, er waren ook nog twee worteltjes die fier overeind stonden tussen al deze ellende en drie spuugjes salsa. De chef deed na mijn beklag nog een armzalige poging zich te excuseren en gaf toe dat zijn collega’s waren vergeten kaas toe te voegen aan die smaakloze deegklompen. Alsof kaas ook maar iets verbeterd zou hebben en de absurd hoge prijs zou verklaren..? Het bier was wel lekker.

2. Top gegeten. Erg leuke zaak dit. Enthousiaste dames en heren in de bediening dus mij zien jullie hier vaker!