Graaf Otto in Arnhem

Welkom bij Bar Restaurant Graaf Otto in Arnhem!

nog geen rating

Eten & drinken -
Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van Graaf Otto!

• ma Gesloten
  • di 11:30 - 21:30
  • wo 11:30 - 21:30
  • do 11:30 - 21:30
  • vr 11:30 - 21:30
  • za 10:00 - 21:30
  • zo 10:00 - 21:30

Bij Graaf Otto ben je op het juiste adres voor een perfecte koffie met een ruime keuze patisserie, een gezellige borrel, lunch of diner in een ongedwongen gezellige sfeer.

Wij zijn gevestigd aan het Graaf Ottoplein in de centraal gelegen wijk Sint Marten/Sonsbeek in Arnhem. Graaf Otto beslaat 2 verdiepingen. Beneden zijn we vooral een relaxte supergezellige (food)bar; boven is ons restaurant in een informele sfeer met open keuken en kijk je uit over het Graaf Ottoplein!

In de zomer geniet je op het super gezellige terras rondom ons pand. Bovendien heeft Graaf Otto in de zomermaanden ook een extra terras tussen de bomen op het Graaf Ottoplein. Liever lekker luieren in Sonsbeekpark? Graaf Otto is ook jouw plek voor take-away koffie en taart.

De keuken van Graaf Otto is overwegend frans-mediterraans, maar dan wel met een eigentijdse en misschien zelf eigenwijze twist. Zo verwerken we zo veel mogelijk streekproducten in onze gerechten. De menukaart wisselt maandelijks en daarnaast is er ook een “weekly special” uit de keuken Ronald en Luiz verkrijgbaar.

De wijnkaart van Graaf Otto wordt gedomineerd door wijnen uit Frankrijk, Italië en Spanje. Bijna alle wijnen zijn ook per glas verkrijgbaar! Naast de wijnkaart vind je ook maandelijks wisselende wijnen welke zijn afgestemd op gerechten van de menukaart.

Diëten Biologisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Graaf Otto in ArnhemFoto van Graaf Otto in ArnhemFoto van Graaf Otto in ArnhemFoto van Graaf Otto in ArnhemFoto van Graaf Otto in ArnhemFoto van Graaf Otto in ArnhemFoto van Graaf Otto in ArnhemFoto van Graaf Otto in Arnhem

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Ambiance
Nostalgisch, huiselijk, hip en gezellig
Voorzieningen
Terras en Wi-Fi